Fotografii cu un prototip S1 publicate pe autoblog. Informatiile cunoscute la acest moment sugereaza ca S1 va fi disponibil doar in varianta cu 3 usi, cu un motor de 1.4 si 180 CP, S-tronic cu tractiune fata.
Noi informatii si cateva fotografii in Autobild: Lansare la Salonul Auto de la Paris (octombrie), 1,4 TSI cu 185 cai (mini cooper S are 184), v.max. 230 km/h, sistem start/stop ca standard, pret aproximativ 25.000 euro, pe piata din februarie 2011. http://www.autobild.de/artikel/audi-s1-erlkoenig_1241695.html
Audi S1 Din informatiile pe cale le-am primit deja si le-am si postat motorizarea este 1.4 TFSI de 180 CP. Masina din imaginile postate de voi prezinta un fel de caroserie S-line, ma indoiesc ca S1 v-a arata asa, nu uitati de "Competition package" si eleronul hayon dublu "Competition" disponibile deja pe A1 in culoarea Amalfiweiss...
Michael Dick, Director de Cercetare/dezvoltare al Audi, a anuntat ca in toamna lui 2011 se va lansa o serie limitata de 500 unitati A1 quattro cu motor 2.0 TFSI cu peste 200 CP, la un pret de 27.000 euro Aceasta serie are rolul de a testa reactia clientilor in vederea producerii unui S1 veritabil http://www.autobild.de/artikel/audi-a1-quattro-fahrbericht-1330720.html
Neinspirata idee au mai avut astia de la AUDI, ma refer si la nume (S1 a fost masina nu bomboana asta rosie) si la design (n-are nimic spartan masina asta, mai degraba zici ca e de carat copii la scoala si pungile cu cumparaturi) dar si ca motorizare (motor 1.4 ... un vin sec va rog !)
1.4 TFSI a aparut deja, si nu este un S1 Dupa cate se intelege din Autobild, nici macar 2.0 TFSI quattro nu va fi vandut ca S1
Se testeaza in continuare un posibil S1 - quattro plus motorizare 2.0 TFSI de aproximativ 225 CP. Daca e vorba doar de editia limitata de care vorbea Michael Dick, sau va fi vanduta sub eticheta S1, ramane de vazut.
Nu cred ca o sa fie 2.0 TFSI deoarece motorul ar fi destul de greu pentru caroserie si nici nu cred ca o sa incapa, mai degraba 1.8 TFSI de pe Polo GTI cu alt ECU si S-Tronic. Quattro nu stiu daca o sa aibe, se zvonea ca o sa fie primul model S fara quattro. Posibil sa aibe un diferential autoblocant pe fata in genul lui Golf GTI XDS, ramane de vazut
A1 Clubsport quattro - prezentat la Wörthersee 1390 kilograme. 0-100 km/h in 3.7 secunde. 0-200 km/h in 10.9 secunde 80-120 km/h in viteza a IVa in doar 2.4 secunde. 370 kW (503 CP) si 660 Nm cuplu. Cutie de viteze manuala cu 6 trepte, quattro permanent, amandoua preluate de pe TT RS si imbunatatite.
Eu nu inteleg de ce nu fabrica ei pana la urma modelele astea, le-ar putea produce intr-o serie limitata, pentru colectionari sau pentru cine isi permite si ar face ar si foarte benefic pentru brand. Nici TT si nici Q5 clubsport nu au fost produse
pentru ca nu exista rentabilitate comerciala pentru astfel de masini. costurile pt a baga pe banda ocazional astfel de masini pt a fi produse sunt foarte mari si nu exista rentabilitate. mai ales ca fabricile audi lucreaza la capacitate maxima. la ce bun sa-si bata capul sa bulverseze o activitate profitabila? cu siguranta producerea fiecarei bucati de a1 clubsport ar aduce pierderi de cateva zeci de mii de euro. cred ca si daca s-ar vinde o astfel de masina cu peste 100.000 euro+tva, nu si-ar acoperi costurile. sa va dau un exemplu: o fabrica de utilaje a caror culoare este galbena, daca are un client ce vrea sa cumpere un utilaj ce costa 16.000 euro+tva insa doreste ca acel utilaj sa fie vopsit in albastru pentru ca asa vrea clientul, acesta din urma va trebui sa mai scoata din buzunar inca 4500 euro+tva. ar mai fi o problema: masina respectiva nu ar putea merge decat in linie dreapta pt ca motorul asta in 5 cilindri este extrem de greu iar masina ar subvira teribil cu 70% din greutate pe puntea fata. e vorba de un termen ce se numeste "business case".
N-ai inteles ce vroia sa spuna.70% din greutatea motorului este pe puntea fata,si nu ca greutatea motorului ar fi 70% din greutatea totala a masinii.Eu cel putin nu stiu procente,dar asta dadea colegul de inteles.
nu. incercam sa spun ca 70% din greutatea totala a masinii va fi distribuita pe puntea fata. un audi a1 cu motor de 1.2tfsi are 62% din masa totala apasand pe puntea fata, cu un motor de 2.5 litri masina va avea cu siguranta 70% din masa totala distribuita pe puntea fata, iar asta va insemna cam asa: http://www.youtube.com/watch?v=yy4kPODqv58