1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 1.9 si 2.0 TDI PD la Audi A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de 97LIR, 6 Iun 2008.

  1. Koss30 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2012
    Locație:
    Timișoara / Paris
    Masina:
    Audi A4 Break S-Line, B7, 2.0TDI 136cp, 2006, BRF
    Buna ziua,

    Am o problema cu masina in sensul ca s-a oprit dintr-o data si nu mai porneste. Dupa vreo 30 minute porneste dar nu mai merge decat cateva zeci sau sute de m si se opreste iarasi. Am reusit sa fac o diagnoza (fiind plecat in Germania la niste prieteni si diagnoza am reusit sa o fac duminica seara) si a dat urmatoarea eroare: P0322. Din ce mi s-a spus este un senzor la volanta care nu mai functioneaza. Am schimbat senzorul ala (poza atasata) si tot nimic. Acum am mai aflat ca mai este un senzor la axul cu came dar ca sa il demontez trebuie demontata distributia. Si un alt mecanic mi-a spus ca de fapt problema vine de la cablajul de la mufa primului senzor care are un fir intrerupt si de aceea face asa. A mai avut cineva problema asta ? Sa stiu daca ma pun sa schimb si senzorul de la axul cu came sau nu are rost ?
    Va multumesc anticipat.

    015c0a0e-a074-45b1-9401-39e977bedfd2.jpg 20190520_155416.jpg 20190520_155411.jpg
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai schimbat, de curand, distributia?
     
  3. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Nu trebuie demontata distributia ca sa schimbi senzorul de pozitie ''ax cu came''. Doar demontezi capacul de la distributie si vei vedea senzorul ca este prins cu un surub M6 cu cap de 10.
     
  4. raducutzu

    raducutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A4 2.0 09.2006 BRD
    Am avut probleme cu injectorul 3,mi lau schimbat dar acum cand am desfacut capacul am vazut acel surul de la axul ce actioneaza injectoarele un pic desfacut,motor brd
    Este normal?ce rol are acel surub?
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Cum draq sa fie normal, e Audi nu e carutza. Acolo ar fi trebuit sa fie un dop, nu un surub.:wtf: :banghead::keule:....unii mecanici merita :angrymod:
    Comanda-ti niste dopuri (N 0131991) si rezolva problema.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raducu daca ai fi citit acest forum si alte articole pe net (alte forumuri auto) ai fi aflat despre problema asta. Iti cumperi degeaba acel dop din reprezentanta pentru ca acolo se face (la strung, CNC, masina pe coordonate, etc.) o piesa pe dimensiune deoarece deja gaura acelui dop este marita si noua piesa se introduce "fortat".

    Vai mama lui de mecanic la care ai fost. Din cauza acelui dop se ramane fara ungere si de aici se ajunge la o axa came distrusa si asa mai departe. Sunt explicate aceste lucruri pe forum cu ani in urma si voi aveti obligatia, daca sunteti membrii pe acest forum, sa cititi si sa invatati fara sa puneti intrebari care se repeta sau sa cereti explicatii deja scrise.

    Personal am explicat pe forum cum se face asta dar pentru unii dintre voi scriem degeaba pe forum si voi sunteti membrii degeaba pe acest forum.
     
  7. raducutzu

    raducutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A4 2.0 09.2006 BRD
    Ok,multumesc ptr explicatii si indrumari,am citit pe forum si credeam ca este valabil doar pentru bpw chestia cu dopurile,am comandat piesa noua originala,va multumesc tuturor!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu il cumpara original pentru ca deja ai o problema acolo si il cumperi degeaba. Fa acel dop la un meserias care are "utilajele" care ti le-am spus eu.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cristi, nu a inteles nimic...
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ghinion. :) Atunci sa plateasca pentru prostia meseriasilor = maimutelor de mecanici daca cei care au masinile nu se pricep la mecanica.
     
  11. Andreiciorog 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2020
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4, 2.0TDI, 2006
    Salut!
    Poate sa-mi spuna cineva care este cuplul de strangere pentru arborele cotit si pentru biele la un audi a4 b7 din 2006?
    Motor 2.0TDI 16v, 140cp, cod: BRE
    I-am inlocuit segmentii si cuzinetii
     
  12. Vio Bravo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2019
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A4 Avant B7 2007, Motor BRF, 1968 cmc PD 100Kw (136 CP), , Multitronic, no DPF, Stage 1
    Sunt constient ca a trecut mult timp de la postare, dar asta nu o face deloc mai putin valoroasa si utila chiar si acum. Ma disperase trepidatia la ralanti care se agrava. Dupa ce am micsorat ralantiul la 820 RPM /min e alta poveste, alt motor. Efectiv toarce fara inreruperi. De aceea te apreciez si te respect Cristi pentru sfaturi pe care nu stiu cati le inteleg si aplica.
    Le multumesc tuturor colegilor de forum care au rezolvat o problema si au postat modalitatea de rezolvare. Toate aceste sfaturi economisesc bani, timp si nervi. Respect!
     

Distribuie pagina asta