1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 1.9 si 2.0 TDI PD la Audi A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de 97LIR, 6 Iun 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se desface si se curata in mai multe etape cu diferite substante / solventi de curatare (sode puternice de curatare, spray curatitor frane, etc). Daca nu s-a curatat traseul, se inlocuieste tot capacul complet deoarece epuratorul nu este piesa separata.
     
    hihahi apreciază asta.
  2. Mihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4. 2.0 (pompe duse) 2006
    Salut. Am un audi a 4 b7 cod: BRE. Am o problema se aude un tacanit in lateralu masinii. Daca stai in fata ei se aude motorul rotund. Am schimbat chiuloasa. Multi mi au zis ca s ar putea sa am joc in vibrochen si deaia mi se aude sau in biela sau cuzineti. Cand o accelarez tacanitu parca se aude mai pronuntat. Ce ma sfatuiti?! Multumesc
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi sa nu iti bata vreun injector. Te-ai uitat la valorile lor cu VCDS ?
     
  4. Mihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a4. 2.0 (pompe duse) 2006
    Nu am verificat. Dar mecanicul mi a spus ca bataia de injector se pierde in turatie. O sa verific si injectoarele. Sper doar sa nu aiba joc in vibrochen.
     
  5. jokeroz 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI, S-line, 2006
    Buna seara,
    Problema mea sta in felul urmator: de cateva zile am observat ca dimineata (si nu numai) la rece (doar) am probleme cu acceleratie, adica atunci cand vrea sa accelerez masina incepe sa tremure si nu pot sa accelerz efectiv, insa dupa ce creste putin temperatura la apa acolo la ceasul acela mic din stanga, masina trage la fel fara nicio problema.Va rog sa ma ajutati cu un sfat sau daca ati mai auzit despre asa ceva sa-mi spuneti si mie ce inseamna chestia asta. :)
    Masina e un audi A4 B7 cod motor BNA 136 cp 2.0 tdi diesel. Va multumesc anticipat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faci o scanare, eventual si un log in mers.
    Uita-te si la valorile injectoarelor (ideal ar fi verificate pe banc), posibil sa iti faca probleme la rece.
     
  7. ionut 29 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 2006 BRE
    Salut Mă ajuta cineva la o problema Am un audi a4 b7 2.0 tdi 140 cp cod motor BRE Problema e ca dimineață pornește un pic mai greu, adică parcă nu are forță să învârtă Și balbaie 2,3 sec după asi revine Dup aia o pot opri si porni ca e totul ok O alta sesizare e ca daca o țin ne pornită 3,4 zile parcă nare forță să învârtă Bateria e nouă de 100h Ce să încep să verific Sau dacă mai are problema cineva asemănătoare cu a mea ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Porneste cu fum sau normal ?
    Eu as inclina spre injectoare si/sau electromotor.
     
  9. aliedvin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 2003
    Salut,
    Am si eu o problema la A4 B7 motor de 2.0 pd care nu prea trage cum trebuie dar pe VCDS nu apare nimic. Eu ma gandesc la injectoare poate sa zica cineva daca valorile din imagine sunt ok ?

    Ultima poza este facuta acum la ralanti.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Valorile sunt OK. Problema ta este din alta parte. Te rog sa citesti integral acest topic si toate topicurile despre motoarele 2.0 TDI din aria aceasta pentru ca sunt explicate toate motivele unei functionari necorespunzatoare si toate problemele la acest tip de motoare, ca sa nu ne repetam inutil.

    Te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  11. B Nicusor 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 ,2.0 diesel, 2005
    Salut,
    Am o problema cu un audi A4 B7 diesel 2005 automatic. Mi s-a aprins becul rosu la ulei in mers si dupa mi s-a oprit. Am verificat uleiul si imi apare ca este intre minim si maxim la joja. Am pornit motorul din nou dar trepideaza in ultimul hal. Ce-i de facut ? Multumesc.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil pompa de ulei defecta si de la ea si alte componente. Nu mai porni masina, tracteaz-o la un service pentru verificari amanuntite.
     
    Ultima editare: 18 Aug 2017
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E sigur pompa de ulei. Tipic motorului tau!
    Nu mai porni masina.
     
  14. ltalexei

    ltalexei 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2009
    Locație:
    Chisinau - Republica Moldova
    Masina:
    AUDI A4, 2.0 tdi, 2005 avant multitronic BLB
    B Nicusor.
    Becul rosu inseamna ca nu ai presiune in sistema de ungere. Interzis categoric sa mai pornesti motorul. Pregateste te sa cumperi alta pompa si sa reconditionezi turbina.
    Una peste alta mie mi-a iesit un an jumate in urma cu tot cu manopera 800 dolari americani.
     
    Pricopi Stefan apreciază asta.
  15. Batrinu David

    Batrinu David 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 S-Line 2.0 TDI (BRE) 2007
    Buna, am si eu o problema cu un A4 B7 motor 2.0 TDI cod BRE manuala din 2007. Masina are in jur de 300.000 km reali.
    Am schimbat acum in jur de 6 luni clapeta de acceleratie si am facut revizia (ulei+filte+distributie).
    Cam de atunci am observat o variatie a turatiei la ralanti intre 800-950 rpm doar DUPA ce motorul ajunge la temperatura optima.
    Am observat ca daca pornesc clima aceasta variatie se stabilizeaza cu cat e nivelul climei mai puternic (la o linie variaza putin, la peste 2-3 linii sta normal). Dacă opresc compresorul de clima, variația revine.
    Mai nou am observat ca atunci cand o las la liber la semafor in timp ce rulez turatia scade pana la 800 si ramane blocata timp de cateva secunde si motorul incepe sa trepideze ca si cum ar da sa moara, dupa care isi revine.
    Am fost cu ea pe tester si mecanicul mi-a spus ca totul pare OK, doar EGR-ul e uzat si ca "ar incepe cu schimbarea lui", dar nu mi-a spus nimic concret.
    Țin sa menționez că mașina merge relativ ok, simt ca uneori in a 3-a și a 4-a nu trage prea bine iar între 2500 și 3500 turații se aude un sunet destul de ciudat, "electric" ar fi cea mai buna descriere..
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, ma puteti ajuta?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inainte sa scrii trebuia sa citesti integral toate topicurile despre motoarele 2.0 TDI existente pe forum si in aceasta arie. Ai scris degeaba pe forum pentru ca este greu sa ghicesti exact de unde provine problema deoarece sunt zeci de cauze pentru simptomele care le mentionezi.
     
  17. Batrinu David

    Batrinu David 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 S-Line 2.0 TDI (BRE) 2007
    Am incercat sa caut cu ajutorul cuvintelor cheie ceva care macar se aseamana cu problema mea dar nu am gasit nimic concludent.
    Din cate am vazut ar trebui sa verific senzorul/sonda de temperatura apa, EGR-ul si furtunele, clapeta de acceleratie ar trebui adaptata, avansul la injectoare verificat si VACUUM-ul.
    Am sa revin cu update dupa ce voi reusi sa trec prin toate, pana atunci orice sugestie este mult asteptata/binevenita.

    Pe de alta parte, am petrecut o noapte in sir citind zeci de pagini cu alte experiente/probleme ale membrilor ceea ce m-a facut sa-mi verific de aproape si sunetul motorului la ralanti.
    Am descoperit ca face un sunet foarte ciudat care se opreste dupa un anumit timp, iar daca turez motorul revine.
    Mai jos un video in care se poate auzi sunetul la inceput si momentul in care dispare.



    Multumesc anticipat si rog rabdare si intelegere pentru greselile de postare, voi incerca sa ma documentez mai bine pe viitor.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    pare a fi un motoras....e posibil sa fie de la ASV/EGR...dupa 2 minute de stationare EGR-ul deschide iar la accelerare inchide....poate de asta il auzi dupa accelerare
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare.
    Azi am constat ceva "ciudat" la mașina mea. Dar sa o iau cu începutul. Am cumpărat mașina cu conversie făcută la pompa de ulei de 1.9. Nu am avut înainte plăcerea sa conduc un 2.0 tdi. Am fost mulțumit de mașină cum merge și încă sunt foarte mulțumit de motor. Am constat ca de afara motorul este un pic mai zgomotos decât alte 2.0 (care probabil nu aveau pompa de 1.9).
    În seara asta am condus vreo 200 km un BRE fără modificări. Am avut impresia ca e benzina fata de al meu.
    Chiar asa de mare e diferența între cele 2 pompe? Ca dacă asa e vorba o fac pe asta care am luat-o la dezmembrat și o urc imediat pe mașină.
    Întrebarea mea se adresează celor care au avut de a face cu ambele cazuri.
    Scuze dacă am postat greșit dar ori sunt chior la ora asta ori nu mai este topicul cu pompa de ulei.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, asa de mare este diferenta. Nu avea rost intrebarea pentru ca s-a mai mentionat asta pe forum cand s-a spus ca trecerea la pompa de 1.9 TDI se va lasa cu vibratii in plus - eu am mentionat asta de mai multe ori dar lumea nu asculta asta pentru ca ei cred ca fac economie si se scot mai ieftin cu reparatia (nu este cazul tau deoarece asa ai luat masina). Topicul despre pompa de ulei este inchis pentru ca nu mai este nimic de scris in el. Incheiem aici subiectul pentru ca nu are rost sa dezbatem ceva ce s-a mai discutat in topicul despre pompa de ulei si aici in aria asta si nu numai.
     

Distribuie pagina asta