1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 AVF - BLUE T-REX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Nita Gabriel, 12 Sep 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Salutare !

    Sunt posesorul unui B6 1.9 tdi AVF 2004/10 si m-am gandit sa imi deschid intr-un sfarsit un topic :D
    As vrea sa va prezint masina si un mic istoric al acesteia.


    In 2016 pe la jumatatea lui februarie aproape, m-am decis sa plec in Germania pentru achizitionarea unui B6,imi facusem dinainte sa plec o lista din anunturile pe care le gasisem pe internet. Din lista pe care am avut-o, aceasta masina a fost prima pe lista si chiar prima in drum (ma refer la dotari,anul de fabricatie si starea in care se afla) . Nu stiu daca a fost noroc sau "aleasa" :)) dar sincer nu regret achizitia si mai ales ca am luat-o de la un propietar de acasa cu care inca mai tin legatura si in ziua de astazi. Am fost,am vazut-o,am mai stat o zi prin Munchen sa ma gandesc bine ce fac ,am vizitat cateva parcuri auto (cand am vazut cati turci si arabi m-am lasat pagubas in a mai intra in parcuri auto :)) )pana la urma m-am decis si am luat-o,spun ca am avut noroc pentru ca m-am grabit unpic ,fiind prima din lista si prima din drum am fost cam foarte entuziasmat si foarte nerabdator .Nu pot sa spun sigur ca din lista pe care o facusem eu nu erau si alte B6 in stare ok sau nu existau si alte B6 la momentul acela,dar,asta a fost sa fie pana la urma. Am sosit in tara, i-am facut schimburile, kit distributie,kit accesorii,schimbat ulei,filtre,freon, m-am dus pana la Timisoara pentru o mica "revizie la faruri" pentru ca erau foarte chioare,tinand cont ca am prins o pereche Bi-Xenon (schimbat becuri,garnituri,simeringuri si ce mai era)ii multumesc foarte mult utilizatorului K3nT de ajutor si mai ales pentru sfaturile pe care mi le-a dat si pentru rabdarea pe care a avut-o.In vara i-am facut o curatare de tapiterie ...nu a fost ceva foarte profi si nu prea am stiut cu ce se mananca acel lucru,am stat cu masina vreo 3 zile uda :))....toate bune si frumoase pana acum....
    Si a venit si Iarna...cu putin ghinion.....din pacate pe 24 decembrie un "neatent" s-a gandit ca de sarbatori sa mi zguduie putin curul,cand am simtit impactul sincer nu mi-a venit sa cred ca mi s-a intamplat asa ceva,am crezut ca visez sau mi-a murit motorul (nu puteam sa realizez)....si acum imi aduc amintea cum stateam pe loc sa fac stanga la un amarat de Lidl sa-mi cumpar niste nachos...:| ..o Doamne, ghinionul inca a mai urmat,pe 6 ianuarie am fost programat la constatare (mentionez,tipul avea Euroins),fiind primul incident de genul,m-am decis sa o fac la service-ul unei cunostinte...am sperat ca o sa fie bine.....sperat...pe 1 Februarie am bagat masina in service-ul asa zisei "cunostinte" cu rugaminti,spaga,etc,probabil stiti despre ce vorbesc,la jumatatea lui martie am scos masina din service...bineinteles cu unele detalii uitate si incompetenta "meseriasilor",emblema fiind pierduta,senzorul de parcare defect,haionul neschimbat(le-am spus ca le cumpar eu altul si sa mi-l vopseasca dar sa nu mi-l chituiasca pe asta pentru ca nu mai iese cum a fost,ma rog.degeaba)chituit,stramb,bara nu iesea la luft,locasul de la roata de rezerva indreptat dar reparat prost ...am trait un cosmar in acea perioada,pana la urma mi-am rezolvat cateva lucruri singur si m-am deplasat la un service din zona pentru a imi fixa bara,am schimbat haionul (am gasit unul pe culoare)....si sper in primavara pentru o vopsire totala a masinii si corectarea greselilor din reparatia anterioara.
    Acum...
    Am in plan urmatoarele lucruri pentru luna Noiembrie
    schimb ulei+filtre
    Schimbat Kit ambreiaj+volanta
    schimbat debitmetru
    schimbat bujii
    schimbat ulei servo
    schimbat ulei cutie
    schimbat suportii motor + cutie
    baterie(asta nu stiu cat mai tine)
    Sper sa gasesc undeva unde pot verifica injectoarele si reglarea lor in cazul in care nu sunt ok.

    Iar pentru estetic:

    Vopsire totala in primavara (inca ma gandesc daca ramane aceeasi culoare)
    Schimbat bara fata/spate S + evacuarea de 1.8t
    schimbat ornamentele de la pragul usilor.
    Pe viitoare ma gandesc la achizitionarea unor jante pe 17 pentru vara.
    Momentan am 2 perechi de jante, o pereche pentru vara si o pereche pentru iarna , pe 16 amandoua.
    Posibil pe viitor un RNS-E, volan 2010+,dar deja ma cam cocoseaza aceste fonduri,geamurile pe spate electrice,senzori bara fata+ multe alte chesti mici pe care o sa mai le astept si de la voi sa veniti cu pareri.

    - tin sa mentionez ca masina avea in jur de 215.000km cand am cumparat-o,acum are in jur de 260.000
    Astept pareri si sfaturi ! :D
     
    Ultima editare: 12 Sep 2017
    Chriss_Deejay, letkuteb, gutza25 și alți 2 apreciază asta.
  2. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Frumoasa masina bafta la modificari[emoji482]

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
    Nita Gabriel apreciază asta.
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Sa o satapanesti sanatos in continuare fara alte evenimente neplacute si multa bafta cu planurile de viitor!
     
    Nita Gabriel și letkuteb apreciază asta.
  4. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    letkuteb Multumesc la fel !

    rotitza Multumesc la fel ! sper sa mi se indeplineasca planurile de viitor, cum se spune " marile schimbari incep cu pasi mici " :)
     
    letkuteb apreciază asta.
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Bine ai venit. Vad ca ai planuri marete. Incearca sa iti faci o lista clara de prioritati si pune-le in practica, altfel tot timpul ai de facut la ea ceva. Pune la punct chestiile de mecanica, daca ai probleme, apoi de design.
    Cred ca cel mai repede vei gasi un kit exterior de B6 S-line (stiu ca tu voiai S4 dar sunt si mai rare). O sa schimbe foarte mult masina si modul cum o privesti. O sa ai impresia ca ti-ai luat din nou masina.

    RNS-E aduce mai mult design decat functionalitate. Ca functii e depasita si limitata dar din fericire inca exista harti pentru ea, poti pune 2 carduri de 4GB cu muzica. Daca o gasesti la un pret bun, merita. Partea proasta e ca tb sa treci la 2 DIN si se adauga costuri. Cel mai usor e sa gasesti direct sa iei de pe o masina piesele (cusca, eventual tunel central (daca nu vrei sa tai din al tau) apoi scrumiera 2DIN, etc.
    Poti monta un Cruise Control. Face toti banii chiar si in Romania. Daca iei calculator pentru cruise, iei de B7 ca mai apoi sa suporte si comenzi pe volan de B7.
    Geamurile pe spate ajuta daca ai copii si vrei tu sa controlezi, desi ar trebui sa stea in scaunul lor. Trebuie centrala pentru 4 geamuri, instalatie electrica, plus sistemul de geamuri electrice.
    Sensorii te ajuta, dar implica tras fire, bare care sa aiba si gaurile respective, pe langa costurile instalatiei + montaj .
     
    Nita Gabriel și letkuteb apreciază asta.
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Bun venit! O masina cu potential. Arunca cate un ochi pe forum ca ai de unde sa te inspiri
    Spor la lucru!
     
    Nita Gabriel apreciază asta.
  7. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    @arazvan2002 Multumesc la fel ! Momentan masina se afla in Suedia la taicameo pana in Noiembrie...pana atunci am timp sa-mi pun ideile in ordine si sa ma pregatesc si financiar pentru ce o sa urmeze , asta din punct de vedere mecanic,dupa partea cu mecanica o sa urmeze si esteticul bineinteles.Am uitat sa mentionez ca am Cruise Control (chiar ajuta foarte mult ) si calculator (acum sincer nu stiu daca acest calculator suporta si comenzi pe volan de b7),senzori de parcare am pe spate, ma gandesc ca pe viitor in momentul in care o sa schimb bara pe fata o sa vad cum fac sa montez si pe fata.

    @Stefan Multumesc la fel ! Deja am inceput sa trag cu ochiul pe ici pe colo pentru ca ma ajuta foarte mult :D (mai ales pentru mine pentru ca nu sunt asa mare cunoscator si nu stiu cu ce se mananca unele lucruri,sper sa le pot invata treptat).
     
  8. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Salutare !!
    Revin cu o mica revizie :)
    schimbat ulei motor
    schimbat ulei cutie
    schimbat filtre

    update:- debitmetrul functioneaza in parametrii ,bujiile le-am verificat sunt ok,problema este ca am injectorul 4 cu valoare 1,2 + ,
    am cumparat set garnituri pentru injectoare,suruburi, iar zilele acestea o sa cumpar un set de injectoare 038 130 073 BA pe care o sa le verific si pe un banc bosch inainte,iar dupa o sa merg cu masina la mecanic sa rezolv si problema asta sper.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  9. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Salut,revin cu un mic update
    Am dat jos injectoarele de pe masina , au fost schimbate garniturile de la ele + suruburile si am scapat de valoarea mare pe injectorul 4,injectoarele mi le-a pus si pe banc,sunt ok,nu este necesar sa le schimb si am scapat si de pornirea greoaie la rece (imi pornea in 3 )
    Problema pe care o am acum este axul cu came care trebuie inlocuit,am luat ax cu came kolbenschimdt,set tacheti ina si set cuzineti oe,ulei audi oe si filtru oe.
    Alta bataie de cap :) am sa revin dupa ce il schimb pentru ca o sa urmeze sa ii fac si soft.
     
  10. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Am schimbat axul cu came,tachetii,cuzinetii,uleiul,filtru ulei + soft la motor s-a ajuns undeva la 170+ .
    Motorul merge mai rotund si mai silentios si nu mai spun ca acum parca e alta masina :D cred ca si consumul a scazut undeva la -1l din ce am vazut la drum lung.
    In plus de asta s-a gasit joja rupta( am schimbat-o cu una oe),iar la rola intinzatoare cine mi-a facut distributia probabil n-a avut sculele necesare si mi-a rupt surubul...era tinuta cu surub de reparatie :| wtf?! am schimbat-o si pe aceea...
    Mi-am comandat lampile pe spate de la numar cele oe 4H0943021 si 4H0943022 trebuie sa le schimb maine :D
    Acum mai nou o sa trebuiasca schimbat rulmentul pe fata dreapta deoarece a inceput sa faca zgomot...
    Astazi am schimbat bateria , am mers pe baterie TUDOR cu 77ah + garantie 3 ani .
    Dupa ce o sa mai termin mici chichite pe mecanica o sa incep usor usor si pe partea de design.
     
    Chriss_Deejay și arazvan2002 apreciază asta.
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cum sunt valorile acum dupa ce ai schimbat axul cu came? Dar inainte dupa ce ai schimbat garniturile la injectoare? :)
     
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    A făcut treabă bună Sorin :) multe bunătăți sub bradul tău !
     
  13. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    @TalosCosmin nu mai retin valorile exact dar pot sa-ti spun asa...inainte de a schimba garniturile la ele erau cat de cat ok dar injectorul 4 la pamant si pornea nasol...dupa ce am schimbat garniturile s-au mai remediat si masina nu mai imi pornea in 3 cum imi pornea deobicei,iar acum dupa ce am schimbat axul cu came si toate cele s-au mai corectat valorile dar injectorul 4 inca nu este foarte foarte ok,posibil anul care vine sa cumpar un set de injectoare noi sa termin povestea si cu ele...

    @Cosmin ZKG Da!!! domnu' Sorin a facut o treaba foarte buna si tin sa ii multumesc si aici ! :) iar mosul luna aceasta cam atat si-a permis...or sa mai urmeze de anul nou ceva cadouri :D
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu ai incercat sa schimbi intre ele injectoarele ? Daca si axul e ok acum.. doar injectorul ramane ma gandesc sa fie problema..
     
  15. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    S-a incercat si asta, a fost pus si pe banc ... injectorul este problema !
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Asa da , ti-am urmarit postarile si spuneai mai sus ca nu e necesar sa schimbi injectoarele. De asta intrebam. Mersi
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Vine vara, cum stai cu masina? :)
     
  18. Nita Gabriel

    Nita Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B6,1.9 TDI AVF 170+ ,2004
    Salut!!!
    Sa spunem binisor
    am inceput cu echiparea gumelor de vara (michelin pilot sport 4) 205/55/16 am cumparat un set pe fata noi iar pe spate 2 continental destul de ok
    Am schimbat lampile la numar cu cele originale pe led(aici a fost un adevarat basm cu suruburile oxidate si cu montarea lampii din partea dreapta pentru ca era plusul si minusul inversat fata de lampa si a trebuit sa schimb cateva fire,nu prea inteleg de ce oare .)
    Am rezolvat o problema la haion cu deschiderea...aveam un fir intrerupt si nu mai facea contact la maner. (Chichite)
    In plus, primul retrofit sa spunem asa,chiar ieri seara am schimbat volanul.
    Cumparat volan
    Cumparat spira si calculator de coloana
    Trimis volan la retapitat la un baiat din Timisoara,Denis Maldea
    Iar aseara am fost pana la Bucuresti pana la domnu Sorin pentru montat caruia ii multumesc foarte mult.
    Acum trebuie sa ma orientez pentru schimbarea lupelor la faruri...pur si simplu nu mai vad nimic noaptea, mai ales pe ploaie,nu prea mai au intensitate si am vazut ca s au si matuit.
     
    DonDoneL și cipri29 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta