1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire Stationara independenta = Webasto - Eberspacher - Sirocou la Audi Q7

Discuție în 'Audi Q7' creată de claudiu88, 20 Noi 2009.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am luat Q7 de cateva zile. In dotarile masinii nu apare incalzire stationara, nu are telecomanda. La 4 grade temperatura exterioara motorul ajunge in 4 liniute(80-90 grade inseamna) in numai 6 km, deci as cam baga mana in foc ca are incalzirea doar ca nu apare in MMI. Fiind modelul nou nu am gasit date concrete despre cum si daca se pot activa timerele in mmi. Ar putea cineva din cunoscatori sa imi spuna cum as putea activa timerele ? Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intra pe 08 - Auto HVAC si investigheaza pe acolo.
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Acusi ies la masina cu laptopul. Revin cu informatii daca gasesc ceva.
     
    Petru Bartalis apreciază asta.
  4. Alex81

    Alex81 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4L, 3.0 TDI, 2015
    A mea, cea din semnatura, face cam asa de cand o am, cand este frig...
    Ar trebui sa imi fac probleme ?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ti-e clar ? Trebuie facuta o investigatie amanuntita, verificata bujia, curatata camera de ardere, etc.
     
    Alex81 apreciază asta.
  6. Alex81

    Alex81 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q7 4L, 3.0 TDI, 2015
    Confirm siguranta.
    Eu desi am gasit optiunea de oprire si in meniu, am preferat sa scot siguranta. (Gata cu fumul, pana am timp sa verific sistemul asta auxiliar)

    PS: consuma si bateria in draci, acum pleaca la sfert.
     
  7. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Buna ziua tuturor,
    Ma confrunt si eu cu o problema la incalzirea stationara: nu mai vrea sa porneasca. Poate a mai intampinat cineva aceasta problema. Multumesc
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Dacă ai avut motorină puțină în rezervor, adică pe roșu, plus calitate slabă, s-a blocat încălzirea staționară. Cauți pe net cum se deblochează cu VCDS, apoi îi dai drumul cu motorină în rezervor +40% din capacitatea lui. Ca și sfat, folosește motorina 55 pe timp de iarnă, e arderea mai bună.

    Dacă și așa nu merge, înseamnă că ai o problemă, vezi atunci după o scanare dacă sunt aceleași erori sau altele noi.

    Spor.
     
  9. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    Am sters si ramane eroare pe pompa de dozare. Stie cineva locatia pompei de dozare la Audi Q7 ? Multumesc
     
  10. AndreiBîrlogeanu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2022
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Q7
    Bună ziua, am făcut o diagnoza la q7 2007 și îmi da urmarea eroare, vezi poza
    Ma poate ajuta careva cu un răspuns ce pot face
    Mulțumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza cu VCDS original, NU cu mizerii clone chinezesti, la cineva care stie ce sa iti spuna cum sa rezolvi. Cine face diagnoza o are degeaba daca nu stie sa rezolve problema daca este o problema electrica. S-a mai scris despre problema ta pe forum, dar nu ai cititi nimic.

    Din ce vad eu la diagnoza aia trebuie deblocata unitatea. Cum se face asta depinde de ce arata diagnoza cu VCDS sau ODIS-VAS-PC.
     
  12. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Din capul locului trebuie sa iti spun ca VCDS nu te ajuta prea mult indiferent cat de expert esti tu sau cel la cere mergi sa o repari, el doar da ceva informatii si deblocheaza unitatea dupa cateva starturi ratate , exista interfata speciala webasto care monitorizeaza toate functiile sale. Cel mai bine pentru inceput e sa urmaresti tu cateva aspecte de baza.
    In primul rand ce fel de incalzire stationara ai ? Sa-ti explic ce inseamna asta pentru ca sunt mai multe feluri de setari de pornire ale acestor unitati pe masinile din grupul VAG.
    Prima optiune - incalzirea stationara porneste cand pornesti masina daca temperatura exterioara este mai mica de "N" grade ( in general din fabrica este 4 grade dar se poate seta si mai jos pornirea, cu VCDS) si daca temperatura antigelului este deasemenea mai mica de 30 grade (la fel 30 e setare default); adica daca ai -20 afara dar masina are antigelul la peste 30 grade ECU considera ca ai facut o oprire scurta si nu este nevoie sa porneasca stationara.
    A doua optiune pentru start incalzire stationara este din computerul de bord al masinii une poti seta un timp cand sa porneasca.
    A treia optiune pentru pornire este pornirea (programata sau nu) din telecomanda la distanta.
    A patra optiune este pornirea tot dintr-o telecomanda, sunt ceva modele care au pe usa o telecomanda incorporata acolo, la fel cu timer de start.

    Acum revenind la avariile tale iti spune clar ca pompa e blocata si deaceea inevitabil apare si unitatea blocata ca a doua avarie. Unitatea se blocheaza automat dupa 3 incercari consecutive de start esuat, cum e cazul la tine.

    Eu am un A6 C5 generatie veche cu inalzire staionara marca Webasto de fabrica dar banuiesc ca principiul este asemenea.

    Cand porneste incalzirea stationara la mine pasii sunt urmatorii:
    1. isi verifica tensiunea in baterie : sub 11,5 V nu va porni - e conditie clara
    2. isi verifica semnalul din bord pentru sonda litrometrica - aprins in bord inseamna iar ca nu va porni.
    3. porneste pompa de carburant, asta care ai tu probleme la ea: cand porneste aceasta pompa, ea este de tip selenoid cu membrana si se aude foarte clar ca un tacanit intai mai rar si dupa din ce in ce mai des.
    Aici vroiam sa ajung, daca incalzirea e programabila, seteaz-o sa plece cu motorul oprit ca sa auzi clar daca exista activitate la aceasta pompa. Este situata pe undeva pe sub masina in zona rezervorului.

    ATENTIE:

    Trebuie sterse erorile intai pentru ca deja la tine incalzirea staionara e blocata pentru ca a ratat 3 starturi consecutive.
    4. daca pompa aduce motorina iar filtrul de aer e curat la ventilatorul care alimenteaza cu aer unitatea, atunci bujia va aprinde motorina si instalatia va incepe sa functioneze.
    Exista un senzor in interior care sa numeste detector de flacara, daca bujia nu va aprinde combustibilul din 3 incercari instalatia se va opri. Asta se diagnosticheaza destul de usor si babeste, daca nu auzi pompa ticaind e clar ca nu vine motorina si bujia nu are ce aprinde iar daca pe sub masina iese fum alb in exces atunci motorina exista dar nu este aerul necesar pentru ardere si aici e de vina filtrul de aer (e undeva pe un furtun de admisie ) sau a ventilatorului posibil blocat.
    5. in timpul funcionarii incalzirii stationare ea este monitorizata de un senzor de temperatura setat sa opreasca instalatia la 87 grade temperatura lichid racire motor. Asta arata daca pompa de recirculare functioneaza sau nu. Daca nu functioneaza, lichidul de racire = antigelul se va supraincalzi si va opri instalatia preventiv
    Deasemeni daca temperatura lichidului de racire = antigelului va atinge in 87 grade acest senzor va opri gradual instalatia considerand ca a incalzit suficient (aici e valabil daca un tampit da drumul vara la instalatie, ea va ajunge la temperatura si va opri inainte sa expire timpul setat).
    Vezi intai daca se aude pompa mergand,.

    P.S.:

    Subiectul nu prea s-a tratat si discutat pe forum decat foarte putin si nu exista updateuri clare cu rezolvarile de la cei ce au rezolvat problemele legate de acesta instalatie, sunt doar presupuneri. Eu zic ca merita sa discutam si sa venim cu mai multe informatii pentru aceasta unitate de incalzire stationara.
     

Distribuie pagina asta