Bine v-am găsit dragi Audisti Ea este A - cincea 2011 2.0 tdi 170 cp Dotările ei sunt: piele in doua culori, interior parțial lemn, scaune electrice cu reglaj lombar, incalzire stationara, etc.
Cata_ADC Mulțumesc. Da, jantele sunt super si le-am luat la un preț super cu anvelope de iarna. Au costat 1.000 Euro, sunt ca si noi lucianmarius Nu sunt chiar la seringa dar pe nas pot spune ca audi e tare.
As vrea sa schimb difuzorul pentru ca am pierdut capacul de la cârlig si oricum nu imi place asta.Intrebarea e daca a mai schimbat cineva? eu am gasit doar sa schimb cu tot cu bara.
@Lucian a5 eu zic sa cumperi mai bine capacul se poate comanda cu prideri si tot ce este necesar Acum ori faci asa ori daca tot modifici pui un sline
audi66 am gasit bara dar doar de modelul următor cu o singura iesire pt evacuare ceea ce am nevoie. La modelul meu găsesc de s-line doar cu doua ceea ce nu vreau Cata_ADC cred ca pana la urma o schimb bara cu tot pentru ca imi place mult cum arata asta de s-line. Stie cineva daca potriveste asta de facelift pe modelul meu din 2011 ? .
In ultima perioada am inceput sa fiu dependent de forumul asta ceea ce nu as fi crezut vreodata ca poate face un forum mai presus de asta incet incet ma las de Facebook Intr-o alta ordine de idei citind tot mai mult incep sa imi fac o idee despre cum ar trebui sa postez pe acest forum oricum imi va luat ceva timp sa intru in rand cu lumea si rog moderatori sa ma scuze pentru greselile ce le mai fac. Acum sa trecem la A5A mea la care tin foarte mult dar nu petrecem asa mult timp impreuna decat in weekend pt ca prietena mea face naveta cu ea la servici. Pana acum modificarile ei nu sunt prea multe din lipsa de timp de vreme si de idei.Dar acum am descoperit forumul si sper sa se schimbe treaba Modificarile aduse pana acum: folie omologata spate(a fost pusa in Romania si doar ce am facut TUV aici si nu am avut nici o problema) schimbare becurilor de la numa cu cele cu 24 de leduri(putin cam puternice dar pe viitor sper sa invat treaba cu VCDS sa las mai jos intensitatea) jantele de iarna ce sunt in pozele anterioare de care sunt foarte incantat(235 40 19)celalte de vara cu care a venit masina sunt pe 255 cea ce arata bine dar se simte prea tare toate denivelarile In rest sunt parti frumoase majoritatea la A5 2.0 TDI dar sunt si cateva care pe viitor sper sa le inbunatatesc asta tot cu ajutorul acectui FORUM FANTASTIC(sunt foarte bucuros ca mi-a fost recomandat) Acceste probleme ar fi: desi are 170 cp imi pare ca esti foarte slaba ca si acceleratie pana in 3000 rpm dupa asta e ok(conducand alte masini la acceasi cp mi-au parut mai sprintoase) directia find foarte greoaie (aici la fel am mers cu A5 facelift acceasi motorizar,alta viata) consumul mare comparativ cu masinile mai sprintoase ca ea de care vorbeam mai sus Am schimbat la ea pana acum rulment fata stanga 550 ron in Romania.Masina a fost cumparata la 166000km in prezent 188000km.Am facut pana acum o revizie ca si ulei a folosit Shell Helix Ultra 0W30(nu a scazut de loc pana acum de cand am schimbat cea ce ma bucura caci cand am luat masina imi arata full la MMI si in vreo 6 8 luni aproape gol cea ce cu uleiul asta nu sa intamplat) Viitoarele lucrari sun: eliminare suportului de numar,curatarea chenarului negru si personalizarea numarului(o sa fac ceva ce cred ca nu e vioe dar imi asum o saptamana doua schimbare uleiului si a filtrelor(tot singur fac schimbul doar cel de motorina merg la VW ca a inteles treaba cu umplerea lui din VCDS ca altfel ar cauza probleme la pompa pe viitor cea ce nu vreau) In rest astept parerile,comentarile,sugestiile si criticile voastre care imi vor fi de folos pe viitor Poze incerc sa fac maine cat mai multe si la interior
Nu cred ca iti face nici la reprezentanta amorsarea lui cu tester-ul, decat il umple ochi si ii da cheie. De ce nu iti cumperi un VCDS ? Vei descoperi pe parcurs cat de util este. Costa mai putin decat 1 ora de manopera in reprezentanta.
audi66 asta urmeaza sa cumpar un VCDS dar pe ebay am gasit ceva foarte scump,am gasit in romania 170 ron dar a intervenit o problema si nu am mai putut achizitiona!Legat de filtru de motorina m-ai pus pe ganduri si cred ca o sa il schimb eu pana la urma(putin disconfort pentru ca nu am elevator si doar cric hidraulic care sper sa ma ajute)
Dar unde ai filtrul de motorina de iti trebuie cric sau elevator?Pentru ca la audi in general este in compartimentul motor si sus.
Ai dreptate este sub masina in parte dreapta. M-a facut curios sa vad si am cautat,asta m-a surprins sa vad ca este sub mașină.
Astazi a ajuns uleiul pe care pana la urma am hotarat sa il schimb din Shell la Motul.Am reusit sa ajung si la spalatorie putin caci aici e FOARTE multa sare.Din intamplare am reusit sa dau exact peste omul potrivit la locul potrivit, anarchy care imi va face in luna mai resoftarea cu care sper sa elimin disconfortul accela pana in 3000 rpm de care spuneam mai sus Acum o sa pun niste poze care sunt mai slabe dar mergeste si consumul aici care zic eu e mare
multumesc Cosimin ZKG.volanul o sa il schimb la vara dupa ce vin din concediu ca trebuie sa strang bani ca am 4 nunti la vara altfel era schimbat dar pana atunci fac schimbari dinastea minore.
Foarte frumoasa! Frumos si interiorul in doua culori. Simpatica combinatia RS. "S" parca este de la Suzuki.
Si R ul de la Honda Type R Poti foarte ușor sa faci soft, se va transforma foarte repede in ceea ce doresti Sent from my SM-G935V using Tapatalk