1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0T Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 31 Aug 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Salut,

    Am mai avut acum 1-2 ani o tentativa sa cumpar un super B8 de pe forum, doar ca nu era quattro si eu tocmai platisem mai bine de 3000e pe o donatoare pt B6 :) intre timp m-am saturat sa terfelesc B6-le prin oras si m-am hotarat sa imi iau alta masina, cu intentia de a inlocui B6.

    Ce voiam:
    - RWD / quattro
    - cutie manuala
    - motor benzina
    - 200hp+
    - xenon
    - mai mare decat B6
    - netrecuta prin 10 proprietari
    - pachet sport (S-line interior+suspensie, echivalent concurenta)
    - clima de top (nu AC manual, nu clima pe o zona)
    - ceasuri color
    - fara interior piele
    - EURO5

    De BMW-uri nu mai zic nimic, iar A6 C7 sarea mult din buget, majoritatea sunt diesel si automate. In fine, prin prisma faptului ca mi-a placut indeajuns A4 B8 lui @micu86 (inca nu are topic), mi-am luat si eu unul. Ca si la B6, nu au nume distinctive nici masina, nici topicul.

    Culoarea e un fel de gri-maro-mov in soare (Lavagrau LZ7L). Am luat-o la 127k km de la un dealer din Germania, a avut 1 proprietar, istoric Audi.

    Dotari/impresii generale (link la PDF aici daca e cineva curios)
    - interior S-line - cel cu alcantara mi se pare cel mai frumos de la Audi, dar din pacate ma incalzesc mai tare decat pe cel cu stofa. Functional, scaunele mi se mi se par mult mai proaste decat la B6. Pernutele sunt mai putin proeminente si parca alunec din ele. Eu sunt subtire in spate si alunec stanga-dreapta, la B6 stateam intepenit si pe sezut, si pe spatar
    - suspensie S-line - foarte misto, merge ca pe sine fata de B6 (cu amortizoare upgradate) si in acelasi timp e si mai comoda, nu e deloc crashy. S-line de B8 mi se pare mai low decat S-line de B6 si arata mult mai bine stock
    - trapa - inutila, am impresia ca e si plafonul coborat din cauza ei
    - perdelute luneta si geamuri laterale - inutile
    - B&O - penibil, macar are o cutiuta in torpedou (AMI?) care accepta o mufa Audi - USB
    - pilot automat - genial fata de B6
    - servotronic
    - scaune incalzite - nu folosesc, as fi vrut ventilate :)
    - TPMS - sunt curios la ce deviatie semnaleaza probleme
    - oglinzi pliabile - sunt GROTESC de mari si urate. Pe de o parte mai mult ma incurca, cand ma urcam in masina aveam obiceiul sa ma uit in ele sa vad daca s-au inchis usile, acum stau pliate pana pun contactul. Pe de alta parte, sunt asa mari, ca mi-e frica sa nu mi le zboare cineva.. deci ramane foldingul la lock
    - senzori ploaie/lumina - contrar asteptarilor, cel de ploaie merge foarte bine si i se poate regla sensibilitatea, imi place
    - navigatie (MMI 2G) - nu stiam ca sunt mai multe tipuri de navigatie pe B8 si bine ca a fost asa, poate nu luam masina. Waze/Maps sunt perfecte

    Deocamdata am un gust dulce-amar - pt mine e mult mai urata decat B6, si formele, si vopseaua, totul arata super ieftin si de plastic, calitatea materialelor si a constructiei e praf, dar compenseaza prin motor, quattro, spatiu si rigiditate. Era perfect daca aveam motorul si cutia de B8 pe B6, insa asta este.


    Modificari
    - codat ADS - trage foarte ciudat, ma gandesc ca din demultiplicarea pedalei de acceleratie de care sper sa pot sa scap dand-o pe modul turbat. Parca treci prin vitezele de la mixer cand accelereaza
    - retrofit ACC (mai trebuie luat radar)
    - retrofit Hill Hold Assist (trebuie montat)
    - pedale S/RS (trebuie montate)
    - arcuri Eibach -45/-35 (done)
    - bara fata S-line (trebuie montata)
    - praguri S-line (trebuie montate)
    - folie spate
    - crom geamuri: colantat
    - jante: 19" stil RS4 de pe B8 S-line - desi probabil raman cu astea pe 18, sa nu am 2 masini neconfortabile
    - bara spate/evacuarea cred ca raman asa, nu am gasit nimic si m-am enervat, desi mi-as dori una S-line cu diffuser pt 2x2 iesiri (quad exhaust)
    - insonorizarea: ma opresc la usile fata, am bagat in ele 20, aproape 25 coli silent coat si mi-e groaza de ce ar presupune toata masina
    - muzica: e mai complicat din cauza sursei care accepta doar mp3. As incerca sa schimb doar difuzoarele de medii din bord (pastrand amplificatorul stock) si sa fac alti suporti de tweetere, sa le scot cumva in fata. Asa cum sunt acum, nu se aud absolut deloc, sunt ca si cum n-ar fi... :(
    - conectivitate player USB - done (4F0051510Q 36.5 euro)
    - puterea: ma voi opri cel mai probabil la stage 1, poate cine stie cum downpipe 3" si FMIC schimbat
    - volanul e penibil dupa ce m-am obisnuit cu cel de pe B6, dar nu ma lasa inima sa-l transplantez si nici sa dau 550euro pe altul
    - update harti MMI 2G, macar sa vad cum merge navigatia

    Intretinere
    -
    bujii - am inteles ca nu mai merg puse de cupru, din cauza temperaturilor mai mari, care le-ar topi. Am gasit pe forum o singura recomandare, de-a lui @K U L - PFR7S8EG
    - depuneri admisie - o sa curat depunerile din spatele supapelor si o sa schimb preventiv uleiul, desi figureaza schimbat recent. voi merge, tot ca la B6, pe Ravenol
    - distributie - kitul de distributie am vazut ca e ~500euro OE, deci probabil o sa il schimb si pe acela ca sa stau linistit. Sa vad intai cum se aude motorul cu Ravenol

    Impresii de drum
    Am facut 2000km extraurban si per total imi place masina, doar ca, din nou, e super dezamagitor B&O. M-am bucurat cand am vazut ca are, crezand ca domolesc piticii cu muzica.

    Nu-mi place zgomotul motorului, e super sintetic, parca e aspirator de mana. Nu-mi place ca se aude orice pietricica cum da in tabla de 0.1mm. Nu-mi place ca se aude orice strop de ploaie cum pica pe plafon.

    Imi place consumul :) cu AC, quattro, pasageri si bagaje e cam cat sau chiar mai mic decat la B6 fara AC, FWD, fara pasageri, fara bagaje si cu viteza medie mai mica :) poate si din cauza ca nu se intampla nimic cand o calc si deci merg super chill.

    Imi place cutia, in treapta 6 la 140 am abia 3000rpm - nu mai aud deloc motor/evacuare.
    Imi place si ca nu se mai simte asa pregnant in mers AC - daca merge sau nu compresorul.

    Imi plac franele! musca mai tarziu (discuri/placute uzate?) dar par foarte echilibrate si corect dimensionate. Din pacate lasa o tona de praf de placute.

    Cam atat, va astept cu orice fel de pareri sau critici :)

    Poze:


    20170630_230907.jpg 20170703_091247.jpg
    20170713_091659.jpg 20170825_200338.jpg
    20170818_085024.jpg 20170820_161320.jpg
    20170820_161146.jpg
    20170820_161212.jpg
    20170820_155656.jpg 20170820_155714.jpg
     
    CipiA4, vvrest, mirceacml și alți 20 apreciază asta.
  2. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Te ajut eu cu update la navigație, pm me.. în rest, mașina e bombă și arată super bine. Să o forjezi sănătos :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Foarte frumoasa masinuta!!! Cat mai multi KM fara probleme! Si spor la retrofituri!
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    :applaus: Cea mai tare si sincera descriere... imi place ! :)

    Foarte multe aspecte sunt asa cum le-ai descris... sau mai rau. Pana acum nu ai vazut dacat unele probleme estetice, mai sunt cele mecanice. :( Acum este a ta ! Nu ramane decat sa te obisnuiesti cu ea sau sa o inbunatatesti. Discuri de frana fata-spate, noi ?

    Iti doresc multi kilometri fara evenimente neplacute ! :icon_thumright:
     
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Din păcate trebuie să ne obișnuim cu rabatul asta la calitate in anumite zone ! Ai relatat sincer și neutru o descriere a unui B8 cu aspecte bune și contra :applaus: Congratz !
    Mașina arată foarte bine estetic ! În timp te vei obișnui cu respectivele "bube" și pe alocuri vei upgrada opțiunile inițiale ! Succes ! :beerchug:
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Bravo, Alex, nici nu stiu de unde sa incep :)....in primul si primul rand felicitari pentru achizitie, are ceea ce iti doresti, QUATTRO :anbet:
    Imi place culoarea, chiar misto !
    O configuratie demna de Germania, trapa, b&o, perdelute si fara senzori de parcare :huh:, poate daca faci s-line si schimbi spoilerele, arunci si niste senzori.
    Bujiile alea sunt, si eu am primit recomandare la randul meu de la Ginel si Razvan.
    Cum ai tu 140 la 3000 de ture? Eu aveam 160 la 3000 de ture....
    La 2G e banal update-ul, descarci din topicul harti MMI 2G 2017 torentul, arzi cele 2 DVD-uri west si est si introduci discul pe care il doresti in unitatea din portbagaj....daca nu merge eject, atunci trebuie codat cu vcds pt ca e blocata functia.
    In rest spor la treaba si obisnuieste-te cu noua masina ;)
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    In sfarsit Alex, ai prezentat-o :). Sa o stapanesti sanatos! Arunca niste distantiere pe ea!
     
  8. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Superba configuratia, exact ce trebuie quattro si manual. Sa te bucuri de ea!
     
  9. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Superba masina ! De fiecare data cand vad un quattro & benzina pe strada imi dau palme ca nu m-am uitat dupa quattro la vremea respectiva. Sa o conduci fara probleme si sa te bucuri de motorul ala dupa 3000 rpm :D

    Un mic off-topic referitor la NGK-urile alea... dupa 5.000 km mie mi s-a spart una pe autostrada la 220 km/h. Acum am luat beru. Sper sa nu ai si tu neplacerea asta.
     
    lowlife apreciază asta.
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Salut si bine ai revenit si felicitari pentru noua achizitie! Imi place foarte mult masina, este frumoasa, reprezinta o baza frumoasa pentru cateva imbunatatiri ulterioare. Imi place foarte mult aspectul scaunelor in combinatia alcantara/piele si ma bucur foarte mult ca, cel putin, te incanta tinuta de drum, feelingul si faptul ca simti un progres in directia asta. Din pacate la materiale se putea mai bine insa poti schimba unele lucruri cu elemente de B8.5 unde s-au mai imbunatatit unele lucruri.
    Cel mai mult imi place prezentarea ta cu aspecte placute si neplacute laolalta. Nici pe mine nu ma da pe spate B&O insa este cu un pas peste orice alt sistem de sonorizare ce vine in echiparea standard pe platforma B8/B8.5.
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Alex_WeS Mersi! am luat torrentul si ramane sa ard DVD-urile. Nu ma bag la firmware daca nu e nevoie.

    andyzaharia Sa fie :)

    MarianMaxx
    Problemele mecanice se pot rezolva, cu celelalte asa a iesit din fabrica :(

    Cosmin ZKG E pacat ca trebuie tolerat regresul, mi se pare ca toti producatorii au luat-o in jos si nu mai fac masini ca acum 15+ ani. Ma bucur ca nu sunt legat prin naveta de masini noi si pot oricand sa-mi iau o "rabla" :)

    K U L
    Mersi, Lucian :) senzori parcare spate as fi vrut si eu, cred ca de 4 ani n-am mai facut o parcare laterala. Bara fata S-line pe care am luat-o are senzori parcare pe ea... ma gandesc!

    Legat de turatie, cred ca e intre si intre. Am gasit poza asta:

    20170823_151019.jpg

    Cu ~2,620 la 130, ar insemna ~3,225 la 160. Oricum, e nesperat de bine :)

    Daniel, imi cam place asa tucked cum este, dar recunosc ca m-am intrebat cum ar arata cu distantiere. La distantierele precedente mi s-au fisurat mijlocurile (camasile din jurul butucului s-au dezlipit de disc), chit ca masina rula perfect si parca nu as vrea sa arunc banii iar. Mersi pt idee :)

    apokalypsm Doar asta am cautat, thx :)

    stefan550 Multumesc! am vazut la colegi elemente de facelift/A5 montate si intr-adevar arata mult mai bine, dar cred ca per total e acelasi lucru. Plus ca vreau sa nu mai merg in directia in care bag o caruta de research, bani si munca in masina si apoi nu mai pot sa o vand.

    Consumul fostului proprietar:

    20170730_160057.jpg 20170730_160108.jpg 20170730_160113.jpg 20170730_160118.jpg

    Sa zicem 130000 km:

    Motorul avea un tremurat pe liber si nu tragea liniar. Am schimbat bujiile: NGK PFR7S8EG, 220lei. Nu s-a schimbat mare lucru, desi cele vechi erau foarte albe si aveau sigla Audi.

    Am schimbat apoi PCV cu codul revizuit: aveam 06H103495 AE si am pus 06H103495 AH (440lei?) - merge foarte frumos la ralanti, trage mai liniar, dar nu perfect. Sau mi se pare mie?

    20170830_195603.jpg

    Am cumparat joja, ca sa nu mai stau dupa MMI care cand afiseaza, cand nu afiseaza nivelul: 06J115611 L, 100 lei.

    20170830_124925.jpg

    Am facut schimbul de ulei, am pus Ravenol VST 5w40, lot 2017, 130 lei, filtru aer Hengst: E676L01, 65 lei si filtru ulei OE: 06J115403 Q, 65 lei. La ralanti e inaudibil motorul, iar in ture se aude mai frumos, probabil din cauza filtrului curat.

    20170901_113620.jpg 20170901_113625.jpg 20170901_120050.jpg 20170902_105615.jpg 20170902_105621.jpg

    Am schimbat si stergatoarele, am pus SWF 119297, 110 lei. Sistemul de prindere nu e 100% identic, dar se clipseaza perfect. Se schimba foarte usor fata de B7.

    20170902_110505.jpg 20170902_115322.jpg 20170902_115746.jpg
     
    cogdao apreciază asta.
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    foarte frumoasa masina si mai mult decat decent dotata. Pacat ca nu iti place asa mult combinatia piele-alcantara, eu o gasesc ideala, vei vedea la vara ce bine e cu Alcantara si nu cu piele full, desi da, stiu, tu vroiai stofa. Restul celor negative, sunt de acord, aceesi impresie mi-a lasat-o C7 NFL cand am ridicat capota, plin de plastic casant ca imi era frica sa nu scap cheia cu care umblam pe acolo sa nu se sparga naiba ceva , chiar horrible as spune, interiorul in schimb e ok. Si vopseaua mi se pare mie ca la astea mai noi e doar pentru cativa ani de folosinta, sare din ea ca din portelan cand ia cate o piatra, si cum la noi e plin de ele pe drumuri....cel putin la a mea asa este.

    Plafonul e mai coborat cu trapa, mai ales in partea din spate unde se retrage geamul, dar te poti bucura de-o gura rece de aer cand nu e praf pe afara : ). Motorul e foarte misto si usor de jucat cu el, sper sa nu fie probleme cu consumul de ulei fiind din generatia de dinainte de 2011.
     
    lowlife și smurff apreciază asta.
  13. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa o stapanesti sanatos, frumoasa combinatie ai ales! ;)
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Multumesc :) am vazut o groaza de masini scumpe noi cu coaja de portocala f pronuntata, chiar nu aveam pretentii. Capota am impresia ca e ciobita deja. Nu ma mai stresez :)

    Am uitat ceva: am luat din prima arcuri Eibach Sportline -45/-35 (800lei de la @dani3lll). A coborat cam 1cm fata de arcurile S-line. Chiar si cu ele, e foarte confortabila, MULT mai confortabila decat B6 acum si cred ca si stock.

    Cam toate pozele de aici sunt cu arcurile puse (am condus-o abia dupa ce i-am pus arcurile :)). Poze before:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 5 Sep 2017
    Chriss_Deejay, stefan550, Tudor.r și alți 6 apreciază asta.
  15. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Frumoasa masina, sa te duca peste tot, cu placere!!!
    Cand ai montat arcurile, a fost nevoie de scoaterea surubului din fuzeta?(procedeele clasice, incalzit, etc?)
     
    lowlife apreciază asta.
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi.
    Pe o parte s-a incercat scoaterea surubului si s-a rupt urechea din fuzeta, a trebuit sa iau alta. Pe cealalta s-a dat tot ansamblul jos pt a nu mai fi nevoie sa desfacem surubul. E mult mai pacatos decat la B6... sau la B6 am avut eu noroc.
     
  17. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Am inteles! Sa inteleg ca ai desprins bratele de sus si ai lasat tot ansamblul in jos? Intreb fiindca mecanicul meu nu a ales si nici nu s-a gandit la metoda asta.
     
    lowlife apreciază asta.
  18. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    He, he !!
    Foarte frumos !
    Mi-a placut mult descrierea si ma bucur ca in sfarsit i-ai facut topic.
    Sa o stapanesti sanatos ! :)
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    132,800km

    Sunt un pic paranoic cu lantul si nici nu-mi placea cum se auzea motorul dupa ce s-a racit vremea. Dupa mult research, adica citit informatii condensate de altii care chiar s-au documentat :), m-am oprit la Mobil 1 New Life 0w40. E luat de la emag, scrie ca e facut in Belgia si are numele unui importator autorizat pe bidon.

    20171105_164821.jpg 20171105_111923.jpg

    E adevarat ca nu respecta norma VW 507, deci nu pot sa-l tin in motor 30k km :) si in plus colmateaza supapele. La primavara incerc 5w30 cu norma respectiva.

    Motorul merge MULT mai rotund din primele secunde dupa ce plec de pe loc. Diferenta asta nu am sesizat-o la 1.8T cand am trecut iarna de la 5w40 la 0w40.
     
  20. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Deci n-ai fost multumit de Ravenol?
    Si eu pe brandul asta vreau a merg luna urmatoare.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta