1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A6 C5 - probleme diverse cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de danyms15ely, 12 Iun 2009.

  1. Oncioiu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi.A6.c5. 2.5 tdi
    Salut fani audi.
    Am un am A6 c5 din 2002 cu motor de 2.5 si trebuie sai schimb volanta.
    Intrebarea mea este daca se poate pune volanta de pe alte motoare de 2.5 tot 6 trepte.
    Am luat una de pe alt audi ka fel ca al meu nu stiu daca are acelasi model de motor akn sau ce tip mai exista cert este case potrivesc la gauri si la tot si mecanicul imi spune ca nu se potriveste ca nu este ca aceea de pe masina mea.
    Intradevar este diferita dar este tot de pe A6 c5 . 2.5 tdi 6 trepte.

    Este posibil sa fie mai multe modele de volante si sa nu se potriveasca de la una la alta tinand cont ca sunt de producatori diferiti ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ambreiajul, (implicit volanta) se cumpara nou conform cu ce ai pe masina dupa ce demontezi. Deci intrebarea ta nu are sens. Despre asta ai fi aflat daca ai fi citit forumul si la fel ai fi aflat raspunsul la toate intrebarile tale daca ai fi citit forumul. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.

    Inca ceva: pentru ca pe viitor sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  3. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    Astazi am avut masina la mecanic pentru a schimba simeringul dintre motor si cutie deoarece gaseam mereu pete de ulei sub masina. Mecanicul a efectuat reparatia, la prima vedere nu ar mai curge ulei , dar de cum m-am urcat in masina si am pus piciorul pe ambreiaj am simtit ca ceva nu e in regula : pedaua in partea de sus este moale undeva la 10-15% din cursa ei, dupa care e cum a fost si inainte adica ferma , tare. Nu am fost la un service autorizat sa ma intorc cu factura la ei . E clar ca nimeni din voi nu poate ghici ce s-a intamplat la montaj dar va rog ceva opinii cu ce Dumnezeu putea gresi mecanicul acolo cand a montat ambreiajul si volanta sa stiu de unde sa incep cu verificarile ? Eu mai pot face ceva acum cu cutia pusa , adica pot aerisi cumva aceasta peda, regla ceva la ea ? Afara de acest aspect cu pedaua moale sus masina schimba ok , nu patineaza ambreiajul,nimic evident mai ales ca kitul complet LUK are doar 25000km.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se poate aerisi.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie desfacut din nou ambreiajul si verificat ce s-a montat prost. De asta nu trebuie lasat sa umble oricine pe acolo si care nestiind prea bine ce sa faca va strica masina.
     
  6. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut.
    Am fost cu masina inapoi la mecanicul care a facut interventia si i-am explicat situatia , a inteles si s-a apucat de desfacut din nou, nu a gasit nimic in neregula acolo unde umblase initial insa a gasit la cilindrul receptor in capatul dinspre peda acea nuca de plastic sparta, e ceva ca un capat de bara. Intre tija pedalei si piston din aceasta cauza era acel joc care se simtea cand calcai ambreiajul. Problema rezolvata .
    Multumesc de sfaturi
     

Distribuie pagina asta