1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 Avant QUATTRO

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CosminSt, 12 Feb 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Va salut. De cateva zile sunt si eu posesor de Audi, masina care cu fiecare km imi place tot mai mult. Nu m-am gandit niciodata ca o sa il cumpar, intrucat de luni bune am tot cautat BMW 320d. In cele din urma am gasit unul pe placul meu din toate pct de vedere (km, stare tehnica, optica, dotari), dar proprietarul a fost neserios si nu l-am mai cumparat. Destul de dezamagit, am plecat prin targuri sa vad ce mai gasesc, uitandu-ma dupa Bmw, bineinteles. Dar am vazut pana la urma un break dragut, insa purtator de inele pe bot. L-am analizat, am intrat in el, am dat o tura. Mi-a placut fenomenal de mult, asa ca am venit cu testerul, l-am verificat si a doua zi l-am luat. Ce pot sa zic in cei aprox. 250 de km pe care i-am facut cu el e ca intr-adevar quattro e fenomenal. Asa, si ca sa inchei cu povestiile, sa va dau si detalii:
    Dotari: volan+schimbator sport
    Stopuri pe led
    Interior beige
    Pachet lumini
    Subwoofer fabrica
    Oglinzi pliabile electric (cum aflu daca sunt incalzite?)
    Webasto (nu are telecomanda sau ceas programator..Cum se foloseste?)
    4 geamuri electrice
    Full airbag, inclusiv lateral spate.
    Si in rest optiuni clasice, reglaj faruri, lupe, inchidere centralizata, etc.
    Pana sa o inmatriculez, trebuie sa ii fac revizia(ce ulei? 5w40 sau 5w30), sa schimb un brat superior pe dreapta fata, motorasul de la stergatorul spate si sa schimb distributia, care n/am nici o idee la cati km trebuie schimbata(la bmw e pe lant). Totodata are si un senzor de temperatura defect si nu se incalzeste motorul.
    La interior ce nu-mi place, volanul cam uzat, sper sa il pot vopsi sau imbraca.
    Ca singura problema pana acum, am observat ca la prima pornire dimineata, da un puf de fum alb cam 5-6 secunde si merge neregulat, parca da sa moara, dar dupa isi revine si merge fara probleme. Motorul e 1.9 avf 131 CP.
    Planuri de viitor: jante pe 17 s-line
    Macar bara spate s, cu 2 tipsuri stanga/dreapta daca tot are doua evacuari.
    Faruri cu lupe bixenon+spalatoare.
    Astept pareri, critici, idei, etc. Multumesc! Pana atunci, o poza facuta la repezeala cu interiorul, si peste cateva zile urmeaza o sesiune foto completa:
     
    Ultima editare: 12 Feb 2015
  2. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Frumos! succes la proiectul bi-xenon!
     
  3. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Mersi. E spre inceputul listei la prioritati, ca farurile pe care le are acum sunt destul de chioare si circul destul de mult noaptea.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Asteptam mai multe poze. :D

    "Nu se incalzeste motorul" Asta a fost cea mai tare :)) Motorul se incalzeste doar ca nu iti creste apa in bord, trebuie sa schimbi sonda de temperatura, este relativ ieftina 60-70ron.
    Nu te sfatuiesc sa vopseti volanul, se va curata extraordinar de urat, o retapitare la un baiat priceput si iese ca nou.
    Puful de fum alb la pornire si fluctuatii la ralanti pot fi cauzate de EGR, eu zic sa il verifici.
    Distributia se schimba la intervalul 90.000 km sau 4 ani. Apropo, cati km are acum, 27x xxx ? Sau nu vad bine ?
    Daca circuli mult pe distante scurte cu motorul rece, pune 5W30, are proprietati de ungere mai bune la rece. Daca faci mai mult drumuri lungi, sau motorul ajunge la 90 grade pe distantele facute, mergi pe 5W40.

    Urgent fa ceva sa astupi gaurile din plansa centrala, cele ptr. car-kit. Te zgarie la ochi.
     
    Ultima editare: 13 Feb 2015
  5. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Multumesc de urari. O sa urmeze si pozele cat de curand. Distributia a fost schimbata in ianuarie 2011, la 201k. Oricum, apropo de ea: care e treaba cu acel amortizor de vibratii? Trebuie schimbat si el sau poate fi inlocuit ulterior? Km se vad bine, 272000.
    Cat despre gaurile de la suport telefon, da, trebuie astupate Nici mie nu imi plac, insa nu stiu sa existe capacele ptr ele si suportul nu l-as mai pune inapoi. O sa curat egr-ul, care oricum trebuie dat jos ca are o garnitura care zemuieste niste ulei. Sper sa dispara problema.
     
    Ultima editare: 13 Feb 2015
  6. Alex alex

    Alex alex 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Craiova - Slatina
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0 2007 3.0 ASB Audi a4 , awx 1.9 131 cp , 2001
    Sa o stapanesti sanatos ! :) Asteptam mai multe poze:)
     
  7. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Sa o stapanesti sanatos! :)
    In legatura cu volanul,eu l-am vopsit pe al meu (e negru) cu Vopel.E o vopsea pentru produse din piele,disponibila pe maro,negru,gri si alb.
    Eu sunt multumim de rezultat.L-am vopsit in urma cu un an si tot la fel de bine arata.
    Depinde cat de uzat este volanul.

    Asteptam mai multe poze.
     
  8. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    O sa postez si cu volanul poze mai detaliate. Sunt curios daca are vreun coleg un volan maro vopsit si cum s-a mentinut dupa 1 an sau mai mult.
     
  9. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Si o poza facuta rapid cu telefonul.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2015
  10. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    De cand n-am mai scris, am reusit sa inmatriculez masina, avand o surpriza placuta la ANAF, taxa calculata de ei fiind mai mica decat ce calculasem eu. Am curatat EGR'ul,l'am etansat cu silicon si acum nu mai zemuie pe nicaieri, am schimbat sonda de temperatura si as vrea sa duc si injectoarele la o curatare cu ultrasunete. Momentan, din lipsa de fonduri, am montat un kit de xenon simplu 5000k. Imbunatatirea la drum e sesizabila, insa acum parca nu prea imi mai vine sa dau faza lunga. A urmat un drum la Bucuresti, unde Audila a primit o resoftare de la WPP Performance, momentan diferenta fiind nu mare, ci foarte mare. Astfel mi-am dat seama ca franele de pe masina nu prea mai fac fata cu brio, asa ca va urma cat de curand un upgrade cu frane de 3.0tdi b7. Pe drum am "beneficiat" de o pana binemeritata, dar am avut noroc si s'a putut rezolva, desi vremea nu era deloc prielnica ptr schimbat roti. Deocamdata doar atat si cateva poze.
     
    Ultima editare: 2 Mai 2015
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Scuzati postul, dar nu mai pot edita mai sus. Stie cineva daca bandourile de jos, de pe usi sunt la fel la Avant ca.la sedan? Daca da, cum se demonteaza?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se potrivesc de la Avant la berlina. Au un surub in capat, il desfaci dupa care glisezi bandoul.
     
  13. v.b

    v.b 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2015
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A4 B9, 2.0Tdi 150Cp, 2018
    Bine ai venit in Club Audi.

    Foarte frumoasa masina, sa te poarte sanatos si sa ai parte de cat mai putine interventii la ea, deloc chiar.
    Imi poti spune cat a fost taxa de prima inmatriculare? Am si eu masina exact la fel inafara de quattro si urmeaza sa o inmatriculez.

    Merci...
     
  14. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Multumesc, si eu sper sa nu apara probleme. Sa o stăpânești sanatos si pe a ta si sa te bucuri de ea. Pai mi-a iesit la RAR cu 165g CO2 si taxa a fost 3933 de lei.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2015
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Bine ai venit! Felicitări pentru mașina, baftă la modificări în continuare!

    Până pui bara de S4 pe spate poți pune fusta de 1.8T și tipsuri . Când vei pune ulterior pe cea de S4 nu va trebui sa mai modifici nimic.
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Felicitari pentru masina, arata foarte bine!
    Ai idee cu ce presiune mergi cu noul soft?
    Bara de S4 este cu ~2cm mai bombata ca bara stock, deci tipsurile vor fi in interior(vezi topicul meu pentru poze)
     
  17. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    arazvan2002, nu as face investitia de doua ori, mai bine as decupa din fusta mea. Multumesc de primire. Catalin, nu stiu sa iti spun, insa pot sa fac un log cu vcds sa vad cam pe unde e. Softul e facut custom, cum am vrut eu, cu turbo sa intre din ture mai joase si foarte constant, incepe sa tragă din ce in ce mai tare o data cu cresterea turatiei. As fi vrut sa il fac pe dyno, sa vad exact cat scoate si cum arata curbele de.putere si cuplu, insa din pacate nu are stand ptr quattro. Legat de bara, incep sa ma gandesc serios doar la fusta de s-line, din motive financiare. Evacuarea.o voi face dupa ce pun bara. Pana atunci, mi-am comandat ceva mic, dar de efect... bandouri usi S-line. Urmeaza poze dupa ce imi vin si le montez.
     
  18. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Din pacate a fost o neintelegere cu vanzatorul, el avand de fapt bandourile de pe mijlocul usii. Asa ca, in continuare caut sa cumpar aripioare usi s-line.
     
  19. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Dupa esecul cu aripioarele si o licitatie pe e-bay ptr o fusta spate s-line pierduta, planurile mi-au fost din nou stricate de o problema: furtunul hidraulic dintre pompa de servo si caseta si-a dat ultima suflare. Cum unul nou e f scump, am fost la o firma de hidraulice unde mi-au confectionat un furtun aproape mai bun ca unul original. Cum spatiul de acces e foarte mic, avand si webasto, a durat destul de mult schimbul. Dupa ce am schimbat si lichidul si urmat toata procedura de aerisire, pompa a ramas totuși cu un sunet accentuat si vibratii in volan...am inteles ca este normal sa faca asa o perioada pana se aeriseste complet, insa nu sunt sigur de asta. Daca cineva imi poate spune daca e normal sau ar trebui sa imi fac griji, as ramane recunoscator.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aerisirea se face in cateva secunde, nu trebuie sa se auda nimic. Trebuie furtun original nou sau SH. Citeste topicul despre servodirectie din aria dedicata tipului tau de masina.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta