1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2013 Ibis White Audi B8.5 S4 Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de stefan550, 6 Apr 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Masina a fost foarte lenesa de la schimbul anvelopelor, facand doar 2 drumuri in afara orasului. Dupa peripetiile avute cu interiorul, se pot vedea aici, am cumparat necesarele pentru ca a venit vremea schimbului de ulei si consumabile in regim propriu, avand 9300 km de la ultima operatiune pe care am facut-o la Porsche. M-am gandit, la recomandarea unui prieten, sa inlocuiesc si fluidele din grupuri asa ca astazi masina a ramas la service pentru operatiune, asteptand-o un drum mai lung zilele ce urmeaza.
    Cum nici o zi nu apare fara o surpriza, Mos Nicolae mi-a facut cadou o zgarietura, pt ca.....Bucuresti!:angrymod:
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nasol cadou...și din ce văd e destul de adâncă și merge remediat doar cu o revopsire :(
     
  3. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am reusit performanta ca in luna Decembrie sa parcurg acelasi numar de KM ca in restul anului adunat (circa 7500). La doar doua zile dupa schimbul de ulei am plecat in Germania (a devenit o traditie a ultimilor ani sa merg acolo in perioada antemergatoare sarbatorilor de iarna), am fost foarte curios sa vad in primul rand cati km voi parcurge.
    Pe drum am avut parte de toate fenomenele meteo, soare cand am plecat din Bucuresti, ploaie la Drobeta-Turnu-Severin, la 15km distanta de Orsova a inceput ninsoarea si, 16 ore mai tarziu, am ajuns in Germania pe inghet.

    [​IMG]


    Apoi am parcat la garaj pentru odihna iar seara mi-am luat inima in dinti, am mers la un self wash, sa ii fac o baie binemeritata dupa aproape 1700 KM parcursi.


    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Dupa acest drum am inteles ca jantele pe care le-am ales iarna trecuta au fost o alegere gresita, fiind aftermarket, asa ca am cumparat un alt set OEM de S4 totodata gasind sa le vand pe cele vechi. Mi-am reamintit, inca odata, de ce e bine sa existe niste standarde stricte de calitate cu privire la orice piesa care se monteaza pe masini; cu jantele aftermarket am fost respins la TUV, iar eu in naivitatea mea am crezut ca vor fi acceptate avand certificat de calitate valabil in Romania (fiind tara UE) si bineinteles ca am presupus gresit. :haha:

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]

    Aici avem un filmulet cu consumul realizat intr-o zi foarte aglomerata insa nu degeaba Germania este invidiata pentru infrastructura rutiera. Mi se pare un consum mic fiindca am mers doar pe portiuni fara limitare de viteza, mers in doua orase mari, prins blocaje pe autostrada.



    Postez si un filmulet cu consumul inregistrat pe drumul de intoarcere, dupa ce am ajuns acasa, mi se pare decent avand in vedere media de viteza si faptul ca s-a mers destul de greu, autostrazile fiind foarte aglomerate, multe demaraje, am prins intr-un blocaj de toata frumusetea la 50 KM dup ace am iesit de pe M0 la Budapesta, insa nu am avut parte de nici o peripetie.



    La cateva ore dupa ce am ajuns acasa nu am rezistat si am mers sa curat din nou masina, nu vreti sa va imaginati in ce hal putea sa arate, am fost "binecuvantat" cu ploi pe tot drumul.



    [​IMG]
    [​IMG]




    si o imagine alaturi de fratiorul mai mic


    [​IMG]

    La o saptamana dupa ce am ajuns acasa am mai primit un "cadou" fiindca era pacat sa nu am masina atinsa pe la toate colturile. In primavara am de vopsit aripile fata, capota (aceasta are doar urme de pietre) bara fata si bara spate.

    [​IMG]
    [​IMG]


    Ca si o concluzie a celor 7500 KM parcursi pot spune ca iubesc masina asta. A fost primul drum lung pe care l-am facut dupa seria de modificari din primavara (soft, frane, curatare admisie) si pot spune ca este perfecta in forma actuala.
    Acceleratia este incredibila pana la 200 KM/H si foarte buna intre 200 KM/H si 250 KM/H iar franele o opresc excelent de fiecare data cand este nevoie.
    Inainte de soft avea ezitari pe turatii inalte, dura circa 2-3 secunde intre momentul accelerarii si momentul in care puterea era livrata, iar acum aceste ezitari nu se mai simt. Singurul minus este ca nu am soft TCU insa urmeaza odata cu Stage 2 Plus pe care il vizez.
     
    gavryus, AllinDanut, george și alți 15 apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ce fain arata masina in prima poza, ii sta bine cu tips-urile albite de sare :)
     
    Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  5. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Mie îmi place super mult mașina: simpla și cu "tot ce trebe". Mai puțin jantele cu multe spițe, nu sunt pe gustul meu. Dar ale mele oricum sunt mai urâte.
     
    Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Citind postul tau, chiar ma pregateam sa-ti zic: la asa masina, acele jante o 'trag' putin in jos. Dar ce bine ca ai cumparat un alt set :)
     
  7. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Interesant vacanta, sa pleci cu un set de jante si sa te intorci cu altul :)) Nu inteleg o chestie, de ce ai facut tuv-ul in Germania?
     
    lowlife apreciază asta.
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @all multumesc, aveti dreptate, jantele cu multe spite nu erau ce trebuie pentru masina asta, insa la vremea achizitionarii au parut o solutie buna.
    @mik15 si mie mi-a placut mult imaginea respectiva, chiar am ramas putin uimit cand am vazut aspectul
    @Beetle94 am inmatriculat-o in Germania.
     
    Beetle94 apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    :):):) "am inmatriculat-o in Germania"... ce urat suna!!! Daca era pe Bulgaria, era altceva, doar e sport national.;)
    Esti singurul dintre care cunosc ce inmatriculeaza masina inapoi in Germania.
     
    stefan550 apreciază asta.
  10. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @MarianMaxx - urmez si eu cu inmatricularea in germania.

    @stefan550 - jantele alese de tine sunt superbe. Pentru acelasi model am optat si eu. Si albul de pe masina, arata foarte intereasant langa albul de zapada, parca e un galbui intr-un fel.
     
    gabitza121 și stefan550 apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Vopseste tipsurile in alb mat, ca tare frumos se vad asa :hubbahubba:
     
    dvr apreciază asta.
  12. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mirceacml nu suna rău ideea, și mie imi place cum arată, însă nu mă încânta sa o transform permanent, plus ca e bătaie de cap.
     
    mirceacml apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Poti incerca cu plastidip. Dacă te plictisești o cureti imediat. Rezista la temperaturi fara probleme.
     
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Inainte de Q.W.E. am apucat sa fac partea a doua a operatiunilor pe care le-am inceput in luna Decembrie, inainte de a pleca in Germania, si anume sa inlocuiesc fluidele din diferentiale. La un moment dat am observat o usoara scurgere de ulei de transmisie pe la unul din suruburile de la baie am hotarat sa-l schimb si pe acesta, desi avea doar 28,000 km. Mare parte din piese/repere le-am avut, inclusiv uleiul de cutie, insa am luat si de la firma respectiva uleiul pentru diferentialul din fata.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Toate bune si frumoase mai putin faptul ca s-a scurs putin ulei de transmisie pe un catalizator si abia de doua saptamani s-a dus mirosul.


    Pe 1 Februarie am facut inca o revizie (ulei/filtre) si o verificare generala, de aceasta data la reprezentanta, si ma bucur foarte mult ca au reusit sa imi repare semnalizarea de pe spate, partea dreapta, cei care au participat la Q.W.E. stiu ca stopul pe frana se aprindea galben iar semnalizarea pe rosu.

    O fotografie de cand am lasat masina in service, usor dezamagit ca nu am prins la km rotund, se pare ca cei de la reprezentanta au facut teste 6km cu masina mea, am ridicat-o la 88889.
    [​IMG]

    Ulterior a urmat o plimbare la munte insa, din nefericire, a plouat tot weekend-ul.
    [​IMG]

    Printre putinele dati cand este parcata langa surioara indepartata din familie:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Va urma...
     
    george, Andu333, vladmang și alți 10 apreciază asta.
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cred ca cel mai bucuros din toata revizia asta a fost soferul de la reprezentanta.:) Tipsuri albe pe cand ?? :eyebrows:
     
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Tipsurile albe vor mai astrepta, va trebui sa inlocuiesc evacuarea cat de curand si poate gasesc o varianta pt tipsuri albe la vremea respectiva, cea intermediara a inceput sa vibreze foarte mult.
    Intre timp, la drum de seara, am atins un nou prag.
     
    serbanik365, TalosCosmin, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vrei sa înlocuiești cu totul evacuarea începând de la mijloc?
    Pui ceva custom?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Vreau sa merg pe o evacuare cat back de la un producător consacrat fiindca am nevoie sa fie compatibila tuv. As vrea armytrix sau miltek.
     
    cogdao apreciază asta.
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Între timp pot sumariza modul in care iarna și-a pus amprenta asupra masinii mele.
    KM parcurși: circa 9300 cu tot cu drumul de Germania.
    Probleme: niciuna in afara de cele provocate fie din lipsa mea de atenție fie din pricina drumurilor. Din păcate la a doua categorie pot enumera scut plastic spart împreuna cu o porțiune care vine in partea inferioară a barei față, sper sa le rezolv in curând când merg cu mașina pt a vopsi elementele afectate in trafic de-a lungul timpului.
    Am trecut la un setup de vara interesant, am împrumutat rotile de vara de la A5-ul din familie fiindca am dus ambele rânduri de jante la recondiționat, mi se pare ca arată interesant însă rotile ies cam mult in afara caroseriei. Las pozele sa vorbească însă pun o imagine de “inainte”.
     
    AllinDanut, mirceacml, cogdao și alți 3 apreciază asta.
  20. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Arata foarte bine cu jantele de A5!
    Ce ET au, 25?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta