1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. Liviu85

    Liviu85 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audia A3 8l 2003
    Mulțumesc.
     
  2. Bogdan8831

    Bogdan8831 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A38l
    Salut,
    Am si eu o problema cu un A3 8L 1.6 benzina 2003: toate acele de la bord raman jos desi masina functioneaza fara nicio modificare in parametrii..
    Se mai ridica din cand in cand dar cand au ele chef..Ce ar trebui sa fac ? Si care ar putea fi cauza ? Multumesc anticipat.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit forumul si implicita acest topic (asa cum aveai obligatia) te asigur ca ai fi aflat demult rezolvarea dar cum nu cititi nimic din ce este scris asta denota altceva si este scrisa degeaba informatia pe forum. Trebuie sa schimbi ceasurile cu unele marca VDO pentru ca tu ai acum, mai mult ca sigur, ceasuri marca Magneti Marelli. Cum faci schimbare o sa afli singur dupa ce citesti toate topicurile (cel din aria asta) si aria A4 B5.
     
  4. IonutCB

    IonutCB 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2002

    Salutare,

    A trecut ceva vreme de la postare dar tot am speranta sa primesc putin ajutor :)
    Ma confrunt si eu cu problema asta de ceva timp. Ai anulat firul pana la urma? As face si eu operatiunea asta daca la tine a functionat :)
     
  5. Hodoro Valer 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2018
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A3 8L
    Eu tocmai ce am reparat ceasurile Jaeger (magneti marelli), mi s-au inlocuit motorasele pentru ca erau stricate. Problema e ca la mine nu mergra bine masina si nici clima. M-a costat 400 lei reparatia si acum masina mergr brici
     
  6. rmi

    rmi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A3 (8l) 2003 5 usi 1.6 (BFQ)
    Salut,
    Dupa schimbarea bateriei, kilometrajul indica 999999. Cum pot sa remediez problema ? Multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La un electrician care are o interfata VCDS pentru diagnoza si daca este cazul un AVDI sau alta interfata dedicata pentru citit si modificat cluster = ceasuri bord.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema este ca din cauza unui asa numit “voltage surge”, ti-au ramas blocate ceasurile la 999999.

    In 90% din cazuri, a fost corupt EEPROM-ul.
    Drept urmare, chiar daca te duci la cineva sa iti ajusteze km, nu o sa reuseasca.
    Ori reflash, ori inlocuirea clusterului.
    Sunt foarte multe discutii pe net pe tema asta, in special VAG, Porsche si PSA.
     
  9. rmi

    rmi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A3 (8l) 2003 5 usi 1.6 (BFQ)
    Este grav? Cat ar costa reflash sau inlocuire cluster?
    Pe mine nu ma deranjeaza daca ramane 999999, dar banuiesc ca va fi o problema la ITP :))
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica daca este grav ? Este un simplu afisaj. Zi mersi ca nu ti-au luat-o ceasurile razna, s-a intamplat si asta dupa inlocuirea bateriei pe mai multe generatii de ceasuri (in special Magneti Marelli).
    Cat costa, afli tu si ne spui si noua.
     
  11. rmi

    rmi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi A3 (8l) 2003 5 usi 1.6 (BFQ)
    Deocamdata il las asa, poate isi revine singur :)
    Pana la anul in mai cand trebuie sa fac ITP-ul...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Traiesti cu speranta ...
     
  13. Paul13 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a3 8l1 1.6 2002
    Salut,
    Detin un audi A3 8L 1.6 2002 la care am IMMO 3 Off (anulat). Pot sa montez ceasuri cu IMMO 2 de pe A3 8L mai vechi ? se potriveste, functioneaza indicatoarele, luminile, vitezometrul, turometrul ? M-am saturat de ceasurile alea Magneti Marelli, sunt niste rahaturi. Am cumparat mai multe si toate au picat in scurt timp. :keule::( Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc.
     
  14. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Sal,
    intreb si eu,poate ma sfatuieste cineva.Este cumva o siguranta in interiorul ceasurilor?ca nu mai stiu sigur,ca am desfacut cateva pana acuma,dar a fost demult si nu mai stiu sigur.
    Azi dimineata,am bagat cheia,panoul central imi arata usa deschisa,becurile toate s-au aprins(baterie,abs,imobilizator,check engine...etc) dar acele au ramas toate "intepenite" dupa ce am pornit masina si plus ecranele unde imi arata km si ora erau stinse.
    Ma gandesc si eu ca poate e o siguranta undeva,ca cele din partea usii soferului sunt bune toate.
    Sau poate s-au dus ceasurile...!! :)
    mersi
     
    Paul13 apreciază asta.
  15. Paul13 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a3 8l1 1.6 2002
    Salut,
    Din ce stiu nu exista nici o siguranta in ceasuri daca ai Magneti mareli ( jager ) sigur sa gripat procesorul de pe placa. Eu am luat mai multe ceasuri MM SI TOATE AU PICAT LA SCURT TIMP. Acum am niste ceasuri de audi A2 pe A3-ul meu am dat 100 lei pe ele NU SUNT COMPATIBILE 100% raman erori in bord + ca nu comunica cu usile pentru ca pe A2 este alt gen de modul confort.

    Nu am 750 lei sa cumpara ceasuri VDO pentru A3 8L desi la cati bani am dat pe toate cam ajung la valoarea respectiva dar na, daca stiam de la inceput.
     
  16. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    magneti am si eu
    mersi
     
  17. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    in timpul mersului,si-au revenit.............probabil de la frigul de azi dimineata...sau poate se vor duce,si asta a fost primul semn
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu au siguranta.
    In schimb, da o cautare pe Google dupa "stepper motor" care este o problema comuna pe ceasurile astea.
     
  19. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    ms audi66 ,dar stiu ca sunt de proasta calitate si au o vechime (astea magneti).....
    niciodata nu o sa ma chinui sa repar unu,prefer sa cumpar altu(sunt la al 5-lea ceas pe masina)
    plus de asta,la mine toate 4 au ramas pe loc si plus de asta nici ecranele cu ora si km nu se aprindeau.vre-un chip e "pe duca"..!
    se duce repede bobina ce invarte acul la magneti,muuult mai repede ca la VDO
     
  20. JwDoK 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2018
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi a3 1.6 2000
    Salut,
    Am schimbat recent ceasurile si am o mica decalare la vitezometru. Arata cu 10 km mai mult decat real. Pe test instruments arata ca ar fi calibrate corect. Care ar putea fi cauza ? Precizez cod de ceasuri vechi 8L0 920 900A minidot si inlocuit cu 8L0 920 930L maxidot, ambele marca VDO.
     

Distribuie pagina asta