1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 Sedan `98

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de paul14, 21 Aug 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salutare,

    Desi urmaresc forumul din ajunul Craciunului, doar acum mi-am facut curaj pentru topicul meu, motivul principal fiind aspectul caroseriei. Aspect la care o sa-mi dati dreptate ca mai e de lucrat, chiar in seara asta reusind sa mai stric ceva.

    Povestea incepe prin noiembrie anul trecut, iar dupa aproximativ o luna de incins olx-ul si vreo 10 masini vazute, am gasit-o. Stiam anuntul dar n-am sunat pe simpla prostie ca nu avea prea multe date trecute si nici poze sa vad daca e inmatriculata sau nu. A sunat un prieten, a doua zi am mers la om acasa si duminica faceam actele.
    Masina in carte apare ca fiind din ianuarie 1998, iar in vin decoder este decembrie 1997; cam tot pe acolo. Kilometrajul indica 315k km, clima nu mergea, iar despre istoric n-am aflat prea multe, doar ca a circulat mult in Austria, dovada fiind si parbrizul plin de vignete.

    Incidentele nu au stat departe si a treia zi, marti seara, in timp ce alimentam un nene vireaza stanga cu autobuzul si agata spatele masinii. Tripla fisurata si culoarea autobuzului pe bara mea...
    Mai trece o luna si gasesc semnalizarea sparta, bara frecata si sarita putin din cleme, plus aripa. Ma consolez cu o dovada de la militie pentru orice eventualitate. Am mai facut o boacana si am strambat 3 brate pe fata stanga, cauciuc spart si janta julita. Restul incidentelor au fost minore, rezumandu-se la mici atingeri din partea altora in parcare si bara fata agatata de bordura; a prins bine intr-un fel ca voiam sa schimb farurile :)

    Am montat IC cu CB si mai apoi CC. Am schimbat ledurile la cadranele mari si preventiv sub display. Din pacate vitezometrul indica cu ~ 30 km/h mai putin, iar in urma schimbarii a 3 procesoare am reusit sa omor ceasul analogic si buzzer-ul. Jante in 5 spite pe 17" si flanse de 10 sau 13 mm pe spate. Dupa jante a urmat, cu greu, si upgrade-ul discurilor la 312 mm. Am pus discuri Zimmerman si placute Ate, se impaca de minune. Am schimbat si farurile unele Bosch cu reglaj electric, pe masina gasind unul Bosch si unul Valeo, ambele fara reglaj. Am ajuns si la folie, 5% transparenta, iar cu putin noroc si pe fata, de preferat vara asta. Bateria era cam mica, asa ca a primit o Varta de 80Ah.

    Ca si planuri de viitor, dupa cum urmeaza:
    - cablajul pentru statie si cutia pentru difuzor
    - suport stanga motor
    - cablajul pentru incalzirea in oglinzi; la stanga e deja tras pana in stalp sub bord
    - vopsirea capacelor la oglinzi
    - schimbarea parbrizului; miercuri am programare
    - schimbarea tapiteriei si montare incalzire la scaunele fata
    - cablaj si consola cu butoane pentru incalzire
    - intercooler si turbina de 2.5
    - aspect exterior: - vopsea Nogaro Blue Pearl Effect si mici retusuri la caroserie
    - suspensie pe aer

    Probabil ca mai am si alte prostii in cap care nu mi le amintesc la ora asta, dar partea cu vopseaua si suspensia o sa dureze poate si pana la 1 an datorita costurilor. Adaug si cateva poze ca sigur v-ati plictisit de la atata citit:beerchug:
     
    CristiCosti apreciază asta.
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    N-am mai scris de ceva timp, dar mai apucasem sa montez statia cu subwoofer-ul si cele aferente, dar "Bobiță a făcut bubiță".

    Ieri cam pe la 17:10-17:20 pe centura la Caransebeș un Renault s-a oprit in mine.
     
  3. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ce bun era un carlig de remorcare acolo pe mijlocul masini! Macar isi farma idiotul masina mai tare!
    Eu din aceste motive nu l-am dat jos, chiar daca am fost sfatuit ca da mai bine fara carlig... Iarna trecuta am fost ajutat de acest aspect, un Dorel cu logan a intrat "puternic" fix in cui... La mine, bara un pic stearsa vopseaua si miscata din cleme... la el bara sparta si radiator spart ;)
    Bafta cu reparatul! Observ ca ghinioanele se tin de tine....:aggressive:
    Priveste partea buna... Daca aveai alta marca de masina poate era infundat portbagajul de tot. B5-urile sunt masini puternice in caroserie fata de alte masini!
     
  4. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @coco_catalin aceasta gândire din bătrâni cu cârligul este buna,în situatiilor cu avarii super ușoare de genul în parcare ca dacă vorbim de genul în care a fost colegul implicat elementele de caroserie nu mai absorb din soc și toată forță se descarca direct în lonjeroanele spate.
    Ce cred ca poți trage concluzie ca avaria este mai gravă.
     
    Kspic și AndreyPH apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Intr-adevar, cu carlig sigur deplasa lonjeroanele. La inceput m-am bucurat ca am pus roata de rezerva inaintea unui drum de Germania si a ajutat mult acest lucru, roata absorbind mult din soc. Am mai ramas si cu piciorul pe frana din obisnuinta, dar asa l-am scapat pe cel din fata mea, pe un prieten.
    Pe de alta parte imi pare rau ca pus roata pentru ca am fost marti la constatare in service si a zis ca sunt sanse de dauna totala. Fara roata de rezerva sigur era.
    S-a deplasat si partea dreapta spate impreuna cu aripa oprindu-se in coltul portierei.

    Acum astept raspunsul celor de la asigurari, fie dauna totala fie acceptul de reparatie. Cateva persoane au zis ca primesc maxim 1000E, altii ca pana in 2000E.

    Multumesc pentru incurajari.
     
  6. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ideea e ca motorul e ok! Si chiar daca iti da dauna totala eu zic sa o faci in regim propriu ;) dupa aia sa o vinzi. Cred ca se poate :uhm: Poate ne lumineaza un coleg care stie mai concret. Multam :beerchug:
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu aveam in plan sa vand masina, strangeam bani de o vopsire totala si o suspensie pe aer :)

    Daca e dauna totala si primesc o suma mulțumitoare, ma gândesc la o recarosare. Astazi am fost sunat de asigurator pentru a-i pune la dispoziție poze suplimentare cu masina vinovatului de la locul accidentului.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Se pare ca "treaba" se misca.

    Am sunat astazi agentul de la Generali fara succes (daca era ocupat in acel moment nu a mai sunat inapoi), dar am vorbit cu consielierul de la service si a primit acceptul pentru lista de suplimentare si a comunicat devizul de repratii catre Generali: 7.820 lei.

    Urmeaza asteptarea pentru acceptul de reparatie sau dauna totala.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Au revenit cu răspuns după ce i-am sunat vineri, o trec la daună totala: 6.100 lei.

    Nu sunt hotărât dacă să o repar sau merg pe recarosare. Am găsit una faina în Germania, dar e in Basel și una la Vaslui .

    La recarosare , trebuie să fie acelasi an sau merge si ffacelift?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul (de fapt topicurile dedicate existente pe forum) dedicat problemei expuse mai sus l-ai/le-ai citit ?
     
  11. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Urmează și asta, doar să prind vreo 30 minute.

    Mai mult mă "macină" balanța reparație - recarosare :(
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Zilele astea am schimbat interiorul cu unul incalzit, reglaj lombar, iar ca bonus bancheta are si sac de sky:)
    A fost nevoie si de confectionarea cablajului pentru incalzire, dar am reusit fara a demonta foarte multe prin bord. N-am avut parte de garaj, dar fiind cu interiorul scos am putut lucra direct in masina cu caldura pornita.
    Cu ocazia asta am legat si oglinda dreapta la incalzire, am reparat maneta stergatoarelor si alte chestii marunte. Am fost nevoit sa repar si rezistenta oglinzilor cand am auzit pretul pentru cea din dreapta: 400 si ceva de lei !!

    Poze n-am, urmeaza, si mai trebuie sa fac rost de 2 capace/butoane false pentru consola centrala.
     
  13. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Imi pare rau de necazurile care le`ai avut, de obicei un necaz nu vine niciodata singur .
    Succes, imi plac rotile tale :d
    MAi pune niste poze :d
    P:s. Ma tot gandesc din ce in ce mai mult sa imi pun si eu oglinzi incalzite dar mi`e scarba de instalatia pe care probabil trebuie sa o fac, nu amf ost curios daca e cablaju pana la stalpi sau mai trebuie sa fac eu ceva ..
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sper că ăsta e ultimul necaz din listă, dar rămâne de văzut .
    Roțile le-am ales în detrimentul unor OZ-uri Ultraleggera, dar pe 18". Dacă aveam destui bani la momentul respectiv, luam ambele seturi.
    Îți recomand să faci cablajul pentru oglinzi, chiar merită. Mai ales în perioada asta. Cablu este tras doar din oglindă până în prima mufă. Ai de tras cablu prin ușă până în stâlpul A și apoi până la butonul pentru dezaburire. Implică cel puțin demontarea fețelor de uși, capacele stâlpilor A și plasticul de sub volan.

    Mâine ajung și la spălătorie, măcar e mai liber :d
     
    Ogyo apreciază asta.
  15. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Ce becuri ai la clima? Vad ca lumineaza mai bine
     
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Bănuiesc că sunt cele standard, climatronicul fiind printre modulele la care nu am umblat.

    În ianuarie am programat la service pentru reparația de la accidentul prezentat plus alte retușuri și o vopsire totală. Sunt indecis între:
    - Sepang blue
    [​IMG]
    - Estoril Blue
    [​IMG]
    - Riviera Blue
    [​IMG]
    - Nogaro Blue
    [​IMG]
    - Topaz Blue la Audi pare o culoare ștearsă, arată mai bine nuanța care e pusă pe Galaxy S6. În schimb e interesant și Hainan Blue
    [​IMG]
    - o comparație între Nogaro, Sepang și Estoril
    [​IMG]

    Și în poza încărcată culoarea actuală plus diferența la bara spate și ușa față, era noaptea când le-am cumpărat și semănau:)
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Prima varianta este wow in opinia mea.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  18. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Sâmbătă urmează să văd rezultatul final "pe viu". Până atunci, ca și primă impresie, mi se pare că a ieșit puțin mai deschis decât codul cerut, LY5Q.
     
  19. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    Am fost sa iau masina si ochii nu m-au inselat. Culoarea finala este mai deschisa decat Sepang Blue.
    Motivul: nu au stiut sa lucreze cu aceasta vopsea fiind necesara o alta baza de culoare decat grund sau matuire. Din pacate am aflat tarziu si pe propria piele.
    Pentru Sepang Blue apar in reteta ca baze negru, alb, rosu oxid sau galben oxid 1. Nu stiu daca doar una la alegere sau combinatie.

    Rezultatul final este unul mediu, intai au vopsit-o si apoi si-au dat seama ca au uitat sa schimbe suportul din tragger plus curelele de accesorii si au frecat coltul la bara, am gasit mai multe puncte in care lacul a curs (trebuie sa revin la ei pentru polishare) si am ramas cu interiorul portierelor, praguri, stalpi etc in culoarea originala. Aici este si vina mea, ori n-am stiut ce sa cer ori n-au stiut ei sa explice.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Si incep cautarile pentru incaltari de vara
    [​IMG]
     
    cristea, qrknu și Claudiu Ziros apreciază asta.
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Din pacate asa se intampla daca te lasi in seama "meseriasilor". Acum nu mai are rost nici un regret, iti ramane doar sa vezi daca rezolvi imperfectiunile.
    Jantele pe care le ai acum pe masina le pastrezi? Sunt cele cu ET 45 sau 35? Nu de alta dar caut modelul asta cu ET 35 pentru iarna sa le inlocuiesc pe cele pe care le cauti tu acum.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta