O nouă versiune este A8 2.8 FSI. Cu motorizarea FSI pe benzină, injecţie directă şi sistemul AVS motorul dezvoltă 210 CP şi cuplul maxim de 280 N/m disponibili de la 3000 la 5000 rpm. Greutatea sa este de 1690 kilograme. Sprintul de la 0 la 100 km/h este de 8.0 secunde iar viteza maximă a fost stabilită la 238 km/h. În ciuda acestor performante mari consumul mediu este de 8.3 litri iar emisiile de CO2 sunt de 199 g/km.
nu prea cred ca sparg gura nimanui cu motorizarea asta...doar poate pentru ca e sub 3000 cm3 si e mai mic impozitul...in schimb performante slabe pt 2.8...bmw scoate din 2,5 215 cp si cuplu 250 Nm...oricum cred ca posesorii de a8 se orienteaza spre motorizari mai "insetate"
la fel zic si eu,cam mare cilindreea si cam putini cai,parerea mea este ca nu sunt as amari performantele in raport cu capacitatea motorului
da cam slabutz ,,dar sunt de parere ca va fi luat in calcul si aceasta motorizare de multi care nu doresc consum ff mare si nu pun accent pe performante ci mai mult pe comfort. Si oricum 100km/h in 8 sec eu zic ca e bine. Apoi masina cantarreste aproape de 1700 kg deci e usoara. E comparabila cu un A6 cu 130 cai care zic multi ca e sub motorizata ... Vor fi voci ca " pt o masina de 2 tone ..doar 210 cai e prea putin" --> pareri neavizate oricum !!
oricum 130 de cai pt un a6 e putin...si daca tot nu conteaza performantele de ce sa aleaga audi si nu vw ca doar si in phaeton stai destul de bine daca vrei audi trebuie sa imbini macar minim performante cu confort
pt tine diferenta dintre Audi si VW consta doar in performante ?? --> pacat ! sa stii ca Phaeton are destule "lucruri" peste A8. NU stau sa le enumar acum ca sunt off-topic .dar are si e chiar tare. Motor slab pt o masina e acel motor care nu e pus pe acea masina. Daca cei de la Audi au "calculat" ca merge 130 cai ..atunci eu merg pe mana lor. Asa si 3.0 TDI e mic pt Q7 ..si tot asa putem generaliza ca cel mai slab motor pt un model anume ..e PREA mic.
Sa stii ca ai dreptate,si eu sunt sigur ca e sufucient un motor de 2,8 pentru audi a8,daca inginerii au calculat aceasta treaba,insa cand vine vorba de A8 toata lumea se asteapta la un motor de peste 3000 cmcmai ales cand stai sa te gandesti ca pe A8 este motor W12 de 6000 cmc,avand in vedere ca e aceiasi caroserie...El e un motor suficient pentru A8 dar nu pentru a obtine perfrmante.Cine vrea ami mult exista 4,2 si 6,0 FSI
130 cp pe A6 sunt perfecti-sunt de acord cu andrein in legatura cu motorizarea,deoarece un Audi inseamna mult mai mult decat o masina oarecare cu motor puternic. La fel cum a zis si FloRio, 210cp pe A8 sunt prea deajuns pentru un om echilibrat care si-l ia pentru confort si aspect.Cine cumpara un Audi se orienteaza catre lux,rafinament si confort,nu neaparat putere. Sper sa nu o iei personal - nu am intentia sa supar pe cineva, insa e important de stiut ca puterea nu inseamna totul asa cum cred majoritatea.
nu stiu despre voi dar din punctul meu de vedere ultimul lucru la care ar trebui sa faci "economie" cand iti cumperi o masina este motorul...Ramai cu o caroserie frumoasa de la care o sa vrei tot timpul mai mult...in plus la motorul asta pt caroseria de a8 nu caii sunt problema ci cuplul. Cred ca ideal este 3.0 tdi cu 400 nM sau daca ai pompa de benzina 4.2 FSI
210 cai sunt suficienti pt o masina de 1650 de kile... a mea avea 1620 si 229 de cai si fugea ca dreacu. Iar A8-ul are un atu in plus: consumul. Totusi e cam suparatoare chestia cu 210 cai din cilindree de 2.8. Dar asta e motorizarea aspirata fratilor! Eu de ce m-am orientat mai mult pe turbaciuni?
bmw de 2.5 nu e turbo... si nici majoritatea motoarelor pe benzina in afara de 335 sau 535 care e biturbo
pai tocmai de-aia nu-mi place. Ca nu au motoare de-astea mai mici cu turbo. Adica un seria 3 de 2.5 din 2000-2002 scoate 200 de cai si un S4 de 2.2 din 1992-1994 scoate 230