1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2013 Ibis White Audi B8.5 S4 Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de stefan550, 6 Apr 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Va multumesc tuturor pentru aprecieri si pentru timpul pe care l-ati petrecut sa cititi romanul meu. Incerc prin aceasta documentatie sa ofer o mica reteta si altor potentiali posesori de S4/S5 fiindca au fost multe persoane care mi-au cerut sfaturi de achizitie, unul din colegii de forum chiar a facut o achizitie foarte frumoasa, sper sa-si prezinte masina in curand.

    Cata: Etrierii au un coating negru lucios, pe cei din fata su si sigla S4 si nu sunt dispus sa merg pe ceva mai agresiv, insa multumesc pentru sfaturi. Nu am reusit sa rodez franele asa cum trebuie fiindca am parcurs ddoar 150 KM de vineri pana acum in mici drumuri pe langa Bucuresti. Producatorul discurilor spune ca rodajul optim se realizeaza dupa 500km in care trebuie evitatefranarile agresive pana la oprire pe loc decat in cazuri de urgenta iar in rest a se aplica forta normala de franare. Vineri dupa ce am luat masina din service nu m-am putut abtine si am facut o plimbare scurta, am franat de cateva ori de la 140 KM/H pana la 60 KM/H, la primele franari masina mi s-a parut foarte imprecisa, vibra si tragea in toate directiile, martorul de la ESP se aprindea constant, masina scartaie ca un tramvai pana cand se incalzesc franele si au un vuiet care nu exista inainte de inlocuire dar presupun ca este datorita striatiilor de pe discuri. Intre timp s-au mai rodat putin fiindca a ramas doar scartaitul cu care m-am obisnuit.

    @rotitza : Multumesc domnule, faptul ca primesc aprecieri de la tine nu poate decat sa ma bucure. Ca o mica paranteza pot spune ca imi pare foarte rau ca am ratat evenimentul din Austria, mi-ar fi placut sa fiu prezent insa poate am mai mult noroc anul ce vine.

    @Stefan: A fost munca, nu gluma, de pe data de 2 Mai pana Vineri pe 19 Mai am mers doar 3 zile cu masina si restul timpului l-a petrecut in service dar sunt foarte incantat de ceea ce a iesit.

    In continuare stau in dubii daca sa inlocuiesc evacuarea, care are un sunet placut in varianta stock datorita sistemului de valve, sunt putin nehotarat. Ma bate un gand sa continui modificarile cu upgrade-ul de fulii, ultra charger si stage 2 plus, actualmente sunt in stagiul de cercetare.
     
    smurff apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @stefan550 break-in ul discurilor este extrem de important
    Risti sa le dsitrugi daca nu respecti indicatiile , cel mai simplu este sa mergi usurel cu viteza de croaziera apropiata de limitele legale
    Ele acum calca pe varfuri asemeni unor ace imagineaza-ti ca trebuiesc tocite pentru a creste pata de contact. Orice supraincalzire va deforma discul de frana rapid
    Se recoamnda minim 500 km pentru ca ele au in permanenta contact cu discul si astfel se aseaza.
    Dar asta este alta discutie ;) offtopic aici

    Legat de modificari poti inlocui evacuarea insa obligatoriu cu ceva cu valve de control
    ( pune-ti niste casti si asculta clipurile de mai jos la rezolutie maxima )







    Sunetul evacuarii este incredibil dupa upgrade am auzit cateva masini cu Army si faptul ca o controlezi din telecomada , telefon sau ce vrei tu este splendid .

    Legat de motor nu stiu cat de mult se renteaza . Tu ai acum stage 1 ?

    Ai pus-o pe un dyno ? ce valori pune jos ?
     
    bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cata_ADC imi place foarte mult cum suna sistemul de evacuare Army insa nu sunt foarte hotarat daca sa-l pun fiindca sistemul de evacuare stock suna destul de bine (imi place faptul ca se poate porni/opri in functie de dispozitie, chef, grad de oboseala, etc), ar trebui sa depozitez undeva sistemul actual de evacuare, Army mi se pare totusi prea agresiva (cel putin masina din ultima filmare, o stiu de multa vreme) fiindca uneori ai nevoie doar sa mergi linistit. Din punct de vedere al castigului as sta destul de bine insa, totusi, sa nu uitam ca este destul de costisitor si nu sunt sigur ca renteaza avand in vedere si cele mentionate mai sus.
    Actualmente masina ruleaza cu Stage 1, filtru sport in carcasa originala si furtun silicon high flow.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cu Army ai control din telecomanda pe valve , nu ai de ce sa te temi
    Cu ele off intradevar se aude tare dar depinde ,pe mine unul nu m-ar deranja sa tipe cat timp este controlabil
    Eu am 2 copii mici iar cu Allroad-ul merg pe loud cu evacuarea mereu si nu ma plictisesc niciodata , cu dpf off se aude bine de tot pentru un diesel , cu active sound modul zici ca este benzinara :)

    sunt curios ce pune jos softul tau stage 1 pentru ca stiu persoane care au fost extrem de incantate de cum alearga 3.0 tfsi-ul, nefiind necesar alte interventii

    sincer strazile sunt cum sunt, prosti si teribilisti la tot pasul , autostrazi doar pe hartie ... cuplul tau dupa soft este arhisuficient cat timp nu vrei sa castigi competitii de drag racing si altele

    In locul tau as investi doar in evacuare
    Uite aici toate adunate la un loc
     
    Benilika, Daniel RR, cogdao și încă o persoană apreciază asta.
  5. drwhite 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2011 Audi S5 3.0 V6T
    Nu iti recomand sa faci o evacuare custom, mai ales la noi in Romanica Vei avea multe surprize! Mai bine dai un ban in plus si iei ceva facut dupa matrita care se potriveste perfect si nu ai surpriza sa frece in enspe locuri... Iti recomand milltek sport valvesonic. La army platesti doar firma!
     
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Nu am mai facut nici un progres in afara de numarul kilometrilor care se tot aduna insa masina, pot spune, imbatraneste frumos.

    Break-in ul franelor s-a facut perfect si sunt uimit de eficienta lor.

    Pe 20 Iulie am dus S4 la o verificare premergatoare concediului si am constatat ca totul este exact cum trebuie si, daca tot il plimbam in portbagaj de doua luni, am montat kit-ul de rigidizare pe care l-am comandat de la 034motorsport.
    La scurt timp am plecat in concediu insa nu pot spune ca am simtit vreo imbunatatire in comportamentul masinii dar regimul de exploatare a fost unul domol in care am mers chiar sub limitele de viteza pe autostrazi.
    Am avut parte si de o intamplare mai putin placuta, am gasit masina zgariata in parcare, asta ca sa nu pot spune ca am avut o vacanta lipsita de griji. Consumul a fost destul de mic, pot spune cel mai mic pe care l-am inregistrat vreodata, 8.7 desi ma asteptam sa am o medie de 10.
     
    Andu333, andyzaharia, cogdao și încă o persoană apreciază asta.
  7. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Pacat de zgarietura, este adanca sau iese la polish?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Nasol cu zgaraietura aia :( Stiu cum e cu surprize din astea...
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Din ce vad e mai mult din vopseaua masinii care te-a lovit, 70% iese acolo, numai ca vor ramane si ceva urme. Daca nu e indoiata aripa nu merita revopsire !
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cum zice si Cosmin, din poze par a fi doar urme de vopsea de la agresor( :) ), posibil sa iasa totul la un polish mai agresiv, mai putin poate pe bara unde de obicei se cam duce vopseaua la frecari de genul asta.
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Eeeee, mizilicurile astea ne ajuta sa ne amintim ca mai trebuiesc cheltuiti banii ca doar sunt prea multi.

    Esti obraznic cu consumul.
     
    Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @all zgarietura este de suprafata, am curatat bine si abia se mai cunoaste, vopseaua este foarte putin zgariata la imbinarea aripii cu bara fata. Se pare ca agresorul a fost un scooter, insula respectiva era plina de asa ceva, sau atv. Dupa ce am ajuns acasa si am curatat-o nici nu am mai luat-o in seama. @lucianmarius consumul chiar mi s-a parut mic, media mea in regim extra urban este in jur de 11 - 11.5L/100KM.
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am atins un nou hotar
     
    70dny, george, bobalex18 și încă o persoană apreciază asta.
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nici un jackpot la cifra asta ?! :) Multi km forward !
     
    stefan550 apreciază asta.
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ce tinerica! :)
    La mai mult impreuna!
     
    stefan550 apreciază asta.
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Se potrivesc versurile cantecului:
    "Mosule ce tanar esti!"

    Cat mai multi plini de satisfactii!
     
    stefan550 apreciază asta.
  17. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    trebuie să prinzi turometrul la cifra 7 măcar
     
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Nu s-au mai întâmplat multe, in afara de drumul acasă-serviciu-cumpărături și retur nu s-a mai întâmplat nimic notabil in afaaa faptului ca mașina a primit lamele noi la ștergătoarele de parbriz. Le aveam de jumătate de an prin garaj însă m-am hotărât sa le pun după ploaia de săptămâna trecută.

    Am lăsat-o la mecanic pt a ma ajuta in diagnostocarea sursei unui zgomot care apare la roata dreapta fata uneori când urc mașina pe borduri.
     
    cogdao apreciază asta.
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Mare lucru nu s-a mai intamplat, am comandat stopul de pe dreapta spate sperand sa-l inlocuiesc pe cel defect insa, se pare, trebuie sa mai cumpar o mufa.
    Intre timp am trecut la setup-ul de iarna cu 79769 KM, am ales Dunlop Winter sport 5 xl 245/40 R18 97V, au indici foarte buni: Consum "C", Franare pe carosabil umed "B", Zgomot "70db".
    In weekend am facut un drum cu setupul actual, anvelopele se comporta foarte bine, dar sunt nemultumit de jante, se simt ca nu-s OEM. Long story short masina este pregatita de experienta "Quattro" de la BV. :)

    P.S. Intre timp am implinit 80.000 KM.
     
    Andu333, bobalex18, cogdao și alți 3 apreciază asta.
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Foarte buna alegerea anvelopelor. Sunt printre cele mai bune la ora actuala.
     
    stefan550 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta