1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am măsurat și cele Bose sunt pe 2 ohmi.
    Cele față, Hertz EV 130.5, au SPL 93dB și cele spate, ECX 165.5, au SPL 94dB.
     
    Ionut BZ apreciază asta.
  2. Ionut BZ

    Ionut BZ 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 b5 1.6 97
    Corect Paul si multumesc de apreciere!

    Amplificatorul oem permite conectarea de difuzoare pe 2 ohmi, asadar atunci cand creste impedanta difuzoarelor nu este o problema pentru amplificator.

    Va scadea puterea rms a amplifului atunci cand punem difuzor cu impedanta mai mare ,dar tinand cont de acest aspect, am recomandat colegului nostru difuzoare cu spl mare, astfel am compensat cu wattajul mai mic.

    Bonus, tweeterul difuzoarelor de 16.5 de pe usile spate este rotativ si asta ajuta la dispersia mai bun a sunetului.

    Sa te bucuri de ele Paul, si multumesc inca odata pentru increderea acordata.

    Raspund la orice informatie fara probleme,succes tuturor!
     
    paul14 și DonDoneL apreciază asta.
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    După mai multe încercări de a face rost de un set complet, trebuie să mă mulțumesc doar cu cele față.
    IMG_20180601_103359.jpg
    Și am mai eliminat o parte din praful și mizeria din compartimentul motor. O să mai fie nevoie de 2-3 treceri.
    IMG_20180601_164335.jpg IMG_20180601_164949.jpg
    Materiale folosite: apă, degresant Weicon, CarPro Pearl diluat, pensulă și lavete.
     
    tavicosma și Iasmin90 apreciază asta.
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu zic sa-ti faci curaj si sa pui furtunul pe el!
    Arata bine plasticele, insa praful de pe langa si de pe capota strica tot efectul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Urmeaza si restul, pentru materialul capotei vreau sa incerc cu aspiratorul.
    Despre furtun...am ezitari, am vazut prea multe cazuri cu "ghinion".
     
    coco_catalin apreciază asta.
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Mici pregătiri împreună cu Claudiu... Bucșe, rulmenți, șuruburi lipsă etc.
    IMG_20180616_170912.jpg IMG_20180617_173128.jpg

    Asta dacă o să-mi revin și nu vin cu automata... Opel:arco:

    LE: o chestie usor ciudata. Conform decodarii seriei VIN, masina are suspensie sport 1BV. Iar pe masina am gasit asa:
    - fata, 8D0413031BE care corespunde pentru suspensie sport 1BE montat pana la serie 030 000 sau 1BC tot pana la serie 030 000.
    - spate, 8D0513029F care corespunde pentru suspensie sport 1BV montat pe toate seriile.

    Daca pe spate este ce trebuie, pe fata ar fi trebuit sa gasesc 8D0413031BT.
     
    Ultima editare: 17 Iun 2018
    adideac apreciază asta.
  7. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Ai idee ce diametru are bara stabilizatoare?vreau sa schimb si eu bucsele si am gasit pe lemforder pentru vehicule cu suspensie sport cu diametru de 27mm.Pe etka imi arata ca varianta fara suspensie sport de fabrica are 25mm.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe sedan ai de 25 mm, echivalent Lemforder 2130401
    Pe avant si pe suspensie 1BE 1BV (indiferent de caroserie) ai de 27 mm, echivalent Lemforder 2230401.
     
    adideac apreciază asta.
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Exact cum zice @audi66 cu mențiunea că la bucșe de 25mm bara are 26,8mm, iar la bucșe de 27mm bara are 29mm.
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Câteva cadre de la întâlnire și alte opriri:
    IMG_20180625_094307.jpg IMG_20180625_094524.jpg IMG-20180622-WA0010.jpg
     
    mirceacml, stefan550, mihaicristian și alți 9 apreciază asta.
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    S-a terminat excursia prelungita si am ajuns aseara cu bine. Intalnirea a fost de exceptie si cel mai bine se poate vedea in pozele din topic.

    Masina s-a comportat bine cu exceptia faptului ca dupa fiecare pornire la X km isi lua eroare ABS-ul si ESP-ul. Trebuie sa-i dau azi VCDS-ul. Consumul final a fost cam de 7% cu ce am mai avut eu extra, iar la intoarcere i-am dat pedala.
    Dupa Colibita masina arata groaznic, praful era peste tot si am intrat la Bistrita intr-o curte unde, supriza, @nucugheri tocmai isi mentinea clean look-ul la a lui masina. Multumesc din nou!
    Mai departe in apropriere de Beclean un nenea politai a considerat ca jantele pe 18" stau prea aproape de aripa si fiind echipaj mixt cu RAR-ul a ramas certificatul la ei. Au incercat sa comenteze si de faruri, dar acolo au ramas cu unghia-n gat.

    Dupa aceasta excursie trebuie sa intru in randul celor cu stage 1 si de ce nu, poate cu diuze injectoare la pachet. Asta dupa ce rezolv jantele.
     
    stefan550, tavicosma, nucugheri și alți 3 apreciază asta.
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    foarte bine reprezentată comunitatea din gorj...care a migrat în alte regiuni :))))

    ai avut o mașină foarte admirată în parcare.
     
    stefan550, Cata_ADC și paul14 apreciază asta.
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ehee Bogdan, motivul migrării îl ști foarte bine;) plus ca acum în Timișoara, peste 1-2 ani poate schimb locația.
    Estetic vorbind mașina este departe de ceva ok sau comparativ cu cea albastra, dar tehnic și mecanic recuperează. De partea estetica mai au grija și ceilalți participanți la trafic și parcare.

    Am rezolvat cu ABS și ESP, avea eroare pe senzorul de unghi și senzorul dreapta față.

    Mă bucur că a reușit să atragă priviri chiar și "nemachiata" :hi:
     
  14. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Ma bucur de satisfacția plimbării tale,imi pare rau de incidentul cu autoritățile si sper sa recuperezi cu bine certificatul.
    In alta ordine de idei este timp si pentru estetic, odata sa te stii bine pe partea mecanică [emoji41]

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
    paul14 apreciază asta.
  15. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Odiseea cu certificatul s-a terminat, o bătaie de cap când te lovești de incompetența sistemului.

    Astăzi am bricolat la cluster: mască cu inele cromate, back cover, buzzer și pointer. Am sacrificat un cluster de C5 pentru mască și pointer. Aș fi schimbat și dial-ul (folia), dar era de mile.
    IMG_20180721_111619.jpg IMG_20180721_114128.jpg IMG_20180721_114357.jpg
    Masca era destul de zgâriată și a trecut prin matuire cu șmirghel de 2000 și apoi frecata de câteva ori cu pastă gen xerapol. Mai are nevoie de 2-3 treceri în special pe margini, dar mă dureau mâinile :unsure:
    IMG_20180721_153428.jpg
     
  16. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Cine nu are de lucru isi face.faina treaba cu inelele de c5.a iesit super!
    Si sa inteleg ca ti-ai recapatat talonul?
     
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Da, într-un final...

    Citisem la @Stefan pe topic că masca de C5 nu s-ar potrivi datorită unei poziționări diferite a clemelor, dar a fost P&P.
    As vrea niște pointer cu limba alba și mai rotunjiti, în genul de Passat B5.5 Higline. Dar nu o să cumpăr 2 clustere de Passat doar pentru pointeri:asskicking:
     
    Stefan apreciază asta.
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Buna treaba.
    Nu se potriveste de la MM la VDO si invers. Eu am pe masina tot fata de C5 acum
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Atunci da, aia era treaba. Îmi aduc aminte că am avut și un minidot MM pentru piese și dial-ul era dintr-o bucată.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Noutăți foarte mari nu sunt, ne-am menținut weekend-ul trecut cu o revizie.
    Pachet clasic cu Valvoline și Mahle, iar de data aceasta am încercat și un aditiv de curățare.
    IMG_20180728_175157.jpg
    Între timp încerc și varianta cu ambele brațe inferioare de Allroad pentru a corecta unghiul de cădere. Dacă la brațul curbat, schimbat cu fuzetele nu am observat diferențe, la cel cu telescopul diferă unghiul în zona pivotului, prinderea bieletei pentru bara stabilizatoare și profilul în zona prinderii clemei pentru senzorul de înălțime.
    IMG_20180729_161154.jpg IMG_20180729_161214.jpg IMG_20180729_161240.jpg
    Cel cu piulita este de Allroad.

    Iar la final, dacă știam că schimbă așa mult aspectul și iluminarea cluster-ului, treceam masca cu inele cromate în topul priorităților
    IMG_20180728_231951.jpg
     
    Tommi-KGT, Gabi_KGT, Claudiu Ziros și alți 2 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta