1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi S1 si RS1

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 20 Aug 2010.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Fotografii cu un prototip S1 publicate pe autoblog.

    Informatiile cunoscute la acest moment sugereaza ca S1 va fi disponibil doar in varianta cu 3 usi, cu un motor de 1.4 si 180 CP, S-tronic cu tractiune fata.
     
  2. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Si motorul va fi 1.4 TSI? ca si la VW doar cu 10 cp in plus?
     
  3. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Numele asta se suprapune cu numele legendei ... nu prea imi palce :(
     
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Noi informatii si cateva fotografii in Autobild:

    Lansare la Salonul Auto de la Paris (octombrie), 1,4 TSI cu 185 cai (mini cooper S are 184), v.max. 230 km/h, sistem start/stop ca standard, pret aproximativ 25.000 euro, pe piata din februarie 2011.

    http://www.autobild.de/artikel/audi-s1-erlkoenig_1241695.html
     
  5. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Audi S1

    :) Din informatiile pe cale le-am primit deja si le-am si postat motorizarea este 1.4 TFSI de 180 CP. Masina din imaginile postate de voi prezinta un fel de caroserie S-line, ma indoiesc ca S1 v-a arata asa, nu uitati de "Competition package" si eleronul hayon dublu "Competition" disponibile deja pe A1 in culoarea Amalfiweiss...;)
     
  6. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    se aseamana cu fiat 500.
     
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Michael Dick, Director de Cercetare/dezvoltare al Audi, a anuntat ca in toamna lui 2011 se va lansa o serie limitata de 500 unitati A1 quattro cu motor 2.0 TFSI cu peste 200 CP, la un pret de 27.000 euro

    Aceasta serie are rolul de a testa reactia clientilor in vederea producerii unui S1 veritabil

    http://www.autobild.de/artikel/audi-a1-quattro-fahrbericht-1330720.html
     
  8. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Neinspirata idee au mai avut astia de la AUDI, ma refer si la nume (S1 a fost masina nu bomboana asta rosie) si la design (n-are nimic spartan masina asta, mai degraba zici ca e de carat copii la scoala si pungile cu cumparaturi) dar si ca motorizare (motor 1.4 ... un vin sec va rog !)
     
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    1.4 TFSI a aparut deja, si nu este un S1

    Dupa cate se intelege din Autobild, nici macar 2.0 TFSI quattro nu va fi vandut ca S1
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Se testeaza in continuare un posibil S1 - quattro plus motorizare 2.0 TFSI de aproximativ 225 CP.

    Daca e vorba doar de editia limitata de care vorbea Michael Dick, sau va fi vanduta sub eticheta S1, ramane de vazut.
     
  11. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Ar fi bomba combinatia 2.0 TFSI si quattro pe o caroserie usoara.
     
  12. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Nu cred ca o sa fie 2.0 TFSI deoarece motorul ar fi destul de greu pentru caroserie si nici nu cred ca o sa incapa, mai degraba 1.8 TFSI de pe Polo GTI cu alt ECU si S-Tronic. Quattro nu stiu daca o sa aibe, se zvonea ca o sa fie primul model S fara quattro. Posibil sa aibe un diferential autoblocant pe fata in genul lui Golf GTI XDS, ramane de vazut :)
     
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A1 Clubsport quattro - prezentat la Wörthersee

    1390 kilograme.
    0-100 km/h in 3.7 secunde.
    0-200 km/h in 10.9 secunde
    80-120 km/h in viteza a IVa in doar 2.4 secunde.

    370 kW (503 CP) si 660 Nm cuplu.

    Cutie de viteze manuala cu 6 trepte, quattro permanent, amandoua preluate de pe TT RS si imbunatatite.
     
  14. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Eu nu inteleg de ce nu fabrica ei pana la urma modelele astea, le-ar putea produce intr-o serie limitata, pentru colectionari sau pentru cine isi permite si ar face ar si foarte benefic pentru brand. Nici TT si nici Q5 clubsport nu au fost produse :(
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pentru ca nu exista rentabilitate comerciala pentru astfel de masini.
    costurile pt a baga pe banda ocazional astfel de masini pt a fi produse sunt foarte mari si nu exista rentabilitate.
    mai ales ca fabricile audi lucreaza la capacitate maxima. la ce bun sa-si bata capul sa bulverseze o activitate profitabila? cu siguranta producerea fiecarei bucati de a1 clubsport ar aduce pierderi de cateva zeci de mii de euro.
    cred ca si daca s-ar vinde o astfel de masina cu peste 100.000 euro+tva, nu si-ar acoperi costurile.
    sa va dau un exemplu: o fabrica de utilaje a caror culoare este galbena, daca are un client ce vrea sa cumpere un utilaj ce costa 16.000 euro+tva insa doreste ca acel utilaj sa fie vopsit in albastru pentru ca asa vrea clientul, acesta din urma va trebui sa mai scoata din buzunar inca 4500 euro+tva.
    ar mai fi o problema: masina respectiva nu ar putea merge decat in linie dreapta pt ca motorul asta in 5 cilindri este extrem de greu iar masina ar subvira teribil cu 70% din greutate pe puntea fata.
    e vorba de un termen ce se numeste "business case".
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iun 2011
  16. hungimahar

    hungimahar 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Avant 2003 2.5 TDI v6
    lol, ce ingineri de fotoliu avem pe acest forum

    e cumva din plumb blocul motor?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iun 2011
  17. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    N-ai inteles ce vroia sa spuna.70% din greutatea motorului este pe puntea fata,si nu ca greutatea motorului ar fi 70% din greutatea totala a masinii.Eu cel putin nu stiu procente,dar asta dadea colegul de inteles.
     
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu.
    incercam sa spun ca 70% din greutatea totala a masinii va fi distribuita pe puntea fata.
    un audi a1 cu motor de 1.2tfsi are 62% din masa totala apasand pe puntea fata, cu un motor de 2.5 litri masina va avea cu siguranta 70% din masa totala distribuita pe puntea fata, iar asta va insemna cam asa:
    http://www.youtube.com/watch?v=yy4kPODqv58
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iun 2011
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Pe langa masini de show, se lucreaza si la un S1 veritabil. Aici in teste:
     
  20. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6

Distribuie pagina asta