1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 S-line 1.8T BEX - Misano Red

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 21 Oct 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Hot pic ;)
    Va urma... 20181102_085719.jpg
     
    Silviu92, Chriss_Deejay, DonDoneL și alți 5 apreciază asta.
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Before - after faruri
    Si triple like new ;)
    Untitled.jpg 20181103_112737.jpg
     
    IntMls, Red_, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Demențial. Unde gasesc si eu lac ca asta? Am cu ce sa il aplic.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Mie mi le-a facut un nene vopsitor de la un service al marcii. Din spusele lui, e un lac special pentru reconditionare faruri, mai dur, fiind rezistent la ciobituri si exfolieri si in acelasi timp are ceva "proprietati mai speciale" pentru a reflecta lumina. Nu am mai multe detalii, insa probabil ca daca il gasesti in comert la vanzare pentru home user, trebuie sa iei o cantitate considerabila, mult mai mult decat ai folosi pentru 1 masina.
    E drept ca le-am "aruncat" aseara repede pe masina si pot spune ca se vede clar mai bine decat inainte, as indrazni sa spun ca mai bine decat o putea face doar diferenta de claritate a sticlei, dar poate e si efectul ala placebo :)
    Azi le-am gadilat mai mult sa le asez frumos pe caroserie si luni urmeaza si un reglaj pe aparat pentru ca oricum am ramas cu martorul de autoleveling in bord si trebuie facuta setarea de baza a farurilor.

    Ce pot sa iti spun e ca de look sunt super incantat si nu am nici un dubiu ca e ce trebuie, mai ales comparativ cu folia.
    Ma bate un gand serios sa le fac si pe alea de pe cealalta masina, desi sunt la starea de fabrica si arata mai mult decat bine.

    20181103_112457.jpg
     
    Lucian189, Red_, Lucian-Arad și alți 8 apreciază asta.
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Azi a fost o zi relativ productiva in care am facut urmatoarele
    - Reglat lufturi faruri pe caroserie din suportii de pe trager. Inca de cand am luat-o cel de pe stanga iesea putin in exterior in dreptul aripii, insa aseara pe graba si semi-intuneric le-am montat eu de nu iti venea sa te uiti la masina.. Nu am gasit suriprize prin zona, totul e intreg (trager/radiatoare/lonjeroane).
    - Montat triple dupa reconditionare.
    - Masina din fabrica a avut carkit pe consola, fostul proprietar renuntand la el. Mufa lipsea, cablajul era taiat prin spatele consolei. Am izolat/matisat cu banda/repozitionat cablajul. Cu ocazia asta am descoperit ca am si cutia pentru calculatorul de bluetooth sub mocheta in partea dreapta, probabil cu un calculator basic in ea. Am la pastrare (pregatit pentru alt B6 care s-a dat intre timp, si unde imi era tarsa sa ma apuc de decupat mocheta sa ii fac loc) un calculator de bluetooth compatibil cu RNS-E si data fiind situatia, cand va fi timp, il voi pune pe masina.
    - Am instalat cu grija si antena de navi pentru RNS-E. Tot asa, banda textila Coroplast, pe traseul altor cabluri de fabrica, sa fie bine sa nu fie rau :) Masina a avut navi mic de fabrica, BNS 4.1 daca mai stiu bine, probabil ca pe undeva mai are o antena GPS, cel mai probabil cu conectica in portbagaj. Stie cineva daca am dreptate?
    Dupa ce ma lamuresc si cu mufa aia care iese din mufa neagra de 20 pini in partea in care in mod normal este pinoutul pentru CD Changer, ca sa vad daca are vreun rol, daca e originala sau adaugata, ca sa stiu daca o las pe masina sau o zbor, va urma sa infigem si RNS-E-ul in cusca. Inca mai sapam...
    - Am scapat de butoanele de geamuri made in China de pe usa soferului, inlocuindu-le cu altele de B7. Mi-am dat seama la sfarsit ca exista o mica diferenta estetica la varful butonului intre cele de B6 si cele de B7 (discutam de cele OE, bineinteles) si uite asa mai am de cautat butoane de B7 si pentru celelalte 3 usi. Unde mai pui ca una din ele am demontat-o tot azi pentru a-i schimba cotiera care avea un mic benghi si am pus-o la loc cu simt de raspundere cu toate clemele noi.
    Ca sa mai alinam supararea, am pus si butoanele de blocare/deblocare usi in stare ca noua.
    - Inlocuit buton avarii cu unul "mai tipla" decat anteriorul.
    - Si pe seara am dat rapid un aspirator la interior, ca face 2 saptamani la mine, si nu mai suportam sa o vad asa murdara. Iar cu ocazia asta am trecut si la setupul de iarna in interior, presuri de cauciuc, OE bineinteles ;) Pedalele le-am vazut deabia in poze asa namolite, ca bagam putin smotru si acolo macar asa de impresie artistica :)
    - M-am decis cu siglele de pe lateral, o sa las si S-line pe bandou pentru ca e OE si e de fabrica acolo, o sa las deocamdata si quattro in primul rand pentru ca timp, si tot asa pentru ca e accesoriu OE si unele modele mai noi vin cu inscriptia quattro in acea zona.
    20181103_161958.jpg 20181103_163421.jpg 20181103_190323.jpg 20181103_190551.jpg 20181103_170850.jpg 20181103_170833.jpg
     
    Ultima editare: 3 Noi 2018
    danutzu_2001, DrLexic, DonDoneL și alți 7 apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu am pretentia sa am un simt al esteticului, dar mi se par f multe chestii care incarca aspectul: crom, folii, lip mat, etrieri galbeni, emblema s-line, quattro :( audiurile mi se pare ca arata mai bine clean, nu e japoneza :(

    Back on topic, cred ca ii lipseste un dressing de anvelope (mat) :drool:
     
    AlexMaroga apreciază asta.
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ce-i sigur ca va disparea din lista enumerata de tine sunt etrierii. Am in plan upgrade la 320/288 pentru ca ii simt lipsa chiar daca de fabrica asta a venit cu 312/255. Vor fi gri. Numai sa ii gasesc :)
    Crom la geamuri, nici eu nu-s mare fan. Plus ca in timp se face si urat. Asta inca arata rezonabil, dar maxim atat. Insa la cat e de treaba pentru retrofit la varianta neagra, inclusiv gaurit si tras nituri la loc, realist fiind, probabil ca nu va prinde loc pe lista de upgradeuri prea devreme, desi piesele in sine nu ar reprezenta o problema. Ar fi interesant un negru glossy, dar vopseaua sigur nu prinde, iar cand vine vorba de folie, totul devine asa relativ :)
    Lipul de Cupra e ceva gen da/nu/da/nu/da/nu in momentul asta. Decizii decizii. Mai bine nu il avea, ca eu sigur nu-l puneam ulterior.
    Foliile le las acolo, ca-s bune vara. Ar fi fost ideal un 50% toata masina dpdv estetic, dar probabil ca fata nu ar rezista foarte mult in aceasta configuratie.
    Pe usile spate, S-line ramane sigur, ca e al ei de fabrica. Cu quattro inca pot spune ca mai e loc de schimbat decizia.

    Si o poza, candva, fara lip.
    17390369_1477331349007378_7261744783650662661_o.jpg
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Foarte frumoasa masina,chiar nu isi arata varsta:applaus:
    Cu lip-ul de cupra se vede ca nu este OEM insa fara el parca ii lipseste ,,sarea si piperul'' cat despre quattro este vorba de gusturi(eu nu as pune).
    Garantat o sa ii stea bine daca faci tot chromul in negru dar lucios care o sa iti complice putin viata si as face si oglinziile tot asa ca sa faca contrast cu restul masinii.Un aspect care nu am vazut sa il iei in calcul,este culoarea etrieriilor care as merge pe care as zice ca argintiu,negru sau rosu sunt variantele
     
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Oglinzi de s4 si nu o sa arate chromul "singur"
     
    DincaMarius apreciază asta.
  10. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Etrierii vor fi de B7 3.0TDI cu discuri de 320mm fata si 288mm spate. Numai sa ii gasesc. Si vor fi gri, am scris mai sus, dar probabil ai trecut in fuga peste.
    Cromul mi-ar place si mie negru lucios, dar e greu de facut la calitate de fabrica. Imi e sa nu iasa tiganie si sa imi para rau dupa.
    Oglinzi negre, no way. Aspect de masina ieftina cu oglinzi nevopsite. Imi place la nebunie sa vad rosul asta frumos si de la volan, deci planul cu oglinzile de S4 facut inainte de achizitie este pe hold momentan.
    Sunt oricum multe alte detalii de pus la punct ca sa ajunga intr-o stare cat mai aproape de noua.
    Multumesc pentru aprecieri.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Las si eu astea pe aici ;)
    Ca tot intreba Catalin ceva mai in urma de alte B6 20180929_095505.jpg
    20171013_184545.jpg 20180625_190133.jpg 20171006_211104.jpg
     
    DonDoneL, Gabi_KGT și nucugheri apreciază asta.
  12. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Si niste poze mai horror :)
    20161030_134158.jpg 20160426_183438.jpg

    Unele trebuie sa "moara" pentru ca altele sa ajunga si mai frumoase ;)
    20171021_134311.jpg
     
    gutza25, Chriss_Deejay, Bozonc Andrei și alți 5 apreciază asta.
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am terminat de scos/adaugat cablaje pentru a scapa de toate improvizatiile din spatele bordului facute pentru Pioneer-ul aftermarket si am adaugat RNS-E-ul in varianta finala, impins in cusca pana la capat.
    De asemenea, am schimbat si capacul de plastic de pe manerul franei de mana, care era zgariat/uzat de la impactul cu cotiera. Se vad in poza asta si o parte din componentele unui alt upgrade e care urmeaza sa ajunga pe masina in curand ;)
    20181107_202934.jpg 20181107_202801.jpg
     
    DonDoneL, gutza25, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  14. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Obsedat ..:)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Perfectionist*
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Hei, hei, aici e voba de masina, nu de mine.
    Bine, eu recunosc, sunt nebun, obsedat, perfectionist, cum vreti voi :) Si sa stiti ca recunoastarea e un prim pas spre vindecare...

    In alta ordine de idei, torpedou like new cu balamale intacte si pistonas nou. In poze se vede putin diferit ca nuanta in raport cu fata de usa, probabil e de la unghi si luminozitate, ca si bordul pare albastru si pe masina nu se observa nimic. Desi da, ca sa fie in starea asta, provine de pe B7 :)
    Si nespalata de 3 saptamani tot intens e rosul asta la exterior :jester:
    20181110_082959.jpg 20181110_151759.jpg 20181110_151751.jpg

    Si pentru ca trebuie sa fie totul perfect si pentru ca respect in trafic, am mai jonglat putin cu asezarea farurilor pe caroserie si cu ocazia asta am facut si un reglaj de faruri pe aparat dedicat pentru asa ceva, pentru ca proprietarul anterior a reconditonat (si bineinteles demontat) lupele iar eu am demontat iar farurile de pe masina pentru a le reda luciul bine meritat. S-a dovedit ca mai era de lucrat la reglajul "la perete" facut de mine anterior, desi se observase o imbunatatire clara dupa ce l-am facut. Bateau foarte in stanga farurile cand am luat masina.
    Untitled.jpg Untditled.jpg
     
    Ultima editare: 10 Noi 2018
    paul14, RazvanRXR, Chriss_Deejay și alți 3 apreciază asta.
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cand vrei s-o vinzi, da-mi un semn. :)
     
    t_qua77ro și Cosmin ZKG apreciază asta.
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ne pregatim si de iarna care se anunta.
    Am "invelit" motorul cu o pasla de insonorizare, care nu vine pe toate benzinarele din fabrica. A mea nu avut-o.
    Si am trecut la jante 16" OE incaltate cu 205/55/R16 Michelin Alpin A5. Asteptam zapada sa le vedem la treaba :)
    Oricum trecerea de la 18" la 16" e la superlativ dpdv al confortului.
    Cu scuzele de rigoare, dar flancul cauciucurilor e tot murdar pentru ca parcurg 2-300 de metri peste sort de piatra pus recent in strat destul de gros si roata se afunda :)

    Si inca o remarca, duzele de stropitori parbriz tip perdea montate de proprietarul anterior sunt foarte economice la lichid, desi stropesc furmos si uniform parbrizul. Am completat azi cu lichid de iarna, si am constatat ca desi de cand am luat masina nu mai completasem, nu au intrat decat 2 litri pana la nivelul maxim. Si am tot incercat sa il consum pe principiul ca e de vara si sa vad ca senzorul de nivel e frunctional. Presupunand ca am luat masina cu nivelul la maxim, tot foarte putin se consuma.
    Inca ma mai gandesc daca revin la duzele de fabrica, doar de dragul originalitatii :)

    20181112_140732.jpg 20181112_193204.jpg
     
    Ultima editare: 12 Noi 2018
    Chriss_Deejay, DonDoneL, alanb1 și alți 3 apreciază asta.
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Interiorul intr-o forma partial completa :)
    Las poza asta aici pentru a se vedea evolutia acestuia in cele aproape 4 saptamani de cand am masina (navigatie RNS-E, panou clima 2DIN cu scaune incalzite in stare like new, tropedou cu usa intacta si pistonas nou, nuca si manson schimbator S-line model de pe A4 fara adaptari, suport pahare si carti vizita cu iluminare si linie crom, buton avarii like new, butoane geamuri usa sofer de A4 B7 OE in locul celor china, buton blocare/deblocare de pe usa sofer, manere reglaj inaltime scaune, grile aerisire din podea, covorase cauciuc Audi OE, maner piele si plastic frana de mana, plastic superior consola centrala, plastic de sub volan). Multe plastice schimbate pentru zgarieturi/urme de utilizare.

    Pregatim terenul pentru alta cochilie pentru manetele de semnalizare/pilot automat si un alt volan, surpriza.
    Va urma...

    PS: Nu va luati de covorasul pus la sofer peste cel de cauciuc, ca e foarte practic, retine toata mizeria/nisipul sa se imprastie pe sub pedale pe mocheta si se scutura super usor. Astfel, sub el, totul arata ca proaspat iesit de la spalatorie.
    20181115_074401.jpg
     
    gutza25, Gabi_KGT, lowlife și alți 3 apreciază asta.
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Poze "la cald" ... -3 grade :)
    Carenaj nou la roata dreapta fata, cel vechi avea o mica fisura, probabil de la incercarea de a ajunge la suruburile de fixare ale barii fara a-l demonta complet.
    Si in sfarsit spunem pa pa volanului de B7 cu single frame. Cu aceasta ocazie avem si cochiliile de la manete cu cat mai putine zgarieturi.

    20181117_165110.jpg 20181117_094524.jpg
     
    Bozonc Andrei, Gabi_KGT, DonDoneL și alți 6 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta