1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B7 1.9 TDI BRB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de iondarie, 11 Mar 2016.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Am DPF si nu vreau sa il dau jos:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 17 Iul 2016
  2. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    B7 alb! Arata super bine!! Si cu ,,nemuritorul" pe el.... Sanatate da ai ca te tine o viata. Eu mai am o skoda de 1,9... Am 200 de mii cu ea si in afara de consumabile nu a miriit niciodata....
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sonda aia nu are treaba cu DPF-ul, o am si eu si nu am DPF din fabrica.
     
  4. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Admin790 a mea maraie prea mult, din pacate ma prins intr-o pasa foarte proasta nu am timp liber deloc si imi pare foarte rau ca nu ii pot acorda atentia de care are nevoie.

    Pierderi de ulei, pierderi la franare, pierderi de putere o bataie/zdranganeala care ma termina psihic si lista poate continua.

    Sper ca din toamna sa le pot remedia pe toate.

    De avut sigur are DPF, dar ceva este in neregula la el de cand merg cu ea nu am vazut nici o regenerare... Mi-e frica sa nu fie scos din soft... Oricum masina va primii alt soft daca dupa ce ii remediez problemele tot are probleme de putere.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. Cosmin790

    Cosmin790 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Bruxell
    Masina:
    Audi a6 2,7 tdi 2011
    Toate la timpul lor. Stiu cum e sa nu ai timp. Cat despre DPF se poate sa il ai scos din soft, e o practica si pe aici.
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    De maine incep sa caut service unde sa merg sa rezolv problemele... Urati-mi noroc [emoji23]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Boon am dat catalizatorul jos l-am sudat, am schimbat si racordul flexibil si cred ca am descoperit si cauza ruperii acestora: suportul de pe cutie ce tine teava de esapament era prins doar intr-un surub infiletat stramb si nestrans...

    In privinta franelor sa banuie pompa tandem, maine dimineata punem una de proba sa vedem daca acolo este buba. Daca dansa este vinovata vom comanda una noua pentru a remedia situatia.

    Am vazut/gasit destule "bube" din cauza unor oameni neatenti suruburi si pliulute lipsa... galeria de evacuare avea piulite doar sus cele de jos erau lipsa...

    Am schimbat un brat si un cap de bara pe stanga ca erau decedate [emoji56]. Port-fuzeta a trebuit schimbata deoarece cea de pe masina sa fisurat cand a demontat bratul.

    Maine sper sa o iau sa ii fac o geometrie si sa scap de probleme.

    [​IMG][​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chriss_Deejay și letkuteb apreciază asta.
  8. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    O surpriza placuta pe ziua de azi, masina este reparata, nu mai fasaie nu mai troncane si cel mai important are frane era sa gust volanul la prima proba [emoji851]

    Se pare ca discurile sunt ovalizate, va trebuii sa aleg discuri deci astept pareri.

    Mai ramane sa rezolv softul masinii.
     
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Zimmerman perforate.
    Ciudat e ca la mine iarna la rece, cu benzina de 100 imi face un zgomot ciudat la evacuare. Mi-ai dat de gandit si o sa il pun pe mecanic sa studieze zona mai bine :)
    Nu stiu cum se aude la tine dar la mine zici ca ca ar bate o tabla de ceva metalic. Cum o turez putin tace. Iar daca o las pe liber pe gropi, face intermitent acel sunet.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Zimmerman recomand si eu, perforate nu, indiferent de producator. Cele perforate prezinta prea multe dezavantaje in schimbul performantei oferite.
     
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Uzeaza o idee mai repede placutele din cate am inteles cele perforate dar frana e frana :)) Adica la mers sportiv am dat gata placutele in 12k km. Dar la mers normal le-am dus 30k km cu 70% de mers in oras. Asta la fosta masina.
    Ca aspect sunt..... nota 10+.

    Dar ca rezistenta sunt date naibi. Este al 3-lea set de placute pe ele acum iar un amic...... a aruncat cu apa pe un disc pentru ca erau super mega incinse si.... i se parea lui ca sunt iese fum. Dar fumul era de la o tigara aruncata de o tipa aproape de roata....

    Initial am zis.... gata aici raman cu masina. Dar cu mult noroc nu s-au fisurat.
     
    Ultima editare: 3 Aug 2016
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Voi inca mai credeti in povesti de genul, arunc cu apa pe discuri si crapa ? Ata ar insemna dupa un drum de 1000-2000km pe ploaie sa zici adio discurilor.
    Cat de repede se consuma placutele este irelevant, 90% conteaza ce placute folosesti si concentratia compusilor.
    Discurile ventilate nu te ajuta cu nimic, decat in combinatie cu un set de placute bune si mers exclusiv sportiv. Daca ai stilul de mers normal, pastreaza-ti banii si pune-i discuri normale. La fel, daca majoritatea km sunt facuti urban, distante scurte, iar nu te ajuta cu nimic. Decat odata pe an cand pleci in concediu, si ma gandesc ca nu mergi cu 200km/h cu familia in masina si plina de bagaje.
    Discurile le alegi in functie de necesitate, cati km faci si stilul de condus.
    Nimic de spus, la un etrier cu 4 pistonase si discuri de peste 300m se va vedea diferenta, dar pe frane stock vei ramane dezamagit cand masina va frana la fel cu disc plin sau perforat.

    Sa revin on-topic, si eu tot Zimmermann te sfatuiesc sa pui, calitate-pret sunt printre putinele care merita, alaturi de Textar si Ferodo.
     
    radu20 apreciază asta.
  13. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    In privinta discurilor am sa merg pe Zimmermann cred dar din pacate va trebuii sa mai astepte putin aceasta operatiune.

    Avem vreun posesor cu acelasi cod motor BRB prin Bucuresti? As vrea sa aud cum suna motorul/evacuarea mi se pare ca a mea suna prea gros zici ca e ceva infundat catalizator/DPF...




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    DPF-ul din cate stiu poti sa vezi pe diagnoza gradul de umplere. Catalizatorul cu un drum de 20-30 km la mers sportiv e ca nou.
     
  15. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Un mic update, masina a beneficiat de o mica atentie din partea DimSport. Din pacate nu am apucat sa fac decat vreo 50km. Mi se pare ca trage frumos am sa revin cu pareri pe masura ce fac mai multi km.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Si iar fasaie... daca opresc aerul si lautarii cand accelerez se aude un fasait de toata frumusetea...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. CS59DAN

    CS59DAN 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a4 b7,2.0TDI,2006
    Si eu am avut aceeasi problema, fasaia, cu geamurile inchise si cu muzica stinsa aproape ca nu se auzea deloc. La inceput nu am avut niciun martor aprins in bord, dupa cativa km a intrat in modul de avarie, nu mai tragea si fasaia. Am pus-o pe cric si a rezultat furtunul spart al intercooler-ului. Asta a fost patania mea, poate e de ajutor. O zi faina!!
     
  18. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    @CS59DAN - multumesc pentru info am sa verific si acel furtun.

    Troncanreala metalica = carcasa filtrului de aer nu era infipta in cele 2 gauri de jos drept urmare se plimba in voie dupa bunul plac si scutul metalic al carcasei lovea de racitorul egr...
    Fasaiala = un surub desfacut/nestrans... inca mai suiera putin dar tind sa cred ca este turbina totusi nu mai e la prima tinerete

    Asa de satul sunt sa ma duc la mecanic cu masina ca la final tot eu sa ajung sa demontez ca sa imi demonstrez ca nu sunt nebun. Poate oi fi, nevasta mai are putin si ma duce la spitalul de nebuni la control. Zice ca mereu aud eu cate o problema si ca mi le caut singur.
     
  19. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Boon si cum un miros urat vine mereu insotit si de un *****... astazi pe la bolboci turbina (presupun momentan) si-a dat ultima suflare. Fum pe la motor, fum pe la evacuare si acu se plimba fata ca o doamna pe platforma spre casa.

    Marti avem zi de spa, dezmembram sa vedem ce a crapat...

    De cand am luat masina zici ca ma uit la raposata emisiune a andreei marin: surprize surprize :))


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Oricum ma duc la nebuni cat de curand daca mai am multe surprize

    A ajuns cocoana la destinatie.

    [​IMG]

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 14 Aug 2016
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta