De aproape un an sunt fericitul posesor al unui audi b5 din 1997, motor 1.8T AEB (sunt la a treia masina cu motorizarea asta), si de atunci masina a trecut prin multe schimbari cum ar fi: - pompa de apa si ulei noi - bucsaraia la suspensia spate noua - suspensie reglabila (kw V1 fata si FK F36 spate) - jante azev - faruri facelift - ambreiaj cu volanta masa simpla si disc cu ferodouri cu insertie de kevlar (daca asta nu tine trec la amreaj de S2) - FMIC cu traseu de admisie de 63, filtu conic BMC si spliter Forge - traseu de evacuare cap-coada de 76 (urmeaza o intermediara deoarece doar cu toba finala e cam zgomotoasa) - galerie de evacuare high flow cu flansa t3 - turbina t3/t4 - wastegate extern cu screemer pipe -pompa de benzina wallboro + injectoare 440cc la 3 bari - alte cateva nimicuri care nu mi le amintesc acum Planuri de viitor: - un soft pe masura modificarilor - volan s-line - scaune fata scoica - frane mai mari pe fata (312 mm pentru inceput), cu ceva placute calumea - distantiere pe spate
Scrie in mai sus: injectoare de 440cc la 3 bari (eu o sa le folosesc la 4 bari sa mai storc ceva din ele). Ca alegere sunt foarte multumit am avut si tractiune fata si spate dar AWD e mult mai buna pentru un sofer fara valente de pilot. Criteriile de baza au fost sa fie quattro (cu torsen), cat mai usoara si sa aiba 1.8t.
Felicitari pt faptul ca modifici o batranica! Cate kg are? injectoarele sunt green giants? astept cu nerabdare niste cifre/clipuri dupa ce pui soft.
Are 1360 kg (putin zic eu avand in vedere ca fosta mea octavie RS1 avea 1430). Injectoarele sunt de ceva ford mustang cu compresor, au fost folosite pe alte doua proiecte si au functionat perfect asa ca am zis sa incerc si eu reteta. Cat despre cifre nu or sa fie deoarece nu am dyno AWD la dispozitie deci o sa fie pe ghicite. Mai sunt doua 1.8t in configuratia asta (biele stok si presiune 1,4 bari) care scot aprox 310 cp (s-au putut masura deoarece sunt tractiune fata) si una de 360 cp (dar la acesta i-am schimbat bielele si merge undeva in 1.7-1.8 bari). Cat de cum merge pot sa spun ca si acum, fara soft in presiune de 0,5 bari, am ramas socat de cat de bine trage. Merge aproape fosta mea Octavie cu K03s in 1.4 bari si o gramada de modificari (si masina aia a batut cateva 2.0 TFSI cu K03 si cu modificari destul de mari - unele chiar de 308 cp daca e sa ne luam dupa minciunile celor de la REVO).
O sa apara si live dar s-o mai cizelez putin. Vineri i-am pus intermediara custom si chiar speram sa nu mai sune asa tare, dar, desi sunetul e mult mai placut ca inainte, galagia e la fel de mare, asa ca din pacate vecinii vor trebui sa ma mai suporte o vreme. Din discutiile avute cu alti posesori de quattro modificate (in special de S2) am ajuns la concluzia ca nu merita upragdeul la ambreaj, deoarece cu un ambreiaj mai slab (desi e mai putin fiabil) o sa-mi protejeze transmisia. Sper ca saptamana asta sa am timp sa fac un versus cu fosta octavie(care a scos 14.5 la legale azi) ca sa vad ce poate asa fara soft.
Dupa multe telefoane descurajatore catre cativa colegi de forum, m-am incapatanat si am hotarat sa ii pun volanul de A3 care il aveam, asa ca aseara (dupa ce am inlocuit coloana de volan, blocul de lumini, spirala volanului, carcasa de plastic din jurul coloanei si un coleg electrician mi-a modificat cablajul de pe coloana) in sfarsit am condus masina invartind de un volan decent
Ehe...e ceva,ceva muuuult mai diferit decat standard pe b5,si eu aveam in gand odata operatiunea cu modelul ales de tine,insa cativa colegi mi-au zis ca e ceva de munca la montare si ca nici nu prea ar da bine pe b5,insa acuma ca vad la tine eu zic,ca arata bine....a....... ps. sa-l invarti cu placere! :D
Nu pot sa zic ca mi-am dorit in mod special volanul asta, dar asta s-a nimerit sa-l am pe "stoc".Partea mecanica dureaza maxim doua ore, deci nu e asa mult de lucru. Partea electrica depinde de electrician, la mine a durat vreo doua ore (totul s-a facut babeste deoarece nu am avut shema electrica, daca o aveam probabil dura mai putin).
si prima cursa a lui LKN cu audi ) contra fosta lui masina (octavia) http://www.youtube.com/watch?v=423MN2U0MVM
De ieri masina are motronic 7.5 (deocamdata in cutie de carton) si interior sport. Astept sa termine motor cu interiorul lui ca sa se poata apuca de cablaraie. In primavara voi mota si franele de 312mm pe fata (rotile de iarna sunt pe 15 si daca pun franele acum nu mai incap, deci prefer sa aman montajul ca sa nu investesc toamna asta in roti de iarna pe 16)
electronica e pe masina (multumita lui motor), ECU e la Powertech Buzau pentru noul soft (o sa aiba ALS si no lift shift), am comandat si debitmetru de R32 deci lucrurile incep sa prinda forma.
nu eram pe campina eram pe un drum privat inchis, n-ai vazut bine . Ieri am iesit in primele teste, masina merge foarte bine, problema e ca ambreajul a cedat. Acum caut solutii (tehnice si financiare) sa remediez zilele astea problema poate...poate ajung pe duminica la liniile de la Campia Turzii.