1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8 T

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de drogas, 10 Iun 2013.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O singura remarca: pe viitor foloseste curele Gates sau Dayco in loc de Contitech. Gates a inventat cureaua. Trebuia sa cumperi curea Gates la distributie. Bafta
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Cristi Pentru ca ? Singurele probleme care le-am avut cu curelele de distributie au fost cand am folosit Dayco si Gates in loc de Contitech (fie ele si "made in Romania").
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mai 2015
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Dayco or fi ele prima echipare la italience dar mecanicul meu a avut probleme cu Dayco, sunt cele mai ieftine, si asta spune multe.

    La fel am optat pentru pompa de apa SKF cu elice de plastic, elicele de metal sunt grele descentreaza rulmentul pompei de apa si incep sa curga prematur sau mai rau se descentreaza atat de tare incat se infige elicea de metal in blocul motor si sare distributia de la punct( caz real).
     
  4. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    drogas sfaturi bune de urmat!
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Mai 2015
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    LKN Fiecare este liber sa procedeze in consecinta de asta suntem diferiti si avem opinii diferite.

    drogas vezi ca nu din cauza elicei de metal prea grele s-a rupt pompa de apa. Nu de proaste ce sunt fabrica pune pompe de apa cu elice din metal. La cate pompe de apa cu elice de plastic rupte am vazut eu te asigur ca tot cea de metal este mai buna.

    O seara buna
     
    Ultima editare: 6 Mai 2015
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Cristi ai afirmat ceva, asa ca asteptam motivatia . Ma gandesc ca nu preferi Gates pentru ca are ambalajul mai frumos, sigur sti tu ceva. De peste un an nu prea mai am contact direct cu servisarea autoturismelor si am inceput sa vad ca Gates are din ce in ce mai multi "fani" si nu cred ca pretul e de vina.
    Nu-s asa grele elicele de metal incat sa distruga un rulment drogas.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi urmarit postarile mele ai fi observat ca sfaturile nu sunt rau intentionate si in necunostinta de cauza. Am participat la multe traininguri tinute de catre mari producatori de piese auto (prin prisma activitati pe care o desfasor acum) si tehnologia folosita la ora actuala de Gates si Dayco a depasit de mult tehnologia folosita de Continental.
    Gates foloseste la ora actuala un compozit din teflon in cadrul curelei iar Dayco foloseste fibra de sticla (identica cu fibra optica) ceea ce face ca rezistenta materialului la aceste curele sa fie aproape indistructibila in mod normal. Curelele Gates sunt cele mai scumpe la ora actuala.
    Distributia unei masinii la ora actuala a depasit cateva sute de mii pana se schimba si anii nu mai au importanta pentru ca aceste curele nu mai imbatranesc.
    Crede-ma ca stiu multe, va urmaresc in discutii si chiar daca nu particip la ele asta nu inseamna ca nu ma pricep. Bafta
     
  8. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Atentie ca pompele oem nu au elice din metal ... E un compozit pps ca elicea sa ramana usoara si in acelasi timp rezistenta.
     
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Ai dreptate drogas nu sunt metalice, dar am vazut destule chiuloase distruse din cauza pompelor OEM sau care au folosit tehnologia OEM de la VAG.
    Cristi nu ti-am considerat sfaturile rau intentionate, dar cad spui ca un producator cosacrat care nu m-a dezamagit niciodata in 7 ani cum e Conti e slab ma astept sa imi aduci argumente. La trainingurile alea de producator am fost si eu si stiam de tehnologiile cu teflon si fibra de sticla dar trainigurile si prezentarile de producator sunt mai mult reclame decat training bazat pe lucruri concrete.
     
  10. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Tuning marca Romania, masina gasita lovita in parcare la Gradina Zoologica 1.06.2015. Meseriasul a lovit si a plecat fara sa lase nr de telefon ...

    "Norocul" meu ca sa zic asa e ca mi-a dat-o in incuietoare, daca o dadea intre usi imi strica 2 usi si poate indoia si stalpul sau pragul, asa am scapat cu o paguba de 100-200 de euro in functie de norocul de a gasi o usa pe culoare.

    Se potrivesc usi de B7 in caz ca gasesc ?
     
    Ultima editare: 1 Iun 2015
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potrivesc usile de A4 B7. Bafta.
     
  12. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Nasol..
    Repara buba cat mai repede poti !
     
  13. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Am gasit un donator compatibil la culoare 1.9tdi de anglia ...

    Usa se monteaza azi si sper ca manerul meu sa fie intact si sa nu existe alte stricaciuni ...

    Am rezolvat cu eroarea p1340 necorelare senzori cranckshaft cu camshaft adica necorelare distributie...se pare ca era un dinte sarita de la punct si din martie pana acum am mers asa cu ea... nici mecanicul care mi-a schimbat distributia nu a vazut si si-a facut semne proprii si a schimbat-o fara sa vada ca nu e la punct , acum a remediat si pus-o la punct, masina se infige mult mai bine.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2015
  14. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Cum sa lovesti o masina in halul asta in parcare...pacat.
    Imi pare rau pentru tine, sper sa iti iasa bine.
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Stii cum a pus-o la punct, e ok ca in poza alaturata? cu vagcom ai verificat gradele pt bank 1 / bank 2? intreb pt ca e posibil sa am eu o problema si nu stiu cum sa ma lamuresc.. erori nu am.

    [​IMG]
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La motorul vostru tineti cont de poza 1. Restul nu va intereseaza ca nu aveti V6. Bafta.
     
  17. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Lowlife eu am avut-o sarita de la punct la curea, tot timpoul va sari de pe fulia mai mica unde sunt mai putini dinti adica de la arbore... Personal nu stiu cum a sarit iar pentru check engine aprins am crezut tot timpul ca e ori din cablaj ori vreunul din senzori defecti, nici nu mi-am dat seama ca nu tragea cum trebuie, decat acum cand sunt la semne, 1 dinte se simte.
    Personal nu cred ca poate sari de la punct lantul pentru ca sta pe 2 roti dintate pe 70% din dintii fiecarei roti, e imposibil sa sara peste atatia dinti, o curea se lungeste, pistonul de la distributie se slabeste si nu mai impinge calumea in rola si hop la o frana de motor sare cureaua 1-2 dinti depinde de noroc.

    La distributia pe lant trebuie sa ai 16 zale, mai mult de atat nu ai ce ii face, problema la tine poate fi din lant lungit, padele intinzator tocite sau intinzator care nu mai tine presiunea in el.

    Oricum daca nu ai zgomote suspecte las-o asa, vezi pe forumuri straine poze cu distributia pe lant, la majoritatea nu vine fix pe semne...

    Update- am scapat cu 500 de ron paguba: 400 usa, 50 transport, 50 la mecanic ( ruda), usa vine ok se vede o mica diferenta de culoare numai dintr-un anumit unghi si numai daca e lumina puternica. Oricum sunt multumit ca a scapat incuietoarea intreaga, ca sa poata fi scoasa s-a taiat tabla cu flexul din usa veche...

    I urez nenorocitului care m-a lovit si a fugit sa intre in primul pom pe dreapta si sa isi faca masina zob.
     
    Ultima editare: 5 Iun 2015
  18. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Probabil o sa ramanem fara copaci mai repede decat spera austriecii in ritmul asta! :) Din pacate traim intr-o tara cu multe "specimene" si nu ai cum sa te feresti de toti ...
    Bine ca ai reusit sa o faci cu o cheltuiala mica si a iesit ok.
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce jeguri umane,imi pare rau pt ce ai patit, "bine" ca nu a fost mai grav sa te fi lovit in stalp si implicit in ambele portiere :sadlike:
     
  20. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    gata reparata... a scapat incuietoarea doar stearsa un pic

    Se vede o diferenta de nuanta( usa noua e din 2003 masina mea 2001 iulie) dar mai bine de atat nu puteam sa emit pretentii...
     
    Ultima editare: 7 Iun 2015

Distribuie pagina asta