Salutare, Stie cineva ce implica retrofitul de la ceasuri normale la cele digitale ? Din cate observ trebuie bineinteles ceasuri si cred ca si volan cu comanda pentru ceasuri.
Salut Intamplator citeam astazi pe grupul de Passat B8 pe feisbuc despre aceasta operatiune - vorbeau baietii acolo - cica e destul de laborios acest proces - sunt necesare multe repere si cineva cu o baza solida de informatii Caut acum sa vad daca gasesc discutiile, ca link degeaba iti dau, pentru ca e cu grup inchis.
OK am gasit postul cu discutia - sunt niste baieti de la Ybu Garage care fac acest retrofit pentru Passat si probabil si pentru audi ca e cam acelasi drac. Componente poti sa iei de pe Alegro, sau Ebay, de prin Germania, Polonia, sau tarile Baltice. Te costa in total vreo 1000 euro sau mai mult. Uite ce zicea un baiat care a facut retrofit: Eu am făcut acest retrofit și te pot ajuta cu informații !!! 1. Ai nevoie de AID (active info display) la care să ai F.F. (în caz că este nou) sau B.F. (în caz că este SH). Eu am luat de pe allegro.pl pentru că acolo mai toți dau B.F. și au și prețuri decente !!! AID trebuie să aibă data de fabricație cât mai apropiată de cea a mașinii pe care va fi montat (de EX. dacă mașina e 2015 AID trebuie sa fie tot din 2015 pentru că altfel poți întâmpină probleme de compatibilitate cu unele module) !!! Să ai grijă că atunci când cumperi rama care vine peste AID să aibă și bucata aia de piele și capacul care vine deasupra coloanei de direcție că nouă e destul de scumpa . 2. Verifici dacă unitatea din torpedou are conector POF (Plastic Fiber Optic) pentru că doar DISCOVER PRO are 100% sigur acest conector unitatea de pe DISCOVER MEDIA este și cu dar și fără conector POF !!! Fibră optică te pot ajuta eu ori cu 2 bucăți de 1M ca să conectezi unitatea din torpedou de AID ori o bucata mai lungă dacă ai DYNAUDIO !!! Montajul fibrei trebuie OBLIGATORIU făcută în privat de cineva cea are habar de așa ceva (NU să tragă de ea ca țăranul că o întinde și e gata) pentru că la reprezentanță VW ăia dau bordul jos și te va costa o grămadă !!! 3. Te duci cu mașina ori la reprezentanță ori la cineva care are ODIS ORIGINAL și care poate să-ți scoată CP (Component Protection) și să-ți imperecheze cheiile . La reprezentanță este 400 ron ora de codare !!! După scoaterea CP trebuie codata mașina astfel încât bordul să afișeze toate informațiile corect cât și HARTĂ !!! Spor la cautat !!!
Salut, a reușit vreun coleg sa activeze afișarea bo͞ost și temperatura uleiului ? Am găsit un video pe YouTube și pare ca ar merge și pe A4 B9 .
Salut, Are idee cineva daca la Audi A4 B9 an 2017 se poate schimba ecranul central din ceasuri de la cel cu diagonala mică la cel mare adica la fel ca cel cu virtual cockpit ?
Salut, Are cineva idee cum înlocuiesc busola de pe ecranul dintre ceasurile de bord cu harta la un A4 B9 an 2017 ? Am gasit ceva pe youtube dar nu oferă si explicații:
Interesant, am vazut si eu cand am cumparat masina ca era o poza cu acel mod dar nu stiu daca am reusit sa il vad efectiv. Am sa ma uit la masina mea sa vad daca apare.
Salutare, In cazul in care cei care aveti Virtual Cockpit si patiti ca TAB-ul pe care era Virtual Cockpit cand opriti masina sa nu fie acelasi si cand porniti masina, trebuie sa stiti ca asta este o eroare, care se rezolva printr-un update de SW. Eu aveam versiunea 299 si am pus versiunea 379 si acum totul e OK. Pachetul folosit este: 8S0906961AL. Procedura este foarte simpla dar riscanta (asa ca fiecare o face pe riscul lui): 1. Se pun fisierele pe un card SD formatat FAT32: /SD CARD/metainfo2.txt /SD CARD/KI_FPK_AU491 2. Se pune cardul in unul din porturile masinii 3. Se intra in meniul rosu de Engineering: Se tin apasate butoanele NAV si MEDIA pentru cateva secunde 4. Se alege Update din meniu si se selecteaza cardul SD 5. Odata ce a incarcat actualizarea de pe cardul SD, derulati in partea de jos a selectiilor de actualizare și faceti click pe Start. Poate dura cam 10-15 minute pana actualizarea e gata. 6. Dupa finalizarea actualizarii, MMI va reporni și VC va fi si el functional din nou. Dupa repornirea MMI, va va cere sa sincronizati versiunile software pentru a evita eroarea clasica de Check Software Version Management - la mine nu a mers. Pentru aceasta eroare gasiti pe internet rezolvarea. Trebuie avuta mare grija ca procesul sa nu fie intrerupt sub nici o forma, altfel riscati sa ramaneti cu unitatea blocata. In mod oficial, 0379 nu este acceptat de vehiculele din 2016 si 2017 (doar 2018+), deci cam de la hardware H17 al Virtual Cockpit in sus. La mine versiunea HW e H15 si a mers totusi fara probleme. Toate detaliile si pachetul le gasiti pe AUDIWORLD, trebuie doar sa cautati.
Si eu am facut update - H12 (din 2016). Din ce am citit, a mers si pe H11. Totul este ok. Asa cum a fost descrisa procedura, apare o eroare in modulul 5F care se rezolva foarte simplu cu un VCDS. In afara de pastrarea tabului pe ceasuri, deocamdata nu am remarcat alte modificari. Multumesc @mirceaB8 pentru informatii! Address 17: Instruments (J285) Labels:* Redir Fail!-SRI2 Part No SW: 8W5 920 790 B HW: 8W5 920 790 B Component: FBenRDW H12 0379 Coding: 44FF50C06C98000801A0FB601800400000000000 Shop #: WSC 02391 785 00200 ASAM Dataset: EV_DashBoardAU736 001027 ROD: EV_DashBoardAU736_AU49.rod VCID: C1CAD05450D5FF830C-8094
Inca o diferenta dupa update, azi am remarcat: imi afiseaza corect "lap timer" pe Headup display, simultan cu VC. Inainte, pe diplay era afisat doar "0000", desi cronometrul mergea corect pe ceasuri.
Salutare, Ma poate ajuta și pe mine cineva, măcar cu un sfat? Dețin un B9 cu motorul DEUC și afișajul la consum instantaneu îmi arată eronat, partea cu bateria verde in loc sa fie in partea stânga cum te uiți la ceasuri, la mine este in partea dreapta. Ma gândesc ca sigur este o Setare care a fost făcută inconștient de cineva care a butonat pe acolo. Atașez mai jos o poza cum e corect (prima poza) și cum e la mine (poza 2). Mulțumesc frumos.
Cum ai dedus ca e eronat ? Tu ai pus 2 poze cu 2 clustere diferite, mai exact Virtual Cockpit versus clusterul tau clasic. Clusterele care au bateria verde in stanga nu mai au scrisul MAX, cele care au bateria verde in dreapta au si scrisul MAX. Probabil difera SW-ul clusterului, chiar daca ambele sunt clasice cu ace.
Problema este ca indica eronat si consumul, in loc sa scada spre stanga bara la drum intins, creste spre dreapta si arata un consum mare. Astazi dupa un drum de 250 km, imi indica 18%, iar la pompa aveam un consum de 7%
Salut! Tu ai km / litru de aia iti apare consum de 18 %, adica 18 km facuti cu 1 litru de combustibil. Schimba din setari si pune litru / km. O sa ti apara si bateria verde in stanga.