1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 avant 1.9 TDI AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Raul_X, 26 Sep 2017.

  1. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Cum spune si in titlu, este vorba de un A4 B6, din 2003, 1.9 TDI de 131 cp, cod motor AWX, avant. Are 4 geamuri electrice, senzori parcare spate, pilot automat, clima, suspensie sport (are si ceva reglaj dar inca nu m-am lamurit daca pe inaltime sau doar de duritate), jante pe 18.

    O sa mai am putin de bibilit pe ea una alta (gen sa cumpar alte scuturi, sa rezolv senzorii de parcare si alte maruntisuri), dar pe parcurs se vor face ele. Intai trebuie sa o inmatriculez si mai mult de atat sa vad cum o pot ridica putin (se vede si in poze ca e destul de joasa) incat sa nu ma trezesc ca dau aia cu ea de pamant cand o baga pe role la RAR.
     
    Kspic apreciază asta.
  2. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut si bun venit!

    E frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si fara multe evenimente!
    Un lucru de mentionat: masina nu e S-Line, documenteaza-te aici pe forum despre ce inseamna S-Line.
    Un sfat: scapa de sticker-ele cu logo-ul Audi si cele S-Line.
     
  3. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Interior stiam ca nu e S-Line, dar acum ca ai adus in discutie, doar suspensia sport ma facea sa cred ca o fi S-Line, oricum pentru mine nu are importanta, nici nu a fost un motiv in plus sau in minus sa iau masina.
     
  4. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salut! Ce este S-line pe masina asta? Intreb si eu. Vezi ca bisnitarul nici macar nu a pus corect sigla de pe grila fata.
    Scapa de drl-urile alea China, de jantele alea oribile si da jos toate siglele alea, ca nu au niciun rost pe masina.
     
    alanb1 apreciază asta.
  5. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    DRL-urile alea vor zbura, deja le-am deconectat de la instalatia electrica si siglele alea de S-Line pleaca. Jantele imi plac mult mai mult decat cele de pe masina ta care nu le-as pune pe masina decat poate iarna. Doar o chestie de gust. Faptul ca tie nu-ti plac nu inseamna ca-s oribile. ;)

    S-Line se pare ca sunt doar siglele care o sa le dau jos. Deci e A4 clasic, non S-Line. Sa-mi fie cu iertare ca am scris cuvantul magic S-Line in primul post. :)
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    welcome!
    La B6 S line exterior nu difera de normal. Singura diferenta consta in suspensie. arcuri, amortizoare, bare de torsiune si strut bar, toate OE.
     
  7. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ba cum sa nu difere, bara fata, bara spate, bandouri, toate sunt diferite. Un simplu search dupa B6 S-line pe google images e edificator.
    Si apropo, initiator, nu poti compara niste jante originale destul de rare cu niste ieftinituri AM care se indoaie la prima groapa si pe care le gasesti la orice magazin care vinde anvelope.
     
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Bine ai venit.
    Daca masina are suspensie S-line atunci este normal sa fie asa "coborata".Sincer nu cred ca ti-ar fi placut mai mult stock..cand "bagi capul intre roata si aripa" :).Eu am suspensia S-line si de 3 ani nu pot sa ma plang ca atinge pe undeva..cel putin cu jantele pe 17"...iarna trebuie mai multa atentie cu jantele de 15/16" dar este ok..atata timp cat nu faci off road :).
    Referitor la jante,embele..etc cum ai spus si tu gusturile nu se discuta pana la urma este masina ta si faci cum iti place.

    Nu vreau sa poluez topicul tau dar referitor la ce spui @rotitza S-Line bara fata/spate+ bandouri inferioare usi sunt identice ?sau alea fac parte din categoria Sport?

    Bafta
     
  10. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Sa depasim treaba cu S-Line va rog. Am gresit eu cu S-Line acum m-am lamurit. E o masina normala cu suspensie sport ... atat.
    Jantele de iarna vor fi originale pe 16", iar la un moment dat intr-un viitor probabil mai indepartat jantele de vara vor fi originale pe 18". Voi da jos si drl-urile respective, si siglele cu S-Line ... vreau un look cat mai clean, singura chestie care va ramane - foliile pe geamuri.
    Acum urmeaza inmatricularea, schimbul de kit distributie si ulei + filtre, covorase + tavita portbagaj de cauciuc, reparat senzorii de parcare, reparat manerul de la portbagaj (nu se deschide, probabil melcul e dus sau actuatorul) si alte mici chestii.
     
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Desi e offtopic am sa raspund colegilor.
    Vorbim aici strict despre platforma A4 B6!

    Echiparea exterioara S line, asa cum am scris si mai sus este formata doar din suspensie si jante pe 17"
    Audi-a4-d-7.jpg

    Dupa anul de gratie 2004, an in care uzina din Ingolsadt, a incetat vanzarea acesei platforme pe piata europeana, dar a mai vandut acest model pentru aprox. 1 an catre Anglia si America, au decis sa infrumuseteze masina cu un nou kit Sport denumit USP (ultrasport edition), pentru a face mai atractiva cumpararea unei masini vechi. Sa ii spunem un soi de mini "facelift". Pachetul includea si roti S line 18".
    header.jpg

    De aici apare si confuzia multara a ceea ce presupune o echipare S line pentru o masina A4 B6.

    Q.E.D.
     
    Ultima editare: 26 Sep 2017
    z1daru, Gabi_KGT, cristi84 și alți 6 apreciază asta.
  12. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Nu vreau sa fiu carcotas, dar la cele S-Line se pare ca partile inferioare ale barilor fata-spate vin in aceeasi culoare cu masina, nu negre.
     
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    :) Spoilerele inferioare au fost vopsite in culoarea caroseriei pe toate masinile B6 incepand cu anul 2004. ;) Nu constituie un element distimctiv echiparii S line...
     
  14. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Am observat ca roata mea de rezerva e de tabla pe 17 ... am ramas surprins.
    In alta ordine de idei marti urmeaza un schimb de distributie si de ulei + filtre in prima faza. Vedem e parcurs ce si cum.
     
  15. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Intre timp am schimbat uleiul + filtrele, distributia, kitul de ambreiaj + volanta, am dat jos siglele cu sline + drl-urile. Am luat un set de jante pe 16 originale de A4 B7 pentru rotile de iarna (urmeaza si cauciucurile). Saptamana viitoare o inmatriculez si apoi mai vedem ce urmeaza.

    Nu am poze cu jantele achizitionate dar modelul e cel din poza atasata.
     
    alanb1 și coco_catalin apreciază asta.
  16. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    De la ultima postare am facut cam 15.000 km fara probleme prea mari.
    Am schimbat uleiul + filtrele (uleiul folosit e Valvoline Synpower MST C3 5w40, tin sa multumesc colegului Kspic pentru recomandare), un capat de bara, un brat superior dreapta fata, si alte chestii marunte care nu mai mi le amintesc.
    Pana la urma am luat 2 seturi de jante identice (ca in poza din postul anterior), unele pentru vara unele pentru iarna (ambele pe 16") si am pus suspensie normala (dupa un B7) in locul celei sport si lupe bixenon tip morimoto + becuri xenon H1 de 4000 k.
    Am dus masina la o inspectie rapida (ma pregatesc de iarna) si singurele probleme aparute au fost un senzor abs la roata stanga spate (apare abs + esp aprins in bord) si EGR-ul care murdareste cu ulei/vapori putin prin jur (masina nu consuma gram de ulei intre schimburi desi in bord are vreo 275.000 km).
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Superbe aceste jante pe 16", intr-adevar sunt mult peste ce am avut eu pe fostul A4. Si felicitari ca ai luat un set si pentru vara, schimba masina total acest model de jante, mai ales cu suspensia 1BA care este un real plus fata de suspensiile sport.
    EGR-ul ala care "doar murdareste putin cu vapori prin jur" te sfatuiesc sa-l lasi asa, sa stii ca nu exista niciun risc sa ajunga ulei la electromotor si sa ramai in drum.
     
  18. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Nu imi plac asa mult jantele ca aspect. Am cautat jante originale de B6 pe 16" (aliaj vara tabla iarna) dar le-am gasit astea de B7 la 100 respectiv 125 euro setul. Am trecut de varsta la care eram pasionat de retrofituri, de aspectul masinii. Acum e doar un mijloc de transport.
    Suspensia normala e mult peste cea sport care am avut-o eu pe masina (era ceva suspensie sport reglabila aftermarket noname, daca era originala nu o schimbam).
    EGR-ul il voi curata zilele astea si daca treaba ramane la fel voi lua unul nou Pierburg.

    Mersi de mesaj.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba si oringul acela de cauciuc cand cureti egr-ul. De multe ori are efecte foarte bune, am constatat personal asta.
     
  20. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Multumesc frumos de sugestie. Il voi schimba si acela. Sper sa am timp weekendul acesta daca nu, celalalt sigur.
     

Distribuie pagina asta