1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2012 Audi A1 SportBack 1.4 TFSI 185 HP S-Line (masina sotiei)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de stefan550, 25 Ian 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mai ștergem praful și pe aici, mașina a fost la vopsit săptămâna aceasta, am ridicat-o ieri de la vopsitor si sunt foarte încântat de rezultat.
    Am vopsit hayonul, bara spate, ușile de pe partea stânga, aripa stânga spate, stâlpul A de pe partea stânga si capacul de la oglinda.
     
    Stefan, Cata_ADC, bobalex18 și alți 2 apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am avut impresia ca o revopsesti mat ;)
     
    Banicaa apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mi-a făcut vopsitorul fotografii doar la jumătatea lucrării, asta a fost și întrebarea mea către el.:arco:
     
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Dupa ce am facut curatarea admisiei la S4 am programat si A1 pentru aceeasi operatiune, am lasat masina in service pe 30 Iulie si am ridicat-o saptamana trecuta, iar primele impresii sunt de uimire:thumbs-up:, speram insa nu am fost sigur ca asa va fi, masina este mult mai sprintena, motorul este mai silentios si s-a redus consumul cu circa 1.5L/100 KM.
    Problema pe care am remediat-o in urma cu cateva luni a fost motivul principal pentru care am hotarat sa fac operatiunea asta fiindca m-am gandit ca, acum cand totul este in regula, sa elimin odata pt totdeauna uleiul de prin locurile pe unde nu ar trebui sa existe.

    Pocket rocket-ul a implinit, intre timp, 87,000 km si suntem foarte incantati ca nu trebuie sa mai verificam excesiv nivelul ca nu cumva sa ne ceara ulei cand ne este lumea mai draga.

    Injectoarele au fost mai curate decat la S4 insa admisia avea foarte mult ulei, chiar mi-a fost teama sa nu cauzeze prea mult, garniturile si toate cele se prezentau bine.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    Asteptand piesele:
    [​IMG]


    Injectoarele dupa ce au fost curatate:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    Garnituri noi versus garnituri vechi:
    [​IMG] [​IMG]

    La un pas de a fi gata:
    [​IMG]

    Finalul cu detailing-ul obligtoriu:
    [​IMG]
     
    lowlife, Tudor.r, Alex_WeS și alți 9 apreciază asta.
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Nu s-au mai intamplat multe, masina parcurgand doar 1100 KM de la ultima postare. Intre timp am renuntat la "adirasii" Rotor in detrimentul "ghetelor" si, cum timpul nu-mi permite sa fac prea multe, m-am gandit ca duminica sa fac un pustiu de bine si sa curat interiorul fiindca A1 foloseste pe post de masina de serviciu si juniorului care mai scapa diverse (apa, biscuiti, ceai).
    Mi-am amintit ca am cumparat la inceputul anului, de la o reprezentanta Audi, un kit format din 2 solutii: una sub forma unui spray care indeparteaza petele si o emulsie pentru hidratare (pe cea din urma am mai folosit-o si am fost foarte multumit de rezultate). M-am inarmat cu un set nou de microfibre, ustensilele, garajul era cald, zis si facut, sa incepem treaba. Am aplicat prima oara solutia de tip spray care trebuie lasata circa 2 ore sa actioneze si,cum trebuia sa pierd ceva vreme, imi vine "stralucita" idee sa mut si cealalta masina in fata garajului pentru aceeasi operatiune. Zis si facut, mut S4, aplic spray-ul, dupa 10 minute ce sa vedeti dragilor: horror........ambele masini s-au umplut cu o pudra albicioasa de mai mare dragul care s-a intins peste tot. M-am gandit ca, daca tot am inceput, sa si terminam. Las solutia sa actioneze timp de 2 ore, cobor cu carpele si incep sa indepartez pudr. Va spun cu mana pe inima ca atata praf nu am inhalat nici macar odata in viata. La S4 a fost bine fiindca era afara, am deschis trapa, iesea mai bine, insa A1 era in garaj, se umplea imediat de praf, ce sa va mai spun.....am facut o "isprava" de toata frumusetea, mai ales ca inainte sa incep la interior curatasem garajul cu tot cu sters praful..........o placere.
    Dupa doua ore de frecat am reusit sa indepartez pudra, am curatat scaunele, bordul si pe unde am mai putut cu microfibra umeda, cu servetele umede, cu tot ce am putut si am terminat. Suprafetele din piele au ramas mate si foarte tari, moment in care am inceput sa aplica emulsia.
    Dupa alte 2 ore de frecat, cu lanterna pe cap si cu telefonul in mana pt lumina extra (da, intre timp s-a intunecat), am incheiat opera tiunea insa interioarele erau pline de praf. Las imaginile sa vorbeasca de la sine, postez imaginile aici pentru ambele masini.
    Solutia de tip spray mi s-a parut ca isi face treaba foarte bine la curatat insa este un proces tare migalos. Zilele urmatoare am dus ambele masini la un curatat de interior cu aparat tornador si pot spune ca, acum, pot vedea o imbunatatire majora. Scaunele sunt curate, sunt moi si miros foarte bine datorita solutiei de hidratare, pot spune ca sunt pregatite pentru iarna.
     
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ti-ai facut de lucru :)
    Nu era nici o avertizare pe spray-ul ala?
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @cogdao explicau pe ambalaj ce face soluția, cum se aplica, iar la curățare nu au oferit prea multe detalii. Pot spune doar ca m-am distrat puțin.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La ce temperaturi sunt afara, ai ales la fix momentul "distractiei"! :)
    Important este ca totul s-a termninat in bine! :applaus:
     
    bobalex18, Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Next time încearcă Leatherique Andrei
    Mult mai friendly și mai bun

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    Kspic, bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cata_ADC asa m-am enervat cu spuma respectiva și tot timpul cât am frecat sa o scot ma gândeam la produsele leathirique încât noaptea am visat ca asta foloseam. :)
     
    Andu333, Cata_ADC, bobalex18 și încă o persoană apreciază asta.
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu e chiar friendly user, e mai profi, insa trebuie respectati niste pasi pentru a duce la bun sfarsit operatiunea. Mai ales pe sezonul rece fara un garaj incalzit unde sa desfasori operatiunea poate deveni un adevarat calvar.
    Pentru o curatare periodica poti folosi un Koch Chemie APC sau Meguiars APC cu o dilutie potrivita si le mai revitalizezi o data pe luna.
     
    stefan550 apreciază asta.
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Mai degraba spray ul acela il puteai folosi in loc de extinctor, la ce a putut sa faca :yes:. Bine ca ai scos o la capat. Nici leatherique nu e chiar usor de folosit, mai ales ca prestine cleaner ul nu e destul de puternic sa elimine rejuvinator ul.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Te înțeleg perfect si eu am prostul obicei sa experimentez diferite soluții deși știu ca unele nu merita...
    Norocul meu @Cosmin ZKG care mereu ma îndruma înspre the best

    Gândește-te dacă pe mijloc aveai Alcantara cum am eu cât munceai ulterior sa o scoti :)


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    stefan550 apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Adaugam niste imagini pe zapada din aceasta dimineata. E o placere pentru mine cand ninge in cantitati mici prin Bucuresti, sper sa nu mai prindem anul acesta zapezi ca in urma cu un an.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Andu333, bobalex18, Chriss_Deejay și alți 8 apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Constat ca mașinuța asta întinerește pe zi ce trece. Am lăsat-o la Porsche pentru revizie și privind caietul service am remarcat ca am adunat numai 5000 km de la ultima revizie, pe când anul trecut a adunat aproape 8000 km iar din acest considerent trecem pe intervalul flexibil de 2 ani sau 30,000 km.
    Mai înlocuim și lichidul de frâna care a fost scadent in luna Decembrie.
     
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Dupa ce am plecat de la revizie constat ca intrarile in service ale buburuzei fioroase a sarit dintr-o extrema in cealalta.
    [​IMG]
    [​IMG]


    In ultimele doua zile am apucat sa merg mai mult cu A1 si sunt, in continuare, surprins de agilitatea de care da dovada.

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Andu333, serbanik365, bobalex18 și alți 2 apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si uite asa cu buburuza ai reusit sa prinzi in cadru si un Q7, care incep sa fie tot mai rare !;)

    Legat de cartea service... iti recomand sa schimbi locatia... acolo "te fura" la kilometri. :) Lasa ca vine caldura si incep sa se adune !
     
    stefan550 apreciază asta.
  18. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Mi se pare mie sau scrie ca ai facut revizia in 2020? :)
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Buna observatie, pe asta n-am văzut-o pana când nu și amintit, in locul datei curente a scris data următoarei revizii. Din punctul meu de vedere cartea service este doar o chestie învechita care este irelevanta fără facturi.
     
    cogdao apreciază asta.
  20. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Foarte adevarat, insa te astepti sa fie mai atenti astia de la reprezentanta, daca tot iau sute de lei manopera pentru o banala revizie.
     
    stefan550 și Cata_ADC apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta