1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Senzor nivel ulei costa intre 520 si 580 lei pe original.
    Senzor presiune ulei costa maxim 80 lei pe original.
    Senzor temperatura ulei costa maxim 100 lei pe original (la diesel).
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    La noi la benzina cel de nivel este pe la 350 de lei OE. Stam mai bine decat diesel-arii :D Ceilalti sunt cam la fel la pret.
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi ca pretul de mai sus e pentru AVJ. Pe original.
    La 350 lei nu cred ca e pe original.

    Si la voi, tot cade senzorul ala. La noi la diesel, mai rar. :)
     
  4. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc mult.Ma bucur mult ca am primit multe informatii de data aceasta.
    Sa inteleg ca daca e cazul de inlocuit,doar cu unul original!?Asta e !
    Pentru ca azi am tot fost pe fuga mai tot timpul si nu am avut timp sa va dau prea multe detalii,acum ca s-a culcat copilasul,va mai descriu eroarea.
    Cand pornesc motorul imi da OK la bord,dupa care imediat ce o pun in D se aprinde si eroarea.Eu nu ma pricep ,insa in cativa km.aceasta eroare apare si dispare de cateva ori (asa se afiseaza o eroare sau ar trebui sa fie permanenta?)....mai mult sta pa eroare si foarte putin cand dispare se afiseaza FM-ul de la radio.
    Intreb si eu ,ca nu stiu daca e normal ca eroarea sa dispara si sa intre afisajul de FM radio sau dispare ca se redreseaza ceva contacte pe la senzor?
    A doua problema care o expun,sa fie de la faptul ca la prima zapada de anul trecut mi-a intrat zapada in scut si mi l-a rupt (cateva zeci de kg.de zapada si gheata) si de atunci merg fara scut...Sa fie ceva contacte la mufa ruginite ,corodate?
    Oricum o sa aflu cand o sa o urc pe elevator,insa acum gandesc si eu de la ce ar putea fi,caci ma repet nivelul de ulei e bun.
    Multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tocmai din cauza asta, pentru ca nu cunosti si ai nevoie de un profesionist si ti-am mai spus asta dar nu vrei sa intelegi si sa pricepi (doar intrebi si asta nu este bine) :) adica:
    Si la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  6. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    @Vic 296 - nu stiu ce sa zic, la mine e mai ciudat. Dinainte de sarbatori si pana ieri, nu a mai aparut eroare in bord, iar cand apare tine doar cateva secunde, dupa care dispare, intotdeauna apare cand motorul e cald.
    @ovidiutm - am cautat acum vreo 3 saptamani la un magazin de piese online, si am gasit exact pentru AVJ, OE, era ~ 350 de lei. Am cautat si ieri cand am vazut mesajul tau, dar nu mai aveau OE, cel mai scump fiind un Vemo pe la 415 lei.
     
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Eu va spun ce e la mine. Firul dintre mufa senzor și cluster. Iarna trecuta am luat ceva zapada(gloduri de gheata) s-a aprins imediat. Dupa schimb de senzor baie, senzor capota, mufa..... Tot de aprinde. Are momente rare când se stinge. Mergeți la un electrician sa verifice continuitatea firelor ca schimbați senzori este senzori și va treziți ca dati banii degeaba.
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, la mine urmeaza curand schimbul de ulei si atunci vreau sa verific prima data cablajul/mufa. Problema e ca - la mine - daca problema este intermitenta, este foarte posibil sa nu gasesc buba daca nu se manifesta fix in momentul ala...
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Si asta e adevarat. Trebuie sa aibe buba atunci.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    @bx3m, lucrez cu piese auto oe si ieri am dat preturile dupa ce le-am cautat in Etka - aveam cateva minute libere.
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da da, te cred, eu iti spun doar ce gasisem eu acum 3 saptamani, acum se pare ca nu mai sunt aceleasi preturi, si in plus nici nu mai au OE. Poate totusi o fi de la mufa/cablu la mine...
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Update - la schimbul de ulei am schimbat si senzorul, am pus Vemo, no more problems :)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate ai montat o mizerie. Senzorul ala se cumpara doar original sau in cel mai rau caz cine il face adica Hella. Bafta.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Sa fi fost Hella? Oricum, stiu sigur ca ce am dat jos, exact aia am pus. Posibil sa fi fost Hella, stiu ca a fost dat de magazin ca fiind ceea ce vine pe masina, si au avut dreptate.
     
  15. giorge 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    danesti
    Masina:
    audi a4 1.6 alz benzina 2002
    Buna ziua,
    Imi puteți spune ,va rog unde este amplasat senzorul de presiune ulei ? Am aprins in bord martorul cu presiune ulei, am luat senzorul dar nu știu unde este amplasat. Multumesc.
     
  16. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salut. Este situat pe termoflot. Inainte sa montezi senzorul ala pune mecanicul sa masoare presiunea de ulei la rece. Cu manometru. De fata cu tine. Eu nu cred ca e din senzor. Ala se strica unul la 10000 (aproximatia e irelevanta, pur si simplu nu am auzit sa se strice la modelul asta). Daca in ralanti nu ai 2.0 bari, la rece, nu e din senzor. Daca montezi senzorul nou fara sa masori presiune si problema e din pompa, atunci motorul tau va mai merge un pic fara ulei, pana va aparea presiunea in bord. Ce nu ai stricat pana acum, vei strica mai departe.
     
  17. giorge 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    danesti
    Masina:
    audi a4 1.6 alz benzina 2002
    Mulțumesc pentru sfat.
     
  18. Floka 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2020
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 2002
    Daca toate sunt bune, insemnand senzor nivel ulei (baie), senzor presiune ulei, test presiune pompa ulei la rece si la cald (2000 psi la relanti si 4500 psi in turatie ) nu ramane decat problema electrica, adica in ceasurile de bord. Foto:

    20200118_110555.jpg
     
  19. Ĺuciank

    Ĺuciank 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 Tdi AVF 131 cp, 2004
    Buna ziua.
    Ieri am facut si eu schimbul la un A4 B6 motor 1.9TDI AVF. Astazi am verificat nivelul uleiului si se situeaza la nivelul MAX FILL din poza atasata. Merita sa ma agit sa scot din ulei pentru a ajunge la PERFECT FILL ?
    Multumesc.
    audi a4 b7 oil dipstick.JPG
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, stai linistit ca scade singur.
     
    Ĺuciank apreciază asta.

Distribuie pagina asta