1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 S-line 1.8T BEX - Misano Red

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 21 Oct 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Deci va fi un chin cand le voi demonta? Pai eu nu vreau asta! Vreau sa stea acolo cat mai bine, cat mai mult timp posibil. :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    La multi ani !
     
    gutza25 și arazvan2002 apreciază asta.
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cam la modul asta era asezata banda si la mine.
    Teoretic cat timp tii masina, nu ai avea motiv sa le dai jos intregi, deci nu ar trebui sa te ingrijoreze prea mult ce ai facut :) Daca o sa impuna demontare, probabil va impune si revopsirea elementului respectiv.
    Insa eu acum facand transcrierea, si neavand in gand sa vopsesc hayonul sau bara fata, am fost nevoit sa le scot cu maxima atentie.

    La prima tentativa de lipit numere cu banda dubluadeziva, cam tot atat am pus si eu (fara bucatile alea mici imprastiate) crezand ca oricum nu va tine. Ultimul set de numere lipit a insemnat doar 4 bucatele in fiecare colt si a stat 2 ani fara sa se intample nimic, si probabil mai statea lejer daca nu vindeam masina.

    Ca idee, pe alta masina am fixat sigla "quattro" cu doar 2 bucatele mici mic de banda dubluadeviza pe grila fata de S4 care nu mai permita fixarea clasica cu cleme. Am marcat cu rosu in poza zonele unde exista banda. Are 5 ani de zile, inclusiv spalare cu jetul, si este la locul ei. A fost pusa cu gand de provizoriu pentru 2-3 saptamani :)
    20160805_190718.jpg
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca taiai prin spatele placutelor cu nailon de pescuit (guta) banda adeziva ... in cateva secunde erau demontate, fara stricaciuni.

    Felicitari pentru masina si felul in care o intretii!
     
    mirceacml apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Stiam de ata de pescuit sau eventual ata dentara, dar nu aveam la indemana decat sarma de taiat geamurile lipite si mai ales pe fata numarul fiind lipit foarte aproape de marginea de sus a barei, imi era frica sa nu ciobesc vopseaua.
    Solutii speciale de indepartare a benzii recunosc ca nu am avut la indemana, cu benzina mai incercasem in trecut si lasa asa o pelicula mata pe lac si apoi trebuie polish, deci timp, polishul are in componenta si fillere/ceara si dupa trebuie degresat foarte bine sa prinda alta banda si tot asa. Iar cand am acces la radiera pentru banda, nu am timp de asa ceva. Deci a trebuit sa ma descurc, cu pretul timpului suplimentar pierdut. Ideea e ca rezultatul e ce trebuie ;)

    Am pregatit si un amortizor de capota original pentru ea, dar m-am sucit si l-am montat pe cealalta. Iar ala de acolo a venit pe rosie. Piticii s-au linistit, e mai bine pentru amandoua. La rosie cel vechi nu mai impingea deloc in sus capota, nici in ultima parte a cursei, desi daca o aduceai cu mana pana sus statea acolo fara probleme.
    Si doua amortizoare originale pentru capota portbagajului pe cod de B7 model cu capota cu deschidere completa, care montate mi se par prea tari si cam zgataie capota dupa ce ajunge sus. Cu astea uzate, tot acelasi tip, incepand cu +1 grad C functioneaza fix cum imi place, adica au putere sa ridice capota fara probleme si in ultima parte a cursei ii da drumu foarte incet. In schimb la temperaturi negative, la prima actionare nu salta decat 1-2 cm in sus capota si trebuie ajutata cu mana. Urmatoarele ridicari functioneaza, pana trec iar 3-4 ore fara sa o deschid. Am lasat doar 1 nou deocamdata, pare mai aproape de ceea ce trebuie. Inca studiez problema :)

    Si m-am pricopsit si cu un far in casa, asta dupa ce in toamna pe ploaie ma minunam cum de nu se aburesc deloc, stiind situatia cu farurile bi-xenon pe B6. Celalalt e uscat. Banuiesc conditiile nefavorabile din locul de parcare de zi cu zi, pentru ca daca o pun invers mi se abureste superficial tripla care cade pe acelasi colt cu farul buclucas, iar in alte situati tripla nu se mai abureste. Vedem ce iese la iveala pe masa de operatie, oricum incepusera sa apara brobonele de apa si era necesara autopsia ;)
     
  6. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Salutare si La multi ani cu intarziere!!

    Nu prea multe noutati pentru noul an pentru ca vremea se incapataneaza in continuare sa fie potrivnica infrumusetarii atelajului. Nici macar pentru poze nu e prea ingaduitoare, masina e mai mereu murdara si fulgii se incapataneaza sa pozeze si ei.
    Pe principiul cine cauta gaseste, avem si ravnitele pedale de RS4 OE, bineinteles si la un pret mult mai bun decat este apreciat de nou reperul. Deocamdata doar la pastrare in cutie :)

    Printre altele am montat alte brate stergatore aero de A4 B7 pentru ca cele vechi nu imi placeau cum apasa pe pabriz si unul avea si un defect la sistemul de prindere a lamelei, iar cu acesta ocazie si un set de lamele noi Valeo de care am fost multumit de-a lungul timpului mai ales ca au clipsul de prindere 1/1 cu cele OE. Merita.

    Am schimbat si ambele triple spate cu altele noi, comandate pe HELLA, care este si producatorul de prima echipare. Diferenta de pret intre OE si Hella nu este colosala, dar stiind ca primesc acelasi produs am preferat sa economisesc. Sunt identice cu cele demontate care erau din 2004, inclusiv urmele de turnare de la matrite de pe spate si inscriptiile in plastic facute la cald.
    Am facut pasul asta doar ca sa potolesc piticul care imi tot spunea ca nu exista o potrivire 100% de nuanta de rosu intre stanga si dreapta.
    Si am montat si becuri de semnalizare Philips silver ca sa scap de pata de galben care aparea in jurul acelui bec. Sunt gri crom la exterior dar semnalizeaza cu lumina galbena.

    Probleme cu aburirea farului stanga nu am mai avut de cand l-am adus si l-am uscat inainte de sarbatori. Sa il tina tot asa.

    I-am facut si buletin nou dupa 3 luni de stat la rand la inmatriculari. Numerele vor fi lipite la loc cu banda dubluadeziva, nu ma certati, am si pregatit-o. Si au disparut si chenarele negre din jurul placutelor.

    In rest, quattro + Michelin Alpin e fix ce trebuie pentru sezonul rece, mai ales ca anul asta am avut ceva zapada. Nu la fel de incantat e si lipul de Cupra de pe fata, care desi am mers cu grija, a mai acumulat cateva zgarieturi. Poate si datorita suspensiei 1BV. As spune ca e inca bine ca nu e deformat sau desprins de la locul lui. Scuturile au scapat neatinse de mine dar au zgarieturi de la fostul proprietar, insa am pregatit unele in stare ca noua, originale, pentru la primavara. Motor + cv + cele de pe podeaua laterala stanga si dreapta.

    A intervenit si o pierdere de lichid de racire pe la celebrul "J pipe" (cei cu 1.8T stiu), piesa ieftina dar acces nu tocmai facil la ea. Deocamdata tinem nivelul sub control. La primavara ne facem timp de dat jos clapeta acceleratie, alternator si termostat pentru a avea acces.

    Sunt pe cale sa mai bifez doua upgradeuri, insa sunt destul de indecis, si m-ar ajuta cateva pareri in plus.

    Primul ar fi capace de oglinzi de S4, aluminiu brush, OE bineinteles. Insa multa lume imi spune ca pe rosu nu se integreaza bine. Pe mine ma incanta ideea ca e ceva in plus, OE, de pe un model plasat mai sus in gama.

    Al doilea ar fi scaune fata + bancheta RECARO, tot de pe S4/RS4, unde am urmatoarele dileme. Plec de la un interior S-line intretinut, cu scaune fata cu incalzire, care se asorteaza cu materialul de pe fetele de usi. Avantaje la scaunele Recaro, din punctul meu de vedere: - reglaje electrice pentru toate directiile, incalzire inclusiv in bancheta spate (dar lipseste panoul de comanda care nu e ieftin nou si nici des intalnit sh), ideea de a avea pe masina ceva rar. Dezavanaje la Recaro: sunt integral piele, deci iarna mai reci (sa spunem ca asta compenseaza incalzirea) si vara se incing; starea estetica per total este sub cea a scaunelor de S-line care le am deja, insa nu sunt taiate/rupte/arse; nu vin la pachet cu fetele de usi cu piele, deci ar trebui sa le pastrez pe ale mele (sunt invatat cu combinatii de astea de la cea cu interior crem unde rar le potriveai 100%); si nu in ultimul rand costul aferent.

    Astept sugestii. Multumesc

    @Cosmin ZKG - am intalnit-o intre timp si pe sora-sa, cea de care discutam. Are trecut de englezoaica :)

    20190122_175937.jpg
     
    skiper și smurff apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pro pentru noua pozitionare a numarului.
    Pro oglinzi pentru ca ai chrome la geamuri.
    Vezi ca merge interiorul de a4 b8 ;) Poate te atrage mai mult.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  8. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Doar scaunele fata de pe A4 B8 se potrivesc plug and play pe B6/B7 dar de interiorul Recaro care vine pe S4 B8 nu prea te poti apropia si nu stiu cat mai merita pentru un A4 B6 din punct de vedere al pretului de achizitie. Ce apare listat pe ebay incepe de pe la 2500 euro. La suma asta m-as gandi direct la scaunele scoica de pe RS4 B7 si cu siguranta nu as avea dubii.
    Daca discutam de S-line de pe A4 B8, alea de le vezi si pe olx pe destul de multe masini, am stat in ele si mi se par chiar mai putin comode decat cele de B6/B7 si in nici un caz mai frumoase. Am studiat problema si le-am luat in calcul cand imi cautam interior pe crem/gri deschis pentru precedentul B6, dar raportat la ce am acum montat pe asta rosie, consider ca nu merita deranjul.

    Mai pe scurt nu le-as da jos pe actualele decat pentru Recaro, si cum pe cele de B8 nu mi le permit, raman doar cele de B6/B7. Astept in continuare sugestii.

    Numarul din fericire sau din pacate e pus acolo doar provizoriu, ca a fost singurul loc unde am putut sa il prind cu coliere, fara sa gauresc bara, pana o fi vreme pentru lipit.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Este un anunț pe facebook, sau cel puțin era, cu un tip care vroia sa vândă sau sa faca schimb cu model mai ieftin și diferenta. Scaune RECARO. Pretul era 1000. Sau scaunele tale și diferenta.
     
  10. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, stiu si anuntul acela, doar ca distanta e foarte mare.
    Am mai gasit inca un set, mai aproape de mine, dar sunt de pe masina de Anglia, deci fetele de usi nu se vor potrivi. Pretul e tot pe acolo,
    Dilema mea era daca merita toata treaba tinand cont de plusuri si minusuri.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    De aratat de la departare pt mine arata mai dragutz scaunele de B8, dar dupa ce am vazut indeaproape cum e cu ele, trebuie sa zic ca sunt un cur. Sunt mai incomode decat cele de B6, au sustinere mult mai proasta si sunt mult mai umflate in spate, nu isi au locul in B6 :)
     
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Colegul @Red_ a mers pana in Polonia după un interior ! Deci despre ce vorbim când pasiunea nu are limite ?!
    Ești un băiat tipicar și văd ca ai planuri foarte bine conturate cu mașina. Personal n-as lasa sa ma încurce câțiva km. Adaugă la asta ideea ca peste ceva timp mașina asta va deveni un clasic, iar fiecare opțiune extra va fi un plus.

    Referitor la poza cu fosta englezoaica - ai vorbit cu actualul proprietar ? Pasionat și el ? Sau doar o coincidenta ? :)
     
    Red_ și alanb1 apreciază asta.
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    A venit la doctor englezoaica. Nu cred ca actualul proprietar a cautat exact 1.8T si mai ales BEX la cum se prezenta la momentul de fata masina interior/exterior :) Nici nu cred ca stia de conversie. Oricum e facuta bine, in afara de butonul de pe maneta schimbatorului, daca nu cunosti toate detaliile, vezi greu si celelalte anomalii.

    Pentru peste inca vreo 15 ani am deja alta pusa la naftalina, care aduna praful de vreo 5 ani :) PS: Are si Recaro :)

    Pentru asta folosita (aproape) daily, vad urmatoarele avantaje si dezavantaje pentru Recaro raportat la scaunele actuale S-line
    + model mai rar
    + reglaje electrice pentru toate directiile
    + incalzire in bancheta spate (dar care mai necesita munca si investitii)
    - nu vin cu fete de usi "pereche"
    - sunt mai uzate ca cele S-line, fara a fi rupte/taiate/arse
    - sunt integral piele, ceea ce inseamna disconfort in utilizare, cel putin in sezonul cald
    - costul de achizitie
    - timpul necesar instalarii, mai ales ca au isofix si bineinteles ca fiind de Anglia, ajunge sa fie la scaunul soferului. trebuie bucatit scaunul pentru eliminare, si pentru mutare trebuie si celalalt imprastiat :)
    0 pentru cele din apropiere, pielea e fine Nappa, nu stiu daca e plus sau minus. Imi place cum se simte, dar e foarte predispusa la uzura/zgarieturi.
     
    Ultima editare: 24 Ian 2019
    DonDoneL, gutza25 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pe lista de "dorinte" am inclus si eu un interior recaro, in urma cu ceva timp, ba chiar am vorbit cu doi prieteni insa ei s-ar putea sa renunte la idee. Eu probabil o voi pune in practica... eu unul as vrea fara memorie din cateva motive. As pute recaro strict pentru un design mai aparte, ceva mai rasarit decat S-line. Vezi ca ai gasi si recaro partial, cu alcantara pe sezut si spatar iar insertia de piele unde scrie RECARO (pe spatar) e tot acolo. Pretul.. da, e mai ridicat, insa as prefera sa dau 7-800E pe unul si sa merg afara dupa el (mai apuc sa vizitez una alta) decat sa dau in tara 1000 pe unul. Cei care le vind vor sa scoata pe dotari mai mult decat pe masina, chiar daca si-au pus ei, ma rog.. am cerut informativ preturi pentru unele lucruri si .. :asskicking: ma rog, dupa posibilitati, fiecare isi cumpara ce vrea, de unde vrea.

    @t_qua77ro sti de ce parere sunt eu? Cel mai important e sa-ti placa tie cum arata masina cu anumite dotari pe ea (ex capace oglinzi al brushed).
     
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Bravo:applaus:
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Multumesc pentru sfaturi.

    M-am sucit cu oglinzile cu capace de aluminiu, nu le mai pun sus in urma mai multor pareri primite din diverse surse si dupa ce mi-am amintit ca de fapt si culoarea a fost una din chestiile care m-a atras sa iau masina asta.
    Dar cum deja vorbisem ca le vreau si oricum veneau la pachet cu mai multe piese, am ramas cu ele. Daca cineva considera ca ii sunt folositoare, valoarea lor reziduala e mica :) 20190126_122828.jpg
    20190126_122840.jpg
     
    skiper, AndroneMarius, hercheacatalin și alți 2 apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ma abonez eu :whistle2:

    Ar arata foarte bine cu oglinzile piano black ! :icon_thumright:

    Later edit : :) Bucovina

    02FAF697-1E62-4457-825E-A2D816A861B8.jpeg
     
    hercheacatalin apreciază asta.
  18. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Telefonul tau face poze mai bune ca al meu, cel putin pe timp de seara :_)
    Dupa cum probabil ati dedus, soarta pentru urecheate pe masina asta e pecetluita, raman rosii. Nu ma mai ispititi cu tot felul de culori ca ma supar si le fac roz :p

    PS: E mai faina poza asa decat cum voiai sa imi zgarii tu capota :)
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Da Gabi ! N-ai încotro , rămân roșii oglinzile tale !
    Legat de zgaraieturi , aveai reducere la polish ulterior :)
     
  20. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Ce mult imi plac b6-urile rosii de pe acest grup. Sunt 2 sau 3 misto , demult nu prea erau, acuma au adus o pata de culoare acestui forum :wub:
     
    AndroneMarius și DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta