1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Poti detalia un pic procesul de vopsire al jantelor.
    Am si eu unele de iarna care au ajuns destul de nasol si vreau sa le refac la vara.
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu este nimic complicat, doar multă migală și atenție.

    Cu șmirghel granulație 200-300 primul pas, apoi retusezi eventuale zgârieturi cu chit cu particule de Al, finisezi, 2-3 straturi primer, matuiesti primer-ul cu șmirghel granulație 800-1000, vopsea și lac. Eu le-am vopsit la pistol, se poate și cu spray-ul.
     
    lowlife apreciază asta.
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Un alt preview, momentan este cu "nasul desfundat" :yum:
    IMG_20190629_014133.jpg
     
    Gabi_KGT, Bozonc Andrei, Tommi-KGT și alți 3 apreciază asta.
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Revin cu două cadre la lumină, sper că se poate observa cât de cât. Așa cum era de așteptat, am frecat-o puțin de o bordură și mă gândesc la un scut, eventual metalic.

    IMG_20190714_133359.jpg IMG_20190714_133740.jpg
     
    George Stoica, tavicosma, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  5. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Frumos!
     
    paul14 apreciază asta.
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am montat RNS-E, oarecum temporar până mă hotărăsc ce se va întâmpla cu faceplate-ul.
    Unii dintre voi știți că am lucrat la un faceplate dintr-o bucată. A fost realizat 3D-ul, iar după vreo doua teste de printare, am renunțat. Rezoluția imprimantei nu este suficient de bună, "nu ies" toate detaliile cum trebuie. În plus, durează peste 24h per piesă.

    Screenshot_20190813-223233.jpg Screenshot_20190813-223334.jpg Screenshot_20190813-223932.jpg

    Am trecut la varianta clasică și am bricolat faceplate-ul din două faceplate-uri, unul de RNS-E și unul de RNS-D/Symphony.
    În teste:

    IMG_20190807_075523.jpg IMG_20190807_075528.jpg

    Montat:

    IMG_20190810_125441.jpg IMG_20190812_220211.jpg

    Rămâne problema clasica, cu ceasul, rezolvata de modulul americanului (care nu mai produce), adăugarea modulului Bluetooth și un CD cu hărți.
     
    George Stoica, Gabi_KGT, asusx51r și alți 3 apreciază asta.
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Despre ce problema cu ceasul e vorba? Cea ca nu se sincronizeaza cu ceasurile de hord si da eronat arrival time?

    Speram sa fie alta varianta decat lipirea din doua playere dar ne conformam. Vei mai vopsi fata sau o lasi asa?
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ora este afișată greșit în rns-e cu offset până la 6h. De exemplu, în poza pe întuneric afișează 16:02. ETA este afișat bine timp de vreo 30 minute, apoi începe decalajul.
    RNS-E se sincronizează bine cu cluster-ul, problema vine din protocolul de transmitere a informațiilor pe CAN. B5 și C5 < 2002 folosesc un protocol, iar RNS-E altul; BCA și mai unul..
    Prin 2006, un anume "bjarne" a făcut un mic cangate prin care filtra informațiile venite pe CAN de la cluster și le aranja în felul în care rns-e știa să le citească. Atunci costa 140$ bucata.. Pentru cineva care știe programare și studiază puțin CAN-ul, nu e greu de realizat. Partea HW e minimalista, SW contează.

    Referitor la vopsit, încă nu am luat o decizie. Aș vrea să fie într-o singură culoare, dar sunt 2 (mici) probleme:
    - dacă faceplate-ul devine negru, gen cum e climatronicul), atunci trebuie făcută și rama display-ului; se pierde scrisul, iar butoanele au altă culoare.
    - dacă găsesc culoare cât mai apropiată de cea a rns-e-ului, atunci nu se va încadra 100% în peisaj.

    Mai aștept dezbateri pe tema aceasta:)
     
    George Stoica și boresque apreciază asta.
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Fix motivele pentru care am amanat acest retrofit :)
    In ce priveste culoarea, pana acum am identificat unica soluti tot un RNS E de A6, pentru ca vin si pe negru. Nu va fi perfect fit dar e mai bine.
    O varianta ar mai fi vopsirea ramei dar raman butoanele...
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu știu cât de ușor se găsește varianta de C5. Dacă bugetul permite, sari direct la MK2 de seat sau A3 8P, alea vin pe negru. Indiferent de variantă, după îmbinare și vopsire nu o să fie mare diferență.

    La a mea am avut preț preferențial, aproape la jumate din cât "merge piața" așa că nu am mai stat pe gânduri.
     
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Noutăți foarte mari nu sunt, în ultima perioadă am fost pe principiul "motorină și pedală".

    Am schimbat fuzetele față, cele de Allroad, cu unele de C5 FL, de Al. Mulțam din nou @nucugheri.
    Unghiul de cădere și-a revenit, brațele superioare nu mai lovesc în caroserie, iar ținuta de drum este mai confortabilă. În schimb, este mai moale pe curbe și imediat după schimbare aveam o ușoară senzație de balans.

    Săptămâna aceasta am făcut și revizia la 409k km, am mers tot clasic: ulei 5w-40 Valvoline, filtru ulei Hengst, filtru aer Mahle și filtru polen cu carbon Purflux (care a fost de fapt Sogefi).
    IMG-20191119-WA0001.jpg

    Am mai pus și un set de brațe și lamele aero.
    IMG_20191121_102255.jpg
     
    tavicosma, Gabi_KGT, Claudiu Ziros și alți 2 apreciază asta.
  12. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Brațul de la sofer ii prea sus,vezi ca sunt semne pe parbriz unde au locul.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    adideac stii tu ceva dar semnul ala de sus este semnul pana unde poate ajunge maxim la stergere in pozitie verticala. In pozitie orizontala nu exista semne pentru reglaj iar capatul / varful bratului se monteaza la 2 -2.5 cm diferenta fata de bratul din partea pasagerului.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  14. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Au semn pe serografia neagră unde vin montate. Eu le-am aliniat și brațul de la sofer ajunge paralel cu stâlpul, daca nu e dereglat mecanismul le poti pune aproape unul de altul pentru ca nu se ating.

    Screenshot_20191123-230425_Gallery.jpg
     
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Știu că e puțin mai sus, așa a ieșit la montaj, acum aproape se lipește de stâlp/cheder. Când o să mai umblu pe sub capotă le voi regla puțin.
    Important este că la viteză mare nu mai țopăie pe parbriz și șterg uniform. Dacă mai prind vreme bună o să dau și un tratament hidrofob.
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Marcăm și un eveniment nefavorabil petrecut aseară, urmează să terminăm actele și să văd ce opțiuni au cei de la City insurance.
    IMG_20191212_081403.jpg

    Pe lângă elementele vizibile, a fost lovită și roata, iar acum "trage" stânga.
     
  17. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Bine ca nu a îndoit pragul și aripa.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Trebuie verificat cu atentie.. inlocuit ce are defect, pus pe aparat pentru geometrie. Suruburi reglaj si saibe noi.. daca nu va da la linie nicicum, posibil sa fie din fuzeta. Dar nu dam cu presupusul, trebuie verficat tot.
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sunt atinse ambele, și aripa și pragul, cel puțin cel de plastic este spart.

    M-au programat miercuri pentru constatare, dar poate găsesc azi liber la o geometrie să văd ceva valori înainte să ajung la asigurator.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Să mai ștergem puțin praful...
    În urma incidentului din decembrie am schimbat ușa spate cu una la culoare și pragul. Ca bonus am luat și un cârlig OE la care nu am mai apucat să leg instalația electrică.

    IMG_20200125_201726.jpg

    Am început să adaptez instalația fostului telefon pentru un modul Bluetooth OE, iar între timp modulul se pare că a decedat. Așa că am reparat cablajul portbagajului și switch-urile pentru deschidere.

    IMG_20200411_181027.jpg IMG_20200413_144239.jpg

    Aveam primită o plafonieră bună și am transplantat miezul, cel al mașinii era tot copt.

    IMG_20200331_184843.jpg

    Iar pe parte mecanică am schimbat kit-ul de brațe pe față unde totul a mers fără probleme chiar dacă fuzetele sunt de Al. Pe spate s-a lăsat cu flex, șurubul excentric de la bieleta dreapta a fost foarte încăpățânat:asskicking:
    Cel mai bucuros sunt de faptul că am schimbat bucsa din capătul tijei la timonerie și bucsa din interior, cea în care stă nuca/bila. A fost de muncă pentru scoaterea tijei, dar a meritat. Schimbările sunt precise acum, iar feeling-ul este nemaipomenit; mici reglaje mai sunt necesare.

    IMG_20200501_201841.jpg IMG_20200501_211432.jpg IMG_20200502_164009.jpg
     
    lowlife, arazvan2002, Gabi_KGT și alți 4 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta