1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 2.0 TFSI quattro Lava Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clau42018, 30 Mar 2019.

  1. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Va salut!
    De ceva timp citesc forumul si de cateva zile sunt fericitul posesor de A3.Masina asta a ajuns la mine intamplator, eu cautam un alt A3, iar prietenul pe care l-am intrebat una alta despre anuntul respectiv mi-a zis de acest A3 2.0 TFSI quattro din 2006 cu prima inmatriculare in 2007 si cu 150000 km reali.
    Proprietarul era fratele prietenului meu, care se afla in Italia...long story short, prietenul meu a vrut sa ia masina asta, s-a speriat de consumul masinii in general (el are un A3 2.0 diesel de 8 ani) si a decis sa traga masina pe dreapta, pana am luat-o eu.
    Masina m-a fascinat de cand am luat-o, mi-a schimbat perceptia despre masini si mie si sotiei (care pana acum nu era asa incantata de masini in general).
    Fostul proprietar mi-a zis ca masina are soft facut in Italia, la aprox 245 cp.Nu stiu cum se simte masina stock, dar senzatia pe care ti-o ofera la plecarea de pe loc si accelerare in treptele 1,2,3, si 4...te lasa fara cuvinte :) inca merg cu cauciucurile de iarna, dar nu s-a intamplat sa rupa aderenta pana acum.
    Ca si condus in oras, daca esti potolit, poti scoate un consum decent, dar nu prea poti sa stai potolit cand auzi cum toarce motorul de la 3000 rpm incolo :D si in plus am zis ca ultima grija la masina asta o sa fie consumul, atunci cand am luat-o.
    Ca si optiuni avem pachet exterior S-line, vopsea Lava Grey intr-o stare aproape buna (e zgariata pe partea dreapta de la usa pana pe aripa spate), interior sport, RNS-E, etc.
    Urmeaza inlocuire de placute + discuri si revizie + verificare probleme specifice motoarelor TFSI.
    Am cartea de service a masinii de la primul ei proprietar, cu intrarile in service la reprezentanta in Italia, dar si facturile de la fostul proprietar cu ce s-a facut la masina in ultimii ani (distributia anul trecut + revizii si mai multe chestii pe care nu le inteleg de pe facturi).
    Din pacate am doar cateva fotografii momentan, o sa revin cu mai multe.

    8ca99ee2-8e35-49ca-bf21-89704d32ce3b.jpg 4ec33f69-05d2-4b47-8d16-e6751782c55a.jpg 8b8036ba-9515-4e7d-b29e-f49d78748d4d.jpg
     
    Oudi, mirceacml, sapuu_ae și alți 3 apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Salutare și bun venit in club ! :cool:

    Ai luat o mică bomba pe roti, care îți va aduce zâmbetul pe buze de câte ori o conduci ! :icon_thumright:
    Spor la modificări și la mentenanța !
     
  3. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Multumesc :arco:
     
  4. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Oho, bine ai venit!Avem si un benzinar de 2.0L :icon_thumright:
    Frumoasa masina, vezi sa o pastrezi pana la iarna, sa vezi atunci ce toarce :eyebrows::racer:
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bine ai venit :applaus:. Pune mai multe poze cu ea sa vada si ochiul nostru :).
     
  6. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Astazi mergem in service pt verificare.Pot sa colantez stalpii care despart geamurile? Unul este cojit, tot pe partea cu zgarietura.

    b473ce9f-ba60-4f7f-aca4-9792673043ef.jpg d6d5fa92-1e70-43c9-b5b0-85e42853a625.jpg 76f94aa3-6483-4afb-9f0f-7b941e7939d0.jpg ed63731e-4574-4e19-9d0e-169c6c81f9f4.jpg 4ffc67ae-ebd5-404b-9982-3e1cf002cb60.jpg cb120b3d-f79c-4fd1-91fd-b5c2136a8b49.jpg d37daeda-ee3b-4909-917a-04e4491b0dcd.jpg
     
    LucianP apreciază asta.
  7. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da. Si eu ii am colantati negru lucios. Înainte curați si dau cu smirghel fin pana nu se mai simt marginile foliei necojite.
     
    LucianP și clau42018 apreciază asta.
  8. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Am implinit o luna zilele trecute de cand masina e la mine si am facut aproximativ 2200 km luna asta, majoritatea in oras.Nimic special intre timp, doar benzina si am completat cu putin antigel.S-a depistat pe unde pierde antigel, piesa vine doar pe original si costa in jur de 135 lei (am uitat cum se numeste, o sa fac o poza zilele astea la motor unde se vede antigelul scurs).
    Am verificat si nivelul uleiului zilele trecute, cu motorul incalzit (asa am citit pe undeva ca este corect) si era undeva la minim, in bord nu am nicio avertizare.Pe facturi am vazut ca in 2014 si 2015 s-a folosit 5w40, in rest 5w30 Motul.Ultima revizie este facuta in data de 17.10.18, urmeaza iar pe la sfarsitul lunii.
    Am scris si dvd-ul pentru navi, si-a facut update la SW0230 si merge super ok desi writer-ul meu nu este in lista aceea (am folosit RNSECompatibilityWizard),
    Prima pornire este putin mai grea, trebuie tinuta cheia mai mult pana porneste, indiferent de temperatura de afara...o singura data a pornit repede, dupa ce am alergat-o putin cu o zi in urma (desi nu stiu daca are legatura...).Dupa prima cheie, nu mai are nicio treaba, porneste imediat.
    Untitled.png d946dd05-700e-4a9a-bd58-95e4c3b6974a.jpg c49e4bce-c2e1-40f8-bbc3-bfd5bc24877c.jpg
     
  9. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Hmm, îți scoate ceva fum dimineața la prima pornire ? Sau au un miros înțepător gazele de evacuare ?
     
  10. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Nu scoate fum si nici miros de benzina nu se simte, am facut un video cu pornirea de azi dimineata dar nu se aude foarte ok din cauza zgomotelor.



    In foto se vede pe unde pierde antigel.

    f6971126-d4e5-4a0f-9787-c5c912f37a80.jpg 77e77c43-973e-44eb-af0d-e71b6b0bcfa6.jpg
     
    Danyelnr1 apreciază asta.
  11. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Intre timp am rezolvat pierderea de antigel cauzata de:

    - Conducta apa pozitia 27 din poza
    - Furtun apa pozitia 17
    - Furtun apa pozitia 21
    - Flansa apa pozitia 39

    Mecanicul s-a chinuit timp de 4-5 ore sa desfaca surubul de la conducta poz 27, care vine in turbina, recomand sa lasati masina la service.
    Eu n-am putut sa las masina, in mod normal conducta ar fi trebuit data jos pe dedesubt, desfacut grup, cardan, planetara dreapta, catalizator, etc.
    Cand s-a schimbat unul dintre furtunele de apa, in momentul in care l-a scos din distribuitorul de apa (vezi poza), stutul din distribuitor a plesnit.Se pare ca din cauza caldurii pe care motorul o emite, mai toate plasticele sunt foarte casante, iar furtunele si conducta pe care le-am inlocuit, tot din cauza asta au plesnit.
    Distribuitorul de apa a fost montat azi pe masina, cu asta am rezolvat pierderea de antigel, vreo 2-3 zile am mers cu el lipit.

    Luna trecuta am facut revizia, am mers pe Liqui Moly 5w40 (asta l-am gasit cand am facut revizia), probabil la urmatoarea revizie voi merge pe Motul 5w40.
    S-au schimbat discuri si placute spate Brembo (un disc avea sant pe el si scartaia constant, apoi au scartait cele noi, la franare, in jur de 5-600 km ) + kit reparatie etrier spate + burduf cap planetara spre roata.
    Urmeaza schimb ulei in diferentiale si cutie + o eventuala reconditionare turbo.

    Legat de reconditionarea turbo, de la un timp, cand apas mai tare acceleratia in turatii joase, turbina suiera.Iar suieratul asta se aude din ce in ce mai nasol, cu cat masina urca in ture.
    Insa nu face mereu asa, o sa incerc sa fac un video intr-o zi.Din ce am citit, suieratul ar fi un inceput de sfarsit pentru turbo.Puterea masinii nu scade, se simte la fel ca inainte.

    Multumesc colegului vali79m pentru ajutor in legatura cu piesele comandate si pentru disponibilitate.

    5d48ea15-2eab-4e40-86af-054f2bcaa4ae.jpg 9f1eb781-3569-43ec-aa74-ef5b18a61bd2.jpg bafc43dd-7ccb-42c6-aa2a-50dde2e7c4da.jpg 439a43f9-0ad2-4e3c-a174-aa41e85eb62d.jpg
     
    Ultima editare: 8 Iun 2019
    bobalex18 apreciază asta.
  12. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pt suierat verifica inainte diverter valve.
     
  13. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Sincer sa fiu, la asta m-am gandit prima oara, la membrana de la diverter valve, pentru ca sunetul parca este facut de un cauciuc.Mecanicul se gandea la garniturile de pe la turbo, dar o sa schimb diverter valve si vad dupa.
    Am mai iesit la o tura, cand masina nu este foarte incinsa, nu se mai aude asa rau - doar intre 2800-3200 rpm se aude putin.
    Anterior, pe toata plaja de turatia se auzea din ce in ce mai rau - eram pe autostrada si acceleram mai tare de la 2500 rpm.
     
  14. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Salutare,
    Intre timp am schimbat diverter valve cu varianta revizuita, cu piston, iar suieratul a disparut si masina parca trage mai bine.
    Acum masina nu mai are nici un fel de probleme.La un calcul scurt s-au investit in jur de 1000 lei la revizie + schimbat discuri si placute spate, rezolvat probleme pierdere antigel in jur de 800 lei, iar dv-ul 280 lei - cu tot cu manopera - total 2080.
    Urmeaza in curand o evacuare noua, in rest momentan sunt multumit de ce imi ofera masina in starea ei actuala.
    dv-nou.jpg
     
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cu uleiul cum stai? Ii place 5w40 ul?
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De ce vrei sa treci de la liqui moly la motul?!
     
  17. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    @Dooster momentan se pare ca este ok, am facut cam 2300 km de la revizie iar aseara am completat cam 150-200 ml.

    @lowlife la toate reviziile anterioare s-a folosit doar motul, iar eu cand am facut revizia n-am gasit motul 5w40 in zona service-ului si am mers pe mana unuia dintre mecanici cu liqui moly.
    initial vroiam sa trec iar pe motul la urmatoarea revizie, dar avand in vedere ca se comporta ok si nici nu consuma exagerat, cred ca o sa raman tot pe liqui moly 5w40.
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Foarte bine. Citeste in topicul de uleiuri ce e cu Motul :)
     
    clau42018 și stefan550 apreciază asta.
  19. clau42018

    clau42018 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro
    Salutare.
    Problemele n-au disparut dupa ce am schimbat DV-ul, ba chiar s-au amplificat.In turatii joase se auzea un harjait metalic (ca si cum palele de la turbo ar fi atins in carcasa), iar in turatii mari se auzea un fluierat foarte tare, ca si cum ai sufla cu putere intr-un fluier.
    Am inceput sa ma interesez de reconditionare turbo dupa ce m-am mai consultat cu cineva pe fuga (greseala mea, mecanic in concediu, service-urile pline, etc..), iar pers respectiva a zis ca s-ar putea sa fie turbo pe duca.
    Am fost la AVD Turbo pentru reconditionare, iar la 30 de min dupa ce am lasat masina, am fost sunat sa vin sa o iau deoarece turbina functioneaza in parametrii, tine presiunea, n-are nici o problema.Ei mi-au sugerat sa merg la un service cu elevator, sa se uite dupa o scurgere de ulei, la o garnitura pe undeva, iar fluieratul nu este de la turbina.
    Am platit 120 lei diagnoza la AVD si am mers la un service, unde dupa jumatate de zi inca nu-si dadusera seama de unde vine zgomotul exact.Am mai vorbit cu cineva care mi-a zis ca a mai patit la fel la un opel, iar problema a fost garnitura de la galeria de evacuare.
    Pana la urma s-a schimbat garnitura de la galeria de evacuare, iar masina si-a revenit.Garnitura veche era plina de funingine, iar 2 suruburi de la galeria de evacuare erau slabite.
    Cost total 350 lei (piesa + manopera) + 120 lei verificare turbo.

    ps: cu ocazia asta am gasit mai multe informatii in legatura cu reconditionarea/hibridizarea sau schimbarea turbosuflantei k03.
    reconditionare turbo k03 la AVD Turbo - garantie 12 luni - 2240 lei - pret in care intra manopera pentru montat/demontat turbo, reconditionare turbina si revizia (ulei si filtre).
    hibridizare k03 cu componente de k04 - 3800 lei - pret in care nu stiu daca intra manopera si revizia. (nu recomand)
    la Turbo Tec pe stoc, turbina k03 reconditionata in Polonia, 2 ani garantie - 2300 lei (toate se reconditioneaza in Polonia, n-au service, trebuie sa te duci cu turbina la ei in caz ca vrei reconditionare)
    sau turbina k03 noua, 3500 lei.In ambele cazuri ramai cu turbina veche.

    Acum ca probleme tehnice nu mai sunt, ma interesez in legatura cu o evacuare cat-back.N-as vrea sa trezesc vecinii cand vin acasa, dar parca cea stock este prea silentioasa.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2019
    ianculets apreciază asta.
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Totul e bine când se termina cu bine. Poți da o fuga la Kline pt evacuare, au varianta cu clapete ce le poți Închide dacă nu dorești gălăgie.
     
    clau42018 apreciază asta.

Distribuie pagina asta