Noul Audi RS6 va da o lovitura destul de puternica concurentilor sai cand va fi lansat, acesta dezvoltand 571 de cai putere cu ajutorul motorului V10 twin-turbo. Pe Internet au aparut cateva detalii despre seria de pe sasiul noului RS6, 'Audi AG 4F 7967 21 AAJ N31 N30 579 426 5002'. Aceasta arata ca masina va avea 579ps (571 cai putere), 426kw si capacitatea motorului va fi de 5002cc (cm cubi). Toata aceasta putere va putea fi controlata cu ajutorul transmisiei automate ZF cu sase viteze si quattro AWD care va dezvolta un cuplu motor de 1000Nm. Franele carbon-ceramice vor fi disponibile ca si optionale, la fel ca si transmisia DSG, informeaza Auto Motor and Sport. Dupa ce variantele RS6 sedan si RS6 Avant vor fi disponibile, Audi doreste sa lanseze si versiunea 'Plus', care va beneficia de mai multi cai putere. Se estimeaza ca va avea intre 620 si 635 CP. Dupa aceea, Audi doreste sa foloseasca motorul twin-turbo si la viitoarea versiune RS a modelului R8.
:eek:...chiar e nevoie si de varianta Plus? Pe care maniacii sigur au s-o duca si mai sus de 635 hp. Probabil o sa-mi creasca serios barba pana am sa vad o astfel de bijuterie pe strada. Asta daca nu castig la loto
Asta inseamna o noua provocare pentru marcile rivale, sunt curios unde vom ajunge in urmatorii ani..sa zic 20..de cati cai putere va trebui sa dispunem pentru a fi in top?? Astept urmatorul Audi mai puternic decat Veyron-ul.. Salutare.
mda,in sfarsit audi le va inchide gura tuturor cu acest super model,le va da concurentilor clasa,sa speram ca va aparea si varianta plus de 630 de cai,ca sa poata fi mai tare si ca mercedes sl65,trebuie sa fie un audi care sa fie mai puternic ca si orice mercedes si orice bmw.astept ca cei de la audi sa ma surprinda placut in continuare cu modele f puternice si elegante
Audi RS6 vs. MB SL65 AMG Pe mine unul ma sperie numai cand ma gandesc la cei 580 CP ai viitorului RS6. Nu stiu daca ati avut vreunul ocazia sa conduceti asa ceva. Eu unul, nu. Daca ne uitam putin peste datele tehnice, neluand in calcul ca SL-ul e un V12 nu V10 ca si RS6-le si ca cilindreea este mai mare cu 1 litru la MB decat la Audi, 65AMG-ul nu e nu stiu ce in aceasta comparatie: cuplu max. la SL 1000Nm dar doar pana la 4000 rot./min., un dezavantaj de neexplicat la un motor de 6000 de cmc V12. La RS6 regasim un cuplu maxim de "doar" 650Nm dar acesta e prezent de la 1500 - 6250 rot./min. Explicatia pentru o diferenta de accelerare de la 0 - 100 km/h de doar 0.4 sec mai rapida in favoarea SL65-lui. Si unde mai pui faptul ca e un Audi nu un MB.
Asta da masina-cu toate ca nu ma pasioneaza puterea motorului, nu pot sa nu recunosc notorietarea RS6
am fost de curand in germania si cred k deja Audi le-a cam inchis gura la toti concurentii ; din 10 masini care le vedeam cel putin 3 erau AUDI si asta vorbeste de la sine ... principalul atu pe care il au este k imbina eleganta si sportivitatea foarte bine si la preturi mai atractive decat concurentii ..
sa vedem ce face audi cu a6 si a8 deoarece la a4 si tt au dat lovitura. din surse interne ale midocar am inteles ca avant a4 va da lovitura dpdv al vanzarilor
Dupa lansarea avant-ului iata ca apare si sedan-ul ... Fata identica cu RS6 avant ... spate inspirat din a4, motor V10 ...4,6 s acceleratie 0-100 km/h. Sursa: http://www.worldcarfans.com/9080430.004/audi-rs6-sedan-spied
Mie mi-ar placea oricum ...... fiecare model de caroserie are farmecul lui, mai ales cand ascunde un motor ca al lui RS6.
Pt familisti sportivi pur-sange Era si de asteptat. Avand rivali ( urati ) de genul Pt cei familisti sportivi pur-sange
Cu acest RS6 plus,putem zice ca Audi a rupt gura targului,aici "e" adrenalina de la 500-600 de cai in sus,ma bucur enorm ca Audi va scoate acest monstru de 613 cai,si va detrona clar M5 de la BMW
"Deocamdata" zice ca a aparut si berlina. De ce n-ar echipa-o si pe ea cu noul motoras de 600 de cai?
Ar fi o chestie, dar nu prea cred. Avand in vedere ca pentru inceput doar 999 de bucati vor avea motorul modificat la 630 de cai, nu stiu daca berlina se va bucura de acest motor. Defapt motorul e acelasi, dupa cate am inteles, doar ca scot mai multa putere din ecu. Oricum si la 580 mananca asfaltul!