1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Curiozitate: de ce renunti la 18”? Am vazut ca le ai la vanzare. Doar pentru ca nu le poti omologa sau si alte considerente?
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut Ștefan,

    Da, acela este motivul pentru vânzare. Cu talonul de 40 și atenție în plus la denivelări sau gropi mă obișnuisem și altfel era feeling-ul pe un drum virajat.
    Am găsit pe olx același model pe 17" tot cu 8J și ET35, dar arată cam rău în poze și sunt departe ca să le fac o probă.
     
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Din pacate lookul nu e acelasi chiar daca specificatiile sunt pe aproape
    Ai trecut 17 in carte? Trebuie sa le trec si eu ca vine ITP-ul anul asta
     
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Acum puțin cauciuc în plus nu o să fie capăt de țară.
    Da, 17" mi-au trecut.
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Un mic polish ad-hoc, nu eram foarte hotărât dar am zis sa încerc.
    Aici după wetsanding cu 2000 și 3000
    IMG_20180816_183224.jpg
    Aici o trecere cu Menzerna 400 și pad albastru
    IMG_20180816_185837.jpg
    Iar aici după Menzerna 2500 cu pad galben și o mână de BlackLight.
    IMG_20180816_202053.jpg
    A mai urmat un strat de FK1000P. Defectele grosolane sunt tot acolo, dar mult diminuate, iar la ciobiturile mai mari am făcut touch-up.
    La următoarea acțiune sper să fac 2 elemente, aripile față de preferat.
     
    Gabi_KGT, alanb1, Tommi-KGT și alți 2 apreciază asta.
  6. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Tu ai cam mult timp liber nu crezi?
    Hai ca a iesit fain.aripile trebuie musai vopsite?
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Se poate si mai bine cu timpul, durerea cea mare e lipsa spatiului adecvat.
    Pentru un aspect impecabil toata masina trebuie vopsita, dar o sa raman la polish si poate o vizita la PDR dupa.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Gata și cu senzorii de parcare spate, în proporție de 99% OE.
    Nu am mai dus cablajul până în față, alimentarea am legat-o pe modulul telefonului, firele de K-wire și VSS pe modulul xenon, iar "activarea" pe marche arrière.
     
    Gabi_KGT și arazvan2002 apreciază asta.
  9. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Tipla!doar ca tobele alea cer si ele schimbare
     
    Gabi_KGT și paul14 apreciază asta.
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    O să vină și rândul tips-urilor, dar între timp am altceva pentru tine:p
    IMG_20180830_153800.jpg
    Bergenbier? ;)
     
    tavicosma apreciază asta.
  11. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Saptamana ce vine sigur.ca asta inca sunt full.si spate???
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @paul14 De curiozitate. Unde sunt fabricate KYB-urile ?
     
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Claudiu, doar fața, am și brațele de jos față că tot umblăm acolo.
    Încercarea cu cele de Allroad este fail.

    @audi66 Sunt fabricate în Spania.
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Salut. Din vad nu e fusta dedicata pentru senzori sau ma insel ? Daca nu ma insel cum merg senzorii pe fusta "standard"? :)
     
  15. Yngtmr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2 8Z
    Din cate stiu si vad in poze, este chiar fusta dedicata, OE.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
    TalosCosmin și paul14 apreciază asta.
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Fusta este OE, pentru senzori, și față de cea normală este puțin mai evazată, mai ales pe colțuri.
    Este un retrofit care merită, ușurează mult parcatul. B5-ul are niște oglinzi foarte prost gândite, apropie foarte mult și de la un anumit punct nu mai poți să estimezi corect.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Gata și cu amortizoarele. Joi seară l-am vizitat pe Claudiu și am dat cu ele sus plus brațele și ceva șuruburi. Cele OE erau praf, doar cel de pe stânga mai avea o ușoară rezistență. Tija la Kyb este cu aproximativ 3 cm mai lungă ca cele OE, dar după un drum scurt suspensia s-a așezat și am revenit la cele 2 degete între aripă și anvelopă.

    Și pentru că urmează sezonul rece am zis să pregătesc un set de jante pentru următorul sezon cald. De data aceasta avem jantele de S6 C5 cu 8Jx17" și ET35 încălțate cu Bfgoodridge G-grip. Fostul proprietar le-a vopsit așa și încă sunt indecis dacă să le fac în culoarea OE. Au ceva urme de la borduri, normale.
    IMG_20180915_110219.jpg
    IMG_20180915_110238.jpg
     
    Gabi_KGT, Tommi-KGT, adideac și încă o persoană apreciază asta.
  18. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Arată bine Paul, se potrivesc bine jantele dar parca negru lucios e prea mult pt aspectul general al mașinii.
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ceva diferență este între caroserie și jante (un fel de gri carbon).
    În principiu aș vrea să le fac culoarea OE, Avus Silver LZ17, sau Reflex Silver LA7W (am văzut pe topicul de jante și nu arată rău).
     
  20. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Le-am avut si eu pe B7 fix in aceeasi combinatie (8J si ET35). Dupa parerea mea cel mai bine arata vopsite argintiu, indiferent de culoarea masinii. Oricand mi le-as lua din nou pe orice A4 as avea din generatiile B5-B6-B7.
     
    Gabi_KGT, paul14 și Claudiu Ziros apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta