1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8T Quattro - alt B6 rosu

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 16 Feb 2019.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Salut,

    Va prezint un alt B6 rosu :) denumirea populara am vazut ca e Amulet Red.
    - 06.2001
    - 240-241k la achizitie, istoric audi la zi

    Ca dotari are:
    - xenon
    - scaune incalzite
    - spalatoare parbriz incalzite
    - atat :)

    img1.jpg
    img2.jpg img3.jpg


    Planuri: revizie, cauciucuri iarna, suporti motor, muzica - conector USB, imbunatatit receptie radio care e ORIBILA.
     
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Toate astea au fost facute la aproximativ 241.5k km, deci le bag aici:

    Am lasat-o o perioada nepornita si s-a dus bateria, am pus Banner ~300-350 lei:

    IMG_20181007_143536.jpg

    Motorul mergea foarte imprastiat. Am schimbat bujiile (Bosch) cu NGK BKR6E 6962 (40 lei) si bobine R8. S-au dus 75% din vibratii. Cele vechi aratau OK:

    IMG_20190119_083940.jpg IMG_20190207_165641.jpg

    Am pus ulei Ravenol VST 5w40 (165 lei) si filtru mare Mann W950/4 (34 lei), palnie joja Vaico 12 lei (cred ca e ok) si tija joja Vaico 28 lei (e mai scurta decat cea originala si nu indica bine), trebuie sa iau macar tija OE.

    IMG_20190126_102006.jpg IMG_20190126_102012.jpg IMG_20190126_102041.jpg

    Consumul la primul drum pe DN-uri mers legal + 10km/h fara depasiri a fost 6.85% pe Petrom 95 :)

    Am pus suporti motor 2x Febi 11486, care sunt de B5 1.9tdi. Codul acesta asta e pt partea dreapta. Aceeasi combinatie a pus-o un prieten pe B7 2.0tfsi si mi-a zis ca nu vibreaza. Singura problema la montaj e ca sunt putin mai scurti si mai moi (cred), intrucat se lasa motorul mai mult si suportul antirasturnare trebuie reglat la maxim in sus ca sa nu stea motorul proptit in el. Cu suportii stock era reglat la mijloc-ish. Pt 164 lei vs 1000 lei OE, sunt multumit. Vibratiile au disparut 97.5% :)

    Ceva curios: suportii stock nu erau cursi, aratau 100% OK, insa amortizau o duda.

    Stanga:
    IMG_20190205_142056.jpg

    Dreapta:
    IMG_20190205_143254.jpg

    Am pus cauciucuri iarna Nokian WR D4 195/65/15 - 848 lei, DOT 3218. Sunt foarte multumit, e cam instabila la viteze mari si curbe medii, dar era de asteptat :) la franare si aderenta stau foarte bine.

    IMG_20190206_171213.jpg

    KM actuali: 244.3k :)
     
    Ultima editare: 16 Feb 2019
    Bogdan20cj, Chriss_Deejay, gutza25 și alți 3 apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ma bucur ca ai mărit parcul auto cu o frumusețe roșie ! :) Bag de seama ca toți avem câte o mașina de suflet și tot nu ne lăsam furați de vraja celor noi !
    Felicitări și spor la mentenanța + modificări ! :cool:
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Nu schimbi jantele alea? :haha:

    Sa o folosesti cu placere si sa te poarte km fara probleme! :o:
     
    lowlife apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Interesantă ideea cu suporții. La B5 1.9 când am montat suporți Febi, vibra mai tare ca și cu cei OE obosiți. Nu știu dacă "s-au mai lăsat" că am vândut mașina.

    Felicitări pentru scufiță, puțin cam porno, dar ai de bricolat!
     
    lowlife apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pt mine e perfect B6 la dimensiuni si motor. Am incercat sa scap de vechituri cu B8 si nu am reusit, de cele si mai noi nu mai zic nimic :)

    Trebuie sa le schimb ca sunt ovale :( mersi.

    @paul14: un prieten ii cumparase pt B6 1.9tdi, insa ii vibrau geamurile. Cica era posibil sa nu fi fost asezati bine, nu calca motorul bine sau ceva de genul. Pana la urma a dat vina pe suporti si a pus SH OE.
    Au ajuns provizoriu pe un B7 2.0tfsi unde nu faceau mutre, astfel ca mi-am luat si eu un set. Am lasat motorul la ralanti cateva minute cu ei nestransi "sa se aseze", am strans, sunt ok :)
     
    gutza25, paul14 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    245k - pus jante 7J 15" :) e mai putin wobbly.

    IMG_20190303_061328.jpg
    IMG_20190302_185150.jpg
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    247k km - schimbat uleiul cu Mobil1 ESP 5w30, filtru mare Mann w950/4. Am vorbit cu @Chriss_Deejay, el stiu ca are mai multi km si e multumit de 5w30. Motorul se aude f bine (desi am inteles ca asta nu e un criteriu de evaluare) :) si in plus urca in ture mai usor.

    Schimbat mizeriile de joja Vaico si palnie Vaico (40 lei) cu unele OE (80 lei): 06B115611R + 06B103663G. Plus un buson golire care nu stiu sigur daca e pt masina mea, dar a mers (11 lei): N 90813202.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Surubul ala este universal la tot grupul VAG indiferent de marca si motorizare modele fabricate pana in 2015 pentru ca de atunci au aparut busoane de plastic la toate masinile din grupul VAG, busoane = suruburi care se schimba obligatoriu de fiecare data cand se schimba uleiul deoarece nu se mai poate monta cel vechi inapoi. Au inventat ei o chestie sa-ti mai ia banii. Bafta.
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ziceam asta deoarece n-am reusit sa gasesc un cod in ETKA, iar pe unde mai dibuiam eu coduri am vazut si N 90813201 (5lei), si N 90813202.
    Povestea cu buson de plastic a trait-o mecanicul, e in top 3 "sa vezi ce au mai facut astia" :)
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Daca imi aduc bine aminte, diferenta dintre cele doua coduri de busoabe/suruburi o reprezinta faptul ca unul are magnet si celalalt nu. Aveam notat intr-un xlsx cele doua coduri, trebuie sa verific. Ti-a venit cu tot cu saiba?
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Da, toate pana acum au venit cu saiba (nu mai stiu ce coduri am luat). Saiba e mai mica decat filetul, nu se poate scoate.
    Daca l-am luat pe cel scump, ma astept sa aiba magnet! :)
     
    Ionut.Florin apreciază asta.
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @lowlife : saiba se poate scoate, cu putina indemanare. :-)
    PS : De cand s-a inventat pompa de extras ulei, mai folosesc busonul doar o data la 2-3 schimburi. :-)
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    249.8k km - schimbat rulment dreapta fata, FAG China 230 lei. Pe cel de pe masina nu am gasit cod/producator.

    fag.png

    Referitor la ultimul schimb de ulei, e foarte tare 5w30. Motorul merge mai linistit (fara vibratii la rece) si e mai silentios. Consuma si mai putin :) o sa raman pe 5w30.
     
    Chriss_Deejay, DonDoneL și t_qua77ro apreciază asta.
  15. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pune si tu mai multe poze interior/exterior, lasa rulmentii ;)
     
    turbo_diessel apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    N-am ce poze sa pun, e bubuita pe toate partile de cand a intrat in tara :( si la asta chiar nu mai stau sa revopsesc toata ziua.

    Iar la interior ma gandeam sa ii pun niste scaune sport, dar nu am gasit decat gri si arata ca dracu pe interior crem. Sau am gasit crem de C6, dar nu merge bancheta si nici scaunele fata nu prea imi plac.

    Aceeasi chestie cu volanele - gri sunt fff rare si sunt in stare deplorabila, dar scumpe. Iar de B8 tesite nu am vazut gri. Asa ca probabil ramane cu volanul stock (plastic care arata ca nou), care e super marfa pt mainile mele, pe piele imi transpira rau.
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    252,450km: schimbat uleiul, tot Mobil1 ESP 5w30, bujii Denso cupru, filtre Hengst.
     
    Chriss_Deejay și smurff apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am zis ca in asta nu bag bani, dar am gasit un set de trimuri bestial. Doar ca e de pe masina cu cutie automata.
    Trimul de schimbator pare mai "plin" decat cel de manuala, pot sa-l pilesc pt masina mea?

    trum.png
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Am avut eu pe mana unul de cv automata. E putin mai lung si mai ingust decupajul in comparatie cu cel de manuala. Pana la urma am renuntat si am cautat unul de manuala. Nu mi s-a parut o treaba prea ok.. Poate altii au facut aceasta modificare si te pot indruma, eu unul nu am facut-o. :) L-am luat la pachet cu trimurile de pe bord, de pe usi si scrumierele. I-am spus vanzatorului ca e de automat si nu mi-e bun, ca il rog sa-mi dea de manual. Mi-a dat cu "seen" si m-am impacat cu ideea.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Trebuie sa faci din doua una.
     

Distribuie pagina asta