1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Allroad 3.0Tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 16 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Dupa o cautare destul de lunga si dupa ce renuntasem la ideea de-a mai cauta prin tara, am vazut aseara un Allroad pe autovit care mi-a atras atentia si cum era de vanzare la dealer-ul Mercedes din oras(SB), am zis sa dau o fuga sa o vad. Zis si facut, dimineata m-am dus, incercand sa imi stapanesc entuziasmul care ma cuprinsese pentru a putea fi obiectiv la negociere si vizionare.

    Nu stiu cum or fi alti dealeri de prin RO, dar prima impresie de aici a fost cam de lehamite din partea lor, am trecut peste si s-au dovedit catre sfarsit(poate si-or fi dat seama in final ca eu chiar vreau sa o cumpar) a fi ok si mai deschisi, desi tot iti lasa impresia ca ei iti fac tie un serviciu ca ti-o vand si nu viceversa.

    Masina in cauza a fost luat la schimb plus diferenta pentru un GL nou, asa s-au ales cu ea pe cap, ca atare prea multe nu stiau ei de masina, in final am facut putin research si am dat de fostul si unicul proprietar de pana acum care a luat-o de noua de la PoRo, masina configurand-o el dupa preferintele sale care intamplator au fost foarte asemanatoare cu ce as fi pus si eu, as fi bifat in plus trapa si keyless entry/start.

    Maine ar trebui sa si intru in posesia ei, azi nu a mai fost timp sa efectuez plata.
    Ca si defecte, sunt cateva ciupituri de pietre pe capota si in partea de sus a plafonului la imbinarea cu parbrizul, deranjante insa sper sa le pot rectifica in viitor. De asemenea la usa sofer si usa stanga spate in dreptul stalpului B, in partea de jos in colturile usilor pe o surpafata de 1.5-2cm patrati vopseaua e putin sarita/sablata, nu imi dau seama ce s-a intamplat insa o sa incerc sa vad daca se poate face pe garantia impotriva coroziunii de 12 ani.

    Am facut o diagnoza cu Vagcom inainte si dupa test si masina e clean cum nu ma asteptam. Singura problema e bateria care fie e slaba pentru ca a stat ultimele 2 saptamani fie e pe moarte, ramane de vazut dupa un drum mai lung.

    Si tot vorbind cu vechiul proprietar o sa ma duc sa iau de la el si jantele cu gumele de iarna, sa le cumpar mai exact, acum are gume de vara pe ea.

    Atasez cateva poze de la dealer.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumoasa masina. Multi kilometrii fara evenimente neplacute. La modelul acesta imi plac barile vopsite in culoarea masinii.
    Are memorie si pe scaunul din dreapta?
    Cati cai are motorul(240)?
     
    Ultima editare: 16 Dec 2015
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Multumesc pentru urare, asa sa fie! :) are functia de memorie si la pasager iar motorul e cel de 239cp.
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari pentru masinuta :) am avut si eu ocazia sa merg cu una si e diferenta mare intre un Allroad si un A6 Avant, chiar daca estetic nu sunt prea multe diferente. Sa te poarte km multi si fara probleme !

    Personal as fi ales alta culoare, dar e doar o parere proprie. Vazusem un allroad auriu sau visiniu, iesite oarecum din tipar si aratau foarte bine !
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    culoarea in poze nu se vede chiar bine, lumina si vremea nu ajuta
    insa masina arata foarte bine !!
     
  6. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Ce sa mai zici. E si visul meu dar deocamdată e cam nerealizabil
     
  7. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Sa o stapanesti sanatos! Tu faci colectie de masini, care mai de care :D
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Foarte tare culoarea! am mers cu asa ceva prin niste hartoape pe langa capitala si am ramas uimit. S-o stapanesti sanatos!
     
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa o stapanesti sanatos! :)
     
  10. Theseus

    Theseus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 quattro, 3.0TDI CDYA, 2009
    Sa o stapanesti sanatos! Multi kilometri fara probleme :)
     
  11. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Salut

    Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara probleme.
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    multumesc pentru urari si fie ca toti sa ne bucuram de ele fara probleme, fara cele majore cel putin :) .

    Revenind putin la masina, am facut un drum de vreo 400km si da, pot sa spun ca e ceea ce ma asteptam, adica o masina confortabila si cu suficienta putere cat sa nu ai impresia ca intr-o depasire ai nevoie de mai mult si evident ambianta foarte placuta a interiorului cu care eram deja obisnuit si in care ma simt ca acasa.

    Sunetul lui 3.0Tdi este atat de apropiat de al unui benzinar, initial cautasem 730d si am vazut cateva si acelea au un cloncanit usor mai pronuntat de diesel, acesta are doar un zumzait usor metalic dar nici vorba de zgomot clasic de diesel, indiferent ca e rece dimineata sau cand e cald.

    Cat despre istoricul masinii, a fost cumparata de noua din RO, un singur proprietar si cu toate reviziile facute la reprezentanta la fiecare 15k km. Are defecte optice gen ciupituri de pietricele in partea din fata a masinii, cateva deasupra parbrizului care la randul sau are urme usoare de sablare si il voi inlocui in primavara cand sper sa rezolv toate defectele optice. La interior insa e aproape perfecta, surpinzator nu are absolut niciun buton zgariat, pielea si Alcantara arata excelent si totul fucntioneaza asa cum trebuie.

    Jantele de iarna sunt Mak(sper ca am scris corect) cu gume Pirelli Sotozero cumparate in Feb. acest an, deci sunt ca si noi iar omul mi-a mai dat si 3 gume Michelin PSS sa am de rezerva, cele vara fiind tot PSS. Masina nu are Webasto din pacate, insa are montata o alarma Viper cu pornire din telecomanda care e foarte buna acum pe frig si la fel va fi si la vara pe caldura :) .

    Atasat lista de optiuni daca cineva vrea sa arunce un ochi, as vrea pe viitor sa fac retrofit la ridicarea/coborarea automata a hayonului si butonul de start/stop, dar prioritate vor avea deocamdata rezolvarea problemelor estetice.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    problemele estetice din pacate ruland in RO mai toti le avem, poti face un soft ai sa vezi ca ridicand cuplul se va misca si mai bine in depasiri ;)
    Cat despre haion
    ''
    DescriptionAccessoriesDownloadProduct Inquiry


    • Specific bundle in order to upgrade the hatchback to an electrical one
    • Hatchback opening while using the original remote
    • In some cases the comfort control needs to be replaced. Control units with the following Index are suitable and a replacement is not needed:
      • Part number Index: B, K
    • The control unit is fitted in the trunk behind the right hand side cover.


    Scope of delivery

    • Wiring
    • Closing device
    • Drive
    • Buffer
    • Push-button
    ''
    spor la modificat
     
  14. increatul

    increatul 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2009
    Locație:
    B
    Masina:
    A4 B9 Allroad 35 TDI S tronic 2018
    Felicitari, nici nu stiam ca iti place "break-ul" aka. Avant. Sa o stapanesti sanatos.
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @increatul - aceasta e cam singura masina Avant, Break, Touring, sau cum vrei sa-i spui, care imi place, si A6 Avant imi place dar mi se pare cam insipid, Allroad-ul imi aduce cumva aminte de RS6 cu pasajele aripilor evazate, plus ca e mai rara pe strazi si eu am obsesie cu chestia asta.

    @Cata_ADC - mersi pentru pont, am dat deja de un thread excelent cu modificari pe C6 in UK si asta cu hayon-ul e chiar destul de lejer de facut, am si gasit motorasele :).
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    foarte bine ar fi frumos sa prezinti etapele poate vei ajuta si alti posesori de C6
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cu siguranta o sa fac asta cand o sa ma si apuc :)
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cateva impresii dupa aproape 2 saptamani de la achizitie si aproape 2k km facuti, majoritatea in extra-urban.

    + confortul, cu suspensia pe modul Comfort e ceea ce trebuie pentru si pentru drumuri pline de denivelari sau chiar gropi, am dat in cateva gropi in care cu alta masina le simteam mult mai tare, chiar si pe Dynamic pare ok, desi nu tocmai :)
    + cutia de viteze, iarasi e ceea ce ma asteptam, invatat totusi cu ea de la RS, fiind tot un 6hp, imi place mult, e foarte lina in schimbarile de viteza si foarte intuitiva
    + motor, sunetul e foarte diferit de un 2.0d la ralanti mai ales dar si la ture mari, apoi rar trece de 3000rpm, are un cuplu masiv si la 2000rpm, asta e placut, am observat insa ca dupa 3500 i se cam taie suflul, e drept ca pana acolo deja ai o viteza deja mult peste limita, dar ca feeling era placut sa il tina mai mult.
    + usurinta cu care se conduce, senzatia de masina usoara pe care o transmite la accelerare si prin oras in ciuda masei mari, 2T nu-i deloc putin.
    + consumul, trebuie sa vorbim si despre el, desi nu ma asteptam la cifre mici, am ramas placut surprins sa vad ca imi poate arata in bord si 6.5% la un mers pe un drum liber de vreo 80km cu 100kmh constant, iar media generala e undeva in jur de 8.2%. E drept ca atunci cand am fost singur, fara sotie si copil, nu a scazut sub 9%, dar am si alergat-o bine.

    - masa mare se simte totusi in franari mai violente la viteze mari sau in curbe abordate tare, nu e o masina foarte dinamica, nici nu aveam pretentia, e doar o observatie
    - portbagajul e mai mic decat la Passat Kombi B6.5, nu am crezut insa aceeasi cutie la mine a intrat doar transversal iar la prietenul meu cu B6-le a intrat longitudinal, poate ca se pierde spatiul in favoarea pasagerilor din spate sau nu stiu...cu bancheta rabatata e drept ca mi-au intrat 4 jante cu gume pe 18" de iarna plus alte alte 3 gume tot pe 18" de vara si intra si al 4 lea.
    - mai fac zgomote ruloul si plasa din spatele banchetei la denivelari si asta ma cam enerveaza, nu suport zgomote in plus in masina

    Overall sunt foarte multumit de masina pana acum, cum spuneam si mai sus, imi place si factorul de raritate, nu cred ca am remarcat mai mult de 2-3 in trafic pe drumurile facute in cele 2 saptamani, fie trec neobservate, ceea ce imi place, fie chiar atat de putine au fost. Saptamana aceasta sper sa termin si cu inmatriculatul, maine merg la RAR pentru identificare, sper sa decurga usor procedura. IMG_0618.JPG IMG_0619.JPG IMG_0701.JPG
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Superba masina. Sa o stapanesti sanatos. Intradevar nici eu nu as renunta la perna de aer. Acest v6 e super nervos si suna binisor. Se ne tii la curent. Cu distributia pe lant cum stai? Zornaie la pornire? Succes
     
  20. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Frumos exemplar, sa il conduci cu placere!
    Suspensia pe aer are un mare plus din punct de vedere al confortului si minus din punct de vedere al stabilitatii, in combinatie cu adaptabilitatea garzii la sol este o optiune ok, insa nu trebuie sa ai pretentii supersportive de la o masina echipata cu perne.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta