1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2012 Audi A1 SportBack 1.4 TFSI 185 HP S-Line (masina sotiei)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de stefan550, 25 Ian 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Din nefericire, de dimineata, aripa stanga spate a facut cunostinta cu putina tencuiala decorativa de pe un perete la iesirea din garaj, trebuie sa imi fac timp sa o duc la service pentru remediat.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Micutul asta neastamparat este pus tot pe rele. :asskicking: Bine ca nu este ceva grav, la cate metode exista acum, se remediaza usor. :o:
     
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Nu e grav, se mai întâmpla si nimicuri de genul asta.
    Am depășit un mic "hotar" de cand ne cunoaștem:
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Era mai interesant cu toti de 9.:) Multi kilometrii de acum inainte, si speram fara "nimicuri", de orice fel.:racer:

    Bine de tine ca nu te lasi afectat, eu iau foc cand o gasesc pe a mea cu semne de la usile altora.:)
     
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mulțumesc pentru urări Marian! Nu sunt afectat prea tare, îmi pare rău, asta este.
    Soția, in schimb, era foc si para. Eu am avut multe masini de-a lungul timpului si sunt de părere ca orice se poate repara. La urma urmei, oricât ne plac, mașinile sunt niște unelte.
     
    Dobritan sorin și MarianMaxx apreciază asta.
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Intre timp masina a implinit 79850 km si suspensia pe puntea spate a imbatranit prematur, amortizarea fiind foarte slaba spre de loc, drept urmare am inlocuit amortizoarele spate si daca tot am facut operatia respectiva am ales sa inlocuiesc totodata tampoanele de cauciuc si flansele. Am facut si o recalibrare a ambreiajelor fiindca incepusera sa agate prea mult. Drept urmare masina este mult mai comfortabila si mai placuta de condus.
     
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Intre timp masina a implinit 82,000 KM si de doua saptamani sta cuminte la caldura in garaj si asteapta sa treaca zapezile. Insa a fost rasfatata cu doua mici retrofitur: capacelul cu balama de la vasul in care se pune lichidul pentru parbriz si diuzele de A6 C6 facelift care imprastie lichidul pe parbriz in loc sa-l arunce in 3 locuri diferite, le multumesc colegilor @rotitza si @audi66.
    Mi s-a parut incredibil ca se potrivesc plug&play la atatea modele Audi. Mi se par unele din cele mai importante retrofituri possible.
     
    rotitza apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adio amortizoare la 80.000 ? Ai pus tot OE sau aftermarket ? Foarte ciudat ...
    Intr-adevar, la cat costa capacul si diuzele, e si pacat sa nu le ai pe masina.
     
  9. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Da, din pacate, nu-si mai faceau treaba, am pus amortizoare, flanse si tampoanele acelea de cauciuc, toate OE.
    Zgarietura inca nu am reparat-o, intre timp a mai aparut una, cred ca a trecut un utilaj pe langa masina fiindca mi-a zgariat stalpul A si usa de pe partea soferului, in primavara trebuie neaparat sa o duc la vopsitor.
     
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Intre timp masina a trecut la noile harti 2017, avea inca varianta de 2012 cu care a plecat din fabrica. Dupa doua luni de avertizari in bord ca am depasit intervalul de service am decis sa programez masinuta la o revizie completa. Initial ma hotarasem sa mai astept fiindca nu a parcurs decat 8000 km de la ultima vizita in service, insa a depasit perioada de 12 luni, dar am folosit-o mai mult in ultimele 3 saptamani si m-a determinat atentionarea "service due" care aparea in bord la fiecare pornire a motorului.
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Dobritan sorin, mihaicristian, Cata_ADC și alți 2 apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    stefan550 apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cata_ADC ma momesti:arco:
    Imi place la nebunie aspectul farurilor pe care le-ai propus, ai cumva niste coduri de piesa pt ele?
    Stiu ca A1 arata superb cu faruri Xenon insa eu daca m-as apuca de modificarea asta as vrea sa fie completa inclusiv cu senzorii de auto leveling, sistemul de spalat faruri si nu am fost dispus sa ii pun farurile astea fiindca masina iese din oras de maximum 5 ori pe an si atunci pt distante de pana in 100km asa ca nu am vazut sensul investitiei.

    Mi-ar placea sa ii pun chiar farurile de facelift insa stopurile mi-ar placea sa ramana cele care sunt pe masina, sunt inebunit dupa aspectul lor, parere personala ca sunt mai aspectuase decat modelul mai nou.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018


    nu te momesc Stefan doar ca imi place tare jucaria ta
    De ce te complici poti pune farurile direct si mai apoi sa pui leveling insa nu este musai cat timp nu o incarci si nu faci drumuri lungi
    Spalator... nu e nevoie nu este nici pe clubsport de exemplu

    farurile cu linia rosie sunt cele de clubsport - model mult mai rar intalnit
    [​IMG]

    http://www.ebay.de/itm/Audi-A1-S1-Clubsport-Scheinwerfer-LINKS-Xenon-Bixenon-NEUFAHRZEUG-8X0941003P-/152118727341?fits=Make:Audi|Model:A1&hash=item236afb92ad:g:Z7cAAOSwbYZXVeY0

    [​IMG]




    Cele de facelift sunt ok insa nu sunt wow desi vad ca e plin ebay-ul de ele
    [​IMG]

    http://www.ebay.de/itm/2x-Audi-A1-S...916703?hash=item3f73a1b35f:g:qZYAAOSwo4pYdn37

    Insa am dat din intamplare si de acestea
    [​IMG]

    http://www.ebay.de/itm/Audi-Xenon-S...957991?hash=item1c7ae5b227:g:t-QAAOSw5cNYh5rt

    cele normale sunt aprox 260 euro / bucata
    http://www.ebay.de/itm/Audi-A1-8X-B...438069?hash=item3ac512aab5:g:KLEAAOSwqBJXVDpb

    Ai destul de multe optiuni bani sa fie doar restul le facem


    Pe ebay accesand link-ul vei vedea si niste coduri daca doresti sa le verifici in postrea precedenta

    Spatele de facelitf nu merita

    [​IMG]

    eventual o toba quad cand te mai plictisesti :))

    Cu multa placere
     
    Dobritan sorin și stefan550 apreciază asta.
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Cata cred ca vrei sa ajuti omul sa schimbe titlul topicului in MASINA FOSTEI SOȚII :)
     
    george, stefan550, Dobritan sorin și alți 2 apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cat timp nu are cont pe clubaudi.ro nu este nicio problemă :))


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Dobritan sorin apreciază asta.
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @gabitza121 era sa cad de pe scaun de ras cand am vazut mesajul tau, dar cred ca as ajunge intr-o situatie de genul acesta: :asskicking:
    @Cata_ADC Farurile de sportsline sunt pur si simplu superbe, m-am gandit toata seara la ele, le am in plan, ar arata bine jucaria asta mica si neagra cu ele, multumesc pentru postare cu tot cu stature si coduri de piesa. Referitor la spatele de facelift, mi se pare ca l-au stricat, ar arata mai bine niste evacuari quad pe spatele actual.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  17. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am trecut la configurația de vara, in afara de acest lucru nu sunt noutăți, mașina merge perfect, in perioada imediat următoare o duc la vopsit pt defectele de caroserie.
     
    clauuualc apreciază asta.
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Intre timp micul A1 a tot vizitat service-ul. Am verificat sistemul de climatirzare, am gasit lipsa 5ml ulei si doar 50ml agent racire, apoi am facut o igienizare pentru eliminarea bacteriilor.

    Le-am reclamat, inca de la prima revizie, celor de la reprezentantele pe care le-am vizitat, pt intertinere, un consum ridicat de ulei. Prima data mi-a cerut ulei pe drumul de intoarcere din Germania dupa circa 1000 km parcursi, iar apoi la circa doua luni distanta, dar dupa o repriza de condus in forta. Intr-un final mi-au facut o post garantie si au inlocuit separatorul de ulei, niste supape de ungere in tandem cu doua conducte de ulei Am luat masina din service Joi si mi-au garantat ca nu vor mai aparea problemele respective. Consumul de ulei era foarte enervant fiindca trebuia sa verific periodic nivelul astfel incat sa nu se aprinda becul in momentul cand conduce sotia fiindca nu s-ar fi descurcat sa completeze. O alta problema care m-a suparat destul de tare a fost faptul ca evacuarea era neagra in permanenta si mirosul foarte accentuat de gaze la toate pornirile la rece. Ca sa fac o comparatie, la S4 abia se simt aceste mirosuri la pornirile reci, insa la A1 nu se putea sta in spatele masinii. Pare ca evacuarea incepe usor usor sa se curete, ramane de vazut cu ce cantitate de ulei trebuie sa completez pana la urmatorul schimb.
     
    Stefan apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este ingrijorator faptul ca la o masina relativ noua si cu un numar scazut de kilometri sa dea atata bataie de cap. Ma asteptam ca pe aceasta masina, mai ales motorul de 1.4 TFSI sa fie scutit de consumul de ulei. Se pare ca nu este asa.

    Bafta si rabdare in continuare sau mai important, un mecanic priceput !
     
    stefan550 apreciază asta.
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @MarianMaxx si eu am gândit la fel când am remarcat consumul de ulei însă am discutat cu consilierul din service, a fost foarte amabil, și mi-a explicat ca aceasta problema este una izolata, au mai întâlnit-o la un singur A1 și aceasta a fost rezolvarea. M-a deranjat mai tare mirosul accentuat de gaze decât consunul de ulei fiindcă trebuia sa las garajul deschis 10 minute după fiecare pornire la rece altminteri mirosea pana seara când ma întorceam acasă.
    In ultimele 5 săptămâni am folosit aproape numai A1 și așa m-am decis sa demarez procedura. Era o opțiune deschisă de ceva vreme însă lipsa de timp m-a forțat sa tot aman.
    Schimbări au apărut, deși am luat mașina din service alaltăieri dar am scos-o la drum, evacuarea este mai curată și mirosul la pornirea rece nu mai este așa deranjant.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta