1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8L 1.8T AGU aka sacul fara fund ...

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de vlad_vpv, 2 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Mai aveai putin si o faceai noua , de ce sa te plafonezi acum ? Nu-i un capat de tara un bloc motor complet. :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Serios? 1.6 FSI?
    Un bloc cu pistoane si biele de AGU il gasesti cu 6-700 de lei, cuzineti, segmenti,2-3 simeringuri, prezoane si garnitura de chiuloasa 1500-2000. La cati bani ai bagat pana acum eu zic ca e pacat sa renunti pentru atat.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Conform titlului, doar nu ai ajuns acum la fundul sacului :p

    +1 pentru reparație.
     
    vlad_vpv, Bozonc Andrei și Cosmin ZKG apreciază asta.
  4. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Fa cum ti s-a recomandat mai sus.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Blocul motor e prea ieftin ca sa te opresti din proiect.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  6. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salutare...

    Se poate inchide theard-ul ...







    :jump:GLUMESC !!

    Avand in vedere feedback-urile voastre neasteptate;) (surprins placut), faptul ca o masina noua inseamna o investitie prea solicitanta financiar, o masina SH inseamna o incertitudine si faptul ca nu ma acomodez cu 1.6 :D...am luat decizia de a continua. Refac motor, am terminat de tiparit banconetele, acum mecanic lipseste...doresc ceva in Ploiesti. Va tin la curent cu lucrarea
     
    lowlife, Xtremer, paul14 și alți 7 apreciază asta.
  7. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salutare. Am si eu un Gofl GTI AGU din 2000 cam de 10 ani. Totul stock. E un motor foarte fiabil si sunt foarte multumit de el. Inca are bobinele originale si turbina originala. L-am luat la 123.000 (vorba vine?!?!) si acum Are 214.000.
    In acesti 10 ani ani am pus pe el 2 distributii complete, un debitmetru de aer, un ECU second hand (ca cel al masini a fos umblat in el se pare si a picat), o sonda lamba, un modul de aprindere (cel de pe carcasa fltrului de aer), un senzor de turatie, senzor de altitudine, garnitura capac motor, bujii, bobina solenoida de la electromotor, un furtun, o flansa apa. Ulei si filtru de ulei anual. De la atatea schimburi si o baie de ulei. Ca filetul na. E batran. Avand in vedere ca masina are 19 ani nu e rau. Am fost cu ea in Germania, Austria, Croatia, Ungaria de multe ori. Nici o data nu m-a lasat la greu.

    Singurele care au picat sa nu pornesca a fost ECU (logic), senzorul de turatie si bobina de la electromotor. Cu modulul de aprindere mergea rau in 3 pistoane. Debitmetrul tragea in suturi. Cu lambda si senzorul de altitudine mergea dar iti consuma viata gen 15-16 in oras in loc de 11-13.

    Spor la refacut. Un motor nou nu e o avere 200-300, hai 500 de euro. Eu zic ca merita!

    PS: Discuri, placute, amortizoare, bucse, pivoti, directie, arc rupt nu se mai pun. Are 19 ani totusi.
     
    Ultima editare: 2 Mar 2019
    smurff apreciază asta.
  8. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Felicitari pentru dedicatie si multumesc pentru sfat @volnick1986 !


    Avand sfatul suficient de ferm al lui @Scorpyon :))...si cum am spus ca va tin la curent, s-a trecut la treaba si s-a dat jos motorul, si s-a desfacut.

    Ce s-a constatat:
    - Prezoane la bride de axe slabe, un surub cu capul distrus (asa se intampla cand te duci la service)
    - Axa de admisie blocata...nu am putut sa o scoatem, si in concluzie s-a si rupt
    - Uzura foarte mare in bloc, cilindrul 1 era aproape de prima cota de reparatie ..:))
    - Ciupituri pe chiuloasa si pe marginea pistoanelor.

    Am cantarit intre a reface motorul meu sau a cumpara alt bloc ambielat...dar mai stii ce gasesti in el? ..si pe langa asta oricum trebuia desfacut.. asadar am ales varianta de rectificat bloc, hoinuit si fata plana, chiuloasa fata plana si rectificat scaune, schimbat simeringuri supape si ghizi supape evacuare.

    Bineinteles ...lucrarea presupune si niste piese, pe langa cele uzuale (distributie, garnituri, lichide si filtre):

    - Pistoane JE 81.50, 8.5:1cr cu bolturi, sigurante si segmenti
    - Cuzineti biela si palier ACL
    - Prezoane chiuloasa ARP
    - Banda termina pentru downpipe si coliere
    - VVT
    - kit lant pompa ulei si patina
    - evident axa cu came admisie

    Detailing, sa il facem si frumos :D :
    VHT Enamel - vopsea bloc Satin black
    VHT Caliper - vopsea etrieri Yellow
    VHT Wrinkle Plus - vopsea capac chiuloasa Blue
    501 RON si inca astept la ele, de o saptamana..

    Ce urmeza:
    Dat jos instalatia euro2 de pe masina si curatat compartiment motor
    Spalat bloc motor si pregatit de montaj ( vopsit inainte sau dupa )
    Vopsit capac chiuloasa, traseul de admisie (poate ramane ceva de la bloc), si etrieri ce ii astept sa vina de la sablat, intercooler si fusta de jos a barii
    Montat instalatia de E4 si montat motor, mers la ITP si facut rodaj, frane si soft si GATAAAA...


    @LKN cand ai zis sumele alea...te-ai referit la euro sau lei?
    Un pret estimativ pana in prezent, ce include piesele, manoperi rectificari, manopera demontaj/montaj motor, fara frane si soft si fara a lua in calcul bibileli de vopsea si conversia instalatiei. ~2300euro :))


    Concluzia, masina dpdv mecanic este noua - motor 0km, articulatii fata spate noi, suspensie noua, ambreiaj de juma de an cu cutie si lichid nou...
     
    Ultima editare: 7 Mar 2019
    stefan550, gutza25, vladmang și alți 11 apreciază asta.
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Merita cu prisosinta titlul topicului ! :) sa o vedem pe sosea cât mai rapid !
     
    z1daru și vlad_vpv apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E greu sa o vezi, o sa zboare prea jos si prea rapid
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    La ce te referi cu "rectificat bloc"? Poti pune poze cu cilindrii sa se vada honuiala? :)
    Nu crezi ca e prea mult praf pt vopsea wrinkle, cum o curati? :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  12. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Rectificare inseamna alezare si honuiala... Blocul standard e cu pistoane de 81mm, si s-a alezat si honuit pentru pistoane de 81.50mm :)
    Honuiala e cat se poate de orizontala....si s-a facut si fata plana la bloc.

    Pozele astea pentru tine special le-am facut, ca e o poza si in postarea anterioara :)

    Referitor la wrinkle...spre deosebire de alti amici cu a3, spre surprinderea mea, nu se aseza asa mult praf.. Gasesc eu alternative, pistol cu aer sau periuta ceva.. :) Momentan sunt nerabdator sa ajunga vopseaua..
     
    stefan550 și gutza25 apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Din "aproape de prima cota" intelesesem ca e in regula, nu credeam ca il alezezi. Iar honuiala nu pare orizontala in poze, ci la ~45 cum ar si trebui, nu? :)
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  14. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Nu nu.. Era uzura aproape de prima cota de reparatie, s-a alezat si pentru faptul ca....cilindrul sa fie cilindru, nu oval. Honuiala da, e cum trebuie.

    Astazi, zi frumoasa....am curatat la bloc cat s-a putut si l-am spalat, iar bunul meu prieten s-a ocupat de instalatia masinii....s-a dat jos si s-a pus cea de BAM. Mai sunt de prelungit niste fire si de montat pedala acceleratie, probabil cu un suport adaptat, vedem.
    O data cu montajul instalatie voi anula si EVAP-ul si vacuum-ul de la clapeta + evap.

    Sper ca luni sa ajunga si vopseaua, desi sunt cam sceptic.
     
  15. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Eu ti-am zis preturi pentru refacut motor stock, acuma ca tu ai luat-o razna... :)))
    Nu am vazut eu bine sau ai omis bielele?
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  16. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Dacă eram șef la fabrica Audi te angajam fără nici o îndoială!!!Nu im-i pot explica cum poți să ai atâta răbdare....se vede ca ești mai mult decât un fan. Tot respectul pentru tot ceea ce faci.
     
    smurff și vlad_vpv apreciază asta.
  17. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Bielele h-beam le aveam deja in motor. Sunt ok.

    Multumesc @Caprita Emanuel ...si distractia continua..

    Evident ca astazi nu a sosit vopseaua. Astazi am reusit sa scot ansamblul pedalier si sa tai suportul pentru pedala veche de acceleratie avand in gand sa fac o improvizatie de adaptare pentru pedala electronica, doar ca dupa 2-3 ore de munca, m-am lasat pagubas cu tiganeala si am luat din dezmembrari ansamblu pedalier de pe golf4.
    Referitor la cablaj, am incercat sa scoatem pinii din mufe sa ii inversam, dar am ajuns la concluzia ca nu avem ce face, decat sa taiem si sa lipim...dar pistolul, ce sa vezi, era asa... Asa ca vom continua in alta zi. .
     
    TalosCosmin și DonDoneL apreciază asta.
  18. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    ...poate va intrebati ce s-a inamplat, caci n-am mai scris de ceva timp :)

    Ei bine, unde ramasesem? La pedalier si fire...mda. Ce sa vezi, ca pe parcurs au aparut si altele..

    Podul pedalier s-a montat, doar ca tot e pedala aproape de podea incat nu pot face cursa lunga la acceleratie, dar am rezolvat cu un distantier.
    Vopseaua evident nu a sosit, si pana la urma am anulat comanda, am vopsit blocul, capacul si admisia cu o vopsea gasita prin dedeman, de temperaturi (ulterior stricata din cauza lichidului de frana :)) )
    Conversia la instalatia electrica s-a finalizat cu succes..(neasteptat de bine), motorul s-a asamblat si ne-am straduit o zi sa il punem pe masina sa il pornim. La 22:30, nu voia sa stea pornit, de ce crezi, ca immo off nu era de fapt off...am ajuns la dus ECU pe stand caci pe masina nu s-a putut..

    Prea bine, s-a facut si immo off, s-a pornit - masina mergea foarte prost, mai ales la relanti. Cine se gandea ca daca prinzi clapeta doar in 2 suruburi, vei pierde presiune prin gaura celorlalte 2 ? Pus suruburi si acolo, la fel de prost.. Pune VCDS, n249 Open Circuit ...thaaa...normal, caci eu nu am n249...cum dadeam clear codes, motorul mergea ceas, cum apareau...iar lua mers aiurea....Fugi duminica fa soft de rodaj la DOP calibrat ameste frumos ... pana sa fac asta, turbina suiera, pana facea full boost.

    Ma intorc cu ECU, pun pe masina, lasat masina o ora sa mearga..motorul mers frumos, amestec perfect. Ma duc sa bag benzina ca era pe rosu...turbina suiera, totusi facea presiune...pana la un moment dat. Boost 0, 1.8 aspirat.
    Intre timp, s-au luat bobine NGK rosii TFSI, bujii BKR7eix..
    Mirific, se da jos turbina, pale pe evacuare naspa, frecat in carcasa compresorului....bani de alta ciocan, reconditionat. Daca tot am umblat acolo, am facut si flansa de adaptare cum trebuie.

    Ce urmeaza?
    Montaj turbo cu adaptare...ITP ca e expirat de juma de luna, si rodaj.
    Apoi ...daca tot am stricat vopseaua, pai nu am dat eu comanda de VHT Wrinkle blue si capac culbutori de AGN aspirat ?! :D ( 3 zile a durat livrarea la vopsea ).
     
    paul14, LKN, Ciobanu Cristian și alți 14 apreciază asta.
  19. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Din bucuriile vietii...
    Paleti ca ai tai am vazut in cazuri in care s-a mers cu amestecul sarac, dupa ce o faci functionala ar fi bine sa verifici asta.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  20. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Da, acum s-a facut soft de rodaj si s-au calibrat injectoarele de pe masina, deasemenea s-a limitat si boost-ul..
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta