Hai ca e perfect, daca nu te uiti expres nici nu te prinzi, asta cu usa noua in soare si cu cea veche la umbra
Revin cu alte vesti proaste... In ultimile 6 luni 3 masini din parcare au fost vandalizate de caini : bari roase, cabluri proiectoare roase, numere de masina roase si rupte din suport... Ei bine duminica mi-am gasit numarul smuls din bara fata, am zis ca e un animal cu 2 picioare care a tras de el. De aseara am bara fata roasa de caini la unul din colturile dinspre roata. Se vad urme clare de dinti de caine... a mancat vreo 2 centimetri din ea pe latime si vreo 4 pe lungime... Preventiv voi da cu vaselina pe colturi. Stie cineva daca se poate schimba separat partea de jos ? revin cu poza
Asta e minunatia.. i-am dat cu vaselina pe interiorul spoilerelor pe cant, ca sa ii alunece pe gat plasticul data viitoare,
Se schimba partea de jos separat de bara! Cred ca mai am un spoiler de bara fata ramas de la masina mea.Daca te intereseaza, da-mi un pm.
Partea inferioara se poate detasa de cea superioara 100%, am facut-o eu - e doar clipsata. Din pacate, nu prea le vinde nimeni separat (mie mi-a trebuit doar cea superioara).
Update vreme buna afara..am fost la service la nea drogas pt schimb de ulei, 5700km de la ultimul schimb, maximul de interval de cand am masina, uleiul negru cum se vede in poze si cu puternic miros de ars...o alta premieră e ca filtrul l- am golit si reumplut. E un schimb intermediar fara filtre, care vor fi schimbate dupa încă 5-6 mii de km.
Nu treci pe Ravenol? eu il scot ca nou. Filtrele de aer cred ca ar trebui macar inspectate, sa nu zic schimbate obligatoriu. Eu in 1500km am colmatat un filtru de polen, ma gandesc cum arata ale tale dupa 5700km de capitala
Deocamdata nu trec pe Ravenol, mai aveam pe stoc 5 litri de Motul specific 5w30 C3 504/507 pe care l-am folosit acum, si cum mai am grija si de alte masini ale familiei + ca vreau sa trec de la c3 low ash la full saps... am iar pe stoc Wolf 5w40 5litri vw 502 cu care voi face urmatorul schimb sper prin toamna. Urmeaza acest wolf sa fie testat pe c3 1.4 HDI si pe zafira 2.0 DTI...inainte sa ajunga si la 1.8T. Mi-ai dat o idee cu filtrele... macar sa le verific in weekendul urmator, daca stau bine sa ma gandesc filtrul de aer si de polen nu le-am schimbat nici data trecuta deci acum au ~10 mii de km, filtru de aer am pe balcon , sta langa unul de ulei Mann 950/4 si langa o pompa de benzina SH )), sunt puse langa raftul de 10 kg de scule. PS Balconul meu are ceva special.
Din pacate nu stiu sa interpretez ce ai zis Ravenol VSI e primul ulei necontrafacut, accesibil la pret (acum e 31.25 lei ) si cat de cat renumit pe care l-am gasit. Cu filtrul n-am poza la indemana din pacate. Dupa 1000km prin tara si 500 prin oras, filtrul de polen era INFECT. Oricum cel fara carbon activ e 20 lei, iar filtrul de aer e 30-50lei. si eu am o pompa de benzina pe balcon! pe langa multe altele. La bunici am insa grosul
Eu cred ca un filtru isi face treaba foarte bine 10k km in orice oras din tara asta.Personal schimb tot la 10k km si nu am intalnit filtru murdar pe spate, sau gram de praf dupa filtru. Filtrul de polen este expus si la umezeala.De aici poate ajunge murdar mai repede.
Salut, Nu ar fi noutati prea mari. De la postarea anterioara am mai facut 7000km si inca un schimb de ulei cu wolf 5w40- nu am sesizat nicio diferenta fata de motul 5w30. 23000 km de cand suntem impreuna, distributia din poza are 12.000 km de cand am schimbat o, am vrut sa o admir cat de bine arata ... Mai nou imi face figuri lumina de la o usa.din cauza de... switch din broasca, cablajul de la o boxa face nazuri si nu merge... nu prea am mai avut timp de ea, astept sa se adune mai multe rahatele din astea ca sa ma ambitionez sa o fac, am mai facut un Itp si atat. Intre timp m am reintors la origini cu bicla din poze Zi mi te rog daca ai ulei pe tubulatura de la filtru, suspectez acel diverter valve ca elibereaza vaporii de ulei din admisie.
Sincer lagat la ulei aruncat de DV valve, nu am vazut sa am .. chiar m-am uitat mai bine la masina. cand am facut schimbul de ulei, am si verificat daca am joc in axul turbinei . si nimic.. nu am facut poze ca eram manjit tare pe maini.. :-)
Salve, Cum se comporta variatorul ala ax came de la CSR Tech ? A picat si al meu si I-as lua in considerare pentru tot kitul (lant, intinzator, garniture, etc).
Il am pe masina de 25000 de km de cand l-am pus, motorul functioneaza foarte silentios. Pentru mine e un rezultat bun tinand cont ca alternativa pe original la acel moment costa de 4-5 ori mai mult.
Eu l-am schimbat pe cel original cu un aftermarket care m-a tinut mai putin de un an (dar eu fac in jur de 60.000 de km pe an cu masina). As fi dispus sa incerc si altceva. O sa fac o incercare, pana la urma nu e atat de scump si vad ca sunt certificati ISO TS 16949 - standardul suprem de managementul calitatii in automotive, deci nu cred ca sunt chiar atat de rai. Multumesc.