1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2006 Audi A3 8P 2.0TDI 8V Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LucianP, 4 Apr 2017.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca multe alte componente de la Audi in ultimul timp. Tu stii mai bine. :) Noi astia cu "vechiturile" zic ca stam mai bine decat cei cu astea mai noi. :)

    Oricum "zgaiba" aia se remediaza instant - putin smirghel si un spray negru mat le face ca din fabrica.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  2. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Doamne fer!
    Ăla e un pliant :lmfao:
    Cam in ce hal trebuie să ai mașina ca să îți rugineasca așa brațul de la ștergător...
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La unii arata chiar mai rau. :) Am vazut unele ruginite de zici ca le-a tinut in lichid de frana. :) Oricum nu aia e o problema deoarece se remediaza repede si bine. Bafta
     
  4. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    True, da aici tine si de om cum are grija de masina.
    La a mea pot sa spun ca, inca, are vopseaua originala si nu are strop de rugina pe caroserie sau alte accesorii....asta la 260.000 km.;)
     
  5. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Am ajuns si la 260.000km :yes:

    Toate bune si frumoase pana aici
    IMG_20181107_2001052.jpg IMG_20181107_2013588.jpg IMG_20181107_2016103.jpg

    In viitor urmeaza un upgrade de stopuri de facelift, un set de paravanturi(ca m-am saturat sa-mi curga apa pe maneru de la portiera), si sa-i inlocuiesc eleronul...to name a few ;)
     
    Adrian_Redmann, mirceacml și Cosmin ZKG apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Hai ca ușurel o ajunge pe a mea la km, inca vreo 7000, dar oricum ele intineresc:). Mulți km inainte, fără reparații, numai retrofituri.
     
  7. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    De cand au ajuns pe mainile noastre clar ca intineresc. :beerchug:
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Mos Craciun partea I:
    Set paravanturi fata/spate
    46734931_1971963782886673_3136614118052593664_n.jpg 46510523_326200708161103_5336911926624518144_n.jpg
    Si apropo, nu stiu daca a observat cineva de aici, dar a venit iarna :cold:
    46522520_226325104749345_1397790307549970432_n.jpg 46804326_370472000364704_3164649740415533056_n.jpg

    Prevad ca partea II la Mos Craciun va fi un kit nou de ambreiaj.
    Am observat recent ca atunci cand schimb viteza si actionez pedala de ambreiaj, aceasta imi revine cam greu inapoi sau chiar ramane intepenita, si se mai aude si un usor vuiet la drum intins intr-a 5-a si a 6-a...suspectez placa de presiune sau rulmentul :3sadwalk:
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @MarianMaxx vezi că ești trend setter cu paravânturile :)
    Luciane, arată foarte bine cu carcasele de S3 ! :friends: despre paravânturi nu pot spune același lucru, dar dacă-ți sunt funcționale e bine, estetic mă zgaraie pe retina !
    Pai cam la +200k necesita schimbare kitul de ambreiaj și a mea de la 190k a inceput sa aiba semne de început de sfârșit.
    Spor la km !
     
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Aceeasi parere despre paravanturile acelea :sadlike:. Cat despre ambreiaj al meu a început să patineze brusc, gen după 300 km de mers fără pauză brusc in depășire a început să patineze grav. Aveam cam 220.000 km daca tin bine minte, dintre care vreo 20 .000 km cu soft. Eu zic ca a dus eroic. Următorul va fi cu siguranță unul cu masa simpla. Am mers cu un VRS cu masa simplă, de 170cp si prindea instantaneu când treceam agresiv prin treptele 1-2-3. La actualul cu masa dubla parca trebuie să dai usor drumul la ambreiaj altfel pune in bot masina, apoi prinde bine.
     
  11. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Astea de la Heko sunt destul de profi facute, au un design slim, vin pe rama la portiera si-si fac treaba.
    Problema mea era ca dupa fiecare ploaie toata apa de pe plafon se scurgea fix in dreptul portierelor fata pe butoanele de la oglinda si geamuri, era o regula...trebuia sa stau cumva cu mana pe butoane sa-mi curga pe mana, sa nu ude panoul de control...
    Ceeeva de genu :tocktock::
    upload_2018-11-25_23-9-44.png
    In concluzie, sunt utile ;)

    Acel vuiet din cutie dintr-a 5-a pare sa fie un defect de fabrica, la cutiile cu 6 viteze 2005-2006, si aparent nu-s singurul care s-a plans de asta.
    M-am documentat putin si am gasit aici o discutie despre cum se poate remedia problema, e vorba de un kit de reparatie, capac(O2M-301-211-B) + saiba distantier(WHT-001-976), care se monteaza pe un lagar si problema este rezolvata, piesele costa cam 50 de lei si dureaza 30 de minute operatia.
    Generatiile mai noi de cutii vin deja echipate din fabrica cu acel distantier.

    Iar pentru problema cu pedala de ambreiaj mai "lenesa", o sa fac in prima faza o aerisire la circuitul hidraulic sa vedem daca se rezolva.

    Ambreiajul era schimbat in Noiembrie 2016 la masina, deci putin probabil sa fie ceva de acolo.

    Revin cu updates dupa operatii :yes:
     
    Ultima editare: 25 Noi 2018
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este documentata pe forum discutia si rezolvarea asta. In pagina 4 despre cutia manuala din topicul dedicat cutiei la masina ta exista un link catre rezolvare. Bafta.
     
  13. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Yep, that one!:thumbs-up:
    Am luat la rasfoit tot topicul si mi-am dat seama ca-s aceleasi simptome, si de acolo am mers pe link-urile din discutii
    Urmeaza sa incerc si eu.
     
  14. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    vezi sa nu ai ceva scurgeri la cilindru. de curand am patit acelasi lucru cu pedala cazuta la podea (isi rvenea dupa ce faceam vreo 10 -15 pedale). la minea fost garnitura dintre conducta de aluminiu si cilindru receptor. spor.
     
  15. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Bun, am mai bifat niste chestii importante din lista pe anu asta.

    Sa incepem cu grosu...
    Dupa cum spuneam luna trecuta, m-am trezit cu o pedala de ambreiaj mai "lenesa".
    In prima faza am zis sa schimb pompa de la pedala, crezand ca scap ieftin....dar n-a fost sa fie acea pompa problema
    IMG_20181129_1720064.jpg
    In realitate era ceva dinauntru, de la ansamblul ambreiaj.
    Se pare ca volanta cu masa dubla era terfelita bine, imi batea si avea un joc mult prea mare.
    Si intr-adevar incepea sa piarda ulei pe la rulmentul de presiune, de aia simteam pedala "lenesa
    IMG_20181210_1906209.jpg
    Asa ca am zis sa-mi schimb tot kit-ul, desi stiam ca masina a avut discul de ambreiaj si probabil si placa de presiune inlocuite acum 2 ani, am preferat sa fac totul ca la carte.
    Astfel ca acum avem un nou kit ambreiaj complet LUK.

    Vechiul ambreiaj, tot LUK, si placa de presiune sunt inca bune, nu le-am aruncat, ma gandesc sa le pun la vanzare pentru o suma modica, ambreiajul arata bine, si placa de presiune trebuie echilibrata, cred mai merg inca 3-4 ani lejer.
    IMG_20181210_1906357.jpg

    Inca astept sa-mi vina si inelul distantier, ca sa rezolv acel vuiet dintr-a 5-a din cutie.
    Dar de acum ii fac frumusel rodaju la ambreiaj si aia e :racer:
    P.S. Cineva acolo sus avea simtul umorului zilele trecute, si cred ca-mi dadea mesaje subliminale legat de ambreiaj :whistle2:
    upload_2018-12-11_0-4-41.png

    A doua chestie pe care am facut-o, desi era neprogramata, a fost sa schimb amortizoarele spate.
    Tinand cont ca inca mai avea amortizoarele originale pe ea(Monroe pe gaz), am zis ca le-a ajuns si am facut un upgrade.
    Am trecut pe Bilstein.
    IMG_20181129_1625102.jpg IMG_20181129_1628185.jpg IMG_20181129_1258176.jpg

    Ziceam ca era neprogramata, deoarece m-a speriat un boncanit destul de urat din spate de fiecare data cand mergeam peste niste denivelari si am banuit amortizoarele, pentru ca nu mai aveau aproape deloc cursa, erau cam gripate...

    Am aflat ulterior ca acel boncanit nu venea de la suspensie, ci dintr-un loc neasteptat, dintr-un compartiment gol, sub portbagaj, unde se adunase apa de la condens si inghetase...:blink:

    Acum apelez la cunostiintele voastre sa-mi spuneti ce s-ar fi gasit in acest compartiment, inchis aproape etans, si care are accesul din portbagaj.
    Eu stiu cam banuiesc ce-ar fi trebuit sa fie acolo, dar as mai vrea sa aud niste pareri(poze de referinta):

    upload_2018-12-11_0-29-1.png upload_2018-12-11_0-29-54.png
     
    vladrs și Cosmin ZKG apreciază asta.
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Acel compartiment poate avea mai multe roluri, in functie de dotarile masinii sau preferintele tale:

    - by default e o cutie goala in care se poate reloca bateria din fata si/sau folosi cea de-a doua batarie in cazul in care ai sistemul de incalzire stationara.
    - in acea cutie se mai poate depozita carligul demontabil in cazul in care masina este prevazuta cu aceasta optiune.
    - o alta intrebuintare o poate avea kit ul pt pana: cheie de desfacut rotile, compresorul, spuma, cric..etc

    In toate variantele descrise de mine mai sus, vin diferite optiuni de compartimentare (in functie de ce anume doresti sa depozitezi acolo).

    Sper sa te fi lamurit.
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Fara sa vrei si tot mai adaugi tu cate ceva :) cum a fost inceputul de sezon rece ? Te-ai distrat alaturi de quattro ? Ti-ai facut incalzirea pentru qwe ?
     
  18. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    @waf Cineva îmi spunea că acolo posibil sa fie si un spațiu de montat compresorul pentru suspensia pe aer. Dar sincer sa fiu nu tin minte sa fi auzit de o altfel de dotare din fabrică la A3/S3/RS3 8P.

    Mersi oricum de lămuriri, chiar mi-ai dat de gândit cu varianta de kit pană. Pot monta o roată slim in portbagaj si kit-ul de pană sa-l mut acolo. :icon_thumright:

    @Cosmin ZKG Păi n-o pregătesc eu pentru întâlnirea din iarnă? Numai bine fac rodajul la ambreiaj și mă obișnuiesc și eu cu el că momentan mă fac de râs prin trafic că-mi moare motorul :laugh:

    De quattro m-am bucurat in doze mici de cand a început iarna, nu a nins decât in noiembrie o zi întreagă(40-50 de cm), si atunci într-adevăr am ajuns mai târziu acasă că aveam ceva "probleme" cu ESP-ul, nu stătea pornit :racer::eyebrows:.
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  20. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Iarna-i grea, omătul mare,
    Al meu quattro moarte n-are :racer:

    IMG_20190212_160201_558.jpg GOPR0361.JPG IMG_20190127_1830266.jpg
    Dacă tot n-a fost qwe anu ăsta m-am descurcat cum am putut. :yes:
    Am rezolvat și cu acel vuiet care venea dintr-a V-a. S-a rezolvat cu un inel distanțier și capac de plastic de inlocuit pe cel vechi. Toată distracția a ajuns 60RON. ;)
    IMG_20190104_1612032.jpg

    Mai departe poate apuc să-i fac un upgrade la stopuri de FL, că l-am tot amânat.

    Și proiectul anului va fi un retrofit de volan cu comenzi.:arco:
     
    stefan550 și mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta