1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 Avant QUATTRO

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CosminSt, 12 Feb 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Mulțumesc de aprecieri!
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru masina si bravo pentru intretinere!
    Motorul este stock?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    CosminSt apreciază asta.
  3. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Are doar soft. Am vrut sa ma apuc de niste upgrade-uri mai mari (turbo 2.7, injectoare ARL, fmic, etc), am mai discutat cu @arazvan2002 despre asta, insa cand a trebuit sa pun ambreiajul nu prea am reusit sa gasesc ceva potrivit care sa tina puterea... Cei de la Clutch Masters nu au mai raspuns dupa ce mi-au facut o oferta de fx250 ptr 1.8t in loc de 1.9tdi, volanta simpla nu vreau sa pun, despre Atix am auzit multe lucruri nu foarte promitatoare si nu-mi confereau incredere, in Ungaria nu il puteam trimite ptr ca nu aveam unde sa tin masina desfacuta cat timp dura operatiunea si alta optiune care sa tina macar 450Nm nu am gasit (avand in vedere ca pe cel vechi l-am prajit intr-o saptamana numai dupa soft). Asa ca in cele din urma am decis ca ramane doar cu soft, ptr ca era păcat sa fac niste investiții de care sa nu pot profita din cauza ambreiajului. Vreau sa o aduc estetic si tehnic in stare cat mai buna momentan, dar ma blochează culoarea si piesele greu de gasit... Interior sport swing grey (posibil si cu incalzire, desi e doar un moft de care nu simt cu adevarat nevoia), care am nevoie sa fie de avant, pentru ca am nevoie si de bancheta spate, eu avand tapiteria cu linii si tot ce se gaseste fiind cu buline, nu vreau sa pierd posibilitatea de a pune ruloul la portbagaj, care se prinde de spatar si exista doar la Avant,desi e posibil ca un tapiter sa imi poata muta materialul de pe spatar, insa nu m-am interesat inca anume referitor la acest aspect, volan aceeasi culoare (sau pe cineva care sa mi-l poata imbraca pe al meu asa), bara fata USP (azi apare anuntul si azi degeaba scrii sau suni, ca nu mai e bara), aripioare S-line (majoritatea care apar sunt lovite, ciobite, crapate si/sau supra-evaluate), Navi Erisin si ceva ce aveam eu in plan cam de cand am masina, faruri cu bi-xenon, dar la care nu prea sunt impacat cu kiturile after-market. Mi-as dori si faruri cu interior negru, cum vin cele originale, insa nici n-as vrea sa ma apuc de montat auto-leveling, dar nici nu vreau sa dezlipesc farurile mele si sa le vopsesc... E un conflict intre eu si mine referitor la acest aspect, plus alte cateva "maruntisuri", cum ar fi servotronic, pe care o sa il pun dupa ce voi gasi sa il testez pe o masina, mai ales ca am putin joc in caseta mea, amortizoare noi si inca un "upgrade de întreținere" pe care il voi face la sf saptamanii si despre care voi posta impreuna cu feedback. Pe viitor, o sa mai vad ce fac legat de putere, poate cand o sa cada turbina noua o voi inlocui cu una mai potenta sau o voi face hibrid sau voi gasi o solutie ptr ambreiaj si voi putea continua upgrade-ul de putere integral.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2017
    Stefan apreciază asta.
  4. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nu cred ca ai prajit ambreajiul din cauza softului adica se intelege asta daca ambreiajul era nou si de foarte buna calitate odata cu resoftarea si atunci da poti da vina pe putere.

    Daca el era pe masina si avea ceva km atunci poti pune vina pe uzura si softul+probabil noul stil de mers a ajutat la asta (prajirea ambreiajului) .

    Spor la modificari ca ai o masina frumoasa.
     
  5. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Mulțumesc! Bineînțeles ca avea si ambreiajul uzura lui, dar ultima suflare si-a dat-o dupa soft, ptr ca inainte nu schita nici un semn ca ar fi fost pe duca. Oricum quattro toaca ambreiajul mai tare si ce voiam sa evidentiez e ca absolut sigur ambreiajul stock nu avea cum sa tina 490-500Nm cu ~230cp.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  6. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astăzi am scapat de tremuratul clasic de Tdi PD prin schimbul O-ringurilor de la injectoare. M-am liniștit si cu axa, care are o uzura normala ptr km masinii, dar nimic ingrijorator. Injectoarele au fost reglate la 225 de grade, având in vedere ca la 180 de grade se regleaza cele de 2.0tdi si pana la aparitia "meseriasilor" aceasta a fost valoarea la AVF. Am pus si garnitura noua la capac si am scapat astfel de mizeria de pe la motor. Momentan sunt foarte mulțumit de rezultat. Porneste impecabil si nu mai tremura deloc, nici la cald, nici la rece.
     
    Cosmin ZKG și Stefan apreciază asta.
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cum ai reglat injectoarele, ce metoda?
    La AJM le-am reglat cu un subler de 400mm avand ca referinta cota "a" (marginea chiulasei) si distanta pana la piulita injectorului. Porneste exemplar si valorile pe injectoare sunt mici, intre -0.5 si 0.3. Tot atunci am schimbat si reglat suruburile (stift filetat mai exact) din capul injectorului, cele care deschid.
     
  8. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Injectoarele s-au reglat cu cheia dinamometrica si ceas comparator, dupa ce s-a adus fiecare injector in punctul maxim atacat. Si eu am schimbat si suruburile din capetele injectoarelor. Valorile sunt f bune, desi e posibil ca 2 sa fie putin obosit. Dar momentan mai scade si spre 0.29 -0.35, deci nu imi fac griji.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Ceas comparator nu am avut, din pacate, pentru a masura punctul maxim inferior, am luat ca reper punctul maxim superior al camei.
    Valorile daca se mentin asa e foarte bine, nu ai motive sa mai umbli. Eventual, poti sa verifici avansul si daca mai trebuie reglezi acolo, se modifica usor si valorile injectoarelor. Dupa ce am pus distributia avansul era -3,3° si apoi l-am reglat la 0,6-1,1°.
     
  10. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Era reglata dupa ce am pus distributia la 0 - 0.6. Acum am vazut ca variaza 0-0,6-1,1. O sa o duc mai aproape de 0 stabil, sa vad cum se comporta.
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    In procedura din ELSA scrie ca se regleaza la 180* desi poza arata 225, probabil la update-ul procedurii au schimbat doar textul nu si poza.
    Am atasat si documentul. Cred ca 225 a fost setat initial pe primele PD-uri.
    Avansul nu poate fi reglat in pasi asa mici, ex 0.1 grade. Daca il setezi pe 0.0, nu va sta perfect asa, va oscila ori la -0.6 ori la 0.6, asa ca nu iti bate capul cu asta prea tare.
    Valorile pe care le ai acum sunt foarte bune pe injectoare asa ca stai fara griji.
     
    lowlife apreciază asta.
  12. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astazi mi-am facut niste timp si am reușit sa schimb amortizoarele care asteptau de o săptămână in portbagaj... Am mers pana la urma pe Bilstein b4 S-line fata si kayaba excel-g pe spate (pentru ca nu am gasit B4 s-line ptr spate si din review-uri, Kyb pareau sa fie cele mai dure... Si chiar sunt ce trebuie). Momentan sunt foarte mulțumit de feeling, e mult mai rigida fata de amortizoarele stock (care erau si cam obosite, ce-i drept), sta mai bine pe drum si abia aștept sa am un drum mai lung de facut sa vad cum se descurca și acolo (Mai ales ca acum isi pot face treaba corect si arcurile h&r). Am masurat amortizoarele mele cu cele Bilstein si, desi am auzit ca ar avea talerul mai jos cu 0.5cm, corpul lor este identic si talerele stau exact in acelasi punct. Am uitat sa fac poze comparației, insa mai scurta este tija amortizorului la B4 S-line, aceasta neavand de altfel nici o influenta asupra dropului(garda la sol ramanand totodata la fel ca înainte). Per total, ca prima impresie, le recomand oricui vrea o îmbunătățire si un feeling mai sportiv, fara sa piarda din confort mare lucru. Si doua poze "before" and "after".
     
    paul14, Stefan, alanb1 și încă o persoană apreciază asta.
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Tija mai scurta influenteaza, pentru ca iti va tine mai comprimat arcul.
    Ca sa vezi cat conteaza inaltimea la amortizor ridica masina de o aripa cu o singura mana si deja vei avea 0.5 cm in plus minim
     
  14. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Da, daca arcurile sunt comprimate de amortizor. Nu e cazul la mine, ptr ca arcul sta la fix, nici nu e nevoie de presa. Deci irelevanta lungimea tijei.
     
  15. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    După vreo doua luni in care a stat degeaba, din lipsa de timp, am reușit sa montez si fusta de S-line, vopsit bara si pragurile la culoare si achiziționat si aripioarele de pe uși S-line. Urmează sa fac o grila centrala mai potrivita si sa o schimb pe cea de pe capota cu una de S4, insa momentan, asta e rezultatul.
     
    Chriss_Deejay, alanb1, coco_catalin și alți 5 apreciază asta.
  16. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am pus si cupra lipul (mai demult, ce-i drept) si astazi a venit si grila de S4. Stau si ma gandesc daca sa pun si sigla cu S4 pe grila sau nu, ca parca e cam sec asa fara nimic pe ea, mai ales ca pe cealaltă aveam"quattro". Cam asa arata.
     
    Stefan, Chriss_Deejay, mihaicristian și alți 3 apreciază asta.
  17. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Au venit, intr-un final si un set de scaune sport, care in combinație cu ale mele au făcut un mix perfect (sertarase, plase spatare, ski sac, cotiera cu cup-holder + cele clasice, suport serios lateral, pernițe femur, reglaj șezut si, datorita colegului @cata181, caruia ii mulțumesc din nou pe aceasta cale si reglaj lombar funcțional). Asta e momentan singura poza pe care o am, imediat dupa ce le-am pus. Urmează si o cu*ățare profesionala la interior.
     
    Ultima editare: 13 Sep 2017
    arazvan2002, Stefan, rotitza și încă o persoană apreciază asta.
  18. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Multumita colegului @redlife, am primit si o sesiune foto, care s-a făcut si cu o mica adunare a catorva membri ClubAudi Brașov.
     
    arazvan2002, alanb1, rotitza și alți 7 apreciază asta.
  19. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Nu s-au mai întâmplat multe cu masina, doar o revizie, cu același Valvoline de care am fost ff mulțumit si filtre mann, am dat jos galeria si egr-ul ptr cu rățare, insa era depus doar un strat ff subtire pe pereți pe care l-am racait si c urățat apoi cu benzina si bpc si am schimbat o bieleta cu capat de bara ptr ca cea veche era blocata si nu imi puteam regla direcția, deși altfel era ca noua. Urmează sa vad unde e si cum desfund scurgerea din stanga mașinii, pe sub carcasa de la ECU, ptr ca daca ploua tare sau dau cu vapul imi picura apa pe footrest si vreau sa schimb uleiul in cutie si grup.
     
  20. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Anul asta am mai făcut o schimbare. Am trecut de la jante pe 18 la 19 de vara. După păreri împărțite, mie imi place rezultatul final.
     
    stefan550, arazvan2002, iVladBogdan și alți 5 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta