1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A dream came true : Audi Q7 4M 3.0TDI MY 2018

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lucianmarius, 28 Feb 2018.

  1. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @gabitza121 - iti multumesc frumos! Eu cer un sfat aici si tu ma faci magnatul pamantului. Nu am zis nimic de bani si imi explici ca ieftin si bun nu exista. Am luat-o eu razna cumva de nu mai inteleg?

    Masinile de top se intretin cu bani multi, asta e clar pentru toata lumea. La Midocar ora de manopera la a1 este 200 lei, la q7 e 400 lei, de asta am zis ceea ce am zis mai sus.
    HUD este 1500 euro la q7, pe alte masini e 500 euro.
    Daca serviciile tot sunt scumpe, vreau sa verific si calitatea mai aspru!
    Daca nu fac asta, nu sunt cumva un ignorant?

    Ma seaca discutiile despre bani, aici e forum de audi, nu despre grandomanisme si etalari de impresii ieftine. Hai sa le lasam deoparte si sa vorbim despre AUDI, optiunile, retrofiturile, tehnologia, stadiile prin care ne trec masinile , diverse pareri si experiente, samd.

    @gabitza121 - Daca asta e perceptia ta despre mine pentru ca am luat o masina noua in Romania, asta e, voi trai cu “problema”.
    Nu ai fi primul care percepe diferit ce spun doar pentru ca am q7.

    Masina mi-e draga, am muncit foarte mult pentru stadiul acesta al vietii sa mi-o permit , n-am primit 1 leu cadou de la nimeni dar la finele zilei ramane doar o masina, mai departe intelegi tu ce doresti.

    Mersi si scuze offtopicul!
     
    AllinDanut apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian ca sa intelegi: nu mai te duce la reprezentanta sa schimbi roti/anvelope. La reprezentanta te duci pentru altceva cat timp masina este in garantie.

    Cauta si mergi la ateliere care se ocupa doar cu ce ai tu nevoie sa faci la masina adica daca vrei sa schimbi roti mergi la un atelier de vulcanizare profesionist (exista profesionisti in Bucuresti si iti dau eu numarul de telefon daca ai nevoie de la un profesionist), pentru vopsit masina in afara Casco mergi la profesionisti care se ocupa cu asta, pentru electrica la fel (ca sunt profesionisti mai buni decat la reprezentanta in Bucuresti) si asa mai departe. Asta era ideea.

    Daca jantele ti se vor schimba pe Casco ce rost are discutia despre asta aici ? Iti spun eu ca nici una. M-ai vazut pe mine (am masina din profil, de noua 0 km, de peste zeci si am platit pe ea aproape cat ai dat tu pe a ta) ca m-am plans vreodata de ceva pe forum? Crezi ca eu nu am probleme sau nu mi se strica masina ?

    Voi nu intelegeti scopul unui forum din pacate. Nu suntem un site/forum/grup de socializare in care ne varsam frustrarile ci doar incercam sa mentionam cum am rezovat niste probleme si atat, nu sa ne lamentam aiurea si inutil.
    Scopul unui forum auto, in speta acesta, este sa educam utilizatorul si viitorul proprietar de Audi sa invete sa utilizeze in mod corect o masina, sa o repare si sa o intretina in mod corect.

    Forumul nu este un loc unde sa ne varsam frustrarile (ca din astea toti avem si vedem ce se intampla in jurul nostru), sub nici o forma. Ne intalnim, socializam, discutam, dezbatem despre tot si de toate dar asta in afara acestui forum. De asta exista intalniri intre membrii forumui. Cand o sa invatati treaba asta o sa fim si o sa fiti profesionisti.

    Pana atunci, degeaba scriu eu pe aici si "imi racesc gura de pomana" (iar unii colegi/useri/ membri cred ca am ceva cu ei dar se insala) dar poate incet, incet invatati sa respectati ce v-am spus. Din cauza unor discutii, ca cele de mai sus, pornite de la o banalitate / o prostie si a unor jigniri prostesti si gratuite, s-au distrus topicuri unice iar acei useri nu au mai intrat pe acest forum sa detalieze experientele lor cu aceasta marca si s-a pierdut informatie valoroasa.
     
    lucianmarius, gabitza121, asusx51r și alți 2 apreciază asta.
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    de data aceasta nu s-a plans ci doar a constatat si relatat un fapt. Eu sunt de acord cu el si nu trebuie acceptat un asemenea tratament din partea, cu precadere, unui dealer oficial al marcii care trebuie sa seteze niste standarde nu sa isi bata joc de bunul tau. Pana la urma daca nici acolo nu poti merge pentru o operatiune banala fara sa iti fie teama e nasol. Total de acord si cu Gabi, sunt locuri mai bune, dar nu ar trebui sa iti pui problema asta, stiu ca tara asta nu e ea perfecta dar daca toti inghitim astfel de comportamente din partea unor asemenea dealeri de asta si ei continua sa le tot faca. Eu cred ca le facem un bine pe termen lung daca le sesizam si ii facem sa plateasca, cu siguranta au un buget si il depasesc cand le tot creste prima pentru malpraxis, au niste kpi dupa care sunt analizati si angajatii samd...la final cineva va vedea ce e de vazut si va lua o masura care sa ii readuca unde trebuie.
     
    Iasmin90, dvr, lucianmarius și alți 2 apreciază asta.
  4. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @Cristi mersi frumos, ai dreptate, te rog mult daca poti sa stergi posturile “in plus”
    Informatia lui @cogdao m-a ajutat mult, nu stiam despre faptul ca jantele mele sunt diamond cut si despre dificultatea remedierii zgarieturilor
    @mik15 - ma bucur sa impartasim un punct de vedere similar
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa ti le schimbe. Greseala se plateste. Mie nu mi-au zgariat niciodata jantele la vulcanizare si nu am apelat la cine stie ce vulcanizari de fiecare data. Pentru linistea ta iti recomand 2 seturi de roti.
     
    Beetle94 și lucianmarius apreciază asta.
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut dragi colegi!

    Ne apropiem vertiginos de 10.000 km, inca putin si i-am facut. Legat de modul de conducere al masinii, vad ca scot exact aceiasi timpi cu s5-ul pe rute similare.

    Ex Buc-Petrosani scoteam cu s-ul singur cam 3:45 aseara am scos cu q-ul 3:35 mergand safe.

    Cred ca pentru draga noastra Romanica, m-am convins ca SUV-ul e ce trebuie, cel putin pentru mine.

    Am zis ca tin ambele masini, dupa ce a venit q, s-ul a mai fost plimbat 50km.

    Alt update, poate ajuta: legat de trapa, pozitia audi a fost ca nu e normal sa produca nici un zgomot si am inceput sa o gresam cum trebuie de data asta. A disparut zgomotul fix 3 zile dupa care a reaparut. Dupa asta , ne-am dat seama ca e ceva mecanic si intr-adevar partra dreapta fata a trapei nu se inchide la fel de tare ca cea stanga, ea sta usor nedreapta. Sa vedem daca e de la reglaje sau trebuie schimbat mecanismul/ trapa cu totul.
    Toata operatiunea se face pe garantie.

    Si o poza doua de la munte...
     
    Andu333, Bogdan3l, alanb1 și alți 3 apreciază asta.
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sa fi avut un SQ7, si sa vezi atunci senzatii... S5-ul il mai foloseai aproape deloc !:)

    Abia astept sa vad unde duc rezultatele cu trapa. Este prea mare si grea, iar Audi nu este inca pregatit pentru un astfel de accesoriu, mai ales acum ca au modificat structura. Bine ca la viteza nu iti fluiera vantul in cap, sau... da ? :)
     
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @MarianMaxx - oricum s5-ul nu prea il mai folosesc. Cred ca Sq7 este ceva special. Nu stiu cand dar fac eu rost de unul sa il conduc. Am vazut ca plaforma de q7 sta la baza Bentayga dar si la Urus, deci potential are la maxim.

    Legat de trapa, nu fluiera, nu se aude nimic, e foarte bine antifonata masina.

    Inafara de acel usor pocnet ce se aude din cand in cand, nu am nici un zgomot. Daca inchid trapa si ies afara si apas eu cu mana tare pe partea dreapta fata se “aseaza” si nu se mai aude. Deci daca nu as folosi trapa ar fi ok dar nu mi se pare normal asa ceva. E mai mult un pitic pe creier ca doar poti trai si fara sa deschizi trapa dar daca tot am comandat-o o vreau ok.

    Pe noua geneatie intr-adevar au scos trapa dubla, deci in spate nu se deschide, e doar geam.
     
    Ultima editare: 28 Mai 2018
  9. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Felicitari pentru masina, am citit tot topic-ul. Eu cu reprezentanta am terminat-o cand la o revizie, mi-au zgariat bordul si torpedoul, cand au inlocuit filtrul de polen, mi-au pus prea mult ulei, nu au fixat bine mufa de la debimetru, primeam diferite erori. Bineinteles ca nu au recunoscut nimic.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sper sa rezolvi cu trapa doar din reglaje si sa te poti folosi de ea... ca doar pentru asta ai ales-o.

    Eu in schimb inca sper sa gasesc un garaj, ca "masina" stiu de care imi iau. :)
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Audi power:arco:
     
    Adi24, AllinDanut și MarianMaxx apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Incepand din stanga : pentru tine... pentru familie... si pentru sotie ??? :)
     
  13. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ti-a placut asa de mult incat ai mai luat una? :))
     
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Sa nu facem confuzii, q5-ul este al vecinului meu, dar era prea frumoasa situatia sa nu o imortalizez.

    Oricum si 2 masini e putin cam mult pentru ca nu folosim decat q-ul.
     
  15. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salutare!

    Update la 3 luni:
    Masina a depasit 10k km.
    Problema cu trapa pare ca s a rezolvat, geamul nu era bine fixat in rama sa. Gratuit pe garantie ca asa e frumos.

    Incepem sa invatam ce face audi connect si android auto, am renuntat la apple.

    Q ul ne plimba pe la munte pe unde ne place!

    Consumul mediu a fost 9.4 si 20 litri de adblue. 80% extraurban.
     
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Acum cateva luni, plimbandu ma cu un e classe 2017 cateva zile cu lumini ambientale selective, sotia mea mi a spus ca ne trebuie si noua pe masina asa ceva. Impartasindu i sufletul de copil, acum ma bucur ca am bifat optiunea. Daca e suparata i le pun rosii sa rezoneze ;)

    Am tot zis sa pun aceasta poza dar am amanat...selectia de culori a saptamanii :) galben cu mov. Se pare ca si terasele se asorteaza :):)
    20180611_232943.jpg
     
    Cosmin790, Znstefan, iBacau și alți 6 apreciază asta.
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nu stiu cum sa-i zic, tata si bunicu' sau nepotu' si unchiu' :)
    20180629_192200.jpg 20180629_192126.jpg
     
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ola, revenim...

    De pe dealuri, de pe drumuri, am adunat 32.000 km intr-un an si jumatate.

    Ne declaram multumiti in linii mari, exceptie devalorizarea accentuata, acum cu lansarea Q8-ului.

    Revizia la 29000 km, toate filtrele, igienizat clima, placute frana spate si fata, schimbat parbriz (crapat de la o piatra pe autostrada) total 7.300 lei (casco a acoperit parbrizul mai putin 500 lei fransiza).

    Motorul 3.0tdi este perfect pentru masina, se misca foarte bine, il recomand. Rar am simtit nevoia de mai mult, iar atunci se trece pe modul dinamic.
    Scaunele confort - isi fac toti banii, fata de cele sport ce le-am testat pe Q8 sunt mult mai confortabile si se pot ajusta si lateralele sezut/spatar. Pielea valcona perforata s-a mentinut bine, cu leatherique.

    Suspensia adaptabila e perfecta pentru masina, la viteze mari se intareste foarte tare si masina este foarte stabila, fiind si confortabila pe gropi, chiar si pe modul Dynamic.

    Un mic minus pentru plasticele de pe stalpii centrali din interior. Desi masina are materiale foarte bune, in zona centurii este un plastic ieftin ce mai pocneste din cand in cand. Asa sunt eu, cu urechi mari si se deranjeaza :D

    De asemenea scutul de sub masina l-am schimbat pe casco dupa ce l-am rupt asta iarna prin zapezi. Este din carton. Un MARE minus, pentru ca nu pot pune metalic fara sa pierd garantia, sau cel putin asa sustine audi.

    Trapa s-a fixat foarte bine pe garantie, de asemenea trebuie schimbata broasca de la usa sofer, da o eroare, se face pe garantie.

    Culoarea am ales-o bine, nu se vede murdarie pe ea prea usor.

    Panoramicul imi da o senzatie de spatiu si relaxare, ma bucur ca l-am pus.

    Cat am avut in service masina am avut un Q8 unde aveam senzatia de apasare, parca nu aveam aer fiind fara trapa cu tapiteria neagra. E frumos, dar prefer Q7-le care e mai domnesc si mai confortabil.

    Masina este FOARTE MARE, e obraznic de mare ca si spatii interioare. Se conduce usor, estimezi bine unde sunt colturile. 4wheel drive face toti banii.

    Anvelopele ok, cele de vara GY Eagle F1 asymetric 2 sunt f bune, cele de iarna tot GY, nu chiar.

    Ar mai fi multe de spus, ce regret este sistemul keyless entry ca nu l-am bifat dar era 1800 euro.

    Sistemul de recunoastere semne cam da fail pe RO pentru ca citeste semnele independent iar intrarile si iesirile din localitate au nume plus viteza la noi si nu citeste din panoul dreptunghiular viteza.

    Over-all , ma bucur ce am ales, sunt multumit, recomand!

    si 2 poze cu Q7-le si incercarea de amenintare :D:D:D
     
    AllinDanut, Adi24, Danyelnr1 și alți 3 apreciază asta.
  19. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Dupa ce mi am cumparat masina, primul lucru pe care l am facut e sa o colantez integral cu Bodyfence... Mi se pare senzational ca in ziua de azi poti sa faci treab asta. Cum poa sa zica cineva cu atata lejeritate ca eh, ai casco, vopsesti rapid daca este nevoie. Asta in cazul unei masini noi. Ai casco pentru Doamne fereste ceva grav, nu pentru zgarieturi. O folie de calitate nu doar ca nu se "vede" pe masina, in plus da luciu, stralucire... Treaba asta mi se pare vitala mai ales pentru o masina de 100k. Are deja 6 luni de cand e pe masina si e la fel ca in prima zi...am spalat si de 3 ori pe saptamana masina, la inceput stearsa cu carpe microfibra de alea de la Carrefour, 3 la 10Ron, cu care stergi de cel putin 5 ori in acelasi loc, ca sa fie treaba buna. Am colantat tot ce s a putut colanta pe masina, interior si exterior. Parbriz pe exterior, (cu folie speciala, nu Bodyfence) pot sa merg relax fara stres ca mi sar pietricele, sticla ceasuri bord, ecran navi, ceasul, ecranelele de la clima si tot ce e glossy. Acum baiatu` poa sa doarma mult mai linistit si fara griji, ca la fiecare iesire in oras e tot mai zgariata. Daca peste 3 ani este nevoie, dau folia jos, pun alta si masina e la fel ca n prima zi! (Stiu, de banii astia peste 3 ani puteam sa o vopsesc...lol, imi vine sa mi f un ciocan in cap cand aud duma asta)! Sanatate multa si drumuri cat mai bune sa ai! :arco:
     
    Marco_audi, Alex_WeS, AllinDanut și alți 3 apreciază asta.
  20. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @Pauoloo - am incercat sa o fac dar am zis pas la "oferta" de 3000 de euro. Parcare privata subterana si casco bun rezolva tot. Plus ca nu mi place ideea de q7 colantat ce are o culoare speciala din comanda.

    Zgarieturi la spalat nu exista pt ca fac self wash si nu se freaca vopseaua cu nimic.
     
    smurff apreciază asta.

Distribuie pagina asta