1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 S-line 1.8T BEX - Misano Red

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de t_qua77ro, 21 Oct 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ai inlocuit doar vasul sau ai schimbat si busonul? Pare nou.
     
  2. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Numai vasul, si da, e nou. L-am schimbat mai mult pentru a avea prinderea originala pentru capacul de plastic care vine in acea parte stanga, dar diferenta de nuanta a plasticului din care este facut este sesizabila fata de cel vechi, desi luat separat nu as fi zis ca e murdar nici cel vechi.
    Daca eram suficient de atent cand am comandat sa imi dau seama ca acel capac se comanda separat, probabil il luam nou. Dar cum al meu nu are nici un defect, am zis ca il pun asa, vechi :) Am vrut unul pe negru, dar are alta valoare de deschidere a circuitului la suprapresiune.
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da, dar oem cu specificatiile celui vechi. In timp se poate defecta; nu mai deschide la suprapresiune (daca e cazul) si se ajunge la altceva.
     
  4. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Am montat si cutia frigorifica din torpedou. Sa vina caldura deacum ;)
    20190607_201244.jpg
     
    Alex_WeS, gavryus, sapuu_ae și alți 12 apreciază asta.
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Hai cu înghețata la pachet, de acum :)
    Ce nebunii vrei sa mai adaugi ? Sau altfel spus, mai ai retrofituri de realizat in plan ?
    Alături de mașina configurată de colegul @Catalin_1987 e cu siguranța in top 3 și acest A4 B6 !
    Eu ți-am zis ce îți lipsește din portofoliu - S4 și probabil te vei liniști după aceea ! :friends:
     
  6. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 b6 - 1.9 quattro - 2003 / A6 4G sedan - 3.0 BiTDI quattro - 2014
    @Cosmin ZKG Cred ca si la s4 mai găsești ceva de făcut deci sunt la fel de curios ca tine in ceea ce privește viitoarele modificari.

    @t_qua77ro Te felicit pentru munca depusă si pentru felul în care arată aceasta masina.
    P.S Sunt pe urmele tale :busted_cop:
     
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Azi am reusit sa pun si pedalele de RS sus.
    Pe to do list-ul scurt (gen le am, dar trebuie sa ajung le montez) sunt franele fata spate de B7 3.0TDI (320mm fata/288mm spate), butoane de geamuri noi, OE, pentru toate cele 4 usi din motive de clickuri si pitici, grila de la stergatoare, bricheta rabatabila impecabila (a mea are 2-3 mici ciupituri), frana de mana cu butonul cromat impecabil si niste scuturi pe sub masina care acum au cateva zgarieturi. Trebuie sa imi fac curaj intr-o zi sa scot iar consola centrala :)
    Pe temen lung cu siguranta se mai gasesc chestii de facut, insa de principiu incerc ca tot ce mi se pare ca nu e ca din fabrica sa imi notez undeva, si cand ajung cu alta treaba prin zona sa tin cont si de notite.
    Deabia are jumatate de an la mine, pana pe la 2 ani mai e timp de mici detalii.

    Multumesc pentru aprecieri.
    20190608_173009.jpg 20190608_180600.jpg
     
    Ultima editare: 8 Iun 2019
    gavryus, smurff, Ciobanu Cristian și alți 8 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, prea te grabesti cu modificarile, iar curand nu vei stii ce sa mai faci... si sa vezi atunci plictiseala ! :) Felicitari! :applaus:

    Intrebare: volanul este retapitat, nu-i asa ?
     
  9. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cand terminam la asta trecem la urmatoarea. Sunt obisnuit deja :)
    Da, volanul e retapitat. A fost cu piele fina si am vrut eu neaparat perforata ca sa se asorteze cu nuca schimbatorului si cu S-line-ul interior. L-am facut de mai multe ori pana am fost eu multumit de cum a iesit, dar acum consider ca e ok chiar si pentru gusturile mele :)

    Masina a venit din fabrica cu volanul din dreapta in poza atasata (tot acolo in stanga e si V1 la retapitare pentru volanul tesit), insa la mine a ajuns cu volanul sport de B7 cu comenzi (a se vedea prima pagina din topic) care mi se pare hidos pe B6, gen Dacia 1300 cu imbunatatiri de 1310.
     
    Ultima editare: 8 Iun 2019
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    In sfarsit vreme de vara, misano red in razele soarelui :)
    201906171_123124.jpg
     
    stefan550, george_gopo, F33lings și alți 12 apreciază asta.
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    8E1998401 este codul pentru pachetul de retrofit din prima poza
    Eu aveam deja bratele si lamelele aero, dar erau mici ciupituri pe brate adunate in timp, si daca tot am zis ca le schimb, am zis ca merg si niste lamele originale noi la pret de pachet, desi aveam Valeo montate in toamna trecuta.
    Am consumat 1 vas de lichid pana le-am asezat pe parbriz in pozitia de repaus asa cum imi place mie ;)

    Am umblat acolo pentru ca am schimbat grila stergatoarelor, cea veche avand urme in cantul parbrizului de la surubelnitele cu care a fost scoasa la ultimul schimb de parbriz. Si aici am un sfat, luati-va grila noua, e in jur de 100 lei +/-. Eu din comoditate si/sau din impresia ca e mai scumpa, am cautat destul una second sa arate tipla :), majoritatea sunt decolorate/spalacite/gazate asta in cazul in care nu sunt rupte.

    Am vrut sa fac si o intretinere preventiva pentru mecanismul stergatoarelor, dar am avut surpriza placuta sa fie inlocuit de-a lungul timpului cu un altul, tot OE Audi, si cum se misca impecabil, l-am lasat in pace de data asta. Doar am spalat/curatat bine pe sub baterie si pe langa cutia de la ECU. O gramada de frunze mai vechi si mai noi adunate pe acolo...
     
    Ultima editare: 26 Iun 2019
    Bozonc Andrei, Chriss_Deejay, cogdao și alți 3 apreciază asta.
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Gabi, imi poti confirma sau infirma codul vasului de expansiune pe care l-ai cumparat: 8E0121403A
    Vreau sa-l schimb si eu pe al meu, insa caut varianta care are si a 3-a iesire pt webasto dar si cu acel system de prindere al capacului (cum ai luat tu).
    Nu-mi dau seama daca exista o astfel de varianta, tinand cont ca acel cover de protectie a fost montat pe S4, implicit vasul are acea prindere, insa fiind vorba de un benzinar, nu stiu daca s-a montat webasto pe S4.
    Din informatiile pe care le am, sunt disponibile 3 coduri: 8E0121403, 8E0121403A respectiv 8E0121403C. Insa nu stiu care sunt diferentele intre acestea.
     
    Ultima editare: 10 Iul 2019
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Da, 8E0121403A este codul vasului pe care l-am montat. De fabrica am avut 8E0121403, Diferenta pentru care eu l-am luat este ca are locasul pentru prinderea capacului de peste vasul de lichid parbriz si servo. In plus are si conexiunea pentru sirocou.
    Sunt mai multe coduri de vas, montate si/sau pe B7, si mai difera la ele unghiul sub care iese furtunul gros de tur (inspre fata masinii sau inspre in jos). De asemenea, vasul de S4 nu are furtunul mic de retur situat inspre fata masinii.
    Spune-mi exact ce configuratie vrei si incerc sa iti dau codul aferent. Desi nu au fost variante chiar pentru toate gusturile, de exemplu eu ca sa am prinderea la capacul ornamental, a trebuit sa optez inevitabil si pentru iesirea pentru furtunul de sirocou.

    Si daca tot am postat, las pozele astea aici ;)
    Untitled.jpg
     
    adideac, Scorpyon, stefan550 și alți 6 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Interiorul cere un 3d color mfd
     
    DincaMarius și Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Pe mine m-ar interesa ca vasul sa fie cu:
    - optiune pt webasto (am in viitor in plan sa-i montez webasto). Aici as vrea sa stiu cum ai procedat sa astupi acea iesire, avand in vedere ca tu nu ai webasto. Ma intereseaza sa stiu daca il iau cu aceasta optiune ar trebui sa astept pana montez si webasto sau in pot folosi si pana atunci, astupand turul pt webasto some how.
    - sa fie cu acel locas pt capacul de protectie care vine peste vasul lichid parbriz si servo (pe care il am, insa pt prindere am optat pt ceva home-made). Ca sa inteleg mai bine: acest locas e doar urechea vasului sau include si “surubul”/boltul de fixare al capacului de protectie. Daca e doar urechea vasului m-ar ajuta si un cod pt acel bolt ca sa-l cumpar, iar daca e inclus, acesta e turnat direct din plastic?

    Avand in vedere cele doua elemente mentionate mai sus, iesire suplimentara webasto si sistem prindere capac, cred ca as avea nevoie de acelasi cod de vas ca cel cumparat de tine: 8E0121403 A, insa sunt si mai confunz din moment ce imi spui ca sunt si alte tipuri fata de : 8E0121403, 8E0121403 A respectiv 8E0121403 C.
    La fel, daca spui ca pozitionarea furtunelor de tur si retur este diferita, nu stiu daca nu cumva trebuie si acestea schimbate, avand in vedere ca forma lor va fi diferita pe pozitie.
     
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Pentru ce ai tu nevoie, adica motor 4 cilindri (presupun ca masina e cea de la profil, 1.9TDI), incalzire stationara si suport de capac S4, codul corect e asa cum ai intuit 8E0121403A. Vei primi vasul din poza. Nu vrei avea modificari de facut.

    20190531_204329.jpg

    Iti trebuie suplimentar surubul de clipsare care vine separat de vas si vine infiletat in urechea pe care vasul nou o va avea, cu codul 8L0805596A
    Eu am pus si prinderea de pe surubul vasului de servo in varianta OE pentru acel capac. Doar in fata unde se prinde de trager nu m-a lasat inima sa dau gaurele in trager pentru niturile de fixare a suportului de surub, desi exact asa vine si pe S4 din fabrica.
    Incalzire stationara nu am si la cat de repede se incalzeste benzinarul nu am nici retrofit in plan, insa a fost varianta de compromis pentru mine pentru a fixa corect capacul lateral. Gaura am obturat-o cu un furtun bont si un colier.

    Capture.JPG

    La ceasuri sigur nu umblu, sunt cu display color din fabrica si pentru mine e suficient. Nu vreau sa ma complic inutil cu lipituri si adaptari. Poate daca era o varianta mai speciala de fabrica, luam in calcul.
    Insa sunt deschis la alte idei, pe linia OE ;)
     
    DonDoneL și Chriss_Deejay apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    :(:(
     
    DincaMarius apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ceasurile de S4 sunt mult mai frumoase, au limbile albe si alt font pe cifre :) din pacate scrie S4 pe ele.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Probabil nu as spune nu unora de S4 daca le-as gasi in RO si la un pret rezonabil, dar cred ca cer prea mult :)
    Mi-ar placea si un RNS-E mk2, desi nu ii vad real utilitatea fata de mk1, tinand cont de functiile de care am eu nevoie la volan. Doar asa sa mai facem ceva nou :) Cine stie, poate poate...numai sa fie ceva impecabil ca nu mai vreau sa fac downgrade dpdv al starii estetice. Am facut-o cand am pus scaunele Recaro, avand interiorul S-line in stare de nota 9.90, iar pe cele actuale pielea mai are unele cute desi nu sunt tocite, rupte sau gaurite. Le apreciez critic pe la un 8.50. Am avut nevoie de putina terapie sa trec peste :)
     
    DonDoneL, lowlife, skiper și alți 2 apreciază asta.
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    2018 vs 2019
    Una a mai adunat niste praf, alta a schimbat culoarea si acum sora-sa paleste in fata ei chiar daca e maxim de menajata :))
    Am planuri pe termen scurt si pentru cea gri, cum ar fi montat bandourile de pe usi de S4 pe care le-am vopsit in culoarea caroseriei, montat capace pentru jantele BBS OE, spalat exterior, introdus freon in instalatia de climatizare si ITP. Am pentru ea si un eleron de S-line OE pentru capota portbagajului, vopsit, gata de montaj, dar nu cred ca reusesc sa il urc sus anul asta. Vedem cat si cum putem face, pentru ca mereu gasesc cate ceva de facut si la rosie, iar timpul e destul de limitat.
     
    bobalex18, skiper, gavryus și alți 7 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta