1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2006 Audi A3 8P 2.0TDI 8V Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LucianP, 4 Apr 2017.

  1. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Salutare,
    Hai ca 2018 a inceput in forta :weight_lift2:

    Duminica dimineata am avut ocazia sa particip la un eveniment organizat de niste prieteni.
    Au inchis o bucata de 2km de drum asfaltat, ne-am adunat cam 20 de pasionati si fiecare cu ce a avut prin garaj, am trecut la treaba :racer:

    Traseul era de tipul dus/intors, si ideea era sa vedem cine scoate cel mai bun timp.

    Recordul a fost de 57 dus/59 intors.
    Viteza max. 190+km/h

    Eu personal am facut 2 ture, si am scos peste 2 min in total.
    Viteza max. 170+km/h

    Un scurt video on-board:

    Si ceva poze:
    IMG_5279.JPG IMG_5316.JPG IMG_5278.JPG IMG_5292.JPG

    Multumim inca odata pentru organizare si efortul depus!
    Salutari si lui @lmdany cu ocazia asta, frumoasa masina. :)
     
    Ultima editare: 8 Ian 2018
  2. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salut, Luciane. In sfarsit te-ai orientat spre ce trebuie- tin minte ca aveai alta marca pe inima.
    Felicitari pentru masina si pentru cum o intretii.
     
  3. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Salut @eve_2035 chiar ma gandeam daca nu esti si tu pe aici :))
    O masina ca a ta era pacat sa o pastrezi doar pentru tine ;)

    Da stiu ca initial iti povesteam de o japoneza mai rara, dar am zis ca totusi e cam mare bataia de cap si nici nu aveam garantia ca va fi fiabila...
    Asa ca am ramas in familia VAG.
    Cu gandul la ce am vazut la tine, am decis sa dau o cautare.
    Am mers in schimb pe un TDI cu 8 valve, pentru ca in varianta benzina si cu dotarile care le vroiam le gaseam doar "alergate", si nu vroiam sa umblu iar cu bidonul de 5W30 dupa mine :ermm:
     
  4. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Tocmai ce am aflat ca nu pot sa pastrez masina doar pentru mine- azi a promovat sotia examenul auto :)
    Sa stii ca de cand am schimbat producatorul de ulei, nu mai am nici eu bidon de ulei dupa mine. Una peste alta- sa te bucuri de masina. La ce service mergi?
     
  5. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Buun, felicitări!

    Eu merg la niște prieteni în Manta Roșie la service. Hosset

    Când mai trec pe la sediul central poate ne vedem la o vorba. ;)
     
  6. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Si daca iarna tot insista sa mai stea, am mers puțin la niște probe de aderență printr-o parcare cu doua nivele unde aveam si ceva gheață pe sub zăpadă. :racer:
     
    arazvan2002 și Bozonc Andrei apreciază asta.
  7. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    IMG_4412.JPG
    Jurnal de bord dupa un an:
    Din Martie 2017 pana in Martie 2018 am facut cu ea 13000km.
    Probleme deosebite n-am avut pana acum.
    Am schimbat/reparat:
    - consumabile(filtre, ulei, kit distributie, bujii incandescente)
    - radiatorul a fost inlocuit cu unul nou OEM
    - garnitura capac culbutori
    - sudat ureche prindere la un scut metalic de la o planetara
    - curatat EGR
    - roti de iarna pe 16"
    - geometrie refacuta...si cam atat la partea mecanica.
    La capitolul estetic:
    - foliere geamuri + stopuri + spoturi
    - polish
    - igienizare interior
    - modificat iluminare triple din VCDS

    Urmeaza sa inlocuiesc senzorul G238 de calitate a aerului, si sa montez un emitator bluetooth + 3.5mm jack(luat de pe un 8P facelift), si sa repar radiatorul de incalzire auxiliara. Asta imediat ce da caldura. :blush:
    Si ma gandesc sa schimb rotile de vara cu ceva tot pe 17 sau 18. Sa vad ce gasesc...
    Oscilez momentan intre O.Z Opera II si BBS RX503

    Astazi am montat si stingatorul sub scaunul sofer. Am luat suportul de la un 8P facelift, si stingatorul este de tip reincarcabil cu manometru.
    IMG_20180327_1820064.jpg


    BONUS:
    Sper eu ultima iesire pe iarna asta, nu de alta dar nu ma pot abtine...e distractiva rau masina pe zapada :racer:
    https://www.dropbox.com/s/o4e24rkaxrhpwav/Film2.avi?dl=0
    IMG_20180319_2026058.jpg GOPR0088.JPG

    Revin cu niste poze cand trecem pe rotile de vara :icon_thumright:
     
    gavryus, Adyzuu, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Treaba cu stingatorul trebuie sa o fac si eu. Enervant mai este sa nu aiba un loc special. Cand pui stopurile de facelift?:eyebrows:
     
  9. Adyzuu

    Adyzuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant, 2.0TDI 190hp, DETA, S-tronic.
    Luci, nu uita de speedline, macar asa ca si a 3-a optiune pentru vara, ca sa ma simt eu bine: :laugh:

    30575843561_fff605392c_b.jpg :drool:
     
    scooby88, LucianP și Cata_ADC apreciază asta.
  10. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    @mirceacml: Da nu prea sunt locuri in 8P-uri unde sa pui stingator, semn ca n-are nevoie de asa ceva :laugh:

    Incep sa ma gandesc sa iau mai intai stopurile si cred ca luna viitoare o sa iau si alte roti de vara, ca nu e graba la mine...si vorba lui @Adyzuu poate gasesc si ceva OE ;)
     
    mirceacml apreciază asta.
  11. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Nu-s oua, da tot rosii sunt si astea de acuma :happy:
    IMG_20180406_1423572.jpg IMG_20180406_1359087.jpg IMG_20180406_1734183.jpg

    Sarbatori fericite la toti!:beerchug:
     
    mirceacml și cogdao apreciază asta.
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    De ce nu ai dat suportii de etrier jos sa ii vopsesti?
    Faceai o treaba mai curata si mai frumoasă,adica daca ai desfacut etrierii jos ..........
     
  13. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Nah, am zis sa scot doar etrierii, si mai departe maschez ca sa pot da si pe calareti si suporti.
    Da chiar s-asa zic eu ca a iesit destul de bine, si am curatat excesul de vopsea. ;)
     
  14. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Rude îndepărtate ;)
    PSX_20180414_160834.jpg
     
  15. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Sărbătorim 1 mai muncitoresc! De azi deschidem șantierul...
    Am început să elimin din lista de erori de pe diagnoza:
    - am scos unitatea climatronic si am curățat ventilatorul intern, urmează să verific dacă si-a revenit.
    - am scos și incalzitorul auxiliar din bord. I-am demontat pedala de frână și plasticaraia de pe partea șoferului, si dupa vreo câteva înjurături a ieșit :) Mulțumiri colegilor de pe forum pentru explicații! Urmează sa-i desfac capacul de plastic și sa refac lipiturile.
    - am înlocuit și senzorul de calitate a aerului.
    Bonus, am cumpărat si montat jackul 3.5mm in poziția din fabrica, lângă frâna de mână.
    IMG_20180425_2205390.jpg IMG_20180424_2147048.jpg IMG_20180425_2206057.jpg IMG_20180428_1911238.jpg IMG_20180428_1912013.jpg IMG_20180428_1628456.jpg

    Mai trebuie să o duc la mecanic sa-i dau jos DPF și sa văd dacă reușesc să-l curăț la un service din Odorheiu Secuiesc www.filtreparticule.ro. Sper să rezolv.
     
    gavryus și mirceacml apreciază asta.
  16. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Buun, sa facem rezumatul lucrarilor dupa o luna jumatate.
    Masina a stat o perioada nemiscata, cat am cautat sa rezolv cu DPF. Si in timpul asta m-am apucat de lucrat la interior.

    Dupa cum spuneam, am reusit sa repar incalzitorul auxiliar, au fost refacute toate lipiturile, si pe deasupra am inlocuit si un tranzistor care era ars.
    IMG_20180503_2210386.jpg

    Am instalat si modulul de AUX pe masina, cu Jack de 3.5mm OEM si mufa de 32 de pini.
    Inca nu am instalat modulul Bluetooth pe RNS, il am in sertar ;)


    Si acum partea mecanica:

    Povestea a inceput cu un DPF infundat(79% incarcare), care mi-a dat peste cap si racitorul de gaze, si turbina.
    Am luat-o de la coada la cap:
    DPF-ul original am vrut la inceput sa-l curat. Am zis ca-l voi trimite la un service specializat si sa vad ce iese.
    Cand ajunge DPF-ul la service, surpriza...era praf pe dinauntru...fagurele era dezintegrat si imbacsit cu ulei(de retinut)
    received_1868698416526762.jpeg
    Clar nu mai aveam ce face cu el, decat sa-l dau la gunoi.
    Mersi @EEXCALADE de sfat, oamenii au fost ok!

    Sigur, au fost discutii si explicatii din partea multora, cum ca se poate anula, si e mai ieftin, ca o sa mearga bine masina, si ca nimeni nu-si inlocuieste DPF-ul si :blahblah1:.
    Dar sincer m-a cam dezamagit sa vad ca nu doar utilizatorii sunt de parerea asta, ci si 90% din "comerciantii" de piese auto. Timp de o saptamana am cautat pe toate site-urile din Ro un DPF nou aftermarket pentru Audi A3 Quattro, daca gaseam pe site, nu mai aveau pe stoc(nu cred ca au avut vreodata), daca ceream pe comanda, mi se spunea ca nu aduc...:banghead:.
    Si ne mai miram de ce toti prefera sa-si anuleze DPF, in loc sa-l schimbe...

    Intr-un final cu ajutorul lui @Cristi am zis sa caut DPF JMJ, si am reusit sa gasesc la un pret decent unu nou.
    Cat de bun o fi, acuma cine stie....Mersi de ajutor Cristi!
    IMG_20180516_1838188.jpg IMG_20180516_1838327.jpg

    Dupa DPF a urmat racitorul de gaze, care imi scapa gazele pe la actuator. L-am inlocuit si pe ala.
    IMG_20180509_1758255.jpg

    Apoi a urmat turbina care am dat-o jos si am dus-o la reconditionat, unde am constat ca aveam uzura pe arbore si ca imi aruncase ulei in DPF(am gasit sursa).
    Mi-au inlocuit miezul, recalibrat geometria variabila si au curatat toata turbina.
    Inainte:
    IMG_20180509_1758432.jpg IMG_20180509_1759004.jpg
    Dupa:
    IMG_20180612_1344254.jpg

    Pe langa astea, ca sa fiu sigur ca nu imi arunca funingine ramasa, in noul DPF, am curata si supapa EGR.
    Tragem linie si acum am o masina cu traseu de evacuare bec :eyebrows:

    Mai am de identificat de ce imi da eroare de admisie(possible leak in air intake system). Suspectez debitmetru de aer...

    Ah si ca sa nu uit, am trecut si pe jantele de vara noi :yum:

    IMG_20180614_0814581.jpg IMG_20180615_1803203.jpg
     
    Chriss_Deejay, Adyzuu, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ai avut ceva de lucru, bine ca e ok acum ;) Ii sta bine cu noile jante, sunt cumva cu ET 35? Aa si aparatorile alea de noroi sunt ca deflectoarele lui @MarianMaxx , in plus :).
     
    gabitza121 apreciază asta.
  18. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Da, greul a trecut.
    Jantele-s de ET35 8J.
    Aparatorile le-am pus pe față ca să nu-mi rugineasca pragurile și pe spate ca să reduc din siajul masinii când e ud carosabilul. Acuma cât o mai fi de eficient cu noile jante nu știu :))
    IMG_20180614_0814472.jpg IMG_20180614_0814334.jpg
     
    mirceacml și Marco_audi apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, dar vezi sa nu retina noroiul intre ele si tabla. Rotile sunt frumoase, doar sa nu atinga de aripi sau sa le sableze pe muchi. :)
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @LucianP, felicitari pentru rabdare si felul in care o intretii! Multi ar fi aruncat piese de pe masina, in schimb tu vrei sa fie totul functional si completa. :applaus:

    @mirceacml, deflectoarele alea inutile, acum vara cand temperatura interioara depaseste insuportabilul, favorizat si de culoarea neagra... imi permite sa tin geamurile putin deschise cu zilele, fara riscul de a intra apa in interior in caz de ploaie. Este doar un exemplu! ;)
     
    mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta