1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 - bijuterie wannabe :)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de sharpE, 13 Feb 2018.

  1. sharpE

    sharpE 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI
    Salutari,

    Dupa multi ani in care am cautat un AVF care sa ma satisfaca (sunt mofturos, si e greu) mi-am gasit jucaria :)
    O am deja de 1 an de zile si m-am gandit sa v-o prezint si aici.
    La achizitie avea in bord 137.000, nu stiu cat de reali sunt si sincer nu imi pasa sub nicio forma. Cert e ca masina avea un miros de nou, iar uzura vizibila lipsea cu desavarsire (scaun sofer & volan, iar pedalele chiar pareau foarte proaspete).
    Neamtul i-a pus si DPF pentru sticker verde, a fost scump ca naiba iar eu acum nu stiu ce sa fac cu el :)

    Masina are dotari pe placul meu, iar ce lipsea am adaugat eu (ma laud oarecum degeaba, ca "eu" a fost de fapt colegul ovidiutm :) )
    Ce a primit de cand e la mine:
    - RNS-E versiunea 193H (voiam musai card de 32gb) cu SDS
    - volan cu comenzi (a trebuit schimbata coloana cu totul, computer, etc)
    - CC
    - consola centrala schimbata toata, pus nou cu cutie 2DIN
    - plasticele schimbate, puse noi (butoane, usa bord, bloc lumini, etc) pentru ca erau oarecum julite
    - alta plafoniera (asta e inca work in progress, nu sunt tocmai multumit) care are si microfon

    In continuare mai am de pus musai la ea:
    - microfon functional ca sa mearga SDS;ul - practic imi trebuie tras fir si mufat microfonul din noua plafoniera
    - schimbator de viteze s-line perforat + reconditionat pielea de la manson, ca are o mica ruptura

    Ce e posibil sa mai capete, daca are cine sa-mi faca:
    - faruri bi-xenon, de S4
    - elemente de caroserie s-line (asta e ultima din lista de prioritati)
    - stage1 ca cica e "sanatos" - insa asta doar daca sunt super multumit de ea dpdv tehnic



    Problema de baza e ca sunt mai mult sau mai putin (de fapt mai mult) planta cand e vorba de masini. Sunt genul de om care merge la mecanic sa-i schimbe becurile (cand nu-l stresez pe ovidiutm).
    De cand e la mine, masina a avut o revizie mare (cu schimbat distributie/pompa/filtre/ulei/etc + verificare destul de mare) si 3 revizii minore, doar la filtre si ulei.

    As vrea sa-i fac o revizie/verificare majora, insa nu stiu ce sa cer la asta.
    Eu m-am gandit (pe langa standardul de ulei, filtre, distributie, etc) la:
    1. curatare EGR si admisie
    2. schimbare ulei in cutia de viteze
    3. verificare si schimbare furtune si ce naiba o mai fi pe acolo necesar
    Mentionez ca in limita bunului simt nu ma uit la bani, consider ca masin merita si daca e vorba de cateva mii de euro ca sa fie tipla, ii dau cu bucurie. Vorbim aici doar dpdv tehnic, cheltuielile de cosmetizare sunt extra (s-line, stage1, blah blah).
    Asa ca orice sugestii si sfaturi sunt acceptate cu bucurie. Ma astept ca oameni care tin la masinile lor sa-mi sugereze ce ar face ei, oarecum impartit in 2 categorii:
    - ce e musai la o masina de 15 ani daca tii la ea vrei sa-i fie bine
    - ce nu e absolut necesar dar ar fi frumos de facut si i-ar prinde bine la masina daca chiar te dau banii afara din casa
     
    daChip, Glemeanu, stefan550 și alți 9 apreciază asta.
  2. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Salut. Frumos exemplar, drumuri cat mai bune si fara incidente. In legatura cu investitiile planificate... eu mereu am fost de parere ca merita doar daca nu ai de gand sa mai vinzi masina. Cred ca esti constient ca toti acesti bani investiti nu ii vei putea reflecta intr-un eventual pret de vanzare al masinii. Deci, decizia e simpla si iti apartine. Si mie imi place sa mearga masina "unsa" si platesc atat cat e nevoie pt asta dar investitiile ce tin de estetica nu prea ma incanta. Prefer sa o iau cu dotari de la bun inceput si sa o ingrijesc pentru ca nu sunt adeptul retrofiturilor si modificarilor.
     
  3. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    in primul rand vreau sa iti spun ca imi place volanul ,nu se prea pupa el cu interior stock dar este deosebit.Eu zic ca ai inceput bine cu modificarile, referitor la partea mecanica nu vad de ce ai schimba ceva atata timp cat totul este in parametri.
    Cand spui cateva k euro pt. partea mecanica eu zic ca exagerezi totusi,nu cred ca ai baga 2-3 k euro intr-o masina a carei valoare este cel mult dubla :)asta in cazul in care nu vrei sa faci stage 2 :)
    Situatia se schimba in cazul in care masina chiar are nevoie de investiti pe partea mecanica..dar totusi la km aia masina este in mintile ei .
    Sincer eu m-as axa mai mult pe estetic in limita unor costuri,scaune sport(daca este posibil full electrice),trimuri interioare aluminiu brushed,plafon+stalpi negri..este de ajuns ca deja cu ce ai pus pana acuma ajungi la pretul platit pe masina.

    Spor la modificari si planurile ce le ai.
     
  4. sharpE

    sharpE 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI
    @Vasile Vaska: da, masina ramane la mine pana iese din circulatie :)
    nu sunt omul care sa faca vreun comert, daca pleaca functionala de la mine o sa fie pe post de donatie pe la neamuri sau prieteni, cum au plecat deja 2 B5'uri. Banii bagati in ea sunt pentru mine, si nu ma astept la alt retur in afara de confortul meu personal.
    Si eu la fel gandesc: totul doar original + interesul e primordial la mecanica; partea de estetica nu ma atinge defel, daca ajung acolo e doar din plictiseala, de-aia am si specificat ca e ultima in lista de prioritati. Ca exemplu, am jante de 15" si n-ai sa ma vezi cu altceva pe masina :)

    @K3nT modificarile cu care am inceput au fost pentru confortul meu :)
    Sa stii ca nu exagerez deloc, 2-3k euro chiar nu mi se pare o suma semnificativa iar valoarea pe piata a masinii ma lasa extraordinar de rece, e ceea ce mi-am dorit si am cautat timp de 6-7 ani. Ca sa ilustrez mai bine felul in care gandesc, RNS-E-ul + volanul + consola centrala m-au costat 2500 euro, asa ca 2-3k pentru partea tehnica mi se pare chiar putin. Masina am achizitionat-o in decembrie 2016, si am platit 6500 euro la neamt pe ea, n-a vrut sub nicio forma sa negocieze nici macar 10 euro (stia ce vinde, si eu n-am insistat pentru ca stiam ce cumpar :) ). Asa tare mi-a placut incat n-am mai asteptat anul nou sa o pot inmatricula fara taxa, am platit 700 euro taxa si nici in zi de azi nu-mi pare rau! Am jucaria mea, pe care am vrut-o, sunt incantat de asta si de ea, iar financiar imi pot permite suficiente fantezii (nu sunt totusi idiot/inconstient sau vreun pui de Bill Gates, asa ca exista si limite).


    Interesul meu acum e ca masina sa se pastreze cat mai mult si cat mai bine. De aceea caut sfaturi si sugestii cu ce anume sa fac la ea preventiv, nu reactiv. Sunt constient ca daca bate/scartaie/curge/etc trebuie dusa la mecanic si pusa la punct, dar eu vreau sa nu ajung acolo, pe cat posibil. Sunt prea batran si prea dezvoltat uni-profesional ca sa ma apuc de studiat masini si sa ma descurc singur, de-aia apelez la comunitate.
    Ma refer strict la tehnic - esteticul e o chestie subiectiva, acolo chiar as prefera sa NU primesc sfaturi/sugestii :)


    LE: masina imi sta acum in 12.500 euro. Daca-mi pune cineva 20k banul jos nu o dau.
    La fel ca si esteticul, consider ca si finaciarul e o chestie subiectiva. Ma doare ca ma lovesc constant de retineri de genul "nu merita" cand cer sfaturi, lumea se abtine de la a da idei pentru ca in sinea lor considera ca a face "cutare" lucru nu merita pentru ca e prea scump. Mi-ar place ca aprecierea asta sa-mi ramana mie de facut :)
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
    stefan550 și Gabriel Popa apreciază asta.
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Felicitari pentru masina! Volanul si navigatia schimba tot aspectul interiorului. Daca nu iti place sa o alergi esti ok si 15.. dar eu am venit de pe un b5 doar cu 15 si suspensii stock si acum am tot b5 dar 16 si suspensie sport de fabrica 1be. Chiar e altceva daca o alergi putin.. si e si mai placuta la condus nu e vapor.
     
  6. sharpE

    sharpE 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI
    Nu am pe unde sa o alerg. Am B5'ul verde (se vede in poze) cu suspensii tari si coborata (e fostul DOT al lui ovidiutm), si sunt foarte nemultumit de experienta condusului pe drumurile din RO.
    A, cand ies pe-afara si am autostrada da, e ce trebuie :) insa cat de des faci asta ?...
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu stiu starea drumurilor prin imprejurimile Timisoarei da aci mai sus la Zalau Cluj Oradea inca is acceptabile spre bune! Totusi fie drumul cat de rau, cand dai de o portiune de drum bun merita fiecare clipa. Zic..:uhm:
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Pe mine ma pierzi cumva pe drum :),cum sa cauti 6-7 ani o masina?ce anume ai cautat ca optiuni si nu ai gasit in atatia ani?masina nu exceleaza dpdv al dotarilor.
    La o simpla cautare pe mobile cu filtrele adecvate gasesti foarte usor acest tip de masina,atata timp cat platesti si pretul corect ceea ce la tine nu se pune problema.
    2500 euro pe 3 elemente(frumoase si care aduc un plus interiorului) mi se pare foarte mult.Vezi ca sunt multi pe forum carora li se pare mult sa platesca acesti bani pe un B6 :)
    Dpdv mecanic cum crezi ca cineva ti-ar putea spune virtual ce sa schimbi?cum ar fii sa iti spun eu acuma..schimba bratele sau turbo,volanta sau ambreiaj doar asa ca stii ai deja 150k km + /-...poate aceste piese te mai duc inca 40-50k km lejer,poate neamtul le-a schimbat deja..sunt atatea detalii incat nu cred ca noi te putem ajuta.
    Ceea ce ai de facut (preventiv) atunci cand cumperi o masina SH sunt urmatoarele:schimb distributie,filtre+ulei si verificate celelalte lichide..de frana,servo,antigel...dar cred ca asta stiai deja tinand cont ca nu esti la prima masina.
    Preventiv daca totusi vrei poti sa faci o curatare EGR+galerie admisie,curatare turbo,verificare/inlocurire furtune de la instalatia de racire...numai ca toate astea pot atrage dupa ele alte probleme in cazul in care dai peste niste mecanici Dorei''.

    Eu zic sa apelezi la un service bun cu care sa colaborezi pe termen lung si iti vor spune baietii de acolo "cum sa iti cheltuiesti banii".
    Esti asa fan B6 ca nu inteleg de ce nu iti cumperi o masina noua daca tot dispui de resurse ?

    Nu vreau sa ma intelegi gresit ...faci ce doresti cu banii tai si ca in orice domeniu mofturile se platesc.

    LE: pai daca tu nici cu 20k nu o dai (stiu ca este o gluma) ce sa mai zic de @Catalin_1987 ...cred ca a lui merita 200k e:)
    Poti sa urmaresti topicul cu masina lui si o sa bagi bani in ea sa ajungi la 20k :)

    Bafta
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
    daChip, Xtremer și gutza25 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. Frumos. Atat pot spune.. nu are rost sa bat apa in piua cu laudele :D.

    Uleiul in cutie.. daca vrei sa-l schimbi, baga doar original ! ( G 052 911 A2 ) ai nevoie de 2.2 sau 3.0 L, oricum trebuie sa iei 3 bidoane de litru.

    Verifici antigelul, culoare lui, daca e nevoie il schimbi, G12 (Hepu) 4L + restul apa distilata (vreo 3).

    Lichidul de frana poate fi verificat, daca e cazul.. schimba-l. DOT4 TRW, ATE sau MOTUL.

    Verifica si nivelul la uleiul de servo (e cel verde, de VAG). Daca ai nevoie de completare, poti lua si FEBI..(06161)
     
    daChip apreciază asta.
  10. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Salut. Ma alatur si eu cu felicitarile.

    As mentiona, profilactic, schimbarea, chiar upgrade daca poti/vrei a furtunelor de vacuum.

    Cureleje de accesorii ar trebui si ele innoite 1/15-20.000 sau anual daca faci mai putini km.

    Mai sunt si cateva furtune ale instalatiei de racire care ar putea sa-ti dea (f foarte rar) batai de cap.

    Succes!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hai ca nu sunt totusi din celofan curelele sa le inlocuim odata cu schimbul de ulei. :)
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Furtune de vacuum.. well pe al meu am avut oem, le-am schimbat datorita piticilor! Am pus siliconice, mai putin cel de la EGR ca are alt diametru si am uitat.

    Cureaua de accesorii, daca e pe firma ok (Conti) duce mult si bine.. a mea are aproximativ 18 luni si vreo 3o ooo km si e in stare buna. Conditia generala pentru o curea trainica: sa fie rolele in stare perfecta.

    Schimbasem distributia in august 2016, iar de atunci am aproximativ 3o ooo, cureaua de accesorii tot atunci. Am dat-o recent jos cand am schimbat fulia alternatorului. Si repet, mai duce, nu se vede uzura mare pe ea si nici nu scartaie.
     
  13. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    De acord @audi66. Dar pe tiparul lui de proprietar(cel putin din ce am citit), si recunosc si al meu, nu-i mare lucru sa o faci.

    P.S. Eu recunosc ca am o boala cu ele de pe vremea cand nu aveam bani sa le schimb (student fiind) si scartaiau. Am zis ca atunci cand o sa am salariu, ever nu o sa mai aud sunetul ala.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    ***H2SO4*** și bobalex18 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, la cat costa nu e un mare impediment, mai nasol cu manopera, timp pierdut, etc. Asta daca ai 2 maini stangi. :)
    Problema este ca de obicei schimbi cureaua si scartaie o rola sau din cauza unui intinzator uzat. Deci indicat ar fi schimbarea sa fie totala, kit complet, sa numai ai dureri de cap.
    Am poluat destul topicul colegului, sunt sigur ca stie el ce are de facut pe viitor.
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  15. sharpE

    sharpE 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI
    Cand a ajuns la mine masina a primit la "consumabile" totul nou. Aici intra distributie, curele, role, filtre, ulei, antigel, samd.
    Intr-un pic peste 30.000 de km a mai primit 2 schimburi de filtre+ulei. Acum se apropie al 4-lea, si as vrea cu ocazia asta sa fac cat mai multe la ea.
    Am mecanic de incredere, care insista ca nu e necesar mai nimic (practic isi da singur cu tesla-n oo), ca masina e in stare buna.
    Dupa multe discutii am ajuns momentan la:
    - lichid de frana schimbat
    - kit curbutor injectoare (asta cica nu-i musai, dar imi face mie pe plac)
    - tampon cutie viteze + schimbat ulei din cutie
    - dat jos EGR & admisie si curatat
    - ulei si toate filtrele schimbate
    - ia si furtunele la puricat si promite ca daca sunt semne de intrebare le schimba. la fel si diferite garnituri, insa momentan zice ca nu are sens, de vreme ce nu curge absolut nimic pe nicaieri
    La uleiuri am sa merg pe original Audi - de fapt pentru tot ce pun in ea, nu doar uleiuri - insa am decis sa incerc inclusiv uleiul de la motor pe original deoarece la ultima schimbare am bagat LiquiMolly si imi lasa impresia ca e mai zgomotos motorul, parca mergea mai lin (inainte de asta am pastrat abordarea neamtului cu Castrol, insa am inteles ca asta de pe la noi e cam varza...)

    Sa stiti ca nu-mi poluati defel topicul, colegul chiar nu stie ce are de facut pe viitor ! :)
    Marele minus pe care-l am e exact asta, ca nu stiu. Nu stiu nici macar ce sa cer altora sa faca, si aici ma lovesc de intransigenta mecanicului care continua sa evalueze in termeni de "merge si-asa", desi insist ca nu vreau asta. Incet, incet, in ultimii ani s-a dat pe brazda, insa tot mai are puseuri, motiv pentru care sunt uneori in situatia de a nu stii cat de mult e intradevar "nu e necesar" si cat e "nu merita".
    Manopera imi face, nu se trage pe fese, iar piesele cand le ia el mi le da la pretul lui de achizitie ca mecanic, asa ca n-am altceva a ma plange in afara de diferenta de viziune :) Iar pe asta nu pot sa i-o iau pe bune in nume de rau, ca-l inteleg si pe el ca e format de marea majoritate a clientilor care vor masina sa fie facuta cat sa mearga, cat mai ieftin.


    @K3nT nu glumesc absolut defel. Experienta mea cu cautarea unui AVF care sa ma satisfaca chiar a durat 6-7 ani. In timp am ajuns la concluzia ca cine are asa ceva pur si simplu nu-l vinde, cu exceptia situatiei in care masina e cazatura in jurul motorului (care, haha, n-are moarte!). N-am reusit sa gasesc unul care sa fie OK dupa standardele mele pana la asta. Iar asta chiar a fost o bafta, omul de la care am luat-o e angajat la VAG la fabrica si si-a luat doua identice, din care a vandut una (spre norocul meu, mie! :) ). Pretul a fost destul de piperat comparativ cu piata, dar dpmdv merita fiecare euro. Masina m-a ajuns cu tot cu inmatriculare cam 8-8.5k, ceea ce pentru un B6 din 2002 ai zice ca e mult (de fapt, toata lumea imi zice asta, cu unele exceptii notabile), insa mie mi se pare ca merita.
    Iar la partea cu "20k banul jos n-as da-o" iarasi trebuie sa subliniez ca nu glumesc defel. In ce priveste masina asta, banul e un factor irelevant; sunt un copil sarac ce se uita in vitrina cu pofta, care a ajuns sa-si poata permite :)
     
    Ultima editare: 13 Feb 2018
    gutza25 apreciază asta.
  16. DaNNinho

    DaNNinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2015
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4, B5, 2000
    Salut.
    Distribuție/ transmisie, uleiuri/lichide, discuri și plăcuțe, ceva bucșe și brațe + egr cam trec de 1500 de euro + cu alte mărunțișuri se duce spre 2000. Astea ar fi așa un minim necesar...

    Interesantă pasiune. Felicitări și spor.
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  17. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    OP nu ma intelege gresit. Sunt multi care baga bani in masina pentru ca vor sa mearga bine si sa arate bine si pierd la revanzare. Sunt unul dintre ei. Nu merita in cazul in care mai devreme sau mai tarziu masina pleaca de la tine. Dar daca ai de gand sa o tii, da-i bataie la treaba si fa masina cum iti place!
     
  18. sharpE

    sharpE 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI
    @DaNNinho distributia nu o schimb acum, a primit-o de noua in decembrie 2016 si am cam 32.000 de km facuti de atunci. Multumesc! :)
    @Vasile Vaska nu te-am inteles gresit, chiar sunt de acord cu tine. Masina ramane la mine pana ori isi da obstescul sfarsit ori o fac cadou la careva. Primele mele 2 B5'uri le-am dat cadou la mecanic, de exemplu. Ma rog, mai bine zis primul meu B5, care i l-am dat dupa ce timp de 2 ani il rugasem eu sami-o conduca sa nu stea degeaba - la un moment dat m-am plictisit sa tot fac/platesc asigurarea si impozitul. Iar a 2-a de fapt era cam cazatura, o luasem pe post de masina donatoare pentru ca avea foarte multe elemente/dotari ce a mea nu le avea, ca asa-i cand ti-o cumperi pe prima. I le-am pus in brate pe ambele.
     
  19. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    O sa se bata mecanicii pe tine daca esti asa darnic [emoji16][emoji16][emoji16]. Eu in prima am bagat bani cu nemiluita si tot nu mergea bine asa ca am dat-o (pret mai mic decat cel de achizitie, nu mai vorbesc de investitii) iar a doua era teapana dar am dat-o din cauza ca luasem alta mai noua si nu avea cine sa o mai conduca...
    Succes cu retrofiturile, sa ne tii la curent[emoji106][emoji106][emoji106]
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bine ai venit!
    Cred ca am auzit acum cateva luni de masina ta de la Ovidiu.
    Iti doresc spor la retrofituri si intretinere!
    Ps. Inteleg ca nu te pricepi la masini, insa iti recomand sa citesti aria B6 pentru a-ti face o idee.Varianta nu stiu, schimb ce spune mecanicul / forumul nu se impaca bine cu portofelul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    daChip apreciază asta.

Distribuie pagina asta