1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Well..

    Cu vemea de stat in casa, si cu filmele vazute la zi, m-am gandit sa impusc timpul liber si cu cateva vorbe, asadar dau start la un fel de storryline in care am de gand sa sharuiesc cu voi experinta mea...sper sa fie locul potrivit..
    Evident dimineata, august 2015, cu o cafea si indispensabila tigara si autovit...ce sa mai vezi, ce sa mai gasesti, ei bine: un A3 98' 1.8T pe la vreo 1800euro.. albastra not bad, inscrisa cu taxa pastrata la buget, jante si tot ce voiai in 98'.
    Hmm..prea bine dar bani? Cativa dar mai dam de coate si vedem ce facem..
    In ciuda vorbei tatalui meu.."cu neamurile niciodata sa nu faci afaceri", ei bine, dupa lungi discutii am rezolvat si aspectul financiar...
    Se apropie ziua...vazuta in Ploiesti, nenea mariust ( http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a3-1998-1-8turbo-20v-150cp.10078/ ) venea de la mare..si era in drum spre Sibiu. Peste 3 zile, mergi la Sibiu..faci acte si semnezi citet, caligrafic, pentru prima mea masina cu motorul mult dorit..
    La intoarcere..peripetii, masina plina de roti si cauciucuri, clima?! o noutate..din in 98' ce ulterior am aflat ca poate dezaburii geamurile. Ploua usor? cum dam treapta mult mai mica? Enigma.. Cu putina dezorientare in Brasov..ajung intr-un final acasa, parchez si normal ca trebuie sa si incui masina..alta enigma si nu pt ca de data asta nu stiam, ci pur si simplu nu se incuia usa sofer...solutia - un bat de chibrit pentru moment..

    ...sa revenim la partea cu prima mea masina si cu motorul mult dorit si blabla si etc..ei bine, mai jos arunc niste liniute..:
    - 1.8T AGU 150CP
    - Clima
    - Tempomat cu maxdot evident computer bord
    - Incalzire scaunze / incalzire oglinzi
    - Radio CD cu navi monocrom ( Becker - ce se punea candva pe porsche )
    - Jante 17 + roti de iarna + set cauciucuri vara
    - Inscris, taxa platita si nerecuperata

    ..si acum sa incepem si cu bube
    - panza plafon dezlipita pe spate si scaun sofer cu aripioara rupta..(tipic)
    - ABS defect
    - 2 tente de culoare pe masina ( albastru inchis usi si bari )
    - zgarietura aripa spate (nu mare..)
    ....toate cele de mai sus la doar 1500euro.

    inscriem, punem numerele si dam bifa la o poza..singura si printre ai mei prieteni cu 1.6 ( haha funny :D )

    [​IMG]

    [​IMG]
    ...toata vara, asfaltu uscat si toate bune, ei bine, urmeaza toamna..mutare la Brasov, frane ?! ah da...ABS. Dupa cautari indelungate, vine si modulul ABS cu seria buna si dupa luni de mers cu el in portbagaj, zic sa il schimbam (200 lei modul + 80 lei lichid cu manopera si aerisire )..bun, solved.
    Si ca nu toate-s bune, vine si februarie cu necazul. Venind de la Brasov, la intrarea in Ploiesti in sensul de la Metro...ce sa vezi, motorul oprit... Ramas blocat fix in intrarea din oras...blocand intrarea in sens, incep sa dau cheie..ciudat, pleaca greu si mers trepidat..
    Dupa lupte seculare ...dai cu bujia, dai cu bobina, dai cu clapeta, da-i cu testerul, ma aleg cu o factura de service destul de frumusica, in care au intrat si toate schimburile de lichide, distributie, evident refacut chiuloasa si, ajungem si la cauza - intinzatorul lant axe cu came si lant.

    Bucurie mare...toate trec dar sa vezi cum vin..
    si sa incepem...mai un casetofon, mai un vopsit manere fete de usi...bai dar nu crezi ca e cam pe tocuri? well..hai sa trecem pe o reglabila (multumesc prietenului meu drag Severin ..stockereste OLX si eBay non stop) si sa ne alegem cu un TA..SH

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    hadallex, stefan550, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  2. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    ..si cam de aici incepe sa intram in sacul ala de care spuneam eu in subiect, stii ce zic? Nu?
    Pai... apare o turbina K04-023 (din pacate China) cu accesoriile aferente.. mai apar 4 injectoare 440cc, mai vine un ambreiaj nou masa simpla cu kevlar, si altele.. trecute mai jos:

    Turbina K04-023
    Galerie + conducte
    Injectoare Bosch Green 440cc
    Pompa benzina externa WALBRO 255LH + fitinguri + electrica
    Intake turbo FORGE
    Turbo Timer HKS
    Ceasuri + suport - AFR + wBand sensor/ BOOST / OIL PRES
    BOV Forge
    Biele forjate H-BEAM
    Filtru Aer K&N Conic
    Kit ambreiaj complet kevlar
    Etrieri + kit reparatie Etrieri + portetrieri 312F / 256S
    Suporti motor

    [​IMG]

    intre timp...31 decembrie 2016 sa terminam anul cu bine, si cu o duba in fata..

    [​IMG]

    si inca nu s-a facut a 2-a zi dimineata ..caci soarta a facut sa mai iau parte la un eveniment mai pagubos, de data asta pasager..
    Mergem inainte cu rabdare si energie de cautat bara la culoare, trager, si capota...si reusim..

    [​IMG]


    ..ajung pe la jumtatea postarii si stau si ma gandesc, caci cu siguranta dintre voi, poate si-au pierdut timp :haudrauf:..poate si rabdare, nici macar nu stiu daca la final, cand voi salva..se sa salva :lmfao: ...dar sa continuam zic...caci uite ca vine Aprilie 2017 si evident o luna fara masina, caci se va produce o extorsiune a unui degajament...intr-o apa, impreuna cu nevastamea in pat...stiti voi :p

    Incepem in Bucuresti @mgsauto - Serban, Ciprian si @ToxicExhaust - Ranetti Tonny

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    ...dupa o luna de drumuri facute ...si toate cele, intr-un sfarsit..masina e gata, si cu asta ghici ce..sau de rodaj ai uitat? Pff...fa drumuri, ture putine..#pensionarModeON..asta e, timpul trece, banu vine, caci trebuie #Powertech, dar nu inainte de pus ceasurile si turbo timer..
    [​IMG]

    bun, si pana la urma, toate adunate si bagate in sac, pentru ce? ..ei bine, pentru un rezultat dezamagitor caci astea sunt consecintele cand aproape toate lucrurile din lumea asta au eticheta "Made in China"...concluzia: 220CP~...cu 1.1bar.

    Intamplarea a facut ca splitter valve-ul sa fie blocat pe deschis, l-am aranjat frumos ( multumesc Cristescu pentru sesizare si ajutor)...ca sa faca apoi presoune 1.7 :blink: ..refacut soft, mai strans wastegate..acum 1.3 varf, 1.1 capat...

    ..acum sincer, cati dintre voi nu ati ramas dezamagiti ca nu a iesit cum v-ati asteptat..si in acelasi timp mintea va rumega la next step? ei bine si mie :laugh:

    In timp, incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea...masina mergea bine, tragea satisfacator...dar totusi, parca cand ma uitam la ea, lipsea ceva..Stiti voi, da da, voi astia de nu v-ati pierdut inca rabdarea, la inceput va spuneam de 2 tente de albastru? Ei bine, in august m-am decis sa fie doar una...dar din nou, enigma... LD5K - Lapis blue ?

    [​IMG]

    pret?! ..pai nu aveau culoarea, doar sa mi-o faca...dar ce intra?..perla siralica 400RON 700gr asadar, am mers pe...vedeti voi la final, pana una alta, sa ne apucam de treaba Cristestule...nu?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    concluzia?! Foarte repede si usor e sa dezmembrezi toate cele:laugh::crying:. O experienta placuta din care cu siguranta am invatat, ca atunci cand desfaci nu e suficient doar sa le pui grupate zicand "eee, lasa ca le etichetez apoi toate, dupa ce termin" caci nu se stie niciodata cand vine ploaia si le vei muta pe toate cu roaba ...:faint::lmfao::haudrauf: si nu numai de piese, dar vezi tu...masina nu mai are capota, si nici geamuri, nu-i nimic caci facem inventar la paturile din casa, caci folia nu e de gasit...

    si ca sa nu ne plictisim fara masina, caci coaja e la dat cu pensula si trafaletul, ce poti face in casa? N-ai ghicit...interiorulll ca tot ziceam de gaura aia in aripioara scaunului de la sofer..ei bine
    Cumparat material pentru scaune, fate de usi si plafon, luat 2 spray-uri adezive TESA ..si hai la treaba..
    Multumiri croitorului Catalin, ustensilele si rabdarea ta Cristescule..ca ti-ai rupt mainile in vergelele alea

    [​IMG]

    refacem buretii rupti, mare grija la incalzire...spalat toate husele, schimbat materialul pe aripioare spatare...si refacem...si refacem si spalam

    Intre timp, bunul meu prieten, ma anunta ca a ramas fara vopsea caci bidineaua consuma mult..iar o usa a iesit culoare mai deschisa. Ei bine, mai fugi de cumpara vopsea si refa usa pretentioasa, si veti vedea voi mai tarziu de ce spun asta...sa va amuzati si voi, poate.


    .... si refacem si spalammm
     
    andreicioranu, bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  4. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    intre timp gata si vopsitul...

    [​IMG]
    [​IMG]

    iar acum, ghici ce incepe, evident treaba aia cu dezmembratu, dar de data asta e invers procesul...concluzia?!
    Migalos si greu e ba baiatule...
    Ei bine, am inceput la ora 9....s-a facut ora 1 noaptea si iata ca pe afara e tot ce e nevoie sa poti porni la drum, interior? Ce interior prieteni, doar un scaun e suficent...restul se

    ...refacemm..spalamm..

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    si DAAAA..am ajuns la culoare..e LS5N, cu elemente glossy black, ornamentele de la stalp sunt negre cu perla albastra.

    Gata, pornim la drum spre casa unde se refacee..se spalaaa interiorul..si se reface in continuare...si se PAC PAC ..se monteaza dar stati..ca inainte de asta, vine ziua mea..poate vi se pare ciudat, dar va spuneam treaba cu usa pretentioasa..ei bine iata ce tort mi-au facut ai mei prieteni..

    post4_poza2_err.JPG
    [​IMG]

    Pe langa tort..evident ca imi gasesc masina plina de sticky notes..si stickere pe parbriz cu "La multi ani" si pe luneta "JANDARMERIA - am vopsit cosmelia".. daaar sa nu omitem difuzoarele Pioneer primite cadou, cu care ne-am luptat sa gasim unde doamne iarta-ma era problema cu legaturile si cu amplificarea..

    Bun, acum sa revenim la partea cu interiorul ...care da..finally se monteaza :faint::lmfao:

    post4_poza3_err.JPG

    [​IMG]
    ...da, un martor in masina. Pisicuta saraca avea strabism, serios zic, lesinam de ras de fiecare data cand se uita la noi..zi Cristescule..

    Si ca sa fie tacamul complet..ne facem si un HomeMade subwoofer ..cu difuzor si amplificare after market, discret, ascuns, caci mie imi place portbagajul liber..

    [​IMG]

    cu cutia asta...gata si interioru si masina e cum se afla in prezent..

    Va multumesc pentru rabdarea voastra..si sper sa fi facut sens cele 2 ore de postare...o postare cat 10, deasemenea as vrea sa apreciez prin multumire si prietenilor mei...Cristi, Severin..da da, prietenii mei cu 1.6 hihi :))..si celorlalti, si o spun pentru ca singur nu as fi facut atatea..sunt genu care isi pierde rabdarea repede.. Am incercat sa va prezint pe scurt storryline-ul, am sarit peste condcte ulei de 600 ulei ce s-au dus pe apa sambetei..etc.

    Sunt ferm convins ca vor fi persoane ce vor condamna ceea ce am facut, vor comenta alegerile facute si cu siguranta vor fi persoane care vor incepe cu "Mai bine dadeai/faceai/luai .." ..."Trebuia sa etc."
    In concluzie, fiecare face ce-i place si cum isi doreste...concluziile/ consecintele le vom vedea mai tarziu ..
    Ah ...staaati ca n-am terminat :faint::faint::haudrauf:
    nu v-aaam zis...recent a venit un K04-064 2.0TFSI ...dar si instalatia de euro4 1.8T BAM..
    asadar

    [​IMG]

    China si asta? NU domne...gata cu China...OEM.
    To be continued...
     
    Tudor.r, hadallex, LucianP și alți 15 apreciază asta.
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitări pentru ca ai mesterit atat la masina si nu ai mers pe ideea ,,VREAU MAȘINĂ CAT MAI NOUĂ"
    Im plac topicurile de genul asta cu masini care au o varsta si proprietarul este ambițios.:applaus:
     
    Ionut BZ și vlad_vpv apreciază asta.
  6. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Multumesc pentru apreciere, si chiar nu am de cand sa o dau ;) ...mergem in continuare si vedem ce iese. Chiar m-ai nimerit cu varsta masinii, caci cautam un golf mk1 inainte :laugh:
     
    bobalex18, stefan550 și gabi79 apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ce topic, masina si proprietar...aparte:hi:
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bine ai venit!
    Te felicit pentru prezentarea amuzanta!Desi ai scris o poveste lunga, a fost usor de parcurs si amuzanta!
    Asteptam poze si descrierea urmatoarelor proiecte.
    Ps: nu pot vizualiza o parte din pozele atasate!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai talent de narator umoristic :)

    Ma gandisem si eu inainte la un k04 de 2.0tfsi,ar fi fost primul proiect pe tara pe un 1.8t,dar m-am dus catre altceva;sunt curios cum i sa faci cu galeria de evacuare pe chiuloasa de 1.8t.

    Mult succes in continuare,este un topic de urmarit :)

    PS.-multe poze nu apar,sunt singurul care are problema asta?
     
    mrkane apreciază asta.
  10. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare si va multumesc. Multumesc @TTs pentru raspunsurile la intrebarile mele din alte topic-uri. Referitor la poze, stiu ca e o problema, dar daca ma ajutati sa gasesc un buton de edit, poate as rezolva in vreun fel sa pun poza cu pisica cu strabism :lmfao:
     
    TTs apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nu mai poti edita. Daca vrei sa mai atasezi poze anterior, te pot ajuta eu. Adica atasezi pozele aici si imi spui unde sa le intercalez.
     
  12. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare @Cristi ...daca ma poti ajuta ar fi exceptional, stiu ca e nevoie de putin timp sa faci asta, dar ti-as fi recunoscator...
    Ti-am atasat pozele cu numele dupa postare si ordinea erorii de sus in jos..cronologic si iti trec si mai jos lista:

    Post1_poza1_err - prima poza imediat dupa partea cu suspensia
    Post1_poza2_err - a 2-a poza imediat dupa poza anterioara cu suspensia
    Post2_poza1_err - prima poza cu eroare exact dupa lista cu piese..
    Post2_poza2_err - a 2-a poza cu eroare dupa ce am scris de cautat bara trager..
    Post2_poza3_err - a3-a poza cu eroare, imediat dupa ce am scris "Incepem in Bucuresti..."
    Post2_poza4_err - urmatoarea dupa cea anterioara
    Post2_poza5_err - urmatoarea dupa cea anterioara..
    Post2_poza6_err - ultima cu eroare dupa poza cu downpipe-ul
    Post3_poza1_err - prima poza cu eroare din a3a postare, imediat dupa ce am zis de montat ceasurile..
    Post4_poza1_err - prima poza cu eroare, imediat dupa poza cu masina in benzinarie din postarea 4
     
    smurff, lowlife, TTs și alți 4 apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se va rezolva. Multumesc si eu pentru intelegere
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Wow ce de prezentare, ca sa zic asa :))) Bravo :applaus:
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Bravo! Îmi place proiectul și totodata prezentarea cu ton umoristic, chiar ai talent. Sper sa îți păstrezi entuziasmul și pe viitor, sunt cuios unde ajungi cu mașinuța asta, keep it up!
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  16. Ionut BZ

    Ionut BZ 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 b5 1.6 97
    Dar stiu ca ai muncit, si cu siguranta o sa-i distrezi pe toti care au rabdare sa studieze atent postarile.:applaus:

    Culoarea e faina, :arco: mie unul imi place.:cool:
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  17. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Felicitări de proiect vlad! Ma poti ajuta cu niste informații în legătură cu conversia de la euro2 la euro 4.
     
  18. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut Ionut,
    Iti multumesc pentru felicitari !

    Referitor la conversie, sigur ca da, te pot ajuta doar cu un necesar. In schimb, mai mult de atat, ce iti pot spune e faptul ca la medicina muncii s-a constatat ca sunt discromat asadar ar fi riscant sa ti cont de legaturile la fire, dupa culori :lmfao: mai ales ca inca nu stiu...ah..stiu ca a mea masina e albastra :). Lasand gluma la o parte da, sunt discromat ( cand imi pui carticica cu pete de culoare si numere, vad doar 69 ).

    Necesar de piese:

    -Clapeta acceleratie + pedala acceleratie si cablaj
    -Senzori detonatie (amandoi)
    -Lambda prima (cu 6 fire)
    -Senzor axa came admisie
    -ECU
    -MAF (dar se poate si fara - soft MAFLESS)
    -Bobine
    -VVT (din ce am inteles, merge si mecanic..)
    -Cablajele evident
    ....pana aici am luat la recomandarea lui Ginel de la Powertech, iar mai jos am luat eu extra..
    -MAP sensor
    -Switch pedala frana

    Instalatia e de pe 1.8T BAM, o alta alternativa ar fi si megasquirt, dar nu stiu mai multe..si nici costuri. In orice caz lista de mai sus m-a dus undeva la 1.600lei. Cat despre montaj, probabil voi incerca eu ca tot e vreme de documentat sau Dragan Cosmin ( un tip din Pitesti ) te poate ajuta..
     
    TTs apreciază asta.
  19. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Sant curios cand e gata conversia la euro 4 ce o sa rezolvi la RAR, sa o treaca si in acte ca euro 4. Astia de la RAR zici ca sant stat in stat si o tin numai pe a lor. Dar succes. Si apropo : tu pe ce culoare treci la semafor ?;)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Slabe sanse sa rezolvi ceva cu RAR-ul, conversia trebuie omologata si certificata din cate stiu eu.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta