1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cutia de viteze este ceea ce trebuie,felicitari :)
    Ambreiajul stock tine vreo 450nm;personal am volanta stock cu placa intarita si ambreiaj ceramic cu 6 puk-uri facut de Atix;cand o sa fie timpul o sa fac la Atix o volanta usurata monomasa de vreo 8kg,ambreiajul il voi pastra in configuratia actuala.
    Bobinele pastreaza-le pe alea stock,nu cheltui banii inutil.
     
  2. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    @TTs multumesc de raspuns si feedback pentru ambreiaj si bobine..

    Intre timp, cu rugaciuni si toate milogelile pentru vreme uscata si soare, si ca tot vine sezonul cald, evident ca am trecut la jantele ei iar pentru ele..o pereche de Michelin PS4. Pana acum sunt foarte multumit de ele..silentioase, handling excelent, cat despre grip..sunt speechless pe uscat, chiar pot spune ca acum nu mai sunt the last fraier @ semafor.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Am lasat partea mecanica pentru un moment pe bara..pentru ca uneori e binevenita si o pauza ( stiti cu 1, 8 Martie, Paste..etc...vine si 1 Mai..) si intre timp, desi nu sunt genul, dar am zis ca merita si ea putina atentie..:p

    Stau si ma uit ca poate ar merita si o folie :))
     
    paul14, Chriss_Deejay, gavryus și alți 4 apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    +1 pentru folie. :icon_thumright:

    Mie personal, folia imi place pe toate masinile. Pe culoarea ta, sigur vine foarte bine putin contrast!
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  5. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Da, asta e motivul pentru care am facut fustele la bari glossy black si stalpii glossy black cu perla albastra :)
     
  6. StefanNFS 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Golf 4 1.6 16v 2003
    Salut Vlad , foarte bine ca tiai facut masina calumea , felicitari!!
    apropo cat te a costat vopseaua? imi place culoarea :X
     
  7. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut, si multumesc.

    Materialele m-au costat 1100RON, codul culorii este LS5N de pe Seat.

    Legat de ultimele postari...de ceva timp, masina a primit folie si stopuri de facelift dar pacat....pacat ca de o saptamana merg pe jos la job si pot spune ca am descoperit ca am puterea sa dorm zile intregi si sa nu fac nimic, caci masina in acest moment primeste admisie pe aluminiu, turbina + downpipe si intermediara. ( voi reveni si cu poze )

    Urmatoarea chestie pe lista este ambreiajul - masa simpla + kevlar + accesorii ( tripode si ulei cutie) si cateva articulatii pe fata, ca tot se umbla acolo.
     
    TTs, StefanNFS, MariusSCM și încă o persoană apreciază asta.
  8. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Loading ...

    Deja fac raie fara masina. Din pacate flansa adaptoare a fost useless. Asa e cand faci treaba cu Vasile, 60 de ani, nici o fata plana, gaurile nu prea s-au potrivit..si s-a ales varianta hard - montare directa pe chiuloasa :(. Privesc si partea buna, si anume faptul ca magaoaia e cam mare, si fara placa, mai faci putin spatiu. Charge pipe-ul ...se ia bucata alu si se sudeaza :)).

    Mai jos aveti poze. Un td04 si in dreapta a mea..chiuloasa e doar de proba, a mea fiind pe masina.

    Intre timp..zic sa nu pierd vremea, m-am apucat sa curat cutia... poze la kit de ambreiaj si pus in vanzare..daca nu-l dau, oare pot bate kevlar pe el si sa il pune eu?
     
    TTs, MariusSCM, StefanNFS și alți 2 apreciază asta.
  9. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Loading ...

    Asadar cum va spuneam s-a ales varianta hard si s-a ajuns la concluzia ca si flansa aia adaptoare era buna de ceva, turbina ar fi fost mai distantata de motor, in concluzie nu mai era spatiul mic intre intake pipe cu actuator si chiuloasa.
    S-a montat turbina pe bucati pe motor si s-a inceput cu downpipe, deja parca incepe sa prinda contur. #BLR Garage

    Intre timp, astept VVT-ul caci nu l-am luat o data cu instalatia, si imediat dupa ce am terminat cu cutia, ne-am apucat frumos de documentare in ceea ce priveste conversia. Forteaza ELSA, mufe, culori, plenum chamber, numara potriveste suceste..si ce sa mai, viseaza numai coduri de culoare toate noptile gr gn ws bl li etc :))...si dupa constata ca mai e o varianta de instalatie an 98', instalatie ce are alte mufe in plenum, initial verificand instalatie de 97'. Partea proasta e ca nu stiu cum as putea verifica decat daca as vedea mufele din plenum... in fine, s-a pregatit si instalatia de 98' si vedem ...
    Urmeaza si ambreiaj, m-am hotarat...kit nou masa simpla + kevlar..

    Momentan cochetez si pentru frane, conversie la 312 fata si 256 spate. M-am gandit la Ate power disc + placute Ferodo DS 2500..voi ce ziceti?

    Atasez si niste poze...si va puteti da seama ce abdomen am facut de cand n-a masina :))
     
    MariusSCM, gutza25 și Gabi_KGT apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu chiar, Power Disc (cele din poza) sunt cele cu striatii pe ele. A nu se confunda cu cele ventilate (perforate). :)
     
    lowlife apreciază asta.
  12. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    lowlife si audi66

    Nu vreau ceramice ...ca nu 'ie' bune pă oraș :) ... si da, la cele din poza ma refeream. Ce parere aveti ?

    Kitul de montaj l-am avut si eu la turbina dar alesesem initial varianta cu flansa pentru a nu mai gauri galeria, acum aia e.

    Downpipe-ul e gata, se continua cu intermediara, putin aranjata finala, si se trece la admisie. Astazi a ajuns si VVT-ul..
     
    Stefan, MariusSCM și DonDoneL apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu ma impac bine cu ATE de fel. :) Deci, parerea mea o tin pentru mine.
    Bine ca nu le-ai pus perforate, acolo lumea se plange mai rau de crapaturi si ovalizare.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Meserie, duminica ma dai sa vedem cum trage
     
  15. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Asta e motivul pentru care nu am ales varianta perforata..si anume crapaturile. ATE power disc si cu ferodo ds am observat ca lumea da un feedback bun legat de combinatia asta. Acum sunt cu Brembo discuri si placute schimbate toate o data si sunt multumit de ele, in sensul ca au uzura uniforma, nu prezinta crapaturi sau etc.

    @Dooster si eu sper sa pot ajunge duminica, dar sunt cam sceptic ca va fi gata astazi (sambata). Cat despre tras...degeaba pui melcul daca softul e la fel. Chiar si eu sunt curios cum sta AFR-ul, dar vom vedea.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    AMR 1...

    Inca putin si ma las de sala pentru calcaie si glezne.. traseul de admisie deja s-a sudat, turbina operata pe toate partile, macar am scapat de charge muffler. Din pacate nu s-a gasit galerie admisie de pe AJH, dar ce sa faci.
    In timpul asta am gasit sa vand ce am dat jos de pe masina, si ECU ( asta cand voi face conversia) numa bine ca urmeaza ambreiaj si soft ...sper si imi doresc sa termin august-septembrie..sa ma pot bucura anul asta de ea.

    Traseul turbo-FMIC pe 55, FMIC-admisie 63..sa vedem turbo lag-ul cum e, sper sa nu dea sanse diesele-urilor :P
     
    Chriss_Deejay, FLORIN `86, TTs și alți 3 apreciază asta.
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Trebuia sa faci tot traseul de 63 mm;lag vei avea,ca nu-i diesel,important este sa fii in treapta care trebuie;poti folosi si placute semiceramice yellow stuff,eu de astea am si sunt multumit;un ambreiaj ceramic cu 6 pukuri si nu te doare capul,tot de asta am.
     
  18. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Bun, gata si montajul...mi-a luat cam 3 zile sa o invat cu turele si boost-ul si detonatiile. Am mers tare doar 1-2, pe celelate trepte, o tin sub control in 0.7 maxim. Turbina e de vis caci incarca de jos, undeva pana in 3000, dar au inceput articulatiile sa sufere. In orice caz vin altele o data cu cutia, daca tot umblu la fata.
    Luna asta, august, mi-am propus sa termin cu tot cu soft chiar de nu pare suficient de realizabil :P
    Voi incepe sa aranjez si putin pe la motor ca nu-mi plac cum vin firele, vacuum-urile..etc. O sa le fac un traseu frumos, ca tot pun instalatia de euro 4, si sa vad cum fac niste heatshield-uri..
    Acum stau si ma gandesc ce o sa mai fac cand o sa termin cu ea...probabil maruntisuri estetice :))

    @TTs merci de feedback. Referitor la ambreiaj mi-e sa nu fie prea pretabil pentru dailydrive..

    Cam asa trage..

     
    TTs, andruu, bobalex18 și alți 8 apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Tu esti softless, noi suntem speechless
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    "a-a" :)))) bravo!
     
    vlad_vpv apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta