1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 S-line 1.8T BEX - Misano Red

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 21 Oct 2018.

  1. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Salutare.

    Dupa (prea) multe incurcaturi si razgandiri am ajuns la EA (ea pentru ca e rosie) si nu imi pare rau desi am tot auzit pareri ca de suma x sau x+y iti luai masina z mai noua si mai asa si pe dincolo.

    Este vorba despre A4 B6, o masina de la productia careia au trecut deja 14 ani, insa un B6 putin mai deosebit in primul rand prin culoarea exterioara care este rosu pearl effect, mai exact Misano Red, nuanta de rosu de pe modele S si RS.

    Masina este pusa in miscare de un motor 1.8T 190cp din fabrica, cod motor BEX cuplat cu o cutie manuala in 6 trepte si tractiune integrala quattro, de care ma declar multumit, chiar incantat as putea spune. Si desi vine sa inlocuiasca, ca masina de zi cu zi, culmea, tot un A4 B6 1.8T dar varianta de 150cp si tractiune fata, pot spune ca diferenta se simte cu siguranta.

    Despre dotari o sa las pozele sa vorbeasca. Ce are si (poate) nu se vede: suspensie S-line 1BV, oglinzi rabatabile electric, portbagaj cu deschidere din cheie, camera mers inapoi aftermarket (pe care inca ma gandesc daca o pastrez, alaturi de Pioneerul 2DIN cu care a venit masina sau sa trec la RNS-E), senzori de parcare spate OE (care sporesc dilema daca sa pastrez sau nu camera).
    Nu pot decat sa ii multumesc colegului de forum tattooink (care este un om de nota 10) pentru cum a avut grija de ea si pentru modificarile aduse.

    O sa urmeze mici si multe detalii de pus la punct, dar doar pentru a se apropia cat mai mult de starea de noua.

    E putin murdara in poze, nu am apucat sa o curat, dar sunt proaspete si scot in evidenta starea masinii la momentul achizitiei.
    Am postat aici in speranta ca voi tine un jurnal al masinii (inclusiv cu poze) si voi putea citi si reaminti peste niste vreme toate fazele prin care a trecut masina.

    PS: Rama de la schimbator o am si am luat masina completa, insa desi am ajuns aseara cu ea acasa, nu pot sta locului si azi deja intra la ajustat mici detalii.

    Astept critici si sugestii.
    Multumesc.
     

    Fișiere atașate:

    AndroneMarius, F33lings, smurff și alți 17 apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E si bex, e si quattro, belea :))
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Cluj, Floresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Sa te bucuri de ea la maxim, foarte frumoasa si ingrijita.
     
  4. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b6, 1.9 quattro
    Foarte frumoasa masina, o stiu de ceva timp si se vede clar ca vine de la un pasionat.. Ca sfaturi ti-as recomanda un soft, daca nu are deja iar pe partea de interior ia-ti o replica rns-e android pentru ca se aseaza foarte bine, aduce putin a original si este foarte practica si mult mai utila decat un rns-e oem. Eu o am pe a mea de mai bine de un an(vezi topicul) si nu mi-a facut niciodata probleme si functioneaza ca-n prima zi.
    Alaturi de soft ar merge si ceva modificat la evacuare, daca esti fan sunet.
    Mult succes in continuare, ai o baza extraordinara. Spor la modificari.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Un B6 cum trebuie!Sa-l stapanesti sanatos!
    In opinia mea masina arata foarte bine interior-exterior asa cum este acum.M-as orienta spre urmatoarele upgrade-uri ce iti vor aduce zambete:
    -frane 320-288 disponibile pe orice B7 2.0tfsi sau 3.0tdi : tin 240 Hp, iar confortul si increderea in masina cresc foarte mult.
    -bara torsiune Rs4 spate
    -caseta servotronic cu capete de bara sport.
    Cu cele 3 upgrade-uri vei atinge unele din cele mai mari minusuri ale platformei : manevrabilitatea/stabilitatea si ineficienta sistemului actual de franare.
    Daca mai raman bani dupa, m-as orienta spre mofturi:
    -soft
    -volan tesit B8.5
    -plafon negru alcantara
    -navi Rns-e mk2.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Multumesc baieti pentru urari.

    Combinatia motor-cutie-transmisie a fost cireasa de pe tort, dar probabil si daca era doar 1.8T si atat tot o alegeam.
    Proprietarul anterior a avut mare grija de ea, si masina arata de 9.5/10 in momentul actual, chiar daca are 14 ani.

    Legat de upgrade de putere, cel mai probabil nu va fi, pentru ca nu sunt adeptul. Cu siguranta ar fi si mai fun cu un stage 1, dar pentru mine e suficient asa cum e.
    La partea de multimedia, daca nu pun RNS-E ul original, pe care l-as vrea in primul rand pentru originalitate si pentru cum se integreaza in bord, cel mai probabil o sa raman cu Pioneerul care e oricum mai avansat ca gadgeturi, doar ca nu se integreaza perfect in designul bordului.
    Franele de 320/288 urmeaza, sunt in cautari. Le-am avut si pe precedentele masini si sunt ce trebuie, chiar daca acolo am plecat de la 288/245 si in cazul de fata vorbim de 312/255 de fabrica.
    Cu caseta de directie, desi momentan sunt pe 235/45/R18 volanul se misca mai mult decat multumitor inclusiv la viraje pe loc. Nu voi spune nu la un eventual upgrade la servotronic, dar cat timp caseta actuala va fi ok, prioritatea va fi scazuta.
    Bara stabilizatoare o trecem de to do list, la fel si volanul pentru ca nu imi place deloc ideea cu airbag de B7 cu single frame-ul pe el montat pe B6.
    Plafonul fiind deja negru si aratand impecabil cel mai probabil ramane asa cum e, alcantara e si pretentioasa la intretinere (am avut pe scaune), chiar si pe plafon. :)

    Atasez inca niste poze, o parte de la fostul proprietar, care imi plac si care nu au incaput in postul precedent.
     

    Fișiere atașate:

  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    foarte frumoasa masina, arata exceptional iar Misano Red e superb. E chiar raritate un asemenea B6 in configuratia aceasta, sa te bucuri de ea cat mai mult :).
     
    Yngtmr apreciază asta.
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Sa te bucuri de ea.Arata foarte bine masina.
    Eu as mai adauga o modificare: alte jante. E un model foarte ok ce ai tu acum si prinde bine pe B6, B7 sau A6. Dar sunt foarte grele. Au in jur de 14 kg fara cauciuc. Le-am avut si eu si pot sa spun ca atunci cand am trecut pe BBS de 10 kg s-a simtit enorm diferenta. Si eu am cuplu mai mare decat tine, pe diesel. Plus mai castigi un pic la consum.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca pui volan de B8.5 tesit, poti alege airbag de A3 8V pentru ca e single stage, daca tot ai temerea asta. Daca schimbi cu unul rotundde B8 facelift, iesi la un pret mult mai mic.
    Daca in loc de bara stabilizatoare de RS4 gasesti de S4, o poti lua linistit si pe aia, e de 20mm. Primele RS4 tot din aia au avut (am luat eu din greseala).
    Ar merita un RNS-E modelul nou daca tot vrei sa treci la OEM, dar e destul de scumpa.
    Oricum, chiar si in stadiul actual masina e super din toate punctele de vedere. Felicitari!
     
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Single stage este si volanul de A1, pe langa cel de A3 8V.
     
  11. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Multumesc pentru urari si sfaturi.
    Intr-adevar culoarea e rara pe A4 B6. Plus mare ca e din fabrica si e vopsita uniform pe la toate interioarele, ceea ce la o schimbare de culoare se realizeaza mai greu in conditie de acoperire 100%.

    Cu jantele o sa am timp sa experimentez. Imi plac suficient de mult ca si design cele pe 18" cu care e acum masina, insa e drept ca o simt mai dura/greoaie decat fostul B6 pe care aveam 17".
    Vine iarna imediat si voi trece la 205/55/R16 pentru care am primit cu masina jante de aliaj originale si am achizionat separat un set de Michelin Pilot Alpin A5. Iar daca impresia va fi wow, pentru la vara probabil voi muta si eu BBS-urile (RC326) de pe celalalt B6 care il tin la hibernat pe rosia actuala.

    La volan nu mi-e neaparat teama de single stage vs. dual stage airbag, desi parerile legate de cablare si eventuala detonare sunt inca destul de impartite. Pur si simplu nu imi place ideea de desen single frame pe airbag (adica fix in ochi de fiecare data cand te urci la volan) cand pe vremea cand masina asta iesea pe portile fabricii inca nu exista conceptul de single frame. Imi pare ca si cum ai avea Dacia 1300 cu "imbunatatiri de 1310" (fara sa am intentia de a jigni posesorii marcii).
    Vreau un volan cu airbag rotund pentru ca mi se pare ca se integreaza mult mai finut in linia de design a B6-ului. De fapt si volanul original de S-line din anii aia era tot cu cerc rotund in jurul airbagului.

    RNS-E "modelul nou" din cate stiu nu au existat cu faceplate de A4, eventual cele de pe Exeo care sunt fara badge pe rama sau unul de A3 cu swap la fata de A4. Iar ca si disponibilitate, indiferent de situatie, aceasta tinde cam spre 0% la vanzare in RO. Sapam...

    Si cum eram sigur ca daca o iau, oricat incercam sa imi promit ca nu mai fac nimic la ea, astazi, pentru ca POZA 1 (reparatie romaneasca) si pentru ca POZA 2 (zgarieturi), avem un alt torpedou, alt plastic sub coloana volanului si alte capace laterale bord. Nu sunt noi "de la magazin", dar as putea spune ca sunt in stare aproape de noua.
    Si un cheder pentru capota, si o mocheta de pe portbagaj, din motive de pitici.
    Si inevitabil... Va urma ! :)
     

    Fișiere atașate:

  12. Lucian189

    Lucian189 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    SIBIU
    Masina:
    BMW 335d
    Frumos b6!!!
     
  13. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Multumesc pentru apreciere.

    Astazi am mai facut cativa pasi mici, desi timpul care il pot aloca masinii e destul de putin.

    Am scapat de toate cablurile intinse prin masina pentru playerul aftermarket. Asta a presupus demontarea stalpilor inferiori pe toata partea stanga (si mai am treaba prin portbagaj pana la capota sa scot si camera) si a stalpului A de la parbriz, a parasolarului pe partea dreapta si a plafonierei centrale.
    Facem loc pentru RNS-E, din pacate doar prima versiune.

    Si ca sa mai crestem moralul, am montat la loc si finitia de sub coloana volanului.
    Din pacate interiorul tot murdar, dar macar o sa fie poze bune pentru before/after peste ceva timp :)
     

    Fișiere atașate:

    djxme200, mik15, Ciobanu Cristian și alți 4 apreciază asta.
  14. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Inca o zi, inca ceva de mesterit la masina.
    Suport de pahar, carti de vizita si buton ESP in stare aproape noua si bonus, cu linie cromata.
    Si multe alte detalii, incet incet ca atat ne permite timpul.
    In asteptare dupa adaptorul de la ISO la quadlock, ma gandesc daca are rost bataia de cap cu cablatul si cu fixatul magaziei de CD-uri in torpedou (in conditiile in care am gasit, si luat deja, torpedou necompartimentat) sau e prea useless.
     

    Fișiere atașate:

    arazvan2002 apreciază asta.
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Este B6-le numarul 4 sau 5 la tine?
    Zic ca putem discuta mai deschis daca lamurim ca ai avut mai multe B6 pana acum si nu ai nevoie de idei de incepatori ai platformei.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    Sa spunem ca nu-s chiar la primul B6
    Insa din garda veche mai am doar 1 exemplar, pus bine la pastrare :)
    Asta rosie se vrea daily
     
  17. t_qua77ro

    t_qua77ro Bronze Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B6 S-line 1.8T (BEX) M6 quattro 2004
    "Bancul de lucru" si before/after.
    Nu era rau nici inainte, dar e mai frumos sa fie perfect ;)
     

    Fișiere atașate:

    Chriss_Deejay, Cosmin ZKG și arazvan2002 apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Exista diferente intre cele 2? Ochiometrul meu imi da cu virgula la ora asta
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP+
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Aaa, credeam ca a pus alte butoane, am inteles
     

Distribuie pagina asta