1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8T (BFB) 2004 - 163CP CVT

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Ioan Cristea, 15 Dec 2018.

  1. Ioan Cristea

    Ioan Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2004 1.8T 163cp
    Salutare tuturor! Dupa ce am citit mare parte din postarile de aici, m-am decis sa imi prezint si eu (a2a) masina: Audi a4 b6 din 2004, dupa cum spune si titlul. Este a doua mea masina, dupa ce am avut o Laguna 2 1.8 16v aspirat. O masina buna, dar cand am aflat ca exista motor 1.8 cu Turbo, mi-am dorit si eu unul. Intai am pus ochii pe Octavia RS 1.8T 180cp....doar ca pana sa ma hotarasc eu, pana sa fac rost de bani, s-au dat toate alea care imi placeau, si m-am si hotarat sa imi iau automata.
    A2a masina care mi-a intrat in vizor, a fost un Passat break, 2.0 TDI 170cp. Eram cat p'aci sa dau banii (mai multi decat mi-as fi permis - 4200) dar dupa o vizita in service am zis mai bine PAS (amortizoare scurse, DPF OFF, km cel mai probabil masluiti).
    Tipul de la care am luat Audi, mai vorbisem cu el, imi spusese ca a rezervat deja masina cuiva, si ca sa vezi, la o zi dupa treaba cu Passatul, primesc telefon: "Stii, mai vrei masina, e de vanzare". Atat mi-a trebuit, mi-am luat bilet de avion Bucuresti-Timisoara, si la sfarsit de saptamana am plecat. Am dus masina intr-un service, am vazut-o cu bune si rele, ne-am hotarat la pret, am batut palma (3100), si pe la 12:30 ieseam din Timisoara catre Bucuresti.

    Acum, sa va spun despre masina.
    -A sosit la mine cu 234.000 km, reali zic eu, tinand cont de uzura volanului / butoanelor de pe clima. Acuma ca nu or fi pe bune...noi sa fim sanatosi.
    -ca nivel de dotare este destul de basic. Are scaune normale, incazite pe fata, pilot automat, cutie CVT - cu mod sport, senzori de parcare spate, si cam atat, in rest nu iese in evidenta cu nimic.
    -estetic, masina se prezinta bine la exterior, mici zgarieturi superficiale, dar si infundata in doua locuri, posibil sa iasa la o indreptare PDR.
    -a avut ceva eroare legata de turbina, eram pregatit sa scot bani sa o reconditionez, dar un super mecanic mi-a gasit ceva furtun rupt, si masina pare sa traga de toti caii acum.
    -de cand am luat-o am reusit sa: ii fac distributia + ulei/filtre, ulei in cutie, modul bluetooth pe radio (functioneaza pe functia CD a radioului), cauciucuri de iarna, dat jos instalatie xenon aftermarket, care lumina foarte foarte prost, am revenit la faruri halogen (phillips extreme vision), acum vad si eu seara ca orice om normal, am cumparat 2 bucati eleroane, le-am vopsit, acum asteapta cuminti in garajul parintilor sa vina caldura, sa le si montez, leduri pe lampa de la nr, bloc de lumini nou (am incercat sa pun doar kit de reparatie, si bineinteles ca am stricat blocul cu totul, asa ca am dat 150 de lei pe unul nou)

    Ce am de gand sa mai fac, in functie de buget/necesitati:
    -cochetez cu ideea de a cumpara un set de jante s-line pe 17, sa le am pentru sezonul cald. As vrea sa stiu de la voi, daca o sa devina masina cu mult mai rigida, momentan sunt foooaaarte incantat de cum amortizeaza rotile pe 16.
    -folie fumurie pe geamurile spate...ceva de bun simt, nu negru mat
    -maneta CB + activare
    -soft
    -exterior S-LINE (asta probabil o sa ramana un vis...multa vreme, e uimitor cat de scumpe sunt elementele s-line)

    O singura hiba as avea cu ea momentan....hai doua. Una ar fi legata de cutia CVT, care imi da niste simptome la rece...sper sa nu se agraveze, si mirosul de la AC, pe care am de gand sa il rezolv cu ceva spuma activa pusa pe vaporizator, prin dreptul filtrului de polen.
    PS: Am 24, sunt din Bucuresti, si sper ca nu v-am plictisit prea tare cu povestile.
    PS2: Poza 3...doua masini frumoase, una cu motor 5.0 , una cu 1.8T.
    PS3: Poza 4 este modulul pt bluetooth ( https://www.amazon.de/gp/product/B072FLLVPN/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 )
    PS4: Poza 5 se vad luminile LED, montate pe la -5 grade, worth 100%.
    Cu asta am terminat, va multumesc daca ati avut rabdare sa cititi pana la capat!

    IMG_20180818_135221.jpg IMG_20180727_115244.jpg IMG_20180929_114713.jpg IMG_20180831_191547.jpg IMG_20181210_155018.jpg IMG_20181201_214432.jpg
     
    Raul_X, Chriss_Deejay, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  2. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Foarte frumoase amandoua, la fel si prezentarea.
    Ma gandesc si eu ca vrei soft, ca este prea mare diferenta de putere intre ele :)
    Multi km fara probleme si sarbatori fericite iti urez!
     
    Ioan Cristea apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut, bine-ai venit.

    C-un benzinar nu se fac extrem de multi km, mai ales daca n-are "gepeleu". Dar exista si exceptii, vazand un VW benzinar 1.6 cu +400k.

    Ok, la cutie.. ai putea incerca un schimb total de ulei facut cu aparatul absolut necesar pentru aceasta treaba (nu te lasa dus cu zaharelul, hai ca-l schimbam cu o pompita ca merge si asa - nu, nu merge si asa la CV automata).

    Pui ulei de calitate, Ravenol conform catalogului (in cazul tau RAVENOL ATF CVT Fluid) sau ceva OEM (!?).

    Bloc de lumini nou - 150 lei, aftermarket 100%. Daca ai probleme cu el, vezi ca poti modifica pe cel vechi, original.. il "rupi" in doua (cu grija bineinteles) si partea din spate cu electronica o folosesti impreuna cu cealalta jumatate (cu butonul rotativ) de pe blocul nou.

    Cred ca esti singurul care spune ca vede mai bine cu bec halogen H7 decat cu un kit xenon pe B6. Totusi, s-ar putea ca acel kit sa fi fost o tiganie ordinara.. In fine.

    BFB-ul e un motor ok, daca ai grija de el chiar daca-l exploatezi mai hardcore, te va multumi. Reviziile facute cum trebuie cu filtre si ulei calitativ. In rest, benzina si voie buna.

    In Bucuresti sigur vei gasi mecanici ce au habar de "benzinare Audi", nu doresc sa intru in discutii interminabile despre acest subiect.

    S-o folosesti sanatos !
     
    Ioan Cristea apreciază asta.
  4. Ioan Cristea

    Ioan Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2004 1.8T 163cp
    @AlexPTB Adevarat...schimbul s-a facut cu pompita, din pacate nu am gasit in Bucuresti pe cineva care sa se ocupe mai serios de cutiile CVT. Ca idee, am fost la kata tehnik, si mi-au lasat un gust amar, a2a oara sigur nu mai revin. Daca nu eram umpic mai "vigilent", m-ar fi taxat cu 650 lei, in loc de 520.
    La blocul vechi, am reusit sa stric cumva jumatatea cu electronica...din cauza piliturii de plastic. Nu mai mergea faza scurta. Am incercat in fel si chip, suflat cu aer...nimic, desfacut bucati, nimic.
    Xenonul SIGUR era ceva tiganie, efectiv, cand aprindeam proiectoarele de ceata, se dubla lumina. Acum macar stau linistit ca sunt in legalitate, si mai si vad...
    Mersi mult de feedback.
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Gasesti lista partenerilor Ravenol din tara (eu ti-am selectat Bucuresti) aici: https://www.ravenolromania.ro/bucuresti/ (nume service, numar contact).

    Schimbul trebuie sa se faca cu acest aparat.

    [​IMG]

    Si sa nu uitam si de filtrul din cutie.

    PS: (putin offtopic) aia da masina, motor 5 L, motor adevarat, nu 2.3 eco"partz" :) (doar nebunia din capul meu, ignorati-ma)
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am trecut eu de la jante 15 la 17 si in afara de tractiune sporita nu e nimic mai bun. As ramane cu ce ai acum fara sa clipesc. Sau pui 18 ca tot cam aia e fata de 17, dar macar arata bine.
    Legat de soft la multitronic... mai bine nu. Eu zic ca ai ales f bine B6 dintre celelalte modele vizate. Nu inteleg pretul platit, dar na. Legat de modificari ezoterice, accepta ideea ca e o masina orientata spre confort si o sa fii foarte multumit.

    S-o stapanesti sanatos!
     
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări pentru achiziție și bun venit in club ! :hi:

    Ai aici destule exemple de A4 B6 suuuper întreținute și cu multe modificări și retrofituri atât OEM cât și OEM + așadar inspirație va fi, acum rămâne buget și timp ! Toate bune !
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Luand-o de la proprietar, ma gandesc ca a testat-o.. daca i-a placut, a oferit. Lumea inca cere bani pe ele, nu doresc sa lungesc discutia raportat la pret. Si eu am platit pe a mea destul, am mai condus-o ocazional local, mi-a placut insa nu era de vanzare cand am intrebat. Mai tarziu am vazut cateva B6.. la niciunul nu mi-a placut nimic, la asta mi-a placut tot (si nu e vorba de dotari ca nu prea a avut). Eram in cumpana B6 vs A6 C5 1.9 AWX/AVF, C5 tocmai nu am cautat ca eram pornit pe B6.. pana la urma s-a stabilit un pret, cam mare dar am luat-o, plus ca stiu proprietarul, stiu c-a avut grija de ea.

    Unii se "scapa" de benzinare ca "(virgula)consuma mult". O masina consuma dupa cum ii dai. Altii ar vrea ca masina sa produca un venit, probabil sa gaseasca bani in rezervor nu motorina/benzina.

    Dupa a spus colegul @Cosmin ZKG gasesti multe B6, multe lucruri facute pe acestea, dupa gustul ficaruia. Cand ai timp, te invit sa arunci o privire si pe topicul meu, dupa ce vezi zecile de B6 mai frumoase :)
     
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Vrei soft, pui alta cutie că oricum daca ii faci soft o sa ai nevoie de alta cutie in scurt timp. Legat de jante, poți să cauți ceva pe 17 dar nu cele de sline. Sunt prea... Monotone.
     
  10. Ioan Cristea

    Ioan Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2004 1.8T 163cp
    Sincer, nu mi s-a parut, si nu mi se pare mult 3000 euro pentru 1.8T din 2004. Una peste alta, important e ca nu imi pare rau de banii dati. De consum inca nu sunt speriat, am condus laguna 1.8 aspirat care lua 14 in Bucuresti...dupa un an am trecut pe GPL ca ma seca la portofel. Cu audi, un plin la drum intins m-a dus vreo 860 de km, care dupa calculele mele ar fi dus la un consum de 7.6, care mi s-a parut super ok... Legat de jante, vreau sa stiu strict daca alea pe 17 or sa imi reduca cu mult confortul gen la gropi, drum denivelat, cred ca stiti ce vreau sa zic. Pana in primavara, trebuie sa ma hotarasc la inca un set de roti...si as fi luat 17 pentru ca imi plac cum arata. Am gasit chiar un set, pe la 550 lei, modelul asta, care imi place foarte mult. Sa le iau?
    s-l300.jpg
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ce pot sa-ti zic ca de la 205/55/16 la 235 45 17 nu e mare diferenta decat daca ai drumuri bombardate. :)
    Iar cat despre modelul pe 17 nu as lua nimic altceva decat jantele de A5 5 spite et 28, cum a avut Catalin pe masina doar ca iti depasesc bugetul cu mult daca te-ai incadrat la 500ron.:)
     
  12. Ioan Cristea

    Ioan Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2004 1.8T 163cp
    @TalosCosmin Mersi, o sa fac o incercare sa vad cum se simt...daca nu o fi bine, trec inapoi pe 16.
     
  13. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Frumoasa masina, si eu am mers pasager in una identica (motor+cutie), doar ca avea max 150k km reali , tot 2003-2004 :)
    Cum ti se pare combinatia motor+cutie fata de ce ai mai avut ?
     
    Ioan Cristea apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    De la 16 la 17 ai plus mare de GRIP, de la 205 la 235 (sau... 225 chiar daca nu este omologat) este o diferenta mare de aderenta. Balonul este suficient de mare pentru drumurile noastre. Conteaza mult si cauciucurile, foarte mult, cati DB au, ce profil au, etc.
     
    Ioan Cristea apreciază asta.
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Daca poti sa le probezi, eu zic sa o faci. Dupa ce am trecut prin 15-17-18-16-15 in ordinea asta, as pune ori 15-16 pt confort, costuri, consum si demaraj, ori 18 la extrema cealalta.
    Cand treci la o janta mai mare nu esti obiectiv, eu cel putin m-am mintit ca e ok, nu e ASA rau etc pana am trecut inapoi pe o janta mai de saraci :)
     
  16. Ioan Cristea

    Ioan Cristea 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2004 1.8T 163cp
    Scuze de intarziere. @Scorpyon cum sa mi se para? sunt foarte incantat. Laguna in sine nu era o masina rea, pentru 2000 euro. Dar imi lipseau multe chestii, peste 120 km/h devenea galagioasa. La audi imi place foarte mult cutia CVT, si ce reprezinta ea. Chiar azi ma uitam, rulam cu 120km/h, pe la 2200 2500 rot/min, si era foarte liniste... Am tot citit ca CVT ar fi cutii "incete"...nu stiu sa compar, mie imi place foarte mult... chiar mai mult decat un DSG.
     
    Scorpyon apreciază asta.
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Multitronic e hulit in mare parte pt ca nu e fiabil, nu doar pt puturosenie. Nici mie nu mi-a placut DSG.
     

Distribuie pagina asta