1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6-C7 Allroad - personal detailing

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rotitza, 5 Iul 2022.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hai ca-i faina privelistea ... si se vede si super fain, acolo, ascuns intr-un colt, "Webasto"-ul care-i de fapt Eberspaecher. :)
    Weekend fain! :)
     
    rotitza apreciază asta.
  2. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Apropo de injectoare, din poza inteleg ca unul dintre ele a avut nevoie de "convingere" sa iasa? Sau ma insel?
     
  3. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    @Andi Man Pe unul din ele se vede rugina si oricum le extragi cu extractorul, motoare astea de 3.0 din ce am întâlnit, care nu sunt întreținute sunt pline de scurgeri de ulei și á domnului Mihai mi se pare ca e uns in zona fuliei de la vibrochen.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De fapt sunt motoare foarte curate, fata de majoritatea motorizarilor.
    Sunt cateva locuri comune pe unde pierd ulei toate V6 mai devreme sau mai tarziu.
    Capacele de la distributie, in V-ul motorului, semering-ul dintre motor/cutie, semering-ul de la fulia arborelui si pe langa capacul din spatele fuliei.
    Foarte rar si pe la capacele de la axele cu came, dar am vazut doar 2 pana acum.

    In rest, posibil sa dea pe la vreun O-ring din cauza vechimii, coacerii sau daca s-au umblat acolo in prealabil si n-a fost inlocuit.
     
    Andi Man apreciază asta.
  5. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    @audi66 ..sunt nevoit sa te corectez.
    Aceasta generație de 3.0 v6 tdi..
    Toate curg la un moment dat.
    Dar ...curg pe la îmbinarea baii superioare cu blocul motor,da și în V-ul motorului.
    Dar în rest nu.
    Cea mai grava scurgere apare unde am zis mai sus.
    Am refăcut pana acum multe unități, diferite coduri,știu ce zic .
    Pe la semering-uri palier ..fata spate..nu am văzut sa curgă nici unul.
    Bineinteles se schimba tot,dacă se vrea oprirea pierderilor de ulei.
    @rotitza ,dacă ai injectoarele originale pe mașina (CK) as putea garanta faptul ca masina nu mai are 313cp și 650 nm..
     
    Ultima editare: 7 Apr 2024
    stefan550 apreciază asta.
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @Peto multumesc frumos! Mai sunt oamnei pasionati.

    @Chriss_Deejay multumesc frumos! Asemenea!

    @Andi Man, nu neaparat. S-a folosit extractorul si au iesit usor. "Rugina" de pe cel din mijloc a aparut datorita condensului. Odata cu scaparea gazelor datorata neetansarii pe saiba de cupru, in camera injectorului, se depune o materie negra si dura. In limbajul motoareleor Diesel acest fenomen este numit "Moartea negra".
    Cat despre intratinere, cunosc motoare sub 90k care aveau scurgeri de ulei pe la semichiulase.

    @Peto, motorul asta este unul recunoscut pentru fiabilitate crescuta dar si pentru scurgeri premature. Problemele lui provin de la etansari, garnituri si flansele din plastic, motiv pentru care daca umbli intr-un loc este indicat sa schimbi tot ce insemna garnitura. Acest lucru l-am facut si eu pe partea de admisie si injectie (incluzand capacele de peste axele cu came). In zona fuliei de la arborele cotit totul este in regula, motorul fiind inspectat.

    @audi66 cum spuneam mai sus, scurgerile sunt datorate etansarilor, garniturilor, oringurilor, semeringurilor etc. In ""V-ul" motorului fenomenul este prezent mai des datorita caldurii excesive la care sunt supuse toate cele montate acolo. Ca orice posesor auto, incerc prin prisma proprie sa o intretin asa cum consider de cuviinta ca este mai bine.

    @Lucian189, si eu am intalnit situatia descrisa de tine: scurgeri pe la semichiulase si capacele de la distributie, momentan in cazul meu stam bine.
    In ceea ce priveste starea injectoarelor originale, imi este clar ca nu mai sunt ca noi. Motorul se misca bine, inca, si nu pot spune ca ma deranjeaza chiar si 10-20 hp in minus. Cunosc faptul ca sunt motoare de acest tip care au pierderi de putere datorate injectoarelor. In orice caz 300 cai cu experienta nu-s ca 200 cai dopati, detinuti anterior pe A4.

    Pentru cei interesați de diversele posibile probleme comune ale motoarelor de generație 2, 3.0 TDI, puteți viziona acest video:


    Continuand seria "intretinere", din dorinta de aduce masina in stare optima de functionare, am mers cu rotile de vara la indreptat. Anul trecut am reusit sa iau o cocosa, doua, pe autostrada spre Sofia. Prin urmare alta distractie si acolo, dar dupa toate interventiile masina ruleaza ca vantul si ca gandul, fiind pregatita de un nou an cu multi km si zile frumoase!

    IMG_1073.jpeg IMG_1077.jpeg
     
    smurff, Alex_WeS, RazvanRXR și alți 7 apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Heppy Godzilla, cuminte Godzilla:)

    IMG_1090.jpeg IMG_1088.jpeg IMG_1086.jpeg
     
    smurff, Oudi, cogdao și alți 9 apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 175 cp DIO Performance
    Legat de treaba cu "motorul asta este recunscut pentru fiabilitatea crescuta", sa imi fie cu iertare...dar din ce citesc nu pare deloc asa si nici nu stiu cine a recunoscut asta. Mai urmaresc un canal pe Youtube, VAG Technic, omul ala numai asta repara, si nu are deloc o parere buna despre acest bi-tdi, cu dovezi si explicatii de ce.
     
    Nemesis 31 și Peto apreciază asta.
  9. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    În dex la cuvântul fiabilitate este pusa o poza cu bitdi - în timp a reușit sa obțină aceasta apreciere.
     
  10. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @mirceacml , nu-mi doresc sa intru in polemica cu nimeni. Este o parere personala pe care am exprimat-o in urma documentarii individuale și a exploatarii mai multor tipuri de motoare TDI ale grupului VAG.

    @bobalex18 , FYI: DEX- ul nu este cu poze, este cu cuvinte…
     
    smurff și MRR apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am peste 1.000.000 km doar pe V6 (180/224/240hp) si n-am avut nici un fel de problema majora pe nici o motorizare.
    N-am schimbat injectoare, distributie, axe came, tacheti, bla bla la niciuna.
     
    dvr apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 175 cp DIO Performance
    Eu m-am referit strict la V6 bi-tdi.
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    In accepțiunea mea, pe allroad, nu văd un volan teșit sau volan cu piele perforată, acele volane fiind semnătura altor mașini, în speță S line, S, RS, voi păstra volanul rotund îmbrăcat în piele napa în continuare, dar totuși i-am adăugat un accesoriu pe care mi-l doream de mai mult timp; logo-ul allroad ce echipeaza variantele facelift.

    IMG_1148.jpeg

    4G0 419 673 INZ - ornamentul
    4G0 419 685 B - logo-ul

    IMG_1150.jpeg

    Totodata sunt in teste cu un booster de la Kufatec, pt amplificarea sunetului evacuării, cu care m-a ajutat colegul @Alex_WeS , dorința mea fiind să am un sunet mai pronunțat în “dinamic” dar în “comfort” îmi doresc să să rămână silent.
    IMG_1155.jpeg
    Majoritatea booster-elor lasă în setarea “comfort” un volum mai mic, lucru care nu mă încântă. Boosterul fiind generația 2, care poate fi controlat pe cele 6 sunete diferite din maneta de cruise control și are mufa USB prin intermediul căreia ofera posibilitatea mai multor setări cu ajutorul PC-ului, astăzi am reușit sa rezolv și acest aspect, anume să fie complet silent în “comfort” :arco:
    Mai rămâne să mă joc cu hărțile de sunet astfel încât pe “dinamic” să am un sunet care să mă mulțumească.


    și o poză cu Godzilla după tradiționalul duș de vineri:
    IMG_1137.jpeg
     
    Cosmin ZKG, smurff, Andu333 și alți 16 apreciază asta.
  14. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Oricând cu plăcere și nerăbdător să văd update-urile acestei mașinuțe! Un automobil de nota 100 și un proprietar de nota 1000! Toată stima, mister!:hi:
     
    smurff, MRR și rotitza apreciază asta.

Distribuie pagina asta