1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Avant Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 7 Ian 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Trebuie vopsite!
    Cu marginile alea frecate mai scapi cumva pe argintiu, dar asa...
     
    paul14 apreciază asta.
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Le trec la vopsit, dar la iarnă. Acum aș vrea să le fac pe cele de iarnă, nu le-ar strica o vopsea. Cred că o să le pregătesc eu (curățat, șmirgheluit etc) și caut vopsitor. Vreau varianta clasică, nu electrostatic.

    Important e că am pe ce lucra! :footy:
     
  3. Adyzuu

    Adyzuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant, 2.0TDI 190hp, DETA, S-tronic.
    Recomand pentru jante si L1H7, poate iti este de ajutor. :)
     
    paul14 apreciază asta.
  4. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    L1H7 am avut pe alte jante, acum am ales Avus Silver pentru BBS-uri, aștept să văd rezultatul.

    Am început și pregătirea pentru sezonul rece, un Webasto Thermo Top Z/C-D. Cum nu are loc dedicat și nici spațiu disponibil la 2.5 nu găsești, aveam de ales între a elimina/modifica carcasa filtrului de aer și a muta bateria în portbagaj.

    Am luat de la frații bavarezi un cablu de 120mm^2, am scos suportul bateriei pe care l-am mutat în portbagaj, câteva găuri și am ajuns cu cablul în spatele carenajului dreapta unde am făcut și conexiunea cu cablul original. Știu că era de preferat să ajung cu cablul direct pe electromotor, dar cablul nu ajungea, n-am putut să desfac borna (fără a demonta suport motor și etc), iar papucul era prea lat și nu încăpea.
    IMG_20181014_011245.jpg
    Suportul bateriei este prins temporar, trebuie să fac altul sau să-l așez astfel încât să intre și o roată slim. Încărcarea la bornele bateriei este de 14.28V cu clima pe treapta unu sau doi.
    IMG_20181013_200645.jpg
    Noul spațiu pentru webasto și restul acareturior.
    IMG_20181013_200626.jpg
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Interesant proiect
    Ma batea si pe mine gandul anul trecut dar mi-a trecut
    Il integrezi si in climatronic?
     
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Momentan o să folosesc programatorul webasto și prin releu o să pornesc climatronicul. Ventilatorul începe să ia turație când antigelul trece de 30-40°C și încă nu știu dacă are cum să citească singur temperatura.
    Pe viitor aș vrea să încerc integrarea în cluster similar ca la C5. Pinout-urile celor 2 clustere (B5 și C5) sunt identice și vreau să aflu ce se întâmplă dacă montez butonul pentru meniu, cel de pe consolă lângă priză.
     
    Stefan și DonDoneL apreciază asta.
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Urmaresc cu interes. La iarna sigur imi revine cheful de proiect, mai ales ca i-ar prinde bine o incalzire din cand in cand. Tot sta parcata
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Vreau sa termin până la venirea frigului, nu de alta, dar nu-i plăcută senzația când ți se lipește cheia de mână :no:
    Teoretic mai am nevoie de câteva ore, dar asta în funcție de cum prind loc în curte la un prieten.

    La 1.9 e mai simplu din prisma amplasării, încape lejer sub vasul de expansiune.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Episodul webasto se apropie de final, este montat, probat și funcțional. Au mai rămas mici chestii de estetică.
    Cu capacul pus, singura modificare ce poate fi observată sunt cele furtune de motorină care merg după panou. Am ales să montez un filtru de combustibil cu o întrare și o ieșire pe post de mini rezervor pentru a nu mai trage o conductă din rezervor.
    IMG_20181111_125458.jpg
    Am cablat 2 siguranțe în slot-urile libere și releul "53" (mijloc dreapta) plus soclul acestuia.
    IMG_20181111_123615.jpg IMG_20181111_123552.jpg
    Am cablat firul de diagnoza pe K-wire (trebuie probat) și comanda climatronicului.
    IMG_20181107_185752.jpg
    Pompa de apa primită în kit a funcționat vreo 5 minute, am luat alta dar avea încă un ștuț... L-am blocat mai românește IMG_20181111_125516.jpg

    Mai trebuie montată și fixată toba, dar pe weekend-ul viitor. La probe a scos puțin fum la început.
    IMG_20181028_104359.jpg
     
    lowlife, gutza25, gavryus și alți 3 apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Felicitari. Sa detaliezi si in topicul dedicat din aria A4 B5
     
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    O să urmeze și acolo un post, dar vreau să fac și o schemă electrică, ar fi mai ușor de urmărit.
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cam greu să mai găsești o parcare goală ... :whistle2:

    IMG_20181215_144118.jpg
     
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cred ca weekend-ul acesta îl petrec în casă :yum:
    IMG_20190111_190428.jpg
     
    Andrei77 apreciază asta.
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Retrofit-ul la lupe bi-xenon FX-R 3.0 se apropie de final. A fost mai greu decât m-am așteptat și asta doar din cauza dimensiunii lupei. Este mare, mult mai mare decât cea Valeo (a se vedea diferența în postul precedent).

    Am început prin a desface farurile, apoi la mărirea diametrului pentru lupă. Gaura originală are 58mm diametru, iar pentru FX-R 3.0 trebuie 70mm diametru. Am folosit o unealtă rotativă cu diverse freze. Deși am încercat să fiu cât mai atent, s-a dus "luciul" în unele zone.

    IMG_20190113_231324.jpg

    Dacă am intrat în horă, am continuat cu oglinzile, mai exact curățarea și aluminizarea lor.

    IMG_20190120_173542.jpg IMG_20190120_173513.jpg IMG_20190114_190647.jpg IMG_20190114_190654.jpg IMG_20190115_192907.jpg IMG_20190115_192915.jpg

    Pentru fixarea lupei pe oglindă am scurtat picioarele, am găurit lupa și am făcut 2 suporți de adaptare. Nimic complicat, doar că nu am poză.

    A urmat asamblarea și au apărut problemele. Lupa fiind mare, nu mai permitea reglajul stânga - dreapta deoarece atingea în suportul ghidajului; am tăiat jumătate din el. Apoi nu intra fizic în carcasă pentru că lovea în zona balastului; eliminat și acel plastic. După prima încercare situația se prezenta cam așa:

    IMG_20190116_003016.jpg

    Iar astăzi după alte reglaje și decupaje am ajuns cam așa:

    IMG_20190120_115648.jpg

    Încă nu știu care este exact motivul, dar farul stâng nu-l pot regla mai mult pe înălțime. Fizic se blochează, am stricat două șuruburi de reglaj. Deocamdată am copiat reglajul după alt B5, urmând ca un reglaj pe aparat să urmeze după ce rezolv farul stâng.

    P.S.:

    Mulțumesc pentru ajutor, atât din forum cât și din afara lui.
     
    lowlife, alanb1, Gabi_KGT și alți 4 apreciază asta.
  15. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Bravo!

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
    paul14 apreciază asta.
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Felicitari! Chiar vroiam sa te intreb care mai e stadiul.

    Daca inainte aveam dubii, acum sunt convins ca voi merge pe D2S 2,5”
     
    alanb1 și paul14 apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Exact, se pare că nu are rost să te complici mai mult decât trebuie.

    Trebuie să mai cercetez problema, deși suporții pentru lupă sunt făcuți în oglindă, farul drept se poate regla fără probleme mari. Cred că trebuie să decupez și acel ghidaj marcat sau să-l fac cumva să intre pe șine.
    IMG_20190120_204247.jpg IMG_20190120_105116.jpg

    Și momentan folosesc D2R... Am luat 5 bucăți noi, originale Osram, cu 20 lei:eyebrows:
     
    Stefan apreciază asta.
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Situație aniversară marcată prin schimbarea celor 2 tampoane la cutie.
    IMG_20190220_082014.jpg

    Între timp, am dat la "produs" capacul spalatorului și diuzele la imprimantă 3D. Sunt curios de rezultat.
     
    adideac și alanb1 apreciază asta.
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am mai adăugat un mic moft: lumini în oglinzi (puddle lights).
    Câte 2 lupe, 2 leduri Samsung Cri 90 5000k, un releu NC și cablaj dat cu lac antiumezeala. Plus capace oglinzi gri din curtea lui @Claudiu Ziros.

    IMG_20190308_202641.jpg IMG_20190316_091943.jpg IMG_20190315_205302.jpg

    Pe viitor trebuie să înlocuiesc relele cu unele Reed, cele clasice se aud când e totul oprit.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    E timpul pentru un nou update.

    Diuzele printate 3D nu sunt ce m-am așteptat, au ieșit bine ca formă și dimensiuni, intră în locaș, dar decolează la primul jet de apă. Mă gândesc la un set de spălătoare de pe ebay.
    Kilometrajul se apropie de 401k, motiv pentru care am schimbat garniturile și pistonasul etrierului spate stânga.
    Am vopsit jantele de vară în regie proprie. Știu că era bine să fie fără anvelope, dar am preferat așa. Nu am mascat suficient anvelopele, așa că trebuie să le curăț de vopsea. :shutup2:
    IMG_20190414_113044.jpg IMG_20190414_113049.jpg IMG_20190414_113055.jpg

    Am dus la reparat scaunul șoferului și am schimbat și gresat elementele de culisare.
    IMG_20190313_154056.jpg IMG-20190319-WA0004.jpg IMG-20190319-WA0003.jpg

    Iar dacă în trecut "m-a certat" @Stefan în privința trim-urilor, am încercat unul pe negru. Nu e rea ideea, trebuie să aleg metoda: hidrotransfer, infoliere sau vopsire.
    IMG_20190411_080607.jpg
     
    George Stoica, Stefan, adideac și alți 3 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta