1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de particule - DPF - si sistemul AdBlue cu SRC la Audi A5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de AudiA5, 3 Feb 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai scris pe forum. Se si codeaza cand se schimba mai precis se rescriu valorile = se face resetare. Codarea se face de catre cineva care se pricepe si dupa cum ai intrebat este nevoie sa mergi la cineva care are VCDS si face asta de ani de zile (adica sa umble cu VCDS-ul)
     
    iulian21 și MihaiGrosu apreciază asta.
  2. HappyFeet 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0, 2007
    Salut,
    Sunt proaspăt deținător de Audi A5, 2.0 190 cp, fabricație 2016, și de doua săptămâni mi s-a aprins martorul de check engine împreună cu erorile din poze. Mulțumesc,
    Silviu

    [​IMG][​IMG]
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca o sa trebuiasca sa inlocuiesti pompa de adblue .
     
  4. BTBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0, 2014
    Buna ziua!
    Detin un audi A5 2.0 190CP din 2015, 194 000 km si in urma cu 5-6 zile, cand am pornit pentru prima data pentru anul acesta AC-ul, mi s-a aprins eroarea in bord pentru filtrul de particule ( nu stiu daca are vreo legatura) si brusc i-a fost taiata din putere. Cand s-a aprins eu ajunsesem la destinatie asa ca am oprit motorul fiind grabit. La jumatate de ora, cand am revenit la masina, problema disparuse dar seara s-a aprins din nou, din nou i-a fost taiata puterea si am observat ca s-a aprins si martorul acela cu arcul in spirala. Am iesit din localitate si am mers doua reprize a cate 15 km cu a 3-a in 2800 turatie insa la o ora s-a aprins iar. A doua zi, masina nu a avut nicio problema si niciun simptom insa in a 3-a zi problema a aparut iarasi, insa in a 4-a zi, din nou, nu a prezentat niciun simptom.
    A mai intampinat cineva aceasta problema? Ce ma sfatuiti sa fac? Un prieten, ajungand la concluzia ca este infundat filtrul de particule, m-a sfatuit sa ii fac o regenerare fortata din soft insa stiu cazuri cand, dupa regenerarea fortata, masinile nu mai trageau ca inainte!
    Multumesc anticipat!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte sa scrii ai facut diagnoza ? Ai citit obligatoriu toate topicurile despre DPF existente pe forum ? Din pacate iti spun eu ca nu ai facut nimic din ce am mentionat.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  6. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    Buna seara
    Atasez o poza cu valorile DPF la A5 2,7 190 cp an 2008 cu 225.000 km.
    Cu doua saptamani in urma s-a aprins martorul bujii incandescente. Am facut o scanare cu VCDS si am gasit eroare 5171 pe turbo si P0299 (nu cred ca pot sa pun poze ca tine de partea turbo). Am verificat ce scrie pe site-ul Ross Tech, am facut ce scrie acolo si nu am gasit nimic in neregula.
    Dar mai scrie ca e posibil sa fie si de la DPF. Valorile gasite la DPF m-au blocat.Va rog sa-mi spuneti o parere.
     
  7. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Cu respect.
    De aproximativ 2 luni masina face regenerare mai des, adica la 130 km in loc de 250-300 km. Modul de condus nu a fost schimbat. Erori in bord nu am. Pe diagnoza, din nou, nu primesc erori.
    Atases 2 poze cu valori ale dpf-ului si niste valori ale senzorului NOx pe care le-am gasit si observ ca sunt 0. Sa fie oare "prajit" senzorul? Multumesc
     
  8. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cam mare valoarea presiunii dif in raport cu soot mass si nr de km parcursi de la ultima regenerare. Cati km are masina?ce temperatura aveai cand ai facut diagnoza?
     
  9. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Masina are 190.000 km. In momentul diagnozei eram la relanti in modul parcare cu temperatura apei la 90 si ulei 85 (daca are vreo importanta uleiul). Diagnoza am facut-o dupa ce am rulat cam 45 minute cu masina fara oprire.
     
  10. Mihnea.Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5, 2015, WAUZZZ8R8FA079146, CNHA 2.0 TDI
    Revin cu noutati pentru cei cu problema asemanatoare.
    Pana la urma cred ca Dpf-ul e la sfarsitul vietii. Am cautat pe ELSA valori de incarcare si maximum admis este de 175ml pentru "Oil Ash Volume". Eu am, dupa pozele de mai sus, 160ml. Nu stiu daca fix asta ar fi problema pentru regenerari dese dar oricum, cat mai ducea filtrul ? 5000km ? Trebuie totusi insa sa gasesc cauza de ce filtrul se incarca asa repede. Dupa o regenerare fortata cu diagnoza in mers, cu valorile pe 0g la "soot mass calculated/measured" in aprox 15km s-a depus 1g. Cu respect
     
    Ultima editare: 22 Noi 2020

Distribuie pagina asta