1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8 T

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de drogas, 10 Iun 2013.

  1. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Cipri hai cu prezentarea...
     
  2. ciprivw 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 163CP S-line
    Pe parcursul zilei de azi :D
     
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    hnonames apreciază asta.
  4. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Congelata, de revelion la munte, -20 grade, pornire la prima cheie dar invartire mai lunga si mai lenta.

    Sentiment foarte ciudat la -20 de grade daca eliberam ambreiajul sa inceapa si cutia sa se invarta, motorul scadea in ture pana la limita opririi-atat de gros era uleiul din cutie.
     
  5. hnonames

    hnonames 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Locație:
    Galați
    Masina:
    actuala-audi a4 b6 1.8t quattro, fosta-audi a4 2.5tdi 2003
    salut drogas am inteles ca tu ai schimbat lantul si intinzatorul asai?poti sa imi lasi un raspuns te rog? as avea cateva chestii sa te intreb. ms astept raspuns
     
  6. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    daca dai pe pagina 1-2 o sa il si vezi...
    lasa-mi mesaj pe privat
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Fresh look 17" S line 235/45/17
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Arata bine cu noile jante, insa pentru un setup perfect ai nevoie de suspensie sport si distantiere.
     
  9. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Multumesc de opinie, insa legat de suspensia sport ... masina e sufficient de rigida si asa tinand cont de calitatea drumurilor din RO..., si as mi pierde si din garda la sol...asta ca minusuri care nu imi convin.

    Per ansamblu pot sa traiesc cu ea asa...

    Distantiere... maybe... vedem daca se iveste ocazia
     
    Ultima editare: 23 Mar 2015
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Alta viata! asa-i ca nu sunt (mult) mai rigide? legat de imbunatatirea aspectului, o modificare de efect cred ca ar fi vopsirea bandourilor si a buzelor in culoarea masinii. Culoarea ta nu este deloc pretentioasa la revopsit si cred ca ar arata super bine :)
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Sunt mai rigide decat "16 asta e clar, insa pentru aspect dar si pentru modul in care sta masina pe sosea( am observant in special pe curbe un mare plus) pot sa trec cu vederea incovenientul...

    Pot sa spun ca a fost ocazia ideala, cineva care punea greutate pe masina ( b6 avant +drumuri de provincie) nu putea merge cu ele si asta a fost motivul pentru care am platit o diferenta destul de mica peste jantele mele initale de 16" .

    Personal sunt subiectiv si spun ca acum am cele mai frumoase jante OEM pe 17" care se pot pune pe B6.

    Referitor la culoarea bandourilor ... e o idee, oricum la mine nu e un effect wow pentru ca sunt 2 nuante de gri pana la urma, si daca le-as vopsi in culoarea masinii abia daca s-ar observa.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2015
  12. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Dupa ce m-am acomodat cu noile jante... in ideea de a frana mai mult/ocoli gropi/speed bump'uri se pare ca masina nu s-a acomodat prea bine pentru ca un arc spate a cedat, iar spira respectiva zornaia in bascula spate...

    Avantajul la B6 este ca e plin in dezmembrari de ele si in maxim 3-4 zile de cand am incept sa caut ... am gasit arcuri spate la 180-200 de ron perechea insa nu erau pe codurile de culoare de care aveam nevoie ( roz+alb) ... pana la urma, ca un noroc am luat TOATE arcurile stoc pe care le avea @cainele84 de pe urma fostului B6, la un pret ca intre colegi -mult mai avantajos decat la dezmembratori.

    Asadar problema a fost rezolvata rapid...

    Pentru modul in care sta masina pe sosea cu noile jante si pentru modul radical in care si-a schimbat aspectul vizual... NU m-as mai intoarce niciodata la jante mai mici.


    Tineti aproape, urmeaza distributia in maxim 1 luna...

    PS Desi cochetam cu ideea de face un upgrade la A6 C6, diferenta de bani e prea mare si nu vreau sa ma indatorez inutil ca mai apoi sa incep lista de piese si la un A6... in conditiile in care stiu ce masina am acum, stiu cum merge si am investit suficient de mult incat sa nu imi permit sa pierd atat de multi bani la o eventuala vanzare.

    Prin urmare ma concentrez sa achit creditul imobiliar si imi fac damblaua cu acest A4.
     
    Ultima editare: 14 Apr 2015
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Dupa 1 an si 11 luni am "reusit performanta" sa parcurg 10.000 de km timp in care am facut 3 schimburi de ulei, primele 2 cu filtrul mann 940/66 si Mobil ESP formula 5w30.
    Al 3 lea schimb a fost facut azi cu Motul specific 5w30 504/507 si filtru Mann 950/4 aka big kahuna in vocabularul posesorilor de 1.8T.

    A inghitit singur 1L de ulei si in tot motorul am indesat 4 litri( cu tot cu filtru).

    Dupa 5000 de km mers preponderent 60% extraurban -40% Bucuresti- uleiul isi mai facea treaba insa mie nu imi placea( se maronise bine, si mirosea a ars daca deschideai busonul de ulei penru adaugare).. prin urmare dau in scris si semnez ca motorul asta se simte bine cu schimburi dese si nu as tine niciun ulei mai mult de 6000 de km.

    Poze nu am facut pentru ca eram murdar, urmatoarele poze de la schimbul distributiei in max 1 luna.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Wow, si cei care fac 30.000 pe an ? Schimba uleiul din 2 in 2 luni ?
    E bine ca e relativ ieftin schimbul, inghitind doar 4l. :)
     
  15. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    In ceea ce priveste degradarea unui ulei :

    una e o baie de 4 litri alta e o baie de 7 litri
    una e un motor turbo benzina incins predispus la sludge alta e un motor diesel
    una e sa o freci prin bucuresti unde faci 5 km in 30 minute alta e sa mergi pe autostrazile din Italia
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma refeream strict la motorul 1.8T si mersul in Romania, sa zicem un 60% urban si 40% extraurban. :)
    Chiar este necesar pentru protejarea motorului, schimbul la 6000 km ? Macar un 9000-10.000 km ma gandeam ca se poate rula "safe" cu un ulei cat de cat. Se pare ca ma insel.
    Stii ca la nemti, cand baga LongLife, pai LL este nene, il schimba la 27-28.000km. Probabil din cauza asta tot ce ajunge in Romania incep sa bata tachetii, mananca ulei, pica motorul.
     
  17. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    din cauza de sludge( baia de ulei mica si motor longitudinal, turbo benzina racit cu aer doar la primul piston) audi a specificat 5000 de mile interval de schimb si suporta 50% din costuile de de-sludge'uire ( ma rog asta era prin anul 2004) cu conditia sa prezinti facturi de la toate schimburile de ulei)

    Cartea service imi arata ca la aceasta masina s-a folosit LL in perioada 2002-2005 schimb la 2 ani respectiv 20-22000 de km => depuneri, noroc ca se facea perioada de 2 ani si 20.000 de km ca daca statea si neamtul cu schimburile la 30000 de km se alegea praful demult de acest motor.

    In 2004 1.8t a fost scos din sfera long life.

    Cum tot se face anul si revizia, si vad ca nu sar de 5000 de km ... tot trebuia sa il schimb( uleiul si filtrele le aveam pe balcon)

    Total cost 130 de ron manopera 0, linistea psihica de a avea motorul curat=priceless, pentru toate celelalte exista mastercard.

    E posibil ca alti posesori care nu merg prin Bucuresti si merg ceva mai mult extraurban ...sa foloseasca un interval de 8-9000km.
     
    Ultima editare: 19 Apr 2015
  18. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Dragos tu stii mai bine ce e bun pentru masina ta dar totusi 5-6000 km... practic nici nu lasi motorul sa se "obisnuiasca" cu uleiul ala.
    Eu stiu ca cel mai bine e 10.000 km sau daca intr-un an de zile nu ai facut acest numar de km, e bine sa se faca schimbul de ulei la an... ma refer la masina mea de 291.500 km
    Totusi nu cred ca e un lucru rau si la 5.000 de km.... Bafta multa cu masina si sa te bucuri de ea in continuare! :friends:
     
    Ultima editare: 20 Apr 2015
  19. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Avea oricum 11 luni asa ca tot 5500de km ar fi prins maxim.
    Acum m-am vrednicit sa il schimb ca am prins vreme buna si timp liber.
    Cat o sa tin eu masina nu o stea ea cu ulei ars in motor...
     
  20. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Atasez poze cu lucrarea recenta de luni...NU, nu se dezmembreaza doar am schimbat distributia.

    observatii: in afara de curea care avea 5 ani si 35000 de km dar care fusese detensionata de 2 ori ( o data la schimbarea intinzatorului si lantului din spatele motorului, si inca o data la schimbarea simeringului axei de evacuare) restul de piese erau originale ale masinii ( aveau stantate o data de fabricatie).

    Ca impresie generala se mai putea merge 1 an cu aceasta curea, la fel si cu rolele si pompa de apa, toate in perfecta stare la 130.000 de km si 14 ani ai masinii... daca eram mecanic sa imi desfac singurel cand am chef atunci lasam fara probleme rolele si pompa de apa in continuare.

    Asadar cum nu sunt mecanic si cum masina asta va ramane mult timp la mine am ales sa schimb actuala distributie cu :

    Distributie:
    curea contitech
    amortizor de vibratii, rola de ghidare si rola intizatoare NTN SNR
    pompa de apa SKF

    Accesorii:
    curea Dayco
    rola ghidare FEBI
    rola intinzator

    Cureaua de accesorii originala a masinii Contitech cu sigla audi pe ea, avea crapaturi pe interior si era cam intarita (coapta), rola de ghidare la accesorii avea joc, rola intinzatorului de la accesorii avea un inceput de huruit ca si cum nu ar mai avea vaselina la rulment.

    In rest pe partea de distributie-role totul se prezenta perfect, chiar imi pare rau de o parte din piese, le-am pastrat "just in case". Daca e cineva la ananghie cu banii il ajut cu o parte din piese...
     
    Ultima editare: 6 Mai 2015

Distribuie pagina asta