1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2013 Ibis White Audi B8.5 S4 Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de stefan550, 6 Apr 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    După amiaza a sosit curierul și mi-a făcut un cadou neașteptat. Rog un moderator sa unească ultimele doua posturi, dimineața nu am știut ca va urma sa fac postări consecutive.
     
    Chriss_Deejay, rotitza, @lex și încă o persoană apreciază asta.
  2. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Între timp am mai adăugat câteva lucruri pe lista de bunătăți:
    - furtun silicon, high flow, ce înlocuiește plasticul standard care face legătura între filtrul de aer și clapeta de acceleratie. Un upgrade interesant care îmbunătățește răspunsul accelerației și modifica zgomotul motorului, nu foarte mult însă perceptibil, într-unul mai plăcut (mulțumesc Marius);
    - filtru aer K&N in carcasa originala a mașinii, amplifica sunetul descris mai sus;
    - am trecut la configurația de vara, in sfârșit, așteptăm de ceva vreme sa fac pasul acesta ai numărăm zilele. Am mers pe Michelin Pilot Super Sport.
    -era sa uit de semnalizările dinamice:
    Înainte
    La jumătatea operațiunii
    Final
    Filmulețele sunt cu A5-ul fratelui meu însă semnalizările sunt identice.

    L.E. N-am putut rezista, am dus-o la spa între timp dar nu mi-am ales momentul prielnic cu ploaia de afara.
     
    Ultima editare: 7 Mar 2017
    @lex, djxme200, scooby88 și alți 8 apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    A trecut ceva timp de cand nu am mai sters praful de pe topic insa nu a fost o perioada moarta.
    Masina se pregateste cu pasi repezi de revizie insa am mai fost in vizita pe la service-uri pentru mici lucrari. Prima ar fi verificarea sistemului de climatizare, s-au gasit lipsa 15ml ulei si circa 120 ml de agent rafrigerant, dupa care am facut procedura de igienizare a instalatiei.
    Sunt in proces de cercetare/achizitionare a diverse piese pentru cateva mici modificari dar n-am putut rezista si i-am facut un Stage 1. La inceput nu mi s-a parut o modificare majora, cresterea de putere fiind prezenta la turatie mai mare si viteze mari, insa dupa ce i-am inlocuit bujiile si am alimentat cu benzina cu cifra octanica mai mare masina a prins viata. Eram foarte multumit de cum se comporta inainte de modificare insa acum simt ca am alta masina.
    Pe lista ar mai fi:
    - upgrade discuri frana (merg pe Tarox G88) si placute frana (Pagid RS19) care sunt deja achizitionate;
    - upgrade fulie compresor si fulie arbore;
    - evacuare cat back;
    - ultra charger-ul;
    - stage 2 + care include un update al TCU.
     
    Dobritan sorin, cogdao, Stefan și alți 3 apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ma surprinde foarte mult ca ai asteptat un an, ca sa mai adaugi cativa caluti !:)

    Spor in continuare cu modificarile pe care ti le-ai propus ! :applaus:
     
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @MarianMaxx Multumesc! Ca si raspuns pot spune ca atunci cand am cumparat S4 m-am gandit ca nu-i voi aduce nici o modificare insa, intre timp, m-am obisnuit cu masina si am cautat modalitati pin care sa-mi pastrez interesul viu pt ea asa ca am inceput sa adun informatii, sa cer pareri. Am vrut sa fac softul in Decembrie insa nu mi-a permis programul pana acum. Sunt foarte intantat de modificari si sper sa reusesc sa le fac si pe celelalte in lunile care urmeaza. Mai am cateva bunatati pe care le vizez insa am uitat sa le enumar in postul de mai sus.
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @stefan550 motorul tau este atat de potent incat nu imi imaginez de ce l-ai lasa stoc

    Poate doar daca o folosesti la drumuri extrem de lungi sau sunt km multi la mijloc insa nu este cazul tau

    La Bucuresti ai atatea standuri dyno in jur sunt curios ce valori vei obtine ;)

    Felicitari astept sa o vad track day car
     
  7. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    .. Si cand te gândești ca faci ceva modificări si ajungi sa bati un rs4 b8 :anbet::anbet:
     
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cata_ADC Planuiesc sa merg cu ea la un track day insa nu pana montez franele. Mai am cale lunga pana cand ajung cu masina la target-ul pe care mi l-am propus, sper sa fiu gata in toamna. Te "deranjez" cu proxima ocazie cand mai raman prin Brasov, facem schimb de impresii S4/Allroad, vizez si eu un "Big Foot" pe viitor, cand se va mari familia, iar masina ta este intr-o configuratie care m-ar interesa, ar fi o experienta interesanta pentru mine si stiu ca doreai de mult sa vezi/testezi S4. Ma poti ajuta, te rog, cu modificarea titlului topicului in “2013 Ibis White Audi B8.5 S4 Quattro”? Multumesc anticipat.


    @Daniel RR Ai dreptate, cu investitie relativ mica S4 poate depasi performantele de RS, insa nu-s fan drag race, nu particip si nu incurajez evenimente de acest gen pe strada, toate modificarile le fac pentru a-mi alimenta pasiunea, desi in urma cu un an eram ferm convins ca nu voi aduce modificari de putere masinii, crezand ca nu mi-ar trebui/sau nu mi-as dori niciodata mai mult fata de ce ofera masina in dotarea standard.


    Intre timp masina a fost in service pentru revizie, schimb de ulei si filtre, plus desfacut, curatat si gresat trapa motiv pentru care s-a descoperit ca unul din canalele de scurgere nu se afla la locul sau dar ma bucur ca s-a remediat. S-au mai descoperit bieletele antiruliu foarte uzate, la fel si bucsele de la bara stabilizatoare, si am citit foarte mult pe internet despre o problema foarte intalnita la S4, peste ocean, si anume apar zgomote la puntea fata cand se trece peste anumite tipuri de gropi sau denivelari, acesta fiind motivul pentru care @mik15 a remarcat in urma cu cateva pagini ca am schimbat cam repede bratele superioare. La vremea respectiva mi s-au parut ca nu erau de inlocuit, aveau mici semne de uzura dar am continuat operatiunea daca am apucat sa le achizitionez. Cauza pentru zgomotele respective este sasiul destul de rigid la S4, am gasit un buletin service care implica desfacerea unor suruburi, ca sa se aseze tot ansamblul fata mai bine, se inlocuiesc si se strang suruburile la tensiunea data de manual rezultand intr-un confort sporit al rularii fara alte zgomote. Ma bucur ca am reusit sa rezolv aceasta problema fiindca mi-a scos peri albi.


    Dupa reprezentanta am mers la colegul nostru de la Viper Alarms pentru actualizare soft mmi, actualizare harta, activare trafic online, retrofit auto hold assist si verificarea sistemului de senzori parcare fata ca sa vad ce piese mai am de inlocuit. La ultimul reper am avut o surpriza placuta si anume ca retrofitul a fost facut complet inainte sa achizitionez masina insa nu a fost codat pe masina, iar acum sunt foarte mandru sa am sistemul de asistent parcare fata/spate si camera mers inapoi fara batai de cap. Din păcate mașina a fost gata astăzi si nu am reușit sa mai ajung la întâlnirea de aseară.
     
    Red_, george, Dobritan sorin și alți 2 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am modificat titlul. Ti-am vazut masina ieri la Costel si nu stiam de unde o cunosc. :)
     
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mulțumesc frumos Cristi
    Eu am plecat destul de târziu de la Costel, acum imi pare rău ca nu ne-am intersectat.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am ajuns dupa ora 17:45 si am stat pana la 19:20 pe la el. Poate cu alta ocazie. O zi buna
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bine că voi il aveți pe Costel la o aruncătură de băț că eu doar din an in paste ajung pe la el :)
    Cu plăcere dă-mi un semn și ne putem vedea fara probleme.
    Te așteaptă Allroad-ul ;)
    Succes la modificări,eu zic că nu e nimic nelalocul său în ceea ce privește investițiile făcute în întreținere
    Spor și succes la modificări

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    stefan550 apreciază asta.
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Cristi cred ca ai ajuns imediat dupa ce am plecat eu, la ora 18:00 eram in market la mall pentru mici cumparaturi, insa ne vedem cu proxima ocazie pe la intalniri. Am avut un program foarte incarcat si nu mi-a permis sa mai ajung vinerea insa mi-am propus sa fiu putin mai activ la capitolul asta.
    @Cata_ADC multumesc pentru urari, aprecieri, sugestii pe care mi le-ai oferit de-a lungul timpului,ma refer aici si la A1. Cu ce tine de intretinere sunt perfect de acord, iar investitiile facutene vor simplifica viata la un moment dat.
    Urmatoarea lucrare de intretinere urmeaza, sper, saptamana viitoare cand intentionez sa fac o curatare galeriei de admisie pentru eventualel depuneri si trebuie sa inlocuiesc garniturile de la capacele colbutorilor, pe partea soferului incep sa apara mici urme de ulei. Temperaturile din zona respectiva sunt foarte ridicate si este normal sa apara pete insa le tratez din timp.
    Astept cu nerabdare franele fiindca discurile si placutele de pe puntea fata nu vor rezista mai mult de 4000 km.
     
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mai facem putina curațenie pe aici. Mașina este in service de Marți pentru curațarea depunerilor de la admisie, mi se pare incredibil ca la 71.000 km sa aibă atâta mizerie.
    Las fotografiile sa vorbească de la sine. Astăzi îmi ajung garniturile din Germania și de mâine începe montajul.
    Una din garniturile de la capacele culbutorilor pierdea foarte puțin ulei in partea superioară (blocul de pe partea șoferului) iar cealaltă pe la bobina din mijloc așa ca le înlocuim și pe acestea.

    Săptămâna aceasta urmează sa primesc noile frâne, sunt foarte încântat, și abia aștept sa le montez.
    Între timp am colantat ornamentele cromate din jurul geamurilor in negru lucios din cauza ca se zgariasera foarte rău.
     
    @lex, Chriss_Deejay, Andu333 și alți 7 apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Intre timp s-a incheiat cu succes operatiunea de curatare a galeriei de admisie care a durat mult fiindca este o lucrare anevoioasa care necesita foarte multa atentie si rabdare. Pot spune ca diferenta este substantiala unde rulajul motorului este mai curat, mai silentios la mersul in gol, raspunsul acceleratiei este mai prompt.

    Dupa circa 200 KM s-a atenuat vibratia enervanta pe care o avea masina cand rula in ralanti si sunt incantat. Ultima postare am facut-o de pe telefon insa am sa detaliez operatiunea in acest post cu scuzele de rigoare pentru staff daca am comis double post.
    Recomand tuturor sa faca aceasta operatiune, macar odata, fiindca diferenta este semnificativa si ma intreb daca la motorul masinii mele care in 72,000 km a adunat atata mizerie, in conditiile in care a fost o masina ingrijita, ce fel de depuneri ar putea avea un motor de 180,000 km?

    Personal am citit foarte mult despre acest gen de operatiune dar am fost convins ca rezultatul este mai mult mit decat realitate insa ma bucur sa vad ca m-am inselat.


    Demontare compresor:
    [​IMG]
    Facut un mic semn pentru a nu exista vreun dubiu la montaj cand urma sa se inlocuiasca si furtunul respectiv:
    [​IMG]
    Ar putea fi un motor spatios daca s-ar elimina compresorul insa ar disparea si factorul de "fun":
    [​IMG]
    Sub protectia aceea din interiorul v-ului s-au gasit 100ml agent racire....cu alte cuvinte bine ca am umblat pe acolo.

    Putina mizerie si in rampa de injectie:
    [​IMG]

    primele semne a ce urma sa descoperim:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Rampa de injectie pe partea stanga:
    [​IMG]

    Injectoarele cu mentiunea ca acestea erau cele mai curate:
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Diferenta intre o clapeta murdara si unele curate:
    [​IMG]

    Motorul, dupa operatiunea de curatare, inainte de a incepe montajul:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Injectoarele dupa ce s-au curatat si montat kit-ul de garnituri:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Rampele injectoarelor in decursul montajului:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Cheia dinamometrica pregatita sa torsioneze suruburile conform specificatiilor:
    [​IMG]
     
    @lex, Ciprian.Mod, Stefan și alți 2 apreciază asta.
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Continui cu postal meu datorita imaginilor numeroase.

    Clapeta de acceleratie dupa curatare:
    [​IMG]

    Cu pasi repezi spre final:
    [​IMG]

    M-am hotarat sa inlocuiesc garniturile de la capacele colbutorilor, fiindca incepusera sa apara mici pierderi de ulei, insa m-am bucurat de aspectul din imagini:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Unul din capace inainte de a fi curat:
    [​IMG]
    Montajul uneia dintre garnituri:
    [​IMG]

    Jumatate gata, jumatate work in progress, a se observa curatenia lasata de mecanic pe partea din stanga a motorului si a compartimentului raportat la partea opusa:
    [​IMG]

    Finalul:
    [​IMG]
    [​IMG]



    Dupa ce a terminat demontatul galeriilor am hotarat sa fac o inspectie la directie fiindca simteam unele vibratii cand traversam sine de tramvai sau unele denivelari:
    [​IMG]
    Am descoperit ca flansele trebuiau inlocuite (din nou) si, se pare, ca bratele superioare fiindca la ultima vizita in service pentru flanse bratele au fost montate gresit, drept urmare:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Am fost nevoiti sa impartim lucrarea in doua datorita faptului ca nu am primit discurile si placutele de frana la timp, insa cateva zile mai tarziu masina s-a intors in service, a primit jucarii noi:
    Discuri, placute si fortune frana, brate superioare, flanse si suporturile amortizoarelor
    [​IMG]


    [​IMG]
    Compozitia diferita a placutelor de frana:
    [​IMG]





    [​IMG]
    [​IMG]

    Discul stanga fata care, in iarna, a prins o piatra care a lasat in urma un "mic canal de racire"
    [​IMG]
    Disc frana spate:
    [​IMG]
    Vechile placute spate care erau aproape la fier si am ramas surprins ca nu s-a aprins martorul din bord:
    [​IMG]
     
    Stefan, mirceacml și MarianMaxx apreciază asta.
  17. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ultima parte a aventurii mele:

    S-a curatat foarte bine suprafata de contact si s-a aplicat o vopsea de bronz pentru a impedica depuneri ulterioare:
    [​IMG]

    Montajul s-a realizat initial pe puntea spate fiindca au fost mai putine piese de inlocuit:
    [​IMG]
    Trecem la lucruri mai "serioase"
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Am avut parte de o surpriza insa ma bucur ca domnul care a lucrat la masina mea a verificat, descoperit si remediat:
    [​IMG]

    Si ora la care s-a dat stingerea:
    [​IMG]
    A doua zi pe standul de geometrie:
    [​IMG]
    Si....momentul in care ne-am revazut:
    [​IMG]
    Fata:
    [​IMG]
    Spate:
    [​IMG]
     
    lowlife, scooby88, @lex și alți 11 apreciază asta.
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Stefan merita sa aplici un coating special pe etriere ;)

    Ai facut rodajul discurilor ?
    Cum se simt acum ?

    Felicitări pentru modificări
     
    Ultima editare: 22 Mai 2017
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Foarte frumos si interesant ce am vazut!

    O actiune in forta, iar din ce am citit cu rezultatea maxime! Bravo!

    Drumuri bune si km fara numar!:)
     
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    A fost ceva de munca, dar satisfactia e pe masura. Nu iti ramane decat sa te bucuri de masina acum.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta