1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 1.9 si 2.0 TDI PD la Audi A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de 97LIR, 6 Iun 2008.

  1. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Pai si acum idiotii nu suporta pagubele provocate de incompetenta lor?
    Baniuesc eu ca problema a aparut in urma strangerii necorespunzatoare a surubului de la intinzator si ti a stricat filetul si de aici slabirea lui.
    Trebuie data jos chiuloasa si verificate pistoanele, bielele si toate partile mobile de la chiuloasa, plus un kit nou de distributie cu tot cu surubul de la intinzator. In functie de defectiuni vezi daca mai merita reparat motorul, sau iei altul din dezmembrari. Bafta.
     
    Ultima editare: 18 Ian 2015
  2. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Am avut o problema similara ( s-a rupt acel intinzator la distributie facuta de Porsche) si aparent e o problema cunoscuta faptul ca nu e bine sa schimbi acel surub intinzator tocmai din motivul ca se poate fisura chiulasa/deforma . Porche-ul nu il schimbase ca asa e procedura primita de la Audi.In cazul meu Audi a suportat cheltuielile in final.
    Oricum responsabilitatea o are acel service , dar ma tem ca e "deranj" mare acolo daca vrei sa repari , undeva la 7.000 de Euro (atat a fost la mine) ca daca se rupe intinzatorul ai 99% sanse sa fie varza absolut tot , chiar daca nu ai mai pornit motorul dupa ce s-a rupt.Oricum chiulasa era compromisa de cand ai spus ca se desfacea surubul , probabil era crapata deja. Un motor SH personal nu iti recomand , incearca sa vrb cu un avocat si sa faci acest service ( dupa ce spui presupun ca e unul de cartier) sa il repare cu piese originale,sau eventual cel mai bine sa il repari pe bani lor la PBN( nu recomand PBV2).Incearca sa ceri si o masina de schimb de la ei ...
    Era bine sa fi schimbat la reprezentanta distributia.
    N.B.Si apropo o sa vezi dupa ca ce spun toti ca motorul de 2.0 PD nu e normal sa tremure dupa reparatie , daca te incalzeste cu ceva...:).Oricum inarmeaza-te cu rabdare.Bafta
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asta nu are cum sa fie adevarat. Daca nu pornesti motorul si intinzatorul a cedat cand motorul e oprit, nu se strica nimic pentru ca nu se lovesc supapele de piston decat daca pistoanele sunt in miscare. Se regleaza la punct, se pune intinzatorul (evident sa tina filetul) si atat.
     
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mda....strang surubul dupa ureche si cedeaza filetul. In loc sa-l sudeze(WTF??) mai bine iti facea filet mai mare..
    Sunt curios si volanta cum au schimbat-o.. Nu-i asa usor sa dai multitronicul jos.
    Ti-au mai completat uleiul din multitronic pierdut pe la radiatorul din fata? Sunt sigur ca NU.
     
  5. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    ovidiutm Nu sunt mecanic , dar din cate stiu, la diesel cand se pierde sincronizarea chiar daca nu incerci sa repornesti motorul , tot ai probleme si dupa noroc poti sa ai probleme mai mici sau mai mari doar cu indoirea/ruperea supapelor sau/si ax cu came. Oricum e nevoie in cazul lui si de chiulasa , numai chiulasa e undeva la 8.000 de RON echipata. Deranj maresi orcum nu se repara pe net , la desfacere va vedea ce este de schimbat. In cazul meu de ex cand s-a rupt intinzatorul , mi s-a rupt inclusiv arcurile de la volanta ( ft probabil de la socul opririi bruste combinat cu oarece uzura , dar inainte nu aveam probleme cu volanta gen zgomote, etc.). si volanta a fost schimbata atunci pe banii Audi, la pornire auzindu-se o bataie dupa refacerea motorului.
    Un singur sfat personal la toata lumea faceti distributia la dealer , una e cand faci la nea Gica care nu isi asuma ft probabil raspunderea daca se intampla in garantie ceva si alta e sa refaci ulterior motorul daca e cazul la dealer ,in culanta si cu garantie, etc. E un risc prea mare sa faci o economie mica, parerea mea.


    mario vrs Din cate stiu dat fiind materialul nu este stricat filetul ci mai degraba crapa acolo materialul, in fine ideea e ca nu prea ai cum sa refaci filetul.
    Din acest motiv la dealer procedura si kitul de distributie nu include schimbarea acestui surub, tocmai ca stiu riscul de a avea probleme. Doar kiturile after market includ acel stift. E un defect de fabricare neasumat oficial de Audi. daca facea distributia la dealer avea sanse sa faca reparatia pe culanta, asa, Dumnezeu cu mila...
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2015
  6. G-AA

    G-AA 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    popesti leordeni
    Masina:
    audi a4 b7 2007 1,9 tdi
    salutare :sos:

    :sos: Salutare. Am de cateva zile o problema pe care nu am gasit-o pe forum... In timp ce merg mi se opreste motorul brusc toate luminile de bord o iau razna inclusiv martorii si afisajul electonic, farurile si ele daca sunt aprinse incep sa se aprinda si sa se stinga... Rotesc cheia la punctul mort si cand pornesc motorul din nou se reseteaza data ora de pe ecran..de cele mi multe ori isi revine la normal dar am avut surpiza ca de cateva ori deabea dupa a 2-3 oara sa isi revina. Azi dimineata aveam 70 km/h si sa oprit brusc am avut noroc ca nu am lovit pe cineva. Ma mir cum am putut sa ajung saptamana trecuta pana la brasov si inapoi...

    Va rog sunetimi daca aveti idee cam ce ar putea fi si unde as putea afla ce are

    Multumesc anticipat :hi::hi:
     
  7. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Pare a fi o problema electrica, contacte slabite/oxidate, mufe, conexiuni.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    G-AA incearca sa faci o diagnoza pentru ca asa o sa te edifici mai bine. Sunt cativa colegi buni la diagnoza si nu numai aici pe forum in aria de prestari servicii care te pot ajuta. Nici eu nu cred ca problemele care le ai au legatura cu motorul. Bafta.
     
  9. alexmuntean 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B7 2.0 TDI BLB , 2005
    Tatal meu a patit asa la un Vw Touran. I se aprindeau toti martorii si se oprea motorul (si pe autostrada la 130 km/h). Problema acolo a fost la ECU. Erau niste lipituri care la frig nu mai faceau contact. S-a rezolvat prin schimbarea ECU (cumparat unul SH cu garatie din Polonia ~200 E).
     
  10. G-AA

    G-AA 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    popesti leordeni
    Masina:
    audi a4 b7 2007 1,9 tdi
    salutare

    Imi puteti da pe cineva din bucuresti care face diagnoze bune??? Am mai facut diagnoze si nu am fost multumit de ele, am nevoie de cineva care stie cu ce se mananca o diagnoza nu doar sa dea din gura.

    Multumesc tuturor pt ajutor. :hi:
     
  11. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Vorbeste cu Cristi, din ce sa vad stie cu ce se "mananca" masinile cu ceva experienta in spate. Vezi si tu daca poate/vrea.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Verifica bornele de la baterie (sa nu fie oxidate si sa fie stranse).
    Apoi verifica celalalt capat al bornei de minus (sub baterie), sa faca bine contact cu caroseria. Prin verifica, ma refer la desfa-o sa vezi daca nu sunt oxidate suprafetele de contact.
     
  13. SORYN

    SORYN 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    sfantu gheorghe / CV
    Masina:
    AUDI A4 B7, 2006, AVANT, 2.0 TDI, 136 CP, BRF,
    G-AA ar fi o explicatie.... triunghiul bermudelor! scuze pt gluma. daca ar fi doar partea cu luminile, ceasurile, cred ca e de partea electrica (sigurante, mufe, scurt...) dar sa se opreasca si motorul!? la calculator e o buba. cum se mai zicea pe aici, o diagnoza e indicata. bafta.
     
  14. mclauss2006 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2015
    Locație:
    ROMANIA
    Masina:
    A4,2.0TDI,2006
    am si eu o intrebare referita la codurile de motor sunt nou posesor de a4 b7 2.0tdi BRE.DIN 2006 Vreaua sa aflu daca are sau nu filtru de particule
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede la motor un sticker in partea dreapta a masinii. Se afla in continuarea turbinei dupa catalizator sau scrie in cartea service a masinii (exista un sticker lipit in cartea service cu datele masinii) sau pe stickerul existent in porbagaj.
     
  16. mclauss2006 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2015
    Locație:
    ROMANIA
    Masina:
    A4,2.0TDI,2006
    Multumesc cristi
     
  17. Duminecav 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0TDI-S-line, 2007, 140cp, BRE
    Salut,
    La cati km sau ani e recomandat schimbarea bujiilor?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e la un nr. de km/timp, le schimbi sau o schimbi pe cele/cea care nu mai functioneaza. Iti dai seama de asta atunci cand invarte mai mult la pornire, in sezonul rece.
     
  19. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Test compresie de tip leak-down

    Salut. Am un Audi A4 2.0 tdi, an 2005, cod motor BRE. Masina are 230.000 km. Am cumparat-o din Germania acum 5.000 de km cu pompa de ulei picata. Am efectuat vestita reparatie cu electroeroziune, am reconditionat si turbina. In momentul de fata, dupa 5.000 de km am completat un litru de ulei. Masina merge bine, are putere, insa chiar si asa, doresc sa ii fac un test de compresie simplu, si unul de tip leak-down.
    Ii rog pe cei cu experienta sa imi dea sfaturi/idei/recomandari legate de acest test.
     
  20. Mihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4. 2.0 (pompe duse) 2006
    Salut. Vreau sa stiu si eu cum se verifica capacul de la culbutori, daca e functional ( mai exact daca functioneaza epuratorul). Mecanicul meu zice sa l schimb ca am gasit cateva fire de ulei pe tubulatura de la turbina. Ma puteti ajuta?
     

Distribuie pagina asta