1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Salut. Am ras cu lacrimi la prezentarea sacului. Apreciez ambitia si decizia alegerii unui 1.8T. Spuneam candva ca acest motor a facut istorie...intr-un context sociologic de 2017 (aka facebook) si m-am trezit contrazis de un diletant. Am trecut peste. Dar acum pot sa dau link-ul la topic-ul tau, linistit, deoarece esti unul care-i mai pune niste experiente in desaga.

    Felicitari! You are under surveillance!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    bobalex18 și vlad_vpv apreciază asta.
  2. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Birocratia din zilele noastre sporeste nivelul de stres atat in randul nostru dar si al celor ce se indeletnicesc cu astfel de indatoriri si responsabilitati astfel rata mortalitatii crescand de la an la an, asadar pe aceasta cale, si cu ocazia Sarbatorilor, celor de la RAR le urez un an nou linistit si multa sanatate promitand faptul ca anul viitor nu ii voi incurca deloc cu formalitatile omologarii conversiei mele ! Le urez...pasta-n pix si spor la treaba !

    Ce vreau sa punctez e ca voi face conversia nu din dorinta de a trece pe euro 4, ci pentru alt ecu, alt soft..NLS si launchcontrol, poate si mafless. Ca sa nu mai spun ca mersul cu masina mea, e ca mersul prin padure, doar ca in loc de firimituri pe poteca, e fum din kickdown...pentru ca DP - intermediara cu site sparte - finala..si atat


    Referitor la semafor, stiu ca verde e jos si rosu e sus :laugh: ..glumesc, daltonist nu sunt, doar ma cuprind emotiile unde vad multe multe multe culori.

    @Gabriel Popa n-am decat sa iti multumesc, cat despre motor, e ce trebuie luand in considerare finantele de care dispuneam ( sau nu ) la momentul achizitiei, criteriile de cautare, si ...simpla cautare pe google "top audi engines"

    P.S Nu ma simt un cercetator britanic, dar parca simt o durere in ceafa dupa primul paragraf ...:tocktock:
     
    Ultima editare: 28 Dec 2017
    Gabi_KGT, bobalex18, LKN și alți 4 apreciază asta.
  3. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Felicitări pentru proiect și pentru prezentare! :) In ceea ce privește RAR ul iti înțeleg perfect durerea, 6 luni a durat procesul de înmatriculare și în cazul meu, mai ales cu programările astea după care trebuie sa aștepți câte una - doua luni, dacă nu mai mult. Spor în continuare și multa răbdare cu sistemul nostru birocratic! :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Frumoasa descriere, ai dat dovada de multa rabdare :). La ce modificari urmeaza sa faci/ai facut iti recomad sa pui in wishlist si o cutie in 6 trepte (cu un autoblocant ar fi de vis).
    In rest, spor si multa rabdare!
    P.S. Desi in trecut nu ma deranja, acum a inceput sa ma irite faptul ca, noi cei care "indraznim" sa modificam 1.8T -uri, incepem sa fim considerati membri inferiori ai societatii.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De unde perceptia asta ? Doar niste cretini pot face afirmatia asta si voi nu ar trebui sa tineti socoteala pentru asemenea afirmatii prostesti.
     
    faraonul, cristian16 și TalosCosmin apreciază asta.
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Sunt niste motoare populare in Europa de Est, fiind ieftine si usor de modificat au incercat sa le modifice multi dupa ureche si rezultatele au fost catastrofale. De aici au inceput discutii aiurea despre aceasta motorizare si in momentul in care spui ca modifici un 1.8t apare un zambet ironic pe fata celor cu 2.0TFSI, 2.2T, VR6, V6T, V8, etc insotit de de expresii gen "numai amaritii modifica motorase de stergator de parbriz" desi masinile lor luau bataie de la 1.8t-ul meu cu interne stock. Multi ani nu m-au deranjat, dar acum incep sa evit orice discutie cu astfel de "pasionati".
     
    Gabi_KGT, DonDoneL, tpy și încă o persoană apreciază asta.
  7. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Multumesc pentru recomandare @LKN . Voi tine cont de recomandarea ta pentru wishlisth...referitor la cutie am auzit pareri si parer, cum ca tine si asta in 5, dar depinde, cum ca aia in 6 e mai ok, in orice caz, voi pune deoparte pentru chestii neprevazute cu cutia, iar cand va fi, va urma in 6. Admit faptul ca parca si simt nevoia de 6.
    Referitor la motor, mie imi e ok ca si capacitate/putere si pentru faptul ca se poate face ceva pe el ...evident am luat in considerare si obligatiile financiare :))
     
  8. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Felicitari pentru masina,e super.Poti sa-mi dai mesaj privat sau ceva ( eu nu ma descurc,vreau sa vad masina in realitate,dau o bere :)) ).
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Vei avea sigur nevoie de cutie in 6 trepte,cea de 5 este f slaba si se sparge repede,plus ca ai un ambreiaj mic de 228mm care nu tine prea mult cuplu;ca pret informativ numai cutia costa cca 1200lei.
     
  10. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    In sfarsit, a trecut si anul..cu tot cu Decembrie, de ce tin sa precizez neaparat de Decembrie? Pai pentru ca e luna ce iti da toate planurile peste cap...pentru ca trebuie sa fii baiat gigea si sa nu te faci de ras cu vreo posirca de cadoul de Secret Santa gen "set gel dus/sampon/sapun" ..ci

    [​IMG]

    ..si te mai gandesti ca ai si nepoti, si urmeaza si Revelionu...si uite asa s-a dus din nou, aparatul meu de sudura TIG ce mi-l doream..dar asta e, incercam sa recuperam pe lunile astea..

    ah ..deja a inceput? Daaaa ..de cand? De cand a inghetat clanta usii de la sofer si nu se mai inchidea .. consecinta:

    Tata: Ce ai venit asa tarziu?
    Eu: M-am batut cu usa, pana am rupt fata de usa..in 3 :blink:
    ( anul trecut cand am retapitat si fetele de usi, m-a mancat in evacuare sa le dezlipesc in 3 bucati sa raman cu jumtatea cu textilul; marea gresala a fost ca le-am lipit cu pistol cu silicon :)) ...de fapt marea gresala a fost sa le dezlipesc )

    Ei bine, cumpara 2 fete de usi de facelift ..schimba textilul fara sa le faci bucati..iar rezultatul in poze.
    P.S. Cine are de gand sa imi spuna ca fetele de usa sunt negre, iar eu am fetele stock cu gri..sa se abtina :lmfao:

    @TTs erai curios parca, mai la inceput, ce voi face oare cu adaptarea pe chiuloasa pentru turbo...placa adaptoare e in lucru la nea Vasile Strungaru... Imi ia model de pe galeria de k03 si dupa garnitura, urmeaza sa ma duc cu turbina noua sa mai ia model pentru gaurile cu filet interior. Sper sa fie ce trebuie, si voi reveni si cu poze.
    Referitor la cutie...as vrea sa stiu cam de pe ce cod motor as putea merge ...
     
    Ultima editare: 23 Ian 2018
    ianculets, bobalex18, gavryus și alți 4 apreciază asta.
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cod cutie 02m,ai grija parca si 1.9tdi 6 trepte are acelasi cod,sa fie de 1.8t .
    Deci mergi pe flansa adaptoare pt turbo :)
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    02M e tipul cutiei (asa cum la A4 e 01E,0A3, etc), el trebuie sa caute una cu rapoartele care ii plac si vede ce cod are.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Gata si cu placa ...vorba strungarului: "Inca 2 gauri si o faceam sita.."
    In mare a iesit bine, gaurile de evacuare nu vin la perfectie din cauza celor 2 stinghii, dar cand o voi monta voi mai poliza eu ici colo sa se potriveasca cat se poate de bine. In cel mai rau caz, maresc gaurile cu maxim 2mm. In orice caz placa m-a dus 350 RON, nu euro, cum se gaseste online ..

    Next step..Turbo Muffler Delete pe charge pipe.. Ma voi duce cu cea OEM ca model si sper sa iasa ca mai jos..

    [​IMG]

    Referitor la cutie...imi place a mea, mai exact ca treapta 1 e lunga, dar daca s-ar mai pune si a6-a ar fi ceas. Din pacate nu am posibilitatea sa conduc mai multe masini cu cutii diferite si sa zic "ASTA !" si cand ma dau jos, sa o am deja pe masina :laugh:. Din ce m-am mai documentat, 02m as gasi pe Seat.. Dar totusi, nu pot pastra pe a mea ? :sadlike:
     
    Ultima editare: 27 Ian 2018
    ianculets, DonDoneL și blling apreciază asta.
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Vlad,dupa cum ti s-a mai zis anterior,cutia in 5 trepte este una slaba care se sparge la propriu;au mai fost si altii incapatanati si dupa ce au spart 2-3 cutii s-au linistit,plus ca ai un ambreiaj mai mare care tine mult mai mult cuplu.Cutia o gasesti pe seat,skoda,audi a3 si TT,numai sa fie FWD.
    Nu stiu cat de lunga este treapta 1 la tine,la mine era la 50km/h 7000rpm si acum 60km/h la 8000rpm.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  15. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    @TTs ..merci. De o stapamana sunt in partea de documentare...de pe ce coduri motor sa caut si, evident si cautat de dezmembrat.
     
  16. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    In caz ca va intrebati..nu, nu am renuntat.. si inca un motiv pentru care vorba aia "planurile de acasa nu sunt la fel cu cele din targ.." este adevarata este faptul ca initial next step era Turbo Muffler, dar ce sa vezi, m-am ales cu o cutie 6+1 de 1.8T AUQ de pe Seat, planetare, timonerie, ambreiaj, electromotor, totul la 1900 RON.. + drumul pentru ca ..ghici ce: fusei la Craiova dupa ea :jump: e ce trebuie @TTs ?

    Despre LSD ca tot ziceai tu @LKN ...m-am tot sucit, invartit, ma incanta ideea, dar e vorba de niste bani :))..pana una alta am ganduri catre:

    Ambreiaj - de diesel sau masa simpla +kevlar ( oare ce pot pastra de pe cel actual? )
    Conducte turbo - cineva care face pe comanda sau sa cumpar kit?
    Bobine - sa raman cu cele de BAM sau sa trec la rosii de R8?

    si evident...

    Turbo Muffler-ul pipe :))

    P.S. Daca tu crezi ca nu sunt drumuri mai proaste decat in Dambovita...da o tura prin Slatina

    Mai jos, cateva poze si pe la vorba Club Audi Ploiesti, si evident cutia..
     
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Baga mare colegu' ca merita din plin! Super achizitie!
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  18. mariust

    mariust 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Golf Mk4 Variant
    Servus Vlad!Ma gandeam eu ca dau masina pe maini bune, dar sa ajunga atat de bine nu aș fi crezut.Sa te bucuri de ea cat mai mult timp si succes in continuare.Respect!
    Daca ajungi pe la Sibiu da un semn.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Conducte turbo poti sa le faci custom, din unele stock pe care le prelungesti. In Craiova un prieten a facut la cineva care se ocupa cu furtune hidraulice. Am vazut ca sunt rezultate si pt "furtune hidraulice Ploiesti" :)
     
    vlad_vpv și DonDoneL apreciază asta.
  20. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Pentru ambreiaj poti incerca unul de Valeo conversie la masa simpla, de 1.9 PD peste 6 trepte (gen AJM). Stiu multe cazuri in care a rezistat fara probleme la 300+ cai si 420 nm.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta